Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félszerzet 5

Két hónap telt el, amióta Eric világra hozta a kis Louist. De az öröm nem tartott sokáig. Caroline meghalt, Tyler és a többiek eltűntek. Csak hárman maradtak. Eric, Adam és a kis Louis. A vadászok kegyetlenül vadásznak rájuk. Decatur többé nem biztonságos hely. Most egy kis aprócska faluban élnek Angliában. Sellafield-ben. A város mentes a természetfeletti lényektől, itt meghúzhatják magukat. Adam összetört az édes anyja halála miatt. Egyetlen reménye maradt. A gyereke.
- Megjöttem fiúk! - kiáltotta el magát Eric, majd letette az asztalra a hátizsáknyi vért.
- Szia édes! - jelent meg Adam a babával a kezében. - Néz Louis itt a papa.
Adam átadta a gyereket Eric-nek, majd kibontott egy tasak vért, és beleöntötte a cumisüvegbe.
- Nem követtek? - kérdezte Adam aggodalmasan.
- Senki sem, meg persze abban a pillanatban feltéptem volna a torkát. - felelte Eric, majd a baba szájába rakta a cumisüveget.
Adam kezébe vette az újságot, ami a konyhapulton volt. Már rögtön az első oldalon, gyilkosságokról volt szó.
- Adam ne! - vette el az újságot Eric, a fiú kezéből. - Nem lesz semmi baj sem. - csókolta meg Eric a srácot.
A csengő megszólalt.
- Menjetek be a szobába! - utasította Adam Eric-ket. - Ki ne gyertek!
Míg Eric bement, addig Adam kinyitotta az ajtót.
- Layla! - nézett dühösen a boszorkára. - Mit keresel itt? Hogyan találtál meg bennünket?
Layla elmosolyodott. - Hát nem is örülsz nekem? - kérdezte merő gúnnyal a hangjában.
Erre Adam beengedte, majd a nyakánál fogva emelte fel. - Mit akarsz? - kérdezte vicsorogva.
Layla fuldoklott. Nem tudott szóhoz jutni. Suhintott egyet a kezével, majd Adam nekicsapódott a szemközti falnak. Layla hörögve állt fel a földről. - A gyerekért jöttem Adam. Louis egy két lábon járó veszélyforrás. - mondta ridegen a nő, majd az erejével többször is a falnak vágta a fiút.
- Hol a gyerek? - kérdezte dühösen.
Közben Eric, tehetetlenül hallgatta, hogy Adam ordítozik. Meg kell védenie a gyereket. Mikor a zajok elmúltak, a szobaajtó kinyílt. Eric az ajtó háta mögé suhant. Layla egészen a szoba közepéig ment. Eric egy pillanat alatt odasuhant, majd letépte a nő fejét. - Hülye kurva! - vicsorgott. - Adam! - rohant oda szerelméhez.
Eric megharapta a karját, majd a vérével megitatta Adam-met. A fiú rémülten tért magához.
- Miért kell nekik a gyerekünk? - kérdezte Eric, majd ránézett a hullára.
- Megharaptam őt, így láttam és hallottam a gondolatait. - felelte. - Louis a megtestesült erő. Ő az igazi félszerzet. A vére megsokszorozza a természetfeletti lények hatalmát. Ezért minden vámpír, boszorkány, vérfarkas, ghoul őt keresi. A vére legyőzhetetlenné teszi őket. A vadászok pedig, ezért akarják őt. Meg akarják ölni a gyerekünket, hogy senki se legyen túl erős. Senkiben sem bízhatunk Eric. Mindenki az ellenségünk. A családunk darabokra hullott. Hárman vagyunk az egész világ ellen. A világ pedig ellenünk. - magyarázta Adam, majd átölelte Eric-ket. Köztük pedig ott szundikált Louis baba.
Előző részek
2874
- Fáj! Nagyon fáj! - sikoltozott Eric.
2253
Adam, dühösen viharzott ki a szobából.
2430
Eric szokatlan helyen ébredt. Nem az ő szobája volt. A szoba hatalmas volt, gyönyörű fehér falakkal. Volt benne egy óriási plazma téve, sok könyv és egy kép. Odament, hogy jobban szemügyre vegye a szekrényen lévő képet. Egy kisfiú volt rajta és egy idős asszony, akinek a gyerek a kezét fogta.
Kinyitotta az ajtót, majd lement a lépcsőn. A konyhából kiszűrődő zaj felé vette az irányt...
2548
A történet a képzelet szüleménye.
Hasonló történetek
4229
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
3430
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: