Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reactorfighter - Befejezés

És ennek immár négy éve. Reactorfighternek végleg nyoma veszett az emberek között, soha senki nem látta őt többé. A rendőrök természetesen őrizetbe vettek minket akkor, kihallgatásokra hurcoltak, és többször megeskedtek minket a titoktartásra. A szokásos szöveget adták be, hogy egy új katonai repülőgép tesztelését látták véletlenül. Attilának kis híján az állásába került a dolog, nekem meg szintén kis híján a szabadságomba. A rendőröket módfelett érdekelte, mit keresett nálam az ő töltött fegyvere. Mikor aztán elolvasták a füzetet, és a jegyzeteket, amiket a házból szereztünk, némi huzavona után elengedtek mindannyiunkat, és kicsit megkésve ugyan, de elkezdték az országos körözést Reactorfighter ellen, noha tudták, hiábavaló az egész. Magyarország legostobább rendőre is tudta, hogy amit láttunk, nem kísérleti gép volt, nem is hőlégballon, de nem is csoportos hallucináció.

Ez megtörtént, és mi részesei voltunk. Azóta is rengeteget gondolok rá, számtalanul eszembe jut az a sötét éjszaka, mikor a hatalmas ufó ott lebegett nem sokkal fölöttünk, és szemtől szemben álltunk Reactorfighterrel, aki valaha egyik osztálytársunk volt, és aki valamilyen úton-módon megtalálta a lehetőséget az idegen civilizációkkal való kapcsolatfelvételre. Szövetségre lépett az idegenekkel. Ez megmagyaráz mindent, hogy honnan ered a hatalma, viszont, hogy miért kapta, még mindig nem tudni. Ha van is rá magyarázat, az mostmár a hatóságoknál van, akiket rendkívül felcsigázott az a tény, hogy egy frissen avatott hadnagyuk eltűnt, és hogy hogyan tűnt el, valamint, hogy kiket pusztított el, és hogyan lehetne felelősségre vonni. Önszorgalomból kicsit utánajártunk még Bettivel a neveknek: Az első három nem volt kérdéses, a következő három pedig már ismerős volt a Nemzetvédelmi Egyetemről.

Igen, a hatóságok elvitték Reactorfighter holmiját, beleértve a lapokat is, amiken azok a bizonyos tervezetek voltak. Az magyarázatot adna arra, hogy Reactorfighter miért kapott hatalmat, esetleg ő is egy „kiválasztott”, mint oly sok egyéb ember is a világon, akikről olvasott. Reactorfighter számítógépét is elvitték, de nem sokat értek vele: Az összes benne lévő kártyát, a merevlemezt, és az összes adathordozóját magával vitte. Egyedül azok a bizonyos lapok beszélhetnének, de azokat természetesen mind elvitték. Elképzelhető, hogy csupán rövid tő-mondatok, félszavak, és titokzatos megfogalmazások szerepelnek rajta… mint ahogy ő beszélt mindig. Rejtélyesen, mert ő maga is az volt.

Az a bizonyos álom, amit a vonaton láttam, szintén kísért engem, de közel sem annyira, mint az utolsó találkozásom ővele. Vajon hova vitték? Miért vitték el? És mi a szándékuk ővele? Reactorfighter az eszközük, vagy a barátjuk?

Ezek a kérdések valószínűleg örökké nyitva fognak maradni. Olyan sok a „talán”, a „meglehet”, és az „elképzelhető”. Számtalanszor előjönnek ezek a kérdések. Mi van, ha visszatér egyszer? Mi fog történni, ha egyszer újrakezdi különös küldetéseit a Föld nevű bolygó ezen kicsi részén? Mi van, ha még nem fejezte be a feladatait? Akkor valószínűleg újra hallani fogunk Reactorfighterről. De ez már egy másik történet…

VÉGE (egyelőre...)
Folytatások
2453
- Hoooooaaaaaaa! – harsogta egy hatalmas torok ekkor, s a tűzből egy izzó fényvonalakból álló sárkányra hasonlító szörnyeteg emelkedett ki, hátravetett fejjel. Hátán széles, bűzlő denevérszárnyak, szája körül megannyi vékony csáp, szemei tömött narancssárga fénnyel égtek, hatalmas mellső mancsát magasra emelte…s ekkor a világ ismét visszaváltozott a darkervilággá...
2253
- Nézzétek – mutatott Deviator északnyugat felé, túl a katedrális épületén. Messze-messze egy idegen tornyot vettek észre. Egy tornyot, ami külön állt a várostól. Hengeres, felfelé vékonyodó torony volt, lapos, kúp alakú tetővel. A tetején valamiféle zászló lobogott. A torony elején lévő nagy, sötét, tompa kupolás ablak egyenesen a katedrális hátsó részére nézett.
- Ott vannak ők.
Reactorfighter rámarkolt az impulzusfegyverére.
- Ők építették?
- Nem építették...
2121
Reactorfighter indított. A Raider motorja életre kelt, és a jármű lassan, Y alakban megfordult a szűk utcában. Reactorfighter ezúttal nem a forgalmas sétálóutcát választotta, hanem úgy döntött, az északi tehermentesítőn megy – a Deszkatemplom felé. Rövidebb út lett volna az, amelyiken idejöttek, de eszében volt, hogy a sátánista lány esetleg figyeli őt, és tudja, melyik útvonalon jött erre. A Széchenyi utcán esetleg egy jól felállított csapda várja. Semmiképpen nem akart kockáztatni, ha...
1987
- A barátnőjét sikeresen elkapták. Kis híján engem is, amikor mentem volna kiszabadítani őt. Gondoltam, hogy van valami csalafintaság a dologban, de mindenképp érdemes volt tenni egy próbát.
- Sokkal nagyobb veszedelmek is vannak az élőholtaknál – nézett rá komolyan Deviator. – Az éjszaka teremtményeit készül az a sátánfattya előhívni.
- Tudjuk – emelte fel Reactorfighter az egyik kezét. – A darkervilágot akarja benépesíteni velük, hogy teljhatalmat nyerjen fölöttük. Aztán...
2100
Az impulzusfegyver lövései átszakították a fémládát, és szétroncsolták a teremtmény altestét is, aki fáradt nyögéssel ráhanyatlott a ládára, majd lecsúszott mögé. Reactorfighter a folyosó fala mögé lépett, közben félrerúgta a korábban lelőtt rendőr-élőhalott egyik végtagját. Nem nézett le, hogy megtudja, melyik volt az. Tocsogott a vér, ahogy lépkedett benne. A gépkarabélyos élőhalott ismét kilépett búvóhelye mögül, és volt ideje megereszteni egy rövid sorozatot, mielőtt a fehér fénylövedékek...
Előző részek
2242
Másnap, mikor pakolták a fegyvereket a nehéz, zöld faládákba, Reactorfighter volt legbelül a kicsiny fegyverszobába, ő adogatta ki a fegyvereket a társainak. Az ajtón lévő nyilvántartásból kinézte, hogy melyik Tóth fegyvere. Mikor az került sorra, Reactorfighter „véletlenül” leejtette a földre a gépkarabélyt, és mikor felemelte, egyik ujja pontosan odakerült, ahol a biztosítószeg volt. Nem volt nehéz megjegyeznie a pontos helyét, épp elégszer szerelte szét a gépkarabélyt az alapkiképzésen....
2201
- Mi történt? – kérdezte ijedten Alíz.
- Nem tudom – válaszolt tétován Attila. – Beszart a motor, nem indul. A francba! Pedig most vittem szervizbe egy hete!
- Hm – mondta Richárd, kiszállt a kocsiból, és az utcára mutatott. – Nem vagyunk egyedül.
És ahogy mondta, az utcai lámpák mindegyike kialudt. A mögöttük lévő házsor egyik házában sem égett a villany. Szirmabesenyőnek ez a része teljes sötétségbe borult.
- Valami történni fog – mondta Alíz, és a retiküljébe...
2407
Edina vidáman felkacagott. A „változzak kolbásszá” monológ semmit nem vesztett mulatságosságából azalatt a másfél év alatt, mióta együtt vannak. A csapatból ő volt a legkevésbé izgatott, és már alig várta, hogy este ágyba bújhasson az ő rendőrével.
Több szó nem volt...
2589
- Üdvözöllek a tűzben – mondta lassan, vontatottan Reactorfighter, anélkül, hogy egy pillanatra is Alízra nézett volna. Arcvonásai komolynak, és nemesnek tűntek.
- Mi ez? – kérdezte félénken Alíz. Nem merte felemelni a hangját, de biztos volt benne, hogy Reactorfighter hallja őt.
Reactorfighter egy ideig nem szólalt meg. Majd az előbbi beszédmódban válaszolt.
- Ez az én helyem.
- Melegem van – mondta Alíz, és a reaktorra pillantott. Valóban melege volt, minden...
2316
Alíz felkapta a fejét, és az asztal mögött ülő cingár emberre pillantott. Az egy pillanatig állta a pillantását, majd ismét a gép felé fordult. Tanácstalanul megrázta a fejét.
- Nincs meg a bejegyzés. Pedig én magam írtam be. – tűnődött félhangosan.
- Nincs? – kérdezett vissza Alíz.
- Nincs – csóválta a fejét a vállalkozó. Minden egyes bejegyzés megvan, kezdve a tavalyitól, de ez az egy hiányzik...
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3917
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reactor ·
Nos, eddig 6 fejezet van kész a Reactorfighter 2-ből, amik igen-igen izgalmasak,és nagyszerűek lesznek mind!
Íme egy kis előzetes:

1: Maledict
2: Tervezet
3: Irány Miskolc!
4: Válasz az S.O.S.-re
5: Állítsátok meg Reactorfightert!
6: Szélmalomharc

Meglátod,be fogsz pisálni, ha elolvasod,annyira atom lesz!
Francisco ·
Szólj, ha kezdik a közlést, hogy beszerezzem addigra a Tenát! :o)))

Reactor ·
Az első négy részt ma reggel tettem föl. Nem tudni, mikor publikálják, de azonnal szólni fogok ám! Garantálom,hogy be fogsz szarni,annyira jó lesz!



Apróbb változtatásokat hajtottam még végre, de a történet készen van. A következő fejezeteket tartalmazza:
1: Maledict
2: Tervezet
3: Kuplung, gáz, tűz!
4: Válasz az S.O.S.-re
5: Állítsátok meg Reactorfightert!
6: Szélmalomharc
7: Szabadíts meg a Gonosztól!
8: Az ellenség arca
9: Holocaust
10: Tervezet vége

Holnap jön a következő 4 rész leadása...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: