Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy sötét világ 5. rész

Leon benyitott a szobába. El kellett ismernie, hogy nagyon szép volt. Baldachinos ágy, kilátás a gyönyörű kertre. Egyenes a fürdőbe ment. Elvetkőzött és letusolt. Miután kiszállt, a derekára csavart egy törölközőt és végignézett magán. Meg volt elégedve a látvánnyal. Emma mondta, hogy rohamosan javulni fog a kondíciója és nagyon erős lesz. Teste tökéletes volt. Szinte meg tudta számolni a kockákat a hasán. Barnás szőke haját összeborzolta, így az ég felé meredt. Ekkor kilépett a fürdőből. Az ágyon ott ült Emma. Mindketten meglepődtek. Emma azon, hogy Leon milyen helyes. A fiú előtte állt meg, izmos hasán vízcseppek folytak lefelé. Leon pedig azon, hogy emmát itt találja. Emma kicsit elpirult és levette szemét a fiúról.

- Csa... csak azért jöttem, hogy gyere le a parkba fél óra múlva.

Leon gondolkodva a hajába túrt.

- Stevennel megbeszéltük, hogy körbevezet.

- Nem érdekel! - csattant fel Emma. - Én vagyok a tanítód, engedelmeskedned kell. Lejössz! Most!

Leon elmosolyodott.

- Felöltözhetek?

- Utálom a tinédzsereket! - mondta, majd kirobogott a szobából.

*

10 perc múlva Leon is a parkban volt. Emma már bemelegített.

- A földre! - hallatszott az utasítás. - 50 fekvőtámasz.

Leon még mindig mosolyogva elkezdte csinálni.

- Az első átváltozás után még erősebb leszel. Aztán már saját magadtól is átváltozhatsz. Nem kell hozzá a hold.

- Átváltoznál a kedvemért?

- Nem!

- Akkor nem is tudsz!

- Figyelmeztetlek, ne bosszants fel!

- Semmit nem tudsz te!

Emma teste megremegett. Átalakult és a fiúra vetette magát. Leon észrevette a veszélyt. Gyorsan megfordult, felszaladt a fára és átfordult a farkas felett.

- Azta! Láttad ezt? Wow! - visszafordult, de ekkor már Emma állt előtte. Fogta magát és ököllel arcon csapta. Leon elterült.

- Hát ezt miért kaptam?

- Mert idegesítő vagy!

Ekkor megjelent Josh.

- Hű, Leon, hogy van az arcod?

- Túlélem.

Josh átölelte Emmát. - Elvihetlek vacsorázni?

Emma bólintott, majd Leonra nézett.

- Menj fel. Majd holnap találkozunk. - azzal Joshhal elmentek.

**

Leon ezután találkozott Stev-el. Lementek a biliárdterembe és elmesélték egymásnak, hogy milyen napjuk volt.

- Emma és Josh... szóval... ők együtt vannak?

- Hellyel-közzel. De miért kérdezed?

Leon nem válaszolt.

- Mikor lesz holdtölte?

- Még két nap. De érzem... mármint másnak érzem magamat.

Steve habozott.

- Levisznek majd a ketrecbe?

- Igen.

- Ha akarod én... szóval ott lehetnék veled.

- Nem szükséges. De köszi.

Még párat játszottak aztán elmentek lefeküdni. Letelt az a két nap. Leon tudta, hogy éjszaka át fog alakulni. Még egyszer utoljára látni akarta a szüleit. Felsietett Lowoa professzohoz és bekopogott.

- Szabad!

- Uram.

- Leon, ifjú barátom. Miben segíthetek?

- Ön azt már tudja.

A professzor lehorgasztotta a fejét.

- Látni akarod a szüleidet. Utoljára.

- Kérem...

- Leon, ma lesz holdtölte. Nem engedhetlek ki. Végzetes következménye lehet.

- Visszaérek addigra ígérem. Gyors vagyok.

- Nem lehet.

Leon szemét elöntötték a könnyek.

- Kérem...csak pár percre.

Lowoa professzor felsóhajtott.

- Legyen hát.

Leon már ott sem volt.

***

Odaért a régi házukhoz. Az ablak alá lopakodott és benézett. De amit látott attól meghűlt a vér az ereiben. Egy kb. 1 éves kislánnyal játszottak. Világos volt, hogy örökbe fogadták. Őt már el is felejtették. Leon elrohant. Leült egy padra és a kavargó érzelmek hullámként törtek rá. A felhők mögül előbukkant a hold. Egyszerre elakadt a lélegzete, a földre esett és vadul remegni kezdett. A bőre kezdett leválni a testéről, feje megnyúlt, fogai élesek lettek. Pár perc leforgása alatt átalakult. Nem tudott gondolkodni. Ölni akart. Elindult a házuk felé.
Folytatások
2741
Ekkor Leon durván magához vonta Emmát. Tudt, hogy ő is vérfarkas, ezért nem kell visszafognia magát. Pár másodperc múlva már szenvedélyesen csókolta. Simogatta a hátát, majd kezei Emma melleire tévedtek...
2161
Sebastian nagyon büszke volt a tanítványára. Leon tovább erősödött, edzette a testét. Az intézetben szinte az összes lány megfordult utána, de őt csak Kim érdekelte. A napokból, amit együtt töltöttek hetek, hónapok, aztán évek lettek. Leon szinte észrevétlenül szeretett bele...
2126
- Én is vérfarkas vagyok. Tudom, hogy nemrég volt az első átalakulásod. Velem megtanulhatod, hogyan irányítsd. A legfontosabb a koncentráció. Azután bízd magad az ösztöneidre. Nem baj, ha elsőre nem sikerül...
2308
Már közel járt. Érezte az emberszagot. Ugrani készült, mikor előtte termett egy másik farkas. Leon vicsorgott rá, az pedig vissza morgott. Megpróbált kitérni előle, de nem sikerült. Ekkor a nőstény farkas támadásba lendült. és Leon torkának ugrott. A farkast ez a támadás meglepte és ledöntötte a lábáról...
Előző részek
2195
- Én nem vagyok vérfarkas...

- Ó dehogynem. Megharaptak. Az első holdtölte alatt emgtörténik az átváltozás. Jobb, ha belátod, hogy igazam van. És légy óvatos. Az első átváltozás meglehetősen rizikós. Előtte pedig nagyon ingerült leszel. Szóval vigyázz az itt élők testi épségére. Kirendelek melléd egy tanítót. Ő majd elmond mindent amit tudnod kell...
2309
- Sarah... Leont megharapta egy vérfarkas.
- Nem... ez lehetetlen... azt mondtad..azt mondtad, hogy a munkád miatt mi sosem kerülhetünk veszélybe!
- Sajnálom, nem az én hibám volt... a munkám szabályzata szerint meg kellene ölnöm...
- Daniel! Ő a fiúnk! Az egyetlen fiúnk! - zokogta a nő...
2360
Danny lassan araszolt előre. Minden pad alá benézett. Nem hallott semmit. Elért a gyóntatókig. Vett egy mély lélegzetet és benézett. Sehol semmi. Homlokáról letörölte az izzadságot és indult a pince felé. Ekkor fentről egy kiáltást, majd egy lövést hallott. Danny gyorsan az emelet felé vette az irányt. Kettesével szedte a lépcsőfokokat, majd lelassított...
2438
- Téged mindenki ismer, te vagy a kiválasztott. Sajnálom, de ezt meg kell tennem - mondta, majd hirtelen bőre levált testéről, és egy hatalmas farkas állt a helyén. Leont lebénította a félelem. Tudta, hogy apjának valami titkos munkája van... néha azt is hallotta, hogy vérfarkasokat és vámpírokat emlegetnek...
Hasonló történetek
3572
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
3813
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: