Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy sötét világ

1



Verőfényes nap volt. A fiú egy könyvet olvasott a felhőtlen kék ég alatt. Sarah Monroe az ablakon át nézte fiát, és azon gondolkodott, hogy hogy elment az idő. " Mintha csak nemrég született volna. ÉS már milyen nagy"- gondolta. Ekkor a fiú belépett a konyhába.

- Iszok egy kis narancslevet.

- Rendben, várj csak, a narancslé elfogyott, itt az almalé.- mondta Sarah a hűtőhöz lépve, majd Leon kezébe nyomta az üdítőt.

- Tessék - mondta mosolyogva. Leon mosolyogva vette el, majd újból kült a kertbe. Sarah ezután nekiállt takarítani. Büszke volt az otthonukra. Minden a helyén volt, és mindig pedáns rend uralkodott a házban. Már esteledett, mikor lement, hogy vacsorát csináljon. Mexikói csirkát akart csinálni, de nem volt elég hús hozzá.

- Leon! - kiáltott ki az ablakon fiának. - Menj el kérlek a boltba húsért!

A fiú bejött, megmosakodott és indulni készült.

- Vigyázz magadra!

- Jajj, anyaaa!!!!

Leon kilépett a sötétbe, és nagyot szippantott a levegőből. Éppen tavaszodott. Imádta az ekkor terjengő illatokat. 10 perc séta után betért a boltba, megvette a húst, és indult hazafelé. Le akarta rövidíteni az utat, így betért egy sötét sikátorba. Magában dúdolgatott, mikor hangot hallott maga mögül. Megállt és körbenézett. Egy magas nő sziluettje rajzolódott ki a sötétségben.

- Szia, Leon!

- Honnan tudja a nevemet?

- Téged mindenki ismer, te vagy a kiválasztott. Sajnálom, de ezt meg kell tennem - mondta, majd hirtelen bőre levált testéről, és egy hatalmas farkas állt a helyén. Leont lebénította a félelem. Tudta, hogy apjának valami titkos munkája van... néha azt is hallotta, hogy vérfarkasokat és vámpírokat emlegetnek. De sose hitt ezekben. Most pedig itt állt egy farkassal szemben. A farkas perceken belül rajta termett és beleharapott a karjába. Leon felordított a fájdalomtól, majd összeesett. A farkas visszaalakult nővé, a fiúhoz lépett és a fülébe suttogott.

- Hamarosan megérted majd, miért...

*


Leon lassan magához tért. Alig emlékezett rá mi történt. A kezéből csorgott a vér. Leon eltakarta és hazafutott.

- Hol jártál? Aggódtam!

- Jól vagyok. - hazudta Leon. - Felmegyek átöltözöm.

- Biztos jól vagy? Sápadtnak tűnsz...

- Semmi bajom.

Jó, akkor menj. De siess, mert apád mindjárt itthon lesz.

Leon felrohant a szobájába. Levette pólóját és megnézte a karját. Csúnya marcangolt seb volt rajta. Irtózatosan fájt a keze. Ekkor lentről ajtócsapódás hallatszott, majd Sarah felkiáltott.

- Megjött az apád! Gyere le!

Leon összeszedte magát, bekötötte a kezét és lement.

- Apa!

- Az én fiam! Öleld meg édesapád!

Leon félkézzel átölelte. Daniel ekkor Sarahoz lépett és homlokon puszilta. Leon nagyon szédült, úgyhogy inkább asztalhoz ült. Tálalták a vacsorát. Alig tudott enni, de pár falatot muszáj volt. NEm akarta, hogy szülei megtudják mi történt vele.
Ekkor Daniel odafordult a fiához.

- Olyan szótlan vagy...Minden rendben?

Leon válaszolni sem tudott, olyan hányingere volt, így csak bólintott.

- A holnap a te napod lesz! NEm mindennap 17 éves az ember. NAgy bulit rendezünk!!

- Rendben... Én megyek lefekszem - mondta, azzal kitámolygott a konyhából. Mikor beért a szobájába, amgára csapta az ajtót. Nagyon rosszul érezte magát. Forgott vele a szoba, sebe tüzelt. Leon az ágyra borult, és elájult.
Folytatások
2741
Ekkor Leon durván magához vonta Emmát. Tudt, hogy ő is vérfarkas, ezért nem kell visszafognia magát. Pár másodperc múlva már szenvedélyesen csókolta. Simogatta a hátát, majd kezei Emma melleire tévedtek...
2161
Sebastian nagyon büszke volt a tanítványára. Leon tovább erősödött, edzette a testét. Az intézetben szinte az összes lány megfordult utána, de őt csak Kim érdekelte. A napokból, amit együtt töltöttek hetek, hónapok, aztán évek lettek. Leon szinte észrevétlenül szeretett bele...
2126
- Én is vérfarkas vagyok. Tudom, hogy nemrég volt az első átalakulásod. Velem megtanulhatod, hogyan irányítsd. A legfontosabb a koncentráció. Azután bízd magad az ösztöneidre. Nem baj, ha elsőre nem sikerül...
2308
Már közel járt. Érezte az emberszagot. Ugrani készült, mikor előtte termett egy másik farkas. Leon vicsorgott rá, az pedig vissza morgott. Megpróbált kitérni előle, de nem sikerült. Ekkor a nőstény farkas támadásba lendült. és Leon torkának ugrott. A farkast ez a támadás meglepte és ledöntötte a lábáról...
2352
- Mikor lesz holdtölte?
- Még két nap. De érzem... mármint másnak érzem magamat.
Steve habozott.
- Levisznek majd a ketrecbe?
- Igen.
- Ha akarod én... szóval ott lehetnék veled...
Hasonló történetek
3789
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
3572
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: