Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy sötét világ 4. rész

Leon egy szobában ébredt. Még mindig el volt zsibbadva. Lassan körülnézett. Meg akarta mozdítani a karjait, de azok le voltak szíjazva. ekkor egy férfi jelent meg előtte. Őszes haja és barátságos tekintete volt.

- Üdvözöllek Leon.

A fiú nem válaszolt.

- Most azon gondolkodsz, hogy miért vagy leszíjazva, mit keresel ezen a helyen és hol vannak a szüleid.

- Maga gondolatolvasó?

A férfi elmosolyodott, de nem válaszolt.

- Nos, azért vagy leszíjazva, mert egy vérfarkas elég veszélyessé tud válni a felmérgesedik. Még akkor is, ha ilyen fiatal. Ez a hely, egy különleges intézet, különleges embereknek és teremtményeknek. A szüleidet pedig többé nem láthatod.

Leon mindebből csak egy szót fogott fel. Vérfarkas.

- Én nem vagyok vérfarkas...

- Ó dehogynem. Megharaptak. Az első holdtölte alatt emgtörténik az átváltozás. Jobb, ha belátod, hogy igazam van. És légy óvatos. Az első átváltozás meglehetősen rizikós. Előtte pedig nagyon ingerült leszel. Szóval vigyázz az itt élők testi épségére. Kirendelek melléd egy tanítót. Ő majd elmond mindent amit tudnod kell. Pár perc múlva itt lesz - mondta sejtelmesen, majd magára hagyta a fiút.
Néhány perc múlva egy nő lépett be a szobába. Leon rögtön felismerte a támadóját és a düh elöntötte testét.

- Te haraptál meg! Te tettél azzá, ami vagyok!

A nő nevetett.

- Eloldozhatlak vagy mérgelődsz még?

Leon konokul hallgatott.

- Nekem így is jó. Maradj leszíjazva. Holnap majd beugrok. Jó szórakozást! - azzal kezét rátette az ajtó kilincsére.

- Várj.. oldozz el!

A nő eszméletlen gyorsasággal a mellkasán termett. Leont meglepte a nő közelsége. Egészen közel hajolt hozzá. Leon légzése felgyorsult. Nem tudta megmagyarázni az érzést, ami hatalmába kerítette.

- Ha meg szeretnéd tartani a helyes kis arcocskád, azt ajánlom, hogy tanulj egy kis tiszteletet!

- Oldozz el...kérlek.

- Így már mindjárt más. - Leon pár másodperc múlva szabad volt.

- Mi a neved?

- Emma Forester. Sok mindent kell megbeszélnünk úgyhogy ülj le. - Emma belefogott a történetbe. Elmesélte, hogy milyen intézet ez, milyen emberek vannak itt és mi a feladatuk. Valamint elmondta hogy az ő képessége az, hogy sosem öregszik meg és még a tetejébe vérfarkas is. Örökre ebbe a testbe lesz bezárva.

- Hogy jövök én a képbe?

Emma mosolygott.

- Még a hasznunkra lehetsz. Csak kontrollálnod kell magad. Az első átváltozás borzalmas. Ha jön a telihold, bezárunk.

- Jólvan...

- Ne félj, minden rendben lesz. Megtanítalak mindenre.

- Na persze...

Emma torkából morgás tört fel, ekkor lépett be a szobába Lowoa professzor.

- Mi folyik itt?

- A kölyök az égő tűzzel játszik. - sziszegte dühösen Emma.

- Fékezd magad em. Tudod, hogy még fiatal. Leon menj és nézz körbe. KEresd meg a szobádat.

- Estefelé benézek és helyre teszlek! - mondta Emma.

- Alig várom. - Leon rávillantotta sármos mosolyát és kilépett a szobából.

*

Lesétált a földszintre. Körbejárta az egész házat és meglepődött, hogy milyen sokféle képességű ember van itt. Volt aki láthatatlanná vált, változtatta a színét vagy jeget tudott csinálni. Elért az osztálytermekhez. Hanyagul az ajtónak támaszkodott és hallgatta az előadást. Leon értelmetlennek tartotta az egészet. Vége lett az órának és jöttek kifelé. Leon is indult volna, de a férfi, aki az órát tartotta megszólította.

- Biztos te vagy Leon.

- Akár ő is lehetek.

- A nevem Josh. Tudom, hogy új vagy, de elvárom, hogy bejárj az óráimra.

- Mi a fenének?

- Azért, hogy tanulj valamit te féleszű! - ezt Emma mondta, aki kihallgatta a beszélgetést.

- Á, Miss Forester. A vérfarkasoknak vonzóerejük is van?

Emma kiakadt ezen a pimasz válaszon.

- Teee...

- Jó napot Miss Forester! - mondta egy hang Leon háta mögül. Egy fiú állt ott.

- Szia Steven. Mi lenne ha elvinnéd Leont és megmutatnád neki a szobáját? Mielőtt még átharapom a torkát!

- Azonnal - azzal megfogta Leon könyökét és maga után húzta.

- Mi van veled? Így beszélni Emmával.

- Őa tanítóm...te ki vagy?

- Steven...az élő fáklya.

- Ah-ha...

- Te tényleg vérfarkas vagy?

- Nagyon úgy tűnik.

- Király!

- Egyátalán nem az.

- Bármi baj van, én szívesen segítek. Itt a szobád.

- Köszi.

Steven még egy utolsó pillantást vetett Leonra, majd magára hagyta.
Folytatások
2741
Ekkor Leon durván magához vonta Emmát. Tudt, hogy ő is vérfarkas, ezért nem kell visszafognia magát. Pár másodperc múlva már szenvedélyesen csókolta. Simogatta a hátát, majd kezei Emma melleire tévedtek...
2161
Sebastian nagyon büszke volt a tanítványára. Leon tovább erősödött, edzette a testét. Az intézetben szinte az összes lány megfordult utána, de őt csak Kim érdekelte. A napokból, amit együtt töltöttek hetek, hónapok, aztán évek lettek. Leon szinte észrevétlenül szeretett bele...
2125
- Én is vérfarkas vagyok. Tudom, hogy nemrég volt az első átalakulásod. Velem megtanulhatod, hogyan irányítsd. A legfontosabb a koncentráció. Azután bízd magad az ösztöneidre. Nem baj, ha elsőre nem sikerül...
2308
Már közel járt. Érezte az emberszagot. Ugrani készült, mikor előtte termett egy másik farkas. Leon vicsorgott rá, az pedig vissza morgott. Megpróbált kitérni előle, de nem sikerült. Ekkor a nőstény farkas támadásba lendült. és Leon torkának ugrott. A farkast ez a támadás meglepte és ledöntötte a lábáról...
2351
- Mikor lesz holdtölte?
- Még két nap. De érzem... mármint másnak érzem magamat.
Steve habozott.
- Levisznek majd a ketrecbe?
- Igen.
- Ha akarod én... szóval ott lehetnék veled...
Előző részek
2308
- Sarah... Leont megharapta egy vérfarkas.
- Nem... ez lehetetlen... azt mondtad..azt mondtad, hogy a munkád miatt mi sosem kerülhetünk veszélybe!
- Sajnálom, nem az én hibám volt... a munkám szabályzata szerint meg kellene ölnöm...
- Daniel! Ő a fiúnk! Az egyetlen fiúnk! - zokogta a nő...
2360
Danny lassan araszolt előre. Minden pad alá benézett. Nem hallott semmit. Elért a gyóntatókig. Vett egy mély lélegzetet és benézett. Sehol semmi. Homlokáról letörölte az izzadságot és indult a pince felé. Ekkor fentről egy kiáltást, majd egy lövést hallott. Danny gyorsan az emelet felé vette az irányt. Kettesével szedte a lépcsőfokokat, majd lelassított...
2438
- Téged mindenki ismer, te vagy a kiválasztott. Sajnálom, de ezt meg kell tennem - mondta, majd hirtelen bőre levált testéről, és egy hatalmas farkas állt a helyén. Leont lebénította a félelem. Tudta, hogy apjának valami titkos munkája van... néha azt is hallotta, hogy vérfarkasokat és vámpírokat emlegetnek...
Hasonló történetek
4322
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
3572
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

ruppert111 ·
Szerintem nyugodtan befejezhetnéd a másolást és az utánzást.Az a pár mondat meg amit te írtál borzalmas. :sleeping:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: