Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A félszerzet 2.

2.fejezet

Mikor Eric elaludt, Adam lement a szüleihez. Mind a ketten választ vártak Adam-től.
- Tudom. - nézett rájuk. - Szeretem őt, és már magamévá tettem. vallotta be az igazat.
Tyler és Caroline összenézett.
- Muszáj vagyok segíteni Eric-nek, mert megölték a szüleit. - Visszajöttek.- rezzent össze Adam az emlékektől. Hirtelen felsóhatott.
- Miért akarják Eric-ket? - kérdezte Caroline, majd átölelte a fiát.
Adam nem tudta a választ. Viszont azt igen, ha ők megjelennek, annak mindig vérontás lesz a vége. - Sajnálom. De szeretem Eric-ket, még aha ezzel veszélybe is sodrom magam.
Tyler megveregette  Adam vállát. - Tudod, hogy számíthatsz ránk, ugye? - kérdezte, majd kíváncsian megkérdezte:
- Szóval lefeküdtél vele?
- Ez nem rád tartozik - felelte Adam, majd a könyökével megbökte Tylert.
Eric szokatlan helyen ébredt. Nem az ő szobája volt. A szoba hatalmas volt, gyönyörű fehér falakkal. Volt benne egy óriási plazma téve, sok könyv és egy kép. Odament, hogy jobban szemügyre vegye a szekrényen lévő képet. Egy kisfiú volt rajta és egy idős asszony, akinek a gyerek a kezét fogta.
Kinyitotta az ajtót, majd lement a lépcsőn. A konyhából kiszűrődő zaj felé vette az irányt.
- Hali! -  pirult el.
Adam odasuhant hozzá. - Apa, anya, ő itt Eric. - mutatta be a fiút a szüleinek. Barátságosan fogadták. Annak ellenére, hogy vérfarkas volt. Jól elbeszélgettek egymással, majd Caroline bejelentette, hogy a család hazajön. Eric szinte rosszul lett, mikor meghallotta, hogy Adam-nek öt testvére van.
Hamarosan Adam megmutatta a házat Eric-nek, azután visszamentek a szobába. Eric nem tudta megállni, hogy ne kérdezzen rá a képre.
- Ez te vagy? - kérdezte Eric bátortalanul.
- Igen, ez én vagyok, és az édesanyám.- vallotta be. - Tudod Caroline és Tyler nem az igazi szüleim. Ők befogadtak, még amikor kicsi voltam. De ha a szüleimre gondolok, az ő arcuk ugrik be.
- Mi történt az édesanyáddal? Megölték őt is? - kérdezte, majd átölelte Adam-met.
- A szemem láttára. - felelte, majd megcsókolta Eric-ket.
Aznap este Adam és Eric az erkélyen feküdtek, és a csillagokat nézték. Szerették egymást. Eric-nek sokszor eszébe jutottak a szülei. Igazán, soha nem jöttek jól ki egymással, de hiányoznak neki. Elmesélt magáról mindent, még élete egyik legnagyobb szégyenét is. Még soha nem változott át, egyetlen teliholdkor sem.
- De ez lehetetlen. Én még egy olyan vérfarkast sem láttam, aki ne változott volna át.
- Én ez vagyok. Emiatt szégyent hoztam a családomra. - mondta szomorúan. A szemei megteltek könnyel.
Adam magához ölelte. Szinte szorította. - Szeretlek Eric és légy akármilyen is, te vagy az életem. -  csókolta meg.
Másnap reggel Eric, nagyon izgatott volt. Csak leste, hogy Adam családja milyen összetartó. Adam legidősebb bátyja Brian, szintén meleg volt. Neki is vérfarkas pasija volt, akit Alejandro-nak hívtak. Aztán ott volt a másik bátyja Cameron, akinek boszorkány volt a párja, Morgana. Volt még három öccse, Jason, Sam és Bradley. Fura élmény volt számára, hogy ennyien körülrajongják. Mindenkit megismert. Végre volt egy hely, ahol jól érezte magát.
Folytatások
2365
Két hónap telt el, amióta Eric világra hozta a kis Louist.
2870
- Fáj! Nagyon fáj! - sikoltozott Eric.
2247
Adam, dühösen viharzott ki a szobából.
Előző részek
2545
A történet a képzelet szüleménye.
Hasonló történetek
3713
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
3340
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: