Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

The Thing 2 - Vérbefagyva 5. rész

23.

- A Rohadt életbe! – üvöltötte Starrs odakinn. Együtt rohantak ki. Mikor MacREADY kiment, mindenki felkapta a kabátját, és utána sietett.
- Ezt nem hiszem el! – folytatta.
Körülállták a helikoptert, és, habár belül még jobban szét lett kapva, kívülről is jócskán látszott a pusztítás. Akárcsak a másiknál. Ebben a viharban amúgy sem tudtunk volna felszállni, de így tényleg lehetetlen. – gondolta MacREADY.
- Sona! Vannak még járművek? Bármi, amivel el lehet innen menni? – kérdezte Mac.
- Nem. Van egy hó járónk, de az nem működik. Lakkon: a technikusunk pedig halott.
- A Francba. Kutyák! Kutyák nincsenek?
- Nem, Mac. Már jó ideje nincsenek itt. Itt ragadtunk.
- Hát… hát ez remek! Akkor most hogy jutunk haza? Mind itt döglünk meg! – fakadt ki Stephenson.

- Katona! Őrizze meg a hidegvérét! Kell hogy legyen kiút. Sőt… én már tudom is. Bezárkózunk, megvárjuk a reggelt, és ha világos lesz, elkapjuk a rohadékot. Addig meg próbálkozunk a rádióval! – magyarázta Starrs.
- Ezért robbantottuk fel a tábort. – lépett elő és szólalt meg Childs.
- Tessék? – nézett rá kérdően a parancsnok.
- Alkatrészeket gyűjt, hogy űrhajót építsen magának. Aztán ismét befagyassza magát, mígnem valaki megint kiolvasztja.
- Ez valami vicc?
- Nem, Starrs. Ez így igaz. – vágta rá MacREADY.
- Jó. Hát… most amúgy sem tehetünk semmit. Várjuk meg a reggelt, maradjunk együtt, és majd akkor kifüstöljük, akárhol is van.
- Helyes. Induljunk vissza, mielőtt befagy a seggem.
Készültek maguk mögött hagyni a helikoptereket, (legalábbis ami megmaradt belőlük) amikor Sona váratlanul összeesett.

24.

Amint visszaértek, Rycko bezárta az ajtót, majd Stornent-el hátrament, hogy a többi bejáratot is bezárja. Starrs kiadta az utasítást Stephenson-nak, hogy menjen át a rádióhoz, és zárkózzon be. MacREADY beérve letette Sona-t a földre, aki úszott a verítékben, és csúnyán belázasodott. Szólni sem kellett, Childs egy pohár vízzel a kezében sietett a nőhöz, és megitatta vele. Elég szomjas lehetett a nő, mert az első korty után két kézzel kapott a víz után.
- Átviszem a szobájába. – szólt, és karjaiba véve Sona-t befelé indult. Childs, Starrs, Lest és Merthodon maradtak a nagyteremben.
- Jól van. Vegyetek magatokhoz fegyvert, és pihenjetek. Legyetek észnél, ne menjetek az ablakok közelébe. – javasolta Starrs, mire mindhárman tenni kezdték, amit mondott.
Sona szobájába érve, MacREADY finoman letette őt az ágyára, kihámozta a dzsekiből, és azt félredobva, betakarta a nőt.
- Most neked kell pihenned. – mondta.
- Mac. Szörnyen vagyok. Nem hiszem, hogy túl fogom élni ezt az egészet. Menjetek nélkülem, ti…
- Belázasodtál. Ennyi az egész. Nem vagy megfertőzve, és rendbe fogsz jönni. Most pedig aludj.
- Hoznál még egy pohár vizet? – kapta el a karját, mikor az menni készült.
- Hát persze. – ment oda a csaphoz, felvett egy poharat az éjjeliszekrényről, és engedett bele vizet.
- Tessék. – mondta.

- Rád zárom az ajtót, hogy senki ne zavarjon. – mondta zárta a beszélgetést Mac, azzal kiment. Az ajtót becsukva még látta, hogy a nő szemei már csukva vannak. Talán könnyen el tud aludni, bár neki nem lenne könnyű. Ahogyan most Sona érezheti magát, neki semmi sem lehet könnyű. A Kulcs kattant a zárban, majd távozott onnan, és MacREADY visszament a többiekhez. Akik megmaradtak, a nagyteremben puskákkal őrködtek. Próbáltak beszélgetni, hogy oldják a feszültséget, de egy-két perc után minden téma és társalgás elhalt. Múltak az órák, az idő azonban megállt. Odakint valami dolgozott. Valami munkálkodott, és ezt nem volt szabad alábecsülni. Ami azt illeti az a valami talán még okosabb is lehetett náluk.

A vihar tombolt, de az ismeretlent nem állíthatta meg semmilyen vihar. Merthodon egy újságot próbált olvasni, amit az egyik asztal szélén talált, de inkább csak a képeket nézegette, mivel az Norvégul íródott. Már több hónapos is megvolt. Rycko és Stornent beszélgettek valamiről, talán csak a katonák érthették: miről, de ők is el voltak foglalva a maguk dolgával, jelen esetben az őrködéssel, és a többiek további szemmeltartásával. Valójában: két-két és fél óra telhetett el így, amikor Stephenson megjelent. Futott, és a nem várt sietség miatt mindenki, akinél volt fegyver, felé rántotta azt. Stephenson megtorpant és próbálván nem törődni a rászegeződő puskacsövekkel, újságolni kezdte:
- Bejelentkeztek! Egy Katonai központ! A Vihar miatt nem tudnak most felszállni, de reggel értünk jönnek!
Többek arcán megjelentek az öröm apró jelei, de sokan nem vágtak hozzá semmilyen képet. Úgy állt a helyzet, hogy nincs már rá szükség a rádiónál, így hát maradt ő is.

25.

Rycko MacREADY-hez ment, és a kulcsot kérte. Mac nem értette: mit mond, Starrs nem messze ült az egyik széken, kémlelve ki az ablakon, és közömbösen fordított neki. Mac mondta, hogy a nő alszik, Starrs ezt is közölte a Norvéggal. Az csak még kijjebb nyújtotta a kezét. Mac előhalászta zsebéből a kulcsot, és odaadta neki. Lest, mint aki csak most vette észre, hogy mi zajlik körülötte, rászólt Rycko-ra:
- Hé!
- Nyugalom, hadd menjen. Tiszta. – szólt Starrs, de még mindig fejét sem mozdítva.
- Maga aztán végzi a dolgát, kapitány. – jegyezte meg Childs Starrs-nak.
- Az én egyik emberem van odakint, és ha rajtam múlik: kint is marad.

- MacREADY Stornent-re nézett, aki Rycko híján beszélgetőpartner nélkül maradt. Odament hozzá. A pasas a földön ült, háttal a falnak támaszkodva. Mac leguggolt, és megpróbált vele szót érteni. Kezét a szája fölé emelte, és megdöntögette. Inni. Inni van valamitek? Stornent megértette, mit akar az amerikai. Többen is felfigyeltek rájuk, de nem látták: mit mutogat Mac. A Férfi felállt, és elmosolyodott. Az utat mutatva megindultak lefelé a konyha irányába.
- Hova mentek? – kérdezte Starrs.
- Csak mutat valamit, amivel lefoglalhatom magam. – felelt MacREADY. Childs rájöhetett, mi a helyzet, és csatlakozott hozzájuk. Mindhárman elhagyták a helységet.

26.

Az ablakon át a parancsnok a fegyverraktárat látta. Kleas holttestére már ráhullott a hó, nem volt észrevehető. Még mindig égett a villany odabenn. Aztán, mintha a fény villogni, pislákolni kezdett volna a kis épületben, majd elhalványult és végleg kialudt. Valami mozgás volt ott. A Parancsnok tisztán látta, hogy valami vagy valaki van ott.
- Na ne, most van vége a gyereknapnak! – kiáltott Starrs, és kabátjával sem törődve, székéből felpattant, és puskájával kezében kirohant az ajtón.
Stephenson utána futott, de még az ajtóból hátrakiabált társának, hogy azonnal keresse meg MacREADY-t és Childs-t.

27.

Rycko benyitott a szobába. Sona lázasan feküdt, a hosszú, barna pléddel betakarva.
- Sona. – szólt halkan, mert látta, hogy a nő szemei nyitva vannak.
- (NORVÉGUL) Csukd be az ajtót. – mondta egész halk, rekedtes hangon a nő. Rycko úgy tett.
- (NORVÉGUL) Zárd rá. – szólt újra, mikor barátja visszaindult felé. Rycko kételkedett abban, amit tesz, de rázárta.
- (NORVÉGUL) Sona. Jobban vagy már?
- (NORVÉGUL) Hozz kérlek egy pohár vizet. Mintha szivacs lenne bennem, egyfolytában szomjazom. – nyöszörögte halkan a nő.

Rycko felvette az üres poharat az éjjeliszekrényről és megtöltötte a csapnál. A mosdó fölötti tükörben vetett egy pillantást arcára. Ez tényleg ő lenne? Tényleg ilyen sápadt, bamba tekintete van? Vagy az a tükörben valaki egészen más? A Pohár megtelt, és visszakerült a kis szekrénykére, az ágy mellé. A nő szemei üvegesek voltak, valósággal kifehéredtek. Rycko közelebb hajolt hozzá. Mintha nem ő, nem Sona feküdne ott… Nem állt meg, amióta ismeri ezt a személyt, kívánja, és most érzi, hogy ő is azt akarja. Az ajkuk összeért. Lövések dördültek. Rycko felkapta a fejét.
- Sona. Maradj nyugton! Mindjárt visszajövök! – szólt a férfi, és ki akart menni, de a nő finoman utánakapott.

28.

Starrs a fegyverraktár elé érve meggyújtott egy fáklyát és maga elé dobta. Mostmár Stephenson is tisztán látta: Hangman állt ott, és rájuk meredt. A Parancsnok leengedte a puskát, és beszélni kezdett a fényben álló katonához.
- Figyeljen ide, Hangman! Jöjjön vissza a házba, és nem lesz semmi bántódása. Elvégezzük a tesztet, aztán kész is!
- Parancsnok úr, ez már nem Hangman. – szólalt meg Stephenson tisztes távolból.
- Ne csináljon semmi hülyeséget… a francba! – fejezte be az akartnál előbb mondanivalóját, amikor Hangman rájuk emelte a gépfegyvert, és tűzet nyitott.
- Engem senki se ért meg, parancsnok úr. – magyarázta, talán magának, és mikor kifogyott a lőszer, ledobta a fegyvert a hóba.

Emberek közeledtek, meglehetősen gyorsan a főépület irányából. Hangman eltűnt a raktár mögött.
- Ááá! - üvöltött fel Starrs a fájdalomtól. Az egyik lábát csak súrolta a golyó, a jobb vállát viszont el is találta egy. Támadójuk már nem volt előttük, az ő fejében pedig gőzmozdony zakatolt. Hideg volt. Hátra kapta fejét, mögötte pár méterre feküdt Stephenson.
- Stephenson! Stephenson. – szólongatta, de az nem mozdult, nem jajdúlt, még csak levegőt sem vett. Több golyót kapott, mint azt maradék idejében meg tudta volna számolni. Szegény ördög.

Starrs-nak nagy fájdalmak közepette sikerült átfordulnia a másik oldalára, és elkezdett kúszni a raktár bejárata felé. Nem érezte magát elég erősnek, hogy talpra álljon. A Puska ott maradt, kiesett a kezéből. A fene megette. Beleütközött valami keménybe. Lesöpörte róla a havat. Egy holttest volt az, Kleas-é. Kedve támadt elsírni magát. Ez az egész valahogy a háborúra emlékeztette, ami szintén nem volt egy szép dolog, de ez… Összeszedte magát, és átmászott a tetemen. Csak kúszott tovább, befelé.

29.

Childs és Merthodon néhány kisebb tákolmányt megkerülve, elébe kerültek Hangman-nek. Merthodon jobbra kezdett oldalazni, Childs balra. Próbálták közrefogni. Hangman csak kapkodta a fejét, egyikről a másikra. Merthodon célzott a puskával, és készen állt, hogy meglője, Childs pedig csak erre várt. A Lövés eldördült, Hangman, a mellkasába fúródott golyótól felüvöltött, de nem emberi üvöltés volt. Hasonlított egy elefánt trombitálására, de annál vagy ezerszer rémesebb. Akárcsak Skyes az ebédlőben. Childs a lángszórót csapkodta.
- Lődd le! Lőj már! – kiabált Merthodon, és próbált hátrálni, de Hangman gyorsabbnak bizonyult. Childs akárhogy rángatta, nem jött belőle semmi. A dolog ledobta az álarcot. A Bőr szétrepedezett, és elszakadt, mint egy olcsó ruha. De nem állt külön tőle, az is a része volt. Vérrel és gennyel elegyedve folydogált le, majd elgőzölgött a hóban. Hangman nyaka megnyúlt, és szemei is kifolytak, egy kis szálon csüngtek, amik egy csigára emlékeztették. Keze ökölbe szorult, és Merthodon gyomrába vágva azt, valósággal őrölni kezdte a beleit.

Merthodon térdre rogyott, Childs lekapta a lángszóró tartályát, és odadobta. Előrántotta pisztolyát, amit még a fegyverek közül vett magához, és lőtt. Az első nem talált, a második már igen. Merth kiguvadt szemeivel Childs-t nézte a szörny mögül, majd utolsó pillantása a ködös, sűrű hóesésben, a térdénél földet ért kis tartályra tévedt. Kisebb robbanás, lángcsóva csapott föl az égbe, és a Hangman-dolog, annak utolsó áldozatával együtt bevégeztetett. Felállt, és sipító, halálüvöltések közepette, kisebb lángoló foszlányokat lehullasztva magából eljárta haláltáncát. Childs meredten nézte a második ember-áldozatot, amit ez a lény elpusztítása megkövetelt.

30.

Starrs-nak sikerült elkúsznia a fegyverraktár végébe. Bent nem volt villany, de volt nála zseblámpa. Előhalászta, bekapcsolta, és letette maga mellé. Mostmár egy kicsit többet látott. A Földön ült, körülötte polcok, a folyosó végében a bejárat, ahol bejött. Most másodszor összesen, hogy nincs rajta az imádott napszemüvege. Feljajdult fájdalmában. Sebéből lábán, de főképp a vállán jócskán folyt a vérveszteség. Valaki belépett az ajtón. Starrs felkapta a zseblámpát, és odavilágított vele.
- Áh, MacREADY. Hangman eltalált. Heh, jöjjön, segítsen.
De MacREADY nem szólt. Starrs még jobban megnézte magának a szakállas fazont a lámpa fényében. Igen, ez ő. De mi van vele? MacREADY közelebb ment, majd megállt előtte néhány lépéssel.
- Mi van? – kérdezte Starrs.

MacREADY körülnézett a keskeny folyosón, majd a zsebébe nyúlt. Egy gyufásdobozt vett elő. Starrs maga mellé nézett, ahol a fényben még látszott, hogy a polcok, és… minden tele van töltényekkel, robbanóanyagokkal.
- Mit csinál, a rohad életbe, MacREADY?!
Mac kivett egy gyufát, és meggyújtotta.
- Mindketten felrobbanunk! Oltsa el! – üvöltött Starrs, de hiába.
- Mondtam, hogy nem bízok senkiben. – szólt MacREADY, és a következő pillanatban a gyufaszál már nem volt a kezében.

Olyan gyorsan történt, hogy Starrs még egy reflexet sem engedhetett meg magának. Az égő gyufa földet ért. A parancsnok alighanem attól félt, hogy felrobban az egész raktár, de ők még mindig éltek, a raktár még mindig egyben volt. Starrs felemelte a lámpát, és MacREADY-re világított, majd a földre. A Gyufa elfüstölt a tócsában, ami a lábából kifojt, és ott felgyülemlett vérből képződött. A fény ismét MacREADY-re vetült, aki már a kezét nyújtotta a megszeppent sebesült felé. Most értette meg, mire is ment ki ez az egész. Starrs megfogta a segítő kezet, és nagy nehezen lábra állt, majd Mac-el karöltve, túlélve a „nagy kaland” ezen részét is, visszabicegett a házba.

31.

Lest és Stornent a házban maradtak, bezárkóztak, és fegyvereket ragadtak. Aztán úgy tűnt: Stornent hiányolja Rycko-t, és mindketten elindultak Sona szobájához. Próbáltak lassan, higgadtan menni, nem belehúzni, mert ha csak egy picit is gyorsítanak, úrrá lesz rajtuk a pánik, hogy az a dolog mögöttük van, és akkor meg nem állnak többé lakott területig. Megérkeztek az ajtóhoz. Stornent lenyomta a kilincset, de az ajtó zárva volt.
- Sona! – kiáltott be. Semmi.
- Rycko! Sona! – kiáltozott tovább, mire Lest megfogta a vállát, hogy csituljon el. A puskát a zárra emelte, és belelőtt kettőt, majd berúgta az ajtót.

Később azt kívánta: bár ne tette volna. Az a szoba inkább hasonlított pokolra, egy ember belsejére, bármire, csak nem szobára. Stornent majd elcsúszott a vérben, amikor beljebb lépett. Lest-be kapaszkodott, aki a rémülettől pedig az ajtókeretbe. Alig tudtak lélegezni, annyira áthatott mindent valami iszonyú, tömény, nem evilági szag. Vér volt a falakon, és a földön. Vér lett a tapéta abban a szobában, az ágyon emberi szervek, mellette pedig Rycko csonkjai és egyéb darabjai. Stornent hányt, és nem sok híja volt, hogy a katona is rákezdjen egy fürge rókára. Lest a fegyverrel kicsit beljebbnézett. Az ablak ki volt törve, valami azon keresztül távozott a szabadba. Amikor már úgy látszott: a Norvég befejezte, Lest rángatni kezdte visszafelé. Mostmár futottak mindketten.

Folyt. köv.
Folytatások
2438
Mac egy ismerős hangra lett figyelmes. Sona szólt hozzá. Micsoda tébolyult csapda, őrült játék ez? Majd ismét a nevén szólította. Mindenhonnan hallatszott. Egy pókszerű lény mászott elő a hajó takarásából. Undorító lábai megnyúlt és elvékonyodott emberi végtagokra emlékeztették őt, mindenhol nyálkás bőrfoszlányok voltak hozzátapadva, és feje megsárgulva lógott ki pók-testéből. Szemei üresek, feketén sokat sejtetők voltak...
Előző részek
2138
A többi ember reakciója is viszonylag gyors volt. Nem tudták, hogy ő is egy dolog, vagy csak a düh hajtja, de nem is vártak, hogy ezt megtudják, míg MacREADY és Childs megpróbálta lerángatni róla, Starrs közelebb ment, és a srác fejéhez fogta a pisztolyát. Rycko a csőbe meredt Arcizmai önkéntelenül is remegtek. Elengedte Lest nyakát, aki levegőért kapkodva a földre borult. Rycko feltett kezekkel elhátrált Lest-től...
2163
Merthodon, miután leállította a masinát, szintén kiszállt, és Stephenson-nak kiabált, hogy jöjjön segíteni. Childs és Starrs ezalatt üdvözletül kezet fogott, de a tiszten átfutott a hideg, amikor megérintette a férfit. Szemében látott valami sötétet. Talán kihaltságot, nem tudta eldönteni, de olyan rövid idő alatt zajlott az egész...
2506
A Másik táborhelyen, a régen volt 31-es küldöttségen valami iszonyú keringett még mindig a levegőben. Valami, ami belekötött a hóba, csak épp látni nem lehetett. De érezni, azt igen. Az éjszaka egy olyan helyen senkinek nem vágyálma. Főleg nem nekik, akik ott ragadtak egy nap, és csak a másik nap mehetnek el onnan. Az egyetlen viskóban voltak, ami épen maradt, külön a főépülettől. Részben a holttestek látványa, részben az amúgy is csatatérnek nyilvánított főépület, részben pedig azok alapján,...
2515
- Aznap éjjel a bázisunkon elkezdődött ez az egész… dolog. Mi csak így hívtuk: A dolog. Ez a valami először a kutyákat ölte meg, és aztán majdnem lemásolta őket, vagyis szakasztott úgy nézett volna ki, mint ők. Megakadályoztuk benne, de elszökött a rohadék. És aztán ránk szállt. Szépen sorban elkapta a többieket, és aztán átalakult...
Hasonló történetek
7302
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
6684
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: