Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy sötét világ 6. rész

Már közel járt. Érezte az emberszagot. Ugrani készült, mikor előtte termett egy másik farkas. Leon vicsorgott rá, az pedig vissza morgott. Megpróbált kitérni előle, de nem sikerült. Ekkor a nőstény farkas támadásba lendült. és Leon torkának ugrott. A farkast ez a támadás meglepte és ledöntötte a lábáról. Ekkor a fejében egy hang visszhangzott:

- Küzdj Leon, képes vagy rá! Uralkodj az ösztönök felett!

Leon lenyugodott. Hatalmas erőfeszítések árán visszaváltozott. Ott állt anyaszült meztelenül és remegő térdekkel a park közepén. Még pár másodpercig álldogált, majd összeesett. Dideregve ébredt. Rettenetesen fájt a nyaka. Teste pedig véres volt. Mikor felpillantott, meglátta Emmát.

- Te...láttál engem meztelenül? És...bántottál?

- Te idióta! Kimentél, mikor tudtad, hogy át fogsz változni. Megölhettél volna valakit. És csak hogy tudd, nem volt ellenemre amit láttam.

Leon lehorgasztotta a fejét, de ajkai félmosolyra húzódtak.

- Igazad van...bocsáss meg. - mondta a nő szemébe nézve. Emma megenyhült a tengerkék szemek láttán.

- Itt egy pokróc. Terítsd magadra...hazamegyünk.

A fiú habozott.

- Leon nézd, a szüleid új életet kezdtek. Tedd te is azt. Tehetséges vagy és hamar megtanulsz majd minden fontos dolgot. Bízol bennem?

- Igen, de...

- Akkor ezt megbeszéltük. - azzal Leont kézen fogta, és visszavitte az intézetbe.

*

Leon a szobájában lefürdött, felvett egy fehér boxert és elterült az ágyon. Ekkor kopogtattak.

- Ki az?

- Emma vagyok.

- Bújj be!

A nő megint scak megdöbbent a fiú izmos teste láttán. Zavarát igyekezett leküzdeni. Kezében egy elsősegélydoboz volt.

- Gondoltam ellátom a sebed. Ha már megharaptalak ez a legkevesebb.

Leon nem mondott semmit, csak felült az ágyon. Emma mellé ült, elővett egy gézdarabot és a sebre helyezte. Utána körbetekerte, majd rögzítette.

- Tessék.

- Köszönöm. - mondta Leon, majd közelebb hajolt Emmához. A nő nem húzódott el. Leon mélyen a szemébe nézett, végigsimított az arcán majd gyengéden a tarkójára tette a kezét és közelebb húzta magához. Ajkuk már majdnem összeért, amikor kopogtattak.

- Emma? Bent vagy?

Emma kinyitotta a szemét és elhúzódott Leontól.

- Igen Josh gyere be!

Josh belépett.

- ÖÖ...mit csináltok?? - kérdezt, miközben tekintete emmáról a boxerben lévő Leonra vándorolt. Leon mordult egyet és felpattant.

- Mi közöd hozzá?

- A helyedben visszafognám magam!

- Fiúk erre semmi szükség! Csak ellátam Leon sebét. Ennyi volt. - fordult Joshoz Emma.

- Beszélnünk kell!

- Nincs olyan dolog, amit a tanítványom előtt ne mondhatnál el.

A férfi habozott.

- A professzor tudni akarja, hogy mikor megyünk el. Egy búcsúbált akar rendezni.

Leonnak elborult az agya.

- Elmész?

- Terepre küldtek minket Josh-al. 2 nap múlva indulunk.

Leon megsemmisülten állt a szoba közepén. Aztán megfordult és kirohant a szobából.

- Leon! - kiáltott utána emma, de ő már messze járt.

*

Addig futott ameddig el nem fáradt. Akkor leült és a kezébe temette az arcát. Nem akarta elhinni, hogy Emma elmegy. Éppen kezdett többet érezni a nő iránt. Ekkor hangot hallott maga mögül. Megfordult és egy farkas sétált ki a bokrok közül.

- Változz vissza!

Emma felvette emberi alakját.

- sajnálom, hogy nem szóltam előbb. De kapsz egy másik mentort. Ő majd csiszolgatja a tudásodat.

- Nekem nem kell más!

- Leon tudod, hogy kettőnk közt...nem leeht semmi. Még csak felnőtt sem vagy.

- Mikor meg akartalak csókolni nem húzódtál el!

- Az..az egy gyenge pillanatom volt. Hibáztam, most már belátom. Lesz az a bál. Szeretném ha eljönnél elbúcsúzni. - mondta, majd eltűnt a sötétben. Leon szomorúan nézett utána.

**

Pár óra múlva visszasétált az intézetbe. Késő volt már, mindenki aludt. Egyedül Steve volt még ébren.

- Hallottad, hogy Em és Josh...?

- Hallottam.

Steve elkomorodott mikor meglátta barátja arcát.

- Meglásd hamar visszajönnek.

- Nem igazán érdekel.

- Már hogyne érdekelne? Látom hogy érzel Miss...

Leon egy szempillantás alatt a falhoz szorította steve-et. Szemében felizott a harag.

- Azt mondtam nem érdekel!

- Jó, jó, megértettem!

Leon elengedte barátját és felrobogott a szobájába.
Folytatások
2741
Ekkor Leon durván magához vonta Emmát. Tudt, hogy ő is vérfarkas, ezért nem kell visszafognia magát. Pár másodperc múlva már szenvedélyesen csókolta. Simogatta a hátát, majd kezei Emma melleire tévedtek...
2161
Sebastian nagyon büszke volt a tanítványára. Leon tovább erősödött, edzette a testét. Az intézetben szinte az összes lány megfordult utána, de őt csak Kim érdekelte. A napokból, amit együtt töltöttek hetek, hónapok, aztán évek lettek. Leon szinte észrevétlenül szeretett bele...
2125
- Én is vérfarkas vagyok. Tudom, hogy nemrég volt az első átalakulásod. Velem megtanulhatod, hogyan irányítsd. A legfontosabb a koncentráció. Azután bízd magad az ösztöneidre. Nem baj, ha elsőre nem sikerül...
Előző részek
2351
- Mikor lesz holdtölte?
- Még két nap. De érzem... mármint másnak érzem magamat.
Steve habozott.
- Levisznek majd a ketrecbe?
- Igen.
- Ha akarod én... szóval ott lehetnék veled...
2194
- Én nem vagyok vérfarkas...

- Ó dehogynem. Megharaptak. Az első holdtölte alatt emgtörténik az átváltozás. Jobb, ha belátod, hogy igazam van. És légy óvatos. Az első átváltozás meglehetősen rizikós. Előtte pedig nagyon ingerült leszel. Szóval vigyázz az itt élők testi épségére. Kirendelek melléd egy tanítót. Ő majd elmond mindent amit tudnod kell...
2308
- Sarah... Leont megharapta egy vérfarkas.
- Nem... ez lehetetlen... azt mondtad..azt mondtad, hogy a munkád miatt mi sosem kerülhetünk veszélybe!
- Sajnálom, nem az én hibám volt... a munkám szabályzata szerint meg kellene ölnöm...
- Daniel! Ő a fiúnk! Az egyetlen fiúnk! - zokogta a nő...
2360
Danny lassan araszolt előre. Minden pad alá benézett. Nem hallott semmit. Elért a gyóntatókig. Vett egy mély lélegzetet és benézett. Sehol semmi. Homlokáról letörölte az izzadságot és indult a pince felé. Ekkor fentről egy kiáltást, majd egy lövést hallott. Danny gyorsan az emelet felé vette az irányt. Kettesével szedte a lépcsőfokokat, majd lelassított...
2438
- Téged mindenki ismer, te vagy a kiválasztott. Sajnálom, de ezt meg kell tennem - mondta, majd hirtelen bőre levált testéről, és egy hatalmas farkas állt a helyén. Leont lebénította a félelem. Tudta, hogy apjának valami titkos munkája van... néha azt is hallotta, hogy vérfarkasokat és vámpírokat emlegetnek...
Hasonló történetek
3572
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
3813
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: