Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A félszerzet 4

Eric két hete lett kihordó. Teljesen lefogyott. Enni nehezen tud, hiszen amit megemészt, azt kihányja. Arra nincs ereje, hogy kikeljen az ágyból. Adam folyamatosan mellette van és vigyázz rá. Egy percre sem hagyja magára.
- Ez annyira fölösleges. Nem hozok többet enni. - jelentette ki dühösen. - Ez a valami teljesen felemészt.
- Hogy mondhatsz ilyet? Tudod, hogy kiről beszélsz így? - kérdezte Eric, majd dühösen nézett Adam-re. - Ő a gyerekünk.
- A gyerekünk, aki megfog ölni téged. - tette hozzá Adam dühösen, majd felállt és kiviharzott a szobából.
Eric szemébe könnyek szöktek. Nem akarja, hogy Adam haragudjon a gyerekre. Ez a csöppség nem tehet semmiről.
Adam akkorát ütött a falba, hogy az ökle felrepedt. A falon ahová ütött, ott hatalmas lyuk keletkezett.
- Eric tudja mit csinál. Nem haragudhatsz rá, sem arra az ártatlan gyermekre. - jelent meg Brian, majd a kezét az öccse vállára tette.
- Ez annyira nem fair az élettől! - tört ki a sírás a fiúból. - Nem tudom mi lesz, ha elveszítem.
- Erre nem gondolhatsz! Túl fogja élni. - jelentette ki Brian, majd átölelte Adam-met.
- Adam! - jött az emeletről Eric kiáltása.
Mind a ketten felsuhantak.
Eric teste megfeszült a fájdalomtól. Szinte sikoltozott. A teste ívbe feszült. A hasa egy hatalmasat reccsent, majd szivárogni kezdett belőle a vér. Adam odament hozzá, majd kézen ragadta.
Brian letépte Eric testéről a ruhát és abban a pillanatban Eric egy hatalmasat sikoltott, majd roppant a gerince.
- Fáj! Nagyon fáj! - sikoltozott Eric.
Abban a pillanatban a hasa szétszakadt. A vér elöntött mindent. Vergődött a fájdalomtól. Ahogy meghallotta a gyereksírást, a fájdalom eltompult. Adam megharapta a kezét, majd odanyomta Eric szájához. A fiú buzgón szívni kezdte a jellegzetes ízű, vörös nedűt. Miután eleget ivott, a sebe begyógyult a friss vámpír vértől.
Aznap este Eric már járni is tudott. Kezébe vehette a kisfiát.
- Milyen nevet adjunk neki? - kérdezte Adam.
- Mit szólnál a Louis névhez? - kérdezte Eric, majd nyomott egy puszit a pici homlokára.
- Nagyon szép név. - mondta Adam, majd lesütötte a szemét. - Bocsánatot kérek Eric, amiért olyan csúnyán beszéltem a gyerekünkről.
Eric elmosolyodott. - Tudom, hogy nem szándékosan mondtad. Bevallom én is féltem, de ahogy megláttam, elmúlt minden félelmem és fájdalmam. - magyarázta Eric, majd megcsókolta Adam-met. - Ami a leglényegesebb az, hogy élek és Louis is jól van.
Adam felvette a karjaiba a picit. - Apu szeme fénye. Ígérem vigyázni fogok rád. - csókolgatta össze-vissza a gyereket.
Folytatások
2368
Két hónap telt el, amióta Eric világra hozta a kis Louist.
Előző részek
2253
Adam, dühösen viharzott ki a szobából.
2430
Eric szokatlan helyen ébredt. Nem az ő szobája volt. A szoba hatalmas volt, gyönyörű fehér falakkal. Volt benne egy óriási plazma téve, sok könyv és egy kép. Odament, hogy jobban szemügyre vegye a szekrényen lévő képet. Egy kisfiú volt rajta és egy idős asszony, akinek a gyerek a kezét fogta.
Kinyitotta az ajtót, majd lement a lépcsőn. A konyhából kiszűrődő zaj felé vette az irányt...
2548
A történet a képzelet szüleménye.
Hasonló történetek
3126
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
3714
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
sziamia ·
ennyi???

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: