Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Örökké fájdalommal élni...

2003.június közepe fele elmentem nyaralni a barátaimmal.5-en mentünk: Niki - Gyuszi, Zsanett - Gergő, nekem meg nem volt barátom. Nagyon szerettem pasizni és nem volt még akkor komoly kapcsolatom egy sem, és szerelmes sem voltam még, akkor 17 éves voltam. Úgy gondoltam, hogy jól el leszek, lesz egy csomó jó pasi, flörtölgetek majd velük, de nem akartam, hogy szerelmes legyek, és így végződjön a szerelmünk. Ahogy megérkeztünk, lementünk a strandra, a barátaim elvoltak, volt kivel foglalkozniuk, de én ott maradtam egyedül, és ekkor megszólított egy nagyon helyes srác, magas, fekete hajú, sötét szemű. Megkérdezte, hogy leülhet-e mellém a padra, én azt feleltem, hogy persze.

Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk. Telt az idő, mi csak beszélgettünk, egyszer meg is csókolt. Szóltak nekem a többiek, hogy menjünk vissza, de ha akarok maradjak. Megbeszéltem Lacival, hogy fél óra múlva találkozunk, mert át akartam öltözni. Vettem fel egy csini ruhát, és befújtam magam egy írtó izgató parfümmel. Megkérdeztem a többieket, hogy hogy nézek ki, és azt mondták hogy nagyon jó, és Zsanett kacsintott egyet. Tudtam, hogy ezzel kíván nekem sok szerencsét.

Elindultam a megbeszélt helyre, Laci már várt rám, meg is kérdeztem, hogy sokat várakozott-e, ő erre mosolygott és megcsókolt, úgy éreztem, hogy a fellegekben járok. Nagyon jól tudott csókolni. Azt hiszem, már akkor szerelmes lettem belé, de éreztem, hogy én sem hagyom hidegen őt. Egész éjszaka együtt voltunk, sétáltunk, beszélgettünk, csókolóztunk, simogattuk egymást, de ezen az éjszakán nem történt semmi komolyabb dolog. Még mielőtt visszamentem volna, néztük a csillagokat is, szerette a csillagokat, úgy ahogy én is, és ő több mindent tudott róla, mint én, ezért sokat beszélt a csillagokról, és én nagyon élveztem.

Viccelődtem is, hogy "Én ezt most nem értem tanár úr", és ő ilyenkor mindig megcsókolt. Úgy szólított, hogy Kincsem, Édesem, Szívem.
Amikor visszaértem a szállásunkra, nem tudom miért, de elkezdtem sírni, de nagyon, nem tudtam abbahagyni, azt hiszem azért sírtam akkor, mert nagyon kedves volt velem, vagy nem tudom miért. Később már más okból sírtam....

Reggel felkeltem, megreggeliztünk, letusoltam, és elindultam egyedül a strandra, hátha ott lesz a Laci. Szerencsémre ott volt, ő látott meg először, oda is jött hozzám, és egy hosszú forró csókkal üdvözölt, természetesen viszonoztam a csókot. Eltöltöttük a napot, nagyon gyorsan telt az idő amikor vele voltam. Este nem találkoztunk, mert rosszul éreztem magam, fájt a hasam, és szédültem. Megbeszéltük, hogy másnap találkozunk este, mert nappal pihenni szeretnék. Este találkoztunk is, már jobban voltam, meg is kérdezte Laci, hogy hogy vagyok, mondtam hogy már sokkal jobban. Aznap este lefeküdtem vele, nem részletezem, csak annyit mondok, hogy ilyen szeretkezést még nem éltem át. Szerelmes voltam, és ő is az volt.

Két nap múlva mentünk haza, cseréltünk számot, megbeszéltük, ha hazaérek írok neki egy sms-t, vagy fel is hívom. Hazaértünk, és írtam is neki egy sms-t, de nem válaszolt, felhívtam este, de nem vette fel senki. Kezdtem aggódni, hogy a szerelmünknek annyi, vagy csak játszadozott velem. Másnap is írtam neki sms-t, arra sem kaptam választ, és ez így ment három napon keresztül. Nem volt kedvem semmihez, csak feküdtem az ágyban, és vártam egy sms-t Lacitól, de nem jött semmi sms. Három nap múlva felhívtak, a Laci számáról, nagyon megörültem, hogy végre felhív a Laci, de amikor megszólaltak, nem Laci hangja volt, hanem egy női hang volt.

A női hang mögött Laci édesanyja rejtőzött, és azt mondta, hogy Laci elindult hozzám kocsival, mert látni akart, és balesetet szenvedett. Ott rögtön a helyszínen meghalt. Amikor ez elhangzott a telefonba, én nem tértem észhez, nem mondtam semmit, ledobtam a földre a telefont, egy ideig nem sírtam, csak néztem bambán a földre ahol volt a telefon, és hallgattam a nagy csendet.
Soha többé nem fogok mást szeretni, csak a Lacit, örökké fogok emlékezni rá, azóta egy srácra sem tudok ránézni, és akit Lacinak hívnak, kerülök.
Hasonló történetek
5360
A papnő fölállította és szájon csókolta. Szabad kezével végigsimította a lány testét. Formás mellei, kissé kiálló bordái, lucskos puncija és izmos combja didergett a hideg kéz érintésétől. Csukott szemmel csókolta vissza a papnőt. Szenvedéllyel, élvezettel. Szinte már szerelemmel csókolta a nőt. Az elengedte a lány száját, megragadta a karját és az emelvényhez vitte. Az emelvény kb. derékig ért a nőnek. Ráfektette a lányt. Letolta melleiről a köpenyét...
3905
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ószeress ·
Szomorú olvasmány volt.

Deakjanika ·
Nagyon elszomoraító írás.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: