Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kihűlt akták 1 - Az Eleanor Marks-ügy

Kihűlt akták 1. - Az Eleanor Marks-ügy


 


Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023


 



Egyetlen rendőr sem felejti el az eseteket, amelyeken dolgozott.
Lehet, hogy egyesekről több részletre emlékszik, mint másokról, de mindegyik ott van elzárva az emlékezetében. Emlékeznek még azokra a forgalmi ellenőrzésekre is, amelyeket újonc járőrként hajtottak végre.
Egyes esetek azért maradnak meg mert mulatságosak, mint például az a nő, akit azért állítottam le, amikor az első éjszakán voltam egyedül egy járőrautóban mert szabálytalanul vezetett. Amikor bekapcsoltam a villogót behajtott egy kisbolt parkolójába, majd leállította az autóját. Azt hittem, ez egy könnyű menet lesz.
Noha azt hittem, ez már rutin lesz, eleget csináltam ezekből a tréningeken egy társammal, és hallottam másokról is a járőröktől, hogy nem sétáluk oda csak úgy az autóhoz. Ez egy biztos módja annak, hogy lelövesd magad. A forgalom leállítása a legveszélyesebb dolog, amit egy rendőr tesz.
Ami úgy néz ki, mint egy futball-anyuka az lehet egy szökésben lévő nő, aki úgy dönt, hogy inkább lelövi a zsarut, minthogy az megtudja, ki is ő valójában.
A fickó autója akit a rendőr gyorshajtás miatt állított le lehet, hogy tele van kábítószerrel, és nem hajlandó lemondani róla, amíg még él. Jó oka lenne rá, hogy így gondolja. Azok a kábítószer-futárok, akik elveszítik a rakományukat, meglehetősen rövid élettartamúak.
Felkaptam a zseblámpámat a másik ülésről, kiszálltam a járőrautóból, majd bezártam az ajtókat. Ezt a legtöbb járőrautónál meg lehet tenni, mert a gyújtászár eltér a civil autóktól. Ki lehet húzni a kulcsot még járó motor mellett. Ezzel a tiszt életben tartja a fénysávot és a fényszórókat anélkül, hogy lemerülne az akkumulátor.
Az utolsó dolgom az volt, hogy kipattintottam a szolgálati pisztolytartóm rögzítőpántját. Ha félre mennek a dolgok, nem akartam a szíjjal babrálni, miközben a rosszfiú rám szegezi a pisztolyát.
Amikor elég közel mentem, láttam a sofőrt, és rávilágítottam. Csak ült ott, két kézzel a kormányon. Eddig minden jó, gondoltam. De nem léptem oda az ablakhoz. Megkopogtattam az üveget: 
– Tekerje le az ablakát, asszonyom.
Amikor megtette, az ananász és az alkohol szaga arra késztetett, hogy tegyek egy lépést hátra.
Több embert leállítottam már DUI (befolyásoltság alatti vezetés) gyanúja miatt, és azt hittem, mindent láttam. Mindegyik közül a nőket a legnehezebb kezelni.
A srácok általában a három válasz egyikét adják, amikor azt mondom nekik, hogy DUI-val gyanúsítják őket.
A többség azt mondja, hogy csak egy italt ittak, majd a józansági tesztem során megpróbálják bebizonyítani, hogy igazat mondanak. Általában nehéz nem nevetni, amikor megpróbálják.
Néhányan beismerik, hogy nem kellene vezetniük, és nem fognak ellenállni, amikor megbilincselem és elviszem őket az állomásra. Sokan azt mondják nekem, hogy csak pár háztömbnyire vannak otthonuktól, és megígérik, hogy azonnal oda fognak menni, ha nem tartóztatom le őket.
Nagyon kevesen- akiket a televízió zsaru-műsoraiban látnak- úgy döntenek, nem akarnak józansági tesztet vagy letartóztatást. Próbálnak visszavágni. A részegek nem nagyon verekednek, mert már elvesztették a koordinációjukat, de azért hordok egy Taser önvédelmi- de nem halálos- sokkolót az övem bal oldalán hátha megpróbálják.
Néhány nő megpróbál lebeszélni a letartóztatásról. Vannak, akik egyenesen dühösek, hogy volt bátorságom megállítani őket.
Néhányan harcolni fognak velem, amikor elkezdem feltenni rájuk a bilincset. 
Van aki lesikítja a fejüket, miután megbilincseltem és a járőrautóm hátsó ülésén ülnek.
Akadnak olyanok akik csak zokogni kezdenek, és folyamatosan bocsánatot kérnek, amiért ittasan vezettek. 
Még néhány ajánlatom is volt, hogy "megteszek bármit, amit csak akarsz... érted?... bármit", ha elfelejtem, hogy megállítottam őket.
Ez a lány nem csinálta ezeket. Megkérdeztem, hogy van, és azt mondta, jól. Megkérdeztem, hogy tudja-e, miért állítottam le, és azt mondta, nem biztos benne. Amikor megkértem, hogy adja oda a kocsi kulcsát, rám mosolygott majd átadta a kulcsokat. Letettem a kulcsait a kocsija tetejére, és tovább kezdtem faggatni.
Egészen addig az együttműködés mintaképe volt, amíg el nem kértem tőle a jogosítványát. Nos, még mindig nagyon együttműködő volt, de olyan módon, hogy megnyomtam a rádiót, és kértem egy női tisztet, hogy jöjjön a helyszínre.
Nem igazán néztem a ruháit, csak azért, hogy megbizonyosodjak arról, hogy nem látok-e csomókat vagy dudorokat, amelyek arra utalhatnának, hogy fegyvere van. Meleg, nyári éjszak
– Soha nem kérdeztem meg, hogyan szereztek meg, vagy mennyibe került, és ahogy mondtam, megígértem az édesanyádnak, hogy soha nem mondom el neked vagy senki másnak. Amennyire Walhallában bárki tudta, az anyád két hónappal korábban még Chattanoogában volt, de elköltöztek. Remélem, meg tudsz bocsátani nekem, de az ígéret az ígéret.
Amikor végzett, Rochelle rám nézett, és megkérdezte, elég volt-e. Én csak bólintottam. Nem volt okunk elmondani a többit Rochelle nénijének, Bettynek. Megkérdeztem, hogy emlékszik-e a férfi nevére, de nem.


 


Megálltunk enni, miután visszatértünk Tennessee-be. Rochelle előtte nem szólt semmit, de ha ránéztem, általában sírt. Nem zokogott vagy ilyesmi, de könnyek csorogtak végig az arcán.
Amikor megálltunk egy késői ebédre, rátettem a kezem Rochelle-ére, és megkérdeztem, hogy van. Nem adott jó választ.
– Nem tudom. Két nappal ezelőttig író voltam, aki a következő regényét keresi. Most olyan nő vagyok, akinek az anyját két hónapos koromban meggyilkolták, elloptak apámtól, majd eladtak egy másik párnak. Nem tudom, mit kellene éreznem.
Valószínűleg nem segített az a próbálkozásom, hogy jobban érezze magát.
– Nos, azt tapasztaltam, hogy soha nem segít, ha folyton visszafelé nézek. Abból, amit láttam rólad, sokkal rosszabbul is fordulhatott volna, és valószínűleg az is lett volna, ha nem fogadnak örökbe. Egy dolgot tudok. Az biztos, hogy Mr. Marks úr és a felesége sohasem adhatta volna meg azt a lehetőséget, amit az orvos és a felesége. Ez nem változtat semmin, de emlékezned kell rá.
Rochelle elmozdította a kezét az enyémről, előhalászott egy zsebkendőt a táskájából, majd megdörzsölte a szeme sarkát.
– Ezen gondolkodtam, mióta elhagytuk Betty nénit. Tudom, hogy az örökbefogadó szüleim szerettek engem. Nem tudom, milyen volt az igazi anyám. Próbálok emlékezni rá, de nem tudok.
– Nos, nem szabad arra számítanod, hogy emlékezni fogsz rá. Még csak két hónapos voltál. A legjobb, amit tehetsz, hogy elolvasod az esetleírásokat, hogy mások mit mondtak róla. Azt hiszem, valószínűleg nagyon kedves nő volt.
Rochelle felsóhajtott.
– Eltart egy darabig, mire rájövök erre. Azt hiszem, visszamegyek Knoxville-be, veszek egy karton bort, és csak ülök a kandallómnál, és megpróbálok értelmet adni az életemnek.
Azt mondtam, ha segítségre van szüksége, bármikor felhívhat. Azt mondta, hogy ezt észben fogja tartani.
Másnap reggel elment.
Még aznap reggel postán megkaptam Rochelle születési anyakönyvi kivonatát, örökbefogadási bizonyítványát és Ashley Marks eredeti születési anyakönyvi kivonatát. Ahogy vártam, minden információ, beleértve az anyakönyvi kivonat számát is, azonos volt, kivéve a gyermek és a szülő nevét.
Nem is próbáltam ellenőrizni a megyei jegyző aláírását az örökbefogadási okiraton. Valószínűleg hamisítás volt. Akkoriban annyi nyilvánosságot kapott a gyilkosság, hogy egyetlen megyei hivatalnok sem hagyta volna jóvá egy kislány örökbefogadását, akinek ugyanolyan neve van, mint az eltűnt Marks babának. Az egyetlen mód, ami megtörténhetett, ha valaki a Vital Recordsnál meghamisítja az ügyintéző aláírását és átcsúsztatja a rendszeren.
Ennek a személynek Marks úr testvérének kellett lennie. A lényeg az, hogy a felülvizsgált születési anyakönyvi kivonatot hitelesítő közjegyző aláírása William Marks volt. Nem tudtam, hogy közjegyző, de amikor megkértem a Vital Recordsot, hogy ellenőrizze, megerősítették, hogy az volt.
Amikor megírtam a zárójelentésemet és elvittem a kapitányhoz, elmagyaráztam Rochelle körülményeit, és elmondtam neki, hogy tekintettel az ügy korára és arra a tényre, hogy szinte minden érintett meghalt, nincs ok arra, hogy mindent kiadjak a sajtónak. Beleegyezett és én azt kértem, hadd olvassam el a sajtónyilatkozatot, mielőtt kiadja.
A közleményben csak azt a tényt jegyzik meg, hogy az ügyet a rendelkezésre álló legmodernebb technikák alkalmazásával oldották meg, és nem emeltek vádat, mert a gyilkos elhunyt. Azt is elmondta, hogy mivel a gyilkos családtagjai még éltek, a gyilkos nevét az irántuk való tiszteletből elhallgatták. A közlemény tartalmazta a rendőrfőnök és Nashville polgármesterének nyilatkozatát is, amelyben dicsérik azokat az embereket, akik oly sokáig dolgoztak keményen az ügy megoldásán.
Arra számítottam, hogy a médiából lesznek panaszok a részletek hiánya miatt, de ilyen nem volt. Gondolom, mivel az ügy olyan régi volt, a médiában senkit sem érdekelt igazán. A történet az újság egyik kiadásának harmadik oldalán jelent meg, és csak a hat órai hírek egyik töltelék híre volt.


 


A következő öt hónapban folyamatosan ügyeken dolgoztam, amelyek közül néhány kihűlt eset volt. Az új esetek mindegyike meglehetősen egyszerűnek bizonyult, egy rablás, aminek az áldozata váratlanul felbukkanásakor gyilkosság történt, fél tucat bandákkal kapcsolatos gyilkosság és hasonlók. Egy másik kihűlt esetemet is sikerült megoldanom törvényszéki genealógia segítségével. Ez az eset egy olyan férfi letartóztatását eredményezte, akiről soha senki nem hallott, még kevésbé volt gyanúsított.
Valamivel hajnali négy után leszúrt egy prostit a hálószobájában, és mindent jól csinált. Latex kesztyűt és kezeslábast viselt mindvégig, amíg a hálószobájában volt. Amikor az autójához ért, levette a kezeslábast, és a késsel együtt egy szemeteszsákba tette, és amint visszaért a tanyaházába, elásta az egészet. Az egyetlen hiba, amiért elkaptuk, az volt, hogy a latexkesztyűit a lakóháza mögötti szemetesbe dobta, valószínűleg azért, mert vér borította őket, és nem akarta a ruhájára kenni amikor levette a kezeslábasát.
Kathy jegyzőkönyvbe foglalta, hogy minden olyan épületen kívül, ahol gyilkosság történt, át kell kutatni a szemeteskukákat. A srácai megtalálták a kesztyűt, és kívülről és belülről is kinyerték a DNS-t. A külső DNS megegyezett az áldozattal. A belső DNS egy törvényszéki genealógiai vizsgálaton át vezetett bennünket egy férfihoz, akit soha nem ítéltek el semmiért.
Ez arra késztette a Bowling Green-i rendőrséget is, hogy megoldjanak még két kihűlt esetet, miután a DNS-e most már a CODIS-ban volt.
Nyilvánvalóan a fickó szerette a prostituáltakat fiatalabb korában, de attól tartott, hogy valakinek elmondják a nevét. A megölésük volt a módja annak, hogy ezt megakadályozza.


 


Egy péntek este írtam a jelentést, amikor Rochelle az íróasztalomhoz lépett, és leült a látogatói székembe.
– Szia, Richard. Hiányoztam? – egyből letegezett, és ez tetszett
Nos, igazából nagyon is hiányzott Rochelle. Amíg velem dolgozott, nagyszerű volt, hogy ott volt, hogy ötleteket hozzon magából. Miután elment, rájöttem, hogy többről van szó. Kezdtem szeretni vele vacsorázni, és általában is szerettem vele lenni minden nap.
– Szia Rochelle. Igen, ami azt illeti, igen. Mit csináltál mostanában?
Rochelle belenyúlt a kezében lévő nagy erszénybe, és elővett egy csomagot.
– Ezt –  ez volt minden, amit mondott.
Kibontottam a csomagot és egy könyvet találtam benne. A címe: "Roberta James kihűlt esete".
A borítón egy férfi aki nagyon hasonlított rám, és egy nő aki nagyon hasonlított Rochelle-re. Amikor kinyitottam, a borító belső oldalán egy kézzel írott cetlit találtam:
"Richardnak, annak az embernek, aki segített megértenem, hogy a jó mindig jobb, mint a rossz."
Amikor felnéztem Rochelle-re, vállat vont.
– Kicsit béna, de ez a legjobb, ami eszembe jutott.
Mosolyogtam.
– Gondolom, sikerült megbirkózni a helyzettel?
Rochelle bólintott.
– Igen, hála neked. Körülbelül két hetet töltöttem a lekvárban, és pusztítottam azt a karton bort amit vettem. Nem tudom ajánlani ezt a megközelítést. A bor feledtetett, de másnap reggel újra eszembe jutott és egyúttal hatalmas fejfájásom is volt.
– Végül úgy döntöttem, az egyetlen módja annak, hogy mindent megértsek, ha megírom a történetet, szóval ezt tettem. Nem teljesen ugyanaz, mert egyikünket sem akartam azonosítani, de elég közel van. Megírtam, hogy elkezdtem gondolkodni azon, mi lettem volna, ha mindez nem történik meg.
– Aztán rájöttem, hogy magamat hibáztattam, amiért nem tudtam meg hamarabb. Köszönetet kell mondanom neked, hogy segítettél belátni: nem tudtam befolyásolni azt, ami velem történt.
Azt feleltem, hogy szerintem sokkal több elismerést ad nekem, mint amennyit megérdemelnék, de megrázta a fejét.
– Emlékszel arra a napra, amikor visszafelé tartottunk Walhallából? Azt mondtad nekem, hogy soha nem segít, ha folyamatosan visszafelé nézek. Nos, ez nem teljesen igaz. Sok időt töltöttem azzal, hogy rájöjjek, miért történt ez velem. Valljuk be, hogy voltak olyan helyzetek teljesen független emberekkel, amelyeket senki sem jósolhat meg.
– Úgy döntöttem, tényleg van egy dolog, amit sorsnak hívnak, és a sors úgy döntött, hogy jobban járok más szülőkkel. Tudom, ez olyan, mintha azt mondanám, hogy az asztrológiai jegyed határozza meg, hogy ki vagy, és ki lesz belőled. Lehet, de csak így tudtam megmagyarázni magamnak.
– Egyébként te vagy az, aki segített kideríteni ezt, ezért arra gondoltam, hogy hozok neked egy példányt a könyvemből, mielőtt a polcokra kerül. Szeretnélek ma este elhívni vacsorázni is, ha nem vagy túl elfoglalt. Csak ezt a Denny's nevű helyet ismerem. Nem vagyok benne biztos, hogy milyenek az ételek, de a kávé és az ottani társaság nagyon jó volt. Ezúttal nem béreltem autót, hanem taxival jöttem a szállodámból. Tudnál vezetni?


 


A vacsora... nos, a Denny's-ben volt, szóval mi mást is mondhatnék. Amúgy nem nagyon figyeltem arra, hogy mit eszek. Nagyon élveztem, hogy újra Rochelle-lel lehetek, és úgy tűnt, hogy ő is élvezi, hogy velem lehet.
Amikor beértem a szálloda parkolójába, Rochelle megérintette a karomat.
– Richard, szeretném még egyszer megköszönni mindazt, amit tettél. Az ügynököm azt mondja, valószínűleg ez lesz a valaha írt legkelendőbb könyvem, és ennek nagy része te vagy.
Felnevettem.
– Folyton ezt hallom, de igazából nem csináltam semmit.
Rochelle lehúzta a kezét az enyémhez.
– Minden könyvemnek boldog vége van, de ez annyira szomorú volt, hogy nehezen találtam egy befejezést. Egyik este azon gondolkodtam, hogy talán ha a nyomozó és a nő úgy dönt, hogy nagyon szeretik egymást, akkor a végén együtt maradnak. Ha így tennének, boldogan fejezhetném be a könyvemet, ahelyett, hogy sírva hagynám az olvasót a kislánnyal történtek miatt. Ahelyett, hogy igazán szomorú lenne az élete miatt, örülne, hogy talált egy férfit, aki megértette mindezt, és még mindig olyannak kedveli őt, akivé vált. Erről szól az utolsó fejezet.
– Az egyetlen dolog az, hogy nem vagyok biztos abban, valójában mi történt volna. Azon tűnődtem, meg tudnád-e mondani, jól tettem-e.
Azt feleltem, hogy szívesen elolvasom a könyvet, majd elmondom neki, de Rochelle megszorította a kezem.
– Richard, nem arról beszélek, hogy elolvasd, amit írtam, hanem arról, hogy mi történne valójában, ha...
Felötlött bennem, mit is mond Rochelle valójában.
– Rochelle, ha felveszem a nyomozósapkámat, azt hihetném, hogy el akarsz csábítani.
Rochelle a középkonzol fölé hajolt, és a fülembe súgta:
– Egy jó nyomozó feljönne a szobámba, hogy megtudja, igaza van-e, nem?


 


Nem kellett sok nyomozói munka, hogy kiderüljön.
Amikor Rochelle becsukta és bezárta mögöttünk a szállodai szoba ajtaját, elmosolyodott.
– Kényelmesbe öltözök. Miért nem csinálod te is?
Kigombolta a blúzát, miközben a fürdőszobába sétált, de nem voltam biztos benne, mit kellene tennem. Arra gondoltam, hogy zuhany után felvesz valami mást, valami lazát. Levettem a zakómat és a nyakkendőmet, majd letelepedtem egy székre és vártam.
Amikor Rochelle kijött a fürdőszobából, megtudtam, mit tart kényelmesnek. Pontosan olyan ruhát viselt, amiben született, kivéve, hogy tudtam: a születésekor nem volt olyan szép melle és vastag, barna szőrzete.
Rochelle megállt néhány méterre tőlem, és elvigyorodott.
– Most már elég kényelmesen érzem magam, de te nem úgy nézel ki. Állj fel, hogy segíthessek elérni.
Körülbelül csak annyit tudtam tenni, hogy ott álltam, miközben Rochelle kigombolta az ingem, majd lehúzta a karomról. A gombok kioldása közben a két finoman ringatózó puha melle volt az egyetlen dolog, amit nézni tudtam.
Amikor az ingem már a földön volt, Rochelle átkarolta a nyakam, és a mellbimbóit a mellkasomhoz nyomta.
– Mmm – suttogta. – Ez már sokkal jobb. Segítenem kell a többi ruhádban?
Amit akkor tett, az nem segített a vetkőzésben. Valójában azért késleltette ezt a folyamatot, mert lábujjhegyre emelte magát, a melleit a mellkasomba tolta, ajkait pedig az enyémre zárta. Elkezdtem kioldani az övcsatomat, de amikor a kis nyelvét a számba tolta, megálltam, és átkaroltam.
Rochelle addig húzta a csókot, amíg levegőt nem kellett vennem, mielőtt visszaengedett.
– Bújj ki abból a ruhából. Megbontom az ágyat.
Könnyű volt levennem a nadrágomat, de nem olyan könnyű a cipőmet. Ez azért volt, mert Rochelle lehajolt, hogy lehúzza a takarót és a lepedőt, és amikor megtette, megkínált a combja tetején lévő kis gyémántba fészkelt szőrszálas ajkai látványával.
Éppen akkor fordult vissza, amikor lehúztam a nadrágomat, és rám görbítette az ujját.
– Gyere, mutasd meg nekem, hogy egy nyomozó hogyan érzi igazán jól magát egy nőben.
Leült az ágyra, majd a hátára gurult a közepére. Lehúztam a fehérneműmet, nem volt könnyű feladat, mert a farkam már magasan állt, majd csatlakoztam hozzá. Amikor lefeküdtem mellé, vigyorgott, és apró, puha ujjaival körbejárta a farkamat.
– Reméltem, hogy megtehetem ezt veled. Úgy tűnik, megtettem. Most pedig mutasd meg, te mit tehetsz velem.
Már egy ideje nem érintettem egy nő melleit, de az érzés visszatért bennem. Rochelle puha volt, de kemény is, és elakadt a lélegzete, amikor megsimogattam a jobb mellbimbóját. Néztem, ahogy a bimbó-ágya ráncosodik, és a mellbimbója egy kicsit hosszabbra nő. Amikor megcsókoltam a hegyét, majd összezártam az ajkaimat, Rochelle aprót nyögött.
Megint felnyögött, amikor megcsókoltam a bal mellbimbóját is, majd finoman az övéhez húztam az arcom. Könnyű volt megcsókolni, és még könnyebb volt finoman simogatni a bal mellét, amíg a mellbimbó magasra és feszesre nem duzzadt.
Leginkább azt felejtettem el, milyen puha egy nő. Rochelle-en lágy ívek voltak, amit annyira bizsergettem a simogatásaimmal, hogy egy kicsit gyorsabban lélegzett. Végigsimítottam az oldalán egészen a csípőjéig, és finoman megszorítottam. Rochelle a számba nyögött, és széttárta a combját.
A külső combját remekül éreztem a kezem alatt. A belső combja tiszta selyemből és szaténból volt, és minél magasabbra csúszott a kezem, Rochelle annál jobban széttárta. Amikor az ujjbegyeim hozzáértek az ajkaihoz, ismét elakadt a lélegzete.
Egészen addig, amíg az ujjamat fel-le nem csúsztattam a külső ajkán, Rochelle nem hagyta abba a csókolást, csak felnyögött, majd egy mély levegőt vett. Amikor azonban megtettem megállt, és levegőt vett, majd lenyomta az arcomat a bal melléhez. Beszívtam a merev mellbimbóját, ugyanakkor ujjbegyem puha külső ajkai közé csúsztattam, és Rochelle a kezemre nyomta a testét. Ujjbegyemen éreztem belső ajkának bársonyosan puha kis hullámait, és Rochelle újra zihált, amikor lenyomtam azt az ujjamat a bejáratához, és becsúsztattam.
Az exemnek mindig sok előjátékra volt szüksége, mielőtt elég nedves lett volna. Rochelle már elég síkos volt, és ahogy ki-be dolgoztam az ujjam, egyre csúszósabb lett. Amikor kimozdítottam az ujjbegyem, felfelé a belső ajkára, majd a csiklójára, Rochelle ismét megfeszült.
A csiklója nem igazán volt elég nagy ahhoz, hogy egy határozottan érezhessem, de ott volt, és ahogy finoman megdörzsöltem rajta a kis csuklyát, Rochelle csípője fel-le ringatózni kezdett. Amikor megálltam, és visszacsúsztattam az ujjamat benne, felnyögött, és megpróbálta megtalálni a farkam. Miután a kezében volt, lassan simogatni kezdte a hosszomat.
Egy ideig csak ennyit tettünk. Biztos akartam lenni abban, hogy Rochelle készen áll rám. Nem tartott azonban sokáig, mire finoman meghúzta a farkam, és azt suttogta:
– Most szükségem van rád.
Azt is elfelejtettem, milyen érzés az első lökés, és miután becsúsztattam a farkam Rochelle puha, duzzadt ajkai közé, eszembe jutott, hogy nem ilyen érzés volt az exemnél. Az exem soha nem csinált sokat, csak ott feküdt. Amint Rochelle megérezte a farkam fejét a bejáratánál, felnyomott. A farkam körülbelül félig becsúszott. Lihegett, és próbált még jobban felnyomni, de én visszacsúsztam a farkam.
A második ütem nagy részét Rochelle belsejében tettem meg, nagyrészt azért, mert folyamatosan felemelte magát, és egyik oldalról a másikra mozgott. Ahogy a farkam lassan belesüppedt a nedves melegébe, megsimogatta a hátamat, majd megragadta a csípőmet. Még egy csípőemeléssel annyira benne volt a farkam, hogy éreztem, a farkam töve szétteríti az ajkait a combjai felé.
Ezek után a dolgok teljesen normálisak voltak, kivéve azt, hogy Rochelle sokat segített. Eleget segített, és kezdtem érezni, hogy vissza kell tartanom magam. Egyesek azt mondanák, hogy csak azért, mert új és más, de egyáltalán nem ez volt. Így adta át magát nekem, és cserébe azt az érzést keltette bennem, hogy ő különleges.
Ez a lelki érzés volt az, ami éppúgy hatással volt rám, mint ahogy a belső hullámai masszírozzák a farkamat, miközben ki-be simogattam. Ez volt a legcsodásabb érzés amit valaha átéltem. Az exem izgatott volt, amikor szeretkeztünk. Rochelle izgató volt, erotikus, és egy csomó más érzés, amit még mindig nem tudok leírni.
Már azon a ponton voltam, hogy nem tudtam megőrizni az irányítást, amikor Rochelle a derekam köré fonta a lábát, és halkan felkiáltott: – Ó... most!
A következő nyomásomnál Rochelle a lábával szorosan hozzám húzta magát, majd remegni kezdett. Visszaesett, amikor kihúztam, és felnyögött: "Istenem!" és visszahúzta magát a farkamra. Ez már önmagában átbillentett volna. De ahogy összeszorította a farkamat, miközben az egész teste remegett, ez a legkiválóbb érzés volt, amit valaha éreztem.
Rochelle addig nem nyitotta ki a lábát, amíg a farkam ki nem csúszott belőle. Ekkor felsóhajtott:
– Azt hittem, ez rendben lesz, de ez sokkal több volt, mint amiről álmodtam.
Megkönnyebbültem, majd mellé gurultam.
– Tudom. Erre én sem számítottam.
Rochelle rám csúsztatta a bal combját, és a mellkasomba tolta a melleit.
– Ha így érzed, mit fogsz tenni?
Kuncogtam, miközben a csípőjét simogattam.
– Nem tudom. Azt hiszem, végzek egy alapos vizsgálatot. Végül is ezt csinálja egy nyomozó.
Rochelle megcsókolt, majd az arcát a vállamhoz simította:
– Kezdheti azzal, hogy holnap reggel újra nyomoz. Mindent elmondok, amit tudni szeretne.


 


Nos, soha nem jutottam el Rochelle regényének elolvasásáig. Nem volt rá időm. Még mindig Knoxville-ben élt, és körülbelül négy óra volt Nashville-től a házáig, úgyhogy ha nem dolgoztam, péntek és vasárnap esténként sok időt töltöttem autóban. Időnként a hétvégén is dolgoztam egy ügyön, így Rochelle áthajtott Nashville-be, és azzal töltötte a szombatot és a vasárnapot, hogy emlékeztessen, milyen különleges ő.
Hat hónapig csináltuk, mire úgy döntöttem, valamit tenni kell. Nem álltam készen arra, hogy megelégedjek egy nagyszerű hétvégével Rochelle-lel. Minden este haza akartam jönni hozzá. Nem kérhettem meg, hogy adja fel a lakhelyét, mert annyira szerettem ott lenni, mint ő. Az egyetlen lehetőség, amit láttam, az volt, hogy Knoxville-be költöztem.
Küldtem egy e-mailt a knoxville-i rendőrfőnöknek, és megkérdeztem, van-e lehetőségük nyomozók számára. Úgy tűnik, az általam megoldott kihűlt ügyek némi hírnevet szereztek nekem, mert Harry azt válaszolta, hogy van helyük, és szívesen lát egy interjúra.
Rochelle és én nem vagyunk házasok, de beszéltünk róla. Mindketten megégettük magunkat az első alkalommal, és megegyeztünk, hogy egy ideig együtt élünk, mielőtt bármit is állandósítunk. Egy év elteltével mindkettőnk számára nyilvánvalóvá vált, hogy ez az idő nem volt hiba, így talán ezen a nyáron...
Még mindig dolgozom a hideg ügyeken, mert Harry szerint ez az első, amin dolgoznom kell. Rochelle ebben is segít.
A legtöbb estén együtt dolgozunk az ügyeken, és Rochelle regényt is ír róluk.
Szeretem a segítségét, de jobban szeretem, mi történik, ha bezárjuk az aktákat, és lefekszünk. Ekkor a hideg esetek igazán forró éjszakákká változnak.


 


 

Folytatások
593
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica; 2023
Egy gyilkossági ügy nyomozásának részletes leírása. Erotikus jeleneteket csak nyomokban tartalmaz.
Hasonló történetek
4452
Nyolc körül hirtelen kialudtak a fények a környéken. Általános áramszünet volt. Moretti döbbenten hallgatta a semmit a fülhallgatóból. Rájött, hogy rettenetesen átverték. Kivágta a kocsi ajtaját, és rohant fel a megfigyelt lakásba. A sötét, ismeretlen lépcsőházban kétszer is felbukott, mire a másodikra ért. A lakásban talált másodkulcs alapján készített kulccsal bement. Sejtelme beigazolódott...
2742
Abból a lakásból, ahol most ön tartózkodik, ma reggel meglőttek egy fiatal férfit. Nem ártana, ha bejönne a rendőrségre, hogy megsegítse a nyomozást. Amennyiben ezt nem teszi meg, akkor gyilkosság vádjával letartóztatom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
salsa ·
Március 4.-én küldtem be, 5 hét múlva megjelent - csonkán. Köszönöm szépen, így aztán érdemes munkát feccölni egy fordításba. Ha az üzemeltetőt ennyire nem érdekli, akkor inkább szüntesse meg az oldalát.
Éva596 ·
Igazad van! Nézd meg hogy szét van tördelve a beküldött anyagom, holott, amit beküldtem teljesen normális volt. Kétszer is írtam nekik ez ügyben, de a fülük botját se mozgatták. Úgy látszik, csak a nagyszámú kattintás kell, a hirdetők miatt, de aki miatt van a nagyszámú kattintás, azzal nem törődnek. És ráadásul, akik olvassák az írásaimat, engem néznek tapasztalatlan, hülyének, hogy így küldök be anyagokat.
Éva596 ·
No csak tettek valamit, az első két rész továbbra is szét van tördelve, de a harmadiktól, már rendesen van feltéve az anyag. Remélem a többi is így marad.

Materdoloroza ·
Többször is idekattintottam, de a számláló nem mozdult.

laci78 ·
borzalmas, bing-szintű fordítás, a második bekezdés után feladtam :(

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: