Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy sötét világ 3. rész

Másnap reggel Leon bágyadtan ébredt. Úgy érezte tüzel a teste. Megpróbált kikelni az ágyból... sikertelenül. Ekkor Sarah lépett be a szobába.

- Boldog szület... - ránézet Leonra és rögtön odaszaladt.

- Leon, mi a baj?

- Fázom és nem érzem jól magam.

Sarah rárakta kezét a fia homlokára. Tűzforró volt.

- Na jó megyünk a kórházba.

- Apa merre van? - suttogta erőtlenül.

- Nemsokára jön.

Leon mondani akart valamit, de elájult.

*

A kórházban tért magához. A kezébe infúzió volt bekötve. Oldalra nézett. Mellette ült az apja, aki kezébe temette az arcát.

- Apa..?

Danny felnézett.

- Leon, hogy érzed magad?

- Nem is tudom. Furcsán.

Amit most fogok kérdezni az fontos. Kérlek legyél őszinte. Tegnap megtámadott valaki?

Leon szívverése felgyorsult. automatikusan a kezére nézett, ami még mindig be volt kötözve. Az apja követte a tekintetét.

- Mit csináltál a kezeddel?

- Azt... azt hiszem megharapott valami..

Danny megsemmisülten rogyott a székbe.

- Mit jelent ez?

A férfi csak a fejét rázta és kiment. Megkereste Saraht.

- Sarah... Leont megharapta egy vérfarkas.

- Nem... ez lehetetlen... azt mondtad..azt mondtad, hogy a munkád miatt mi sosem kerülhetünk veszélybe!

- Sajnálom, nem az én hibám volt... a munkám szabályzata szerint meg kellene ölnöm...

- Daniel! Ő a fiúnk! Az egyetlen fiúnk! - zokogta a nő.

- Van egy másik lehetőség. Létezik egy intézet... hely.. .ahová beadhatjuk... ott gondoskodnak róla... titokban.

- Látogathatjuk majd igaz?

Danny lehorgasztotta a fejét.

- Igaz?!

- Attól tartok nem. De ha ezt nem tesszük meg , meghal. Ez lesz neki a legjobb.

Sarah szeméből csak úgy patakzottak a könnyek.

- Hív az intézetet - mondta, majd elrohant.

**

Kicsivel később Daniel bement Leonhoz. A kezében egy injekciós tű volt, de elrejtette fia szemei elől.

- Még nem is kívántam boldog születésnapot.

- Köszi apa...

Danny megölelte a fiát és a fülébe suttogott.

- Nem számít mi történik veled, én mindig az apád maradok. És mindig szeretni foglak.

Tudom. Én is téged. De mikor mehetek haza?

- Nem hinném, hogy hazajöhetsz. - mondta sírással küzködve. Ezután Leon nyakába szúrta a tűt. A fiú tágra nyílt szemekkel nézett rá.

- Ez lebénít és pár perc múlva már aludni fogsz. Utána elvisznek egy jobb helyre. Oda ahol biztonságosan leélheted az életedet.

Leon egyre laposabbakat pislogott. Fehér ruhás emberek jöttek a szobájába. Alig tudott már beszélni.

- Apa! Ne hagyd, hogy elvigyenek..ne hagyd, hogy elszakítsanak..

Daniel most már nem tudta visszatartani a könnyeit.

- Kérlek, próbálj nekem megbocsátani.

Ez a mondat volt az utolsó dolog, amit Leon hallott az apjától.
Folytatások
2741
Ekkor Leon durván magához vonta Emmát. Tudt, hogy ő is vérfarkas, ezért nem kell visszafognia magát. Pár másodperc múlva már szenvedélyesen csókolta. Simogatta a hátát, majd kezei Emma melleire tévedtek...
2161
Sebastian nagyon büszke volt a tanítványára. Leon tovább erősödött, edzette a testét. Az intézetben szinte az összes lány megfordult utána, de őt csak Kim érdekelte. A napokból, amit együtt töltöttek hetek, hónapok, aztán évek lettek. Leon szinte észrevétlenül szeretett bele...
2126
- Én is vérfarkas vagyok. Tudom, hogy nemrég volt az első átalakulásod. Velem megtanulhatod, hogyan irányítsd. A legfontosabb a koncentráció. Azután bízd magad az ösztöneidre. Nem baj, ha elsőre nem sikerül...
2308
Már közel járt. Érezte az emberszagot. Ugrani készült, mikor előtte termett egy másik farkas. Leon vicsorgott rá, az pedig vissza morgott. Megpróbált kitérni előle, de nem sikerült. Ekkor a nőstény farkas támadásba lendült. és Leon torkának ugrott. A farkast ez a támadás meglepte és ledöntötte a lábáról...
2351
- Mikor lesz holdtölte?
- Még két nap. De érzem... mármint másnak érzem magamat.
Steve habozott.
- Levisznek majd a ketrecbe?
- Igen.
- Ha akarod én... szóval ott lehetnék veled...
Előző részek
2360
Danny lassan araszolt előre. Minden pad alá benézett. Nem hallott semmit. Elért a gyóntatókig. Vett egy mély lélegzetet és benézett. Sehol semmi. Homlokáról letörölte az izzadságot és indult a pince felé. Ekkor fentről egy kiáltást, majd egy lövést hallott. Danny gyorsan az emelet felé vette az irányt. Kettesével szedte a lépcsőfokokat, majd lelassított...
2438
- Téged mindenki ismer, te vagy a kiválasztott. Sajnálom, de ezt meg kell tennem - mondta, majd hirtelen bőre levált testéről, és egy hatalmas farkas állt a helyén. Leont lebénította a félelem. Tudta, hogy apjának valami titkos munkája van... néha azt is hallotta, hogy vérfarkasokat és vámpírokat emlegetnek...
Hasonló történetek
3572
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
3911
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: