Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

The Thing 2 - Vérbefagyva 2. rész

- Uram? – mondta sietősen a tiszt, és siettéböl lefékezve majdnem beesett az ajtón.
- Igen, Stephenson? Esetleg lehetne még elővigyázatlanabb, hátha valaki meghallja a beszélgetésünket! – vetette oda, kissé mérgesen Starrs, miközben az ágyán ült, és a 38-asát tisztogatta.
- Elnézést, uram. Vigyáztam, hogy ne…
- Mit akar? – szakította félbe.
- Bejelentkezett a két kutató a rádión. Azt mondják: találtak még valaki túlélőt.
Starrs abbahagyta a tisztítási műveletet. Letette a pisztolyt az ágyra.
- Van még kapcsolat?
- Igen, uram, még él a kapcsolat. Lehet, hogy kéne oda ez a MacREADY is.
Starrs megállt pillanatra, elgondolkozott.
- Rendben, hozzák ki. De csak finoman. – vigyorgott.
- Igenis.

8.

Mac-et ketten kísérték, miután kinyitották a bilincset. Két fegyveres, nehogy valami őrültséggel próbálkozzon. A Rádiószobába érve leültették egy székre. Stornent és Starrs már a helyiségben voltak, de nem úgy tűnt, mint akiket MacREADY érdekel. Starrs például jelen pillanatban egy gyerekhez lehetett hasonlítani, aki kapott egy új játékot, és a régivel már nem is játszik. Mac persze tudta, hogy nem lesz ekkora szerencséje, de arról fogalma sem volt: miért rángatták ki a szobából az éjszaka kellős közepén. Annyira tudott következtetni, hogy odakint nagy vihar lehet, mert különben a többiek már visszaértek volna.

- (NORVÉGUL) Merthodon, Skyes. Jelentkezzetek. 31-es küldöttség jelentkezz, itt Bravo a 46-os. Vétel.
Mi van? – töprengett MacREADY, de hiába, nem törte a nyelvet egyáltalán.
- (NORVÉGUL) Bravo 46. Itt a 31-es küldöttségről Merthodon és Skyes beszél. Találtunk egy túlélőt, ismétlem: találtunk egy túlélőt!
- (NORVÉGUL) Milyen állapotban van?
- (NORVÉGUL) Állapota stabil. Csak fel kell olvasztani. Isten tudja mennyit volt kinn a hidegben…
- (NORVÉGUL) Vettem. Holnap szállítsák ide, minden más a terv szerint.
- (NORVÉGUL) Uram, a túlélő beszélni akar a másikkal. Akit elszállítottak!

Starrs MacREADY-re nézett, aki közömbösen bámult vissza rá. Megrázta a fejét:
- (NORVÉGUL) Nem, Nem beszélhetne… - ám ekkor megcsendült egy ismerős hang, megszakítva Starrs mondandóját.
- Mac! Ott vagy? Mac!
Istenem! Ez tudom ki. Childs. Ezért rángattak ide. Childs él.
- Childs! Te vagy az? – kapott a mikrofonhoz MacREADY, szinte félrelökve Starrs-t az útból.
- Mac! A francba, alig várom a reggelt, mert ez a hely a frászt hozza rám. Hogy te milyen rohadt mázlista vagy!
- Az már biztos. – nézett körül sejtetőn a teremben.
- Rendben vagy? Minden oké? – kérdezősködött tovább MacREADY.
- Majd befagy a seggem. Fogalmad sincs mennyit voltam kinn. Hogy lennék már jól?
- Igaz. – mosolygott MacREADY, de Starrs elvette tőle a mikrofont, és ismét a két tudóshoz szólt.
- (NORVÉGUL) Holnap, minden a terv szerint. Adás vége. – azzal kilépett a vonalból, és MacREADY-re nézett.
- Vigyék vissza a szobájába.

9.

- (NORVÉGUL) Sona. Alszol már? – kérdezte Rycko, a nő ágyához sétálva, gyengéden megsimítva az arcát.
Sona első reakciója az volt, hogy félrerántotta fejét, majd félálmosan felelt:
- (NORVÉGUL) Nem, ami azt illeti, már nem alszom.
- (NORVÉGUL) Bocs. Én csak tudni akartam, hogy jól vagy e?
- (NORVÉGUL) Igen. Nincs semmi bajom. Kösz, Rycko.
- (NORVÉGUL) Jó. Akkor jó.
Rycko még nem ment ki a szobából. A Nő tudta, hogy valójában nem az ő egészségi állapota érdekelte.

- (NORVÉGUL) Mi a baj, Rycko?
- (NORVÉGUL) Semmi. Vagyis, azt reméltem, te majd elmondod. Megtudtál valamit? Amit mi nem? Az Amerikaitól?
- (NORVÉGUL) Az az ember fáradt, és beteg is valószínűleg.
- (NORVÉGUL) Igen, de… mondott valamit? Tényleg nem tetszik nekem ez az egész.
- (NORVÉGUL) Nem, Rycko, nem mondott semmit. Nem kell semmitől félned, feküdj vissza, jó éjt.
A férfi halkan nevetett, idegesen, de halkan.
- (NORVÉGUL) Jó éjt, Sona. Jó éjszakát.

Azzal kiment a szobából, becsukta az ajtót, de Sona szemei még nyitva voltak. Egyszerűen nem tudta összetenni a dolgokat. Hogy mit akart mondani MacREADY a katonákról, vagy hogy mi történt valójában a 31-es küldöttségen, és hogy mit állít Mac. Nem állt össze a kép. Ráadásul félt is. Nem csak ő, mindenki, aki ott volt, talán még a katonák is, bár ez rajtuk nem látszik, és épp ez olyan zavaró. Hogy olyan higgadtan tudnak kezelni egy ilyen helyzetet. Valami itt tényleg nem stimmel. Holnap beszélnie kell Mac-el.

10.

A Másik táborhelyen, a régen volt 31-es küldöttségen valami iszonyú keringett még mindig a levegőben. Valami, ami belekötött a hóba, csak épp látni nem lehetett. De érezni, azt igen. Az éjszaka egy olyan helyen senkinek nem vágyálma. Főleg nem nekik, akik ott ragadtak egy nap, és csak a másik nap mehetnek el onnan. Az egyetlen viskóban voltak, ami épen maradt, külön a főépülettől. Részben a holttestek látványa, részben az amúgy is csatatérnek nyilvánított főépület, részben pedig azok alapján, amit Childs elmondott. A történtek. Ezek a kis részek tartották őket távol a bázis nagyobb részeitől. A lámpa ide-oda lengett, csoda, hogy még adott fényt. Skyes teát főzött a „mindig útrakész csomag” jóvoltából, amit még hazájában vásárolt fél áron húsvétkor úgy: két éve, egy üzletházban, Merthodon a rádió előtt babrált a mintákkal, amiket odabent gyűjtött, és szorgalmasan bezacskózott. Most épp egy holttest szöveteit vizsgálta mikroszkóp alatt. Childs jó vastagon bebugyolálva aludt egy fél-matracon.

A másik fele már nem volt meg, ki tudja: mi történhetett vele egykor. Meg hogy ezzel a hellyel mi történt egykor. Skyes éppen a kész teát öntötte át egyik bögréből a másikba, amikor elkapott egy pillanatot az ablakon kívülről. Merthogy épp kinézett egy pillanatra, amikor látta, hogy az utat megvilágító kis póznák, amik a sufnit és a volt központot kötik össze, eltűntek. Nemrég, amikor bejöttek, még kint volt mind. Talán kialudt volna a fényük? Nem, nem valószínű, hisz az utolsó kettő, látszik a távolba: még ad valami fényt. Letette a teásbögrét, szemét le nem véve az ablakról. Merthodon úgy szintén, a mikroszkópról, megkérdezte: mi az?

- Nem tudom. Az ösvény nem világít. Kimegyek, megnézem, mi van a fényekkel. – vette a kabátját.
- Hagyd a fenébe, most éjjel már úgysem megyünk ki.
Ekkor, kellett neki mondani, kialudt a villany a sufniban.
- Hát a jó édes… ááh. - kezdte Merthodon.
- Hol van a lámpa?
- A zseblámpa? Azzal nem sokra mész odakinn. - jegyezte meg Merthodon.
- Nem baj, hol van?
- Várjál. – szólt, majd felállt a Mikroszkóp elől, és matatni kezdett az asztalon.
- Megvan! Nesze. – dobta Skyes-nak, aki persze leejtette, mert nem látott semmit. Megkereste a földön, fölvette, majd bekapcsolta, és kabátját is felszerencsétlenkedte magára.
- Csináld meg gyorsan, ha lehet. Nekem itt dolgom van.

Skyes ekkor már kiment, és nem hallotta barátja szavait. Először a sufniban akarta visszaállítani a világítást, ezért a biztosítékhoz ment, nem pedig rögtön az ösvénnyel kezdte. A Zseblámpa valóban nem volt nagy segítség, legalábbis, míg meg nem találta a ház mögött a biztosítékot.

- Ez itt a baj! – szólt, és felkapcsolta. A vihar miatt lehetett. Levágódott. Vagy a teafőző. Igen, biztosan az. Ekkor hallott valamit maga mögül. Valami hang volt. De nem is igazán mögötte. Mindenhonnan hallotta. Nem látott semmit szinte a nagy viharban, de mintha egy-két méterre tőle valaki vagy valami rohangálna. Egyfolytában, és visít… nem, röhögne rajta. Kiáltani akart, Merthodon-nak, de nem tudott megszólalni. Képtelen volt egy hangot is kinyögni. Futni kezdett. Pár lépést jutott előbbre, és minden lépésnél közelibbnek érezte magához azt a valamit. Aztán elesett. Hasra, feje a hóban landolt, szemüvege: ki tudja hol. Minden egyes pillanatban azt hitte, újra és újra, hogy most fog ráugrani és széttépni őt valami, mondjuk egy farkaskutya, vagy ehhez hasonló.

- Skyes! – hallatszott, és egy alak lépett ki a ház takarásából. Merthodon volt az.
- Na ne szórakozz velem. Ezt az üvöltős hülyeségedet nem veszem be. Gyere be, mielőtt még begurulok, és akkor tényleg lesz mitől megijedned.
- Üvöltés? Ü-üvöltöttem? – kérdezte Skyes, miközben társa felsegítette a hóból, és elkezdte visszafelé vezetni.
- Csak nem hagyod abba a szórakozást, mi? Majdnem a frászt hoztad rám. De engem keményebb fából faragtak, mint azt te hiszed. Nem dőlök be a marhaságaidnak. – léptek be az ajtón, és csukták be azt.
Az ösvény még mindig nem fénylett. Skyes csúnyán beverte a fejét, mintha pár pillanatra odakinn önkívületi állapotba került volna, és még most sem tudja: pontosan mi történt. Merthodon leültette, és a kezébe adta a teásbögrét. A Bögre remegett a kezében, de ezt már nem figyelte, ült is vissza, dolgozni.
- Mi a rosseb folyik itt? Hova tűnt a szövetmintám?
- He?
- A szövet, amit az előbb vizsgáltam!

Childs-ra nézett, aki látszólag békésen aludt, aztán Skyes-ra, aki remegve szürcsölte a forró teát.
- Na jó, most jön az, hogy én is lepihenek, mert már kezd az agyamra mászni a te hülyeséged is.
Lekuporodott a sarkba, és felkészült élete egyik legkényelmetlenebb alvására. Mikor a másik megitta a teát, lekapcsolta a villanyt, az asztalhoz ült, és félig ráfeküdve az is elaludt. És aztán lassan Childs is.

Folyt. köv.
Folytatások
2438
Mac egy ismerős hangra lett figyelmes. Sona szólt hozzá. Micsoda tébolyult csapda, őrült játék ez? Majd ismét a nevén szólította. Mindenhonnan hallatszott. Egy pókszerű lény mászott elő a hajó takarásából. Undorító lábai megnyúlt és elvékonyodott emberi végtagokra emlékeztették őt, mindenhol nyálkás bőrfoszlányok voltak hozzátapadva, és feje megsárgulva lógott ki pók-testéből. Szemei üresek, feketén sokat sejtetők voltak...
2028
Emberek közeledtek, meglehetősen gyorsan a főépület irányából. Hangman eltűnt a raktár mögött.
- Ááá! - üvöltött fel Starrs a fájdalomtól. Az egyik lábát csak súrolta a golyó, a jobb vállát viszont el is találta egy. Támadójuk már nem volt előttük, az ő fejében pedig gőzmozdony zakatolt. Hideg volt. Hátra kapta fejét, mögötte pár méterre feküdt Stephenson.
- Stephenson! Stephenson. – szólongatta, de az nem mozdult, nem jajdúlt, még csak levegőt sem vett. Több golyót kapott,...
2138
A többi ember reakciója is viszonylag gyors volt. Nem tudták, hogy ő is egy dolog, vagy csak a düh hajtja, de nem is vártak, hogy ezt megtudják, míg MacREADY és Childs megpróbálta lerángatni róla, Starrs közelebb ment, és a srác fejéhez fogta a pisztolyát. Rycko a csőbe meredt Arcizmai önkéntelenül is remegtek. Elengedte Lest nyakát, aki levegőért kapkodva a földre borult. Rycko feltett kezekkel elhátrált Lest-től...
2163
Merthodon, miután leállította a masinát, szintén kiszállt, és Stephenson-nak kiabált, hogy jöjjön segíteni. Childs és Starrs ezalatt üdvözletül kezet fogott, de a tiszten átfutott a hideg, amikor megérintette a férfit. Szemében látott valami sötétet. Talán kihaltságot, nem tudta eldönteni, de olyan rövid idő alatt zajlott az egész...
Előző részek
2515
- Aznap éjjel a bázisunkon elkezdődött ez az egész… dolog. Mi csak így hívtuk: A dolog. Ez a valami először a kutyákat ölte meg, és aztán majdnem lemásolta őket, vagyis szakasztott úgy nézett volna ki, mint ők. Megakadályoztuk benne, de elszökött a rohadék. És aztán ránk szállt. Szépen sorban elkapta a többieket, és aztán átalakult...
Hasonló történetek
7491
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
7714
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

teflon ·
Ezt is elolvastam. Tetszett, de azért kivárom a végét.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: