Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy sötét világ 8. rész

Felment a szobájába, hogy összeszedje magát. Letusolt és átöltözött. Már nyitotta volna az ajtót, mikor egy hang szólalt meg a fejében: " Mi a fenét csinálok? emmát szerettem... szeretem... most meg Kimmel randizok? ez így nincs rendjén!" ekkor megszólalt egy másik hang: "Emma elment, és itthagyot... miért ne szórakozhatnék Kimmel?" Úgy döntött, hogy a második hangra hallgat. Kilépett az ajtón és elindult a lányért. Kim a második emeleten lakott a 23-ban. Leon odament és bekopogott.

- Gyere be! Mindjárt készen vagyok.

A fiú bement és körülnézett. Tipikus lányszoba volt. Aztán meglátta Kimet. A lány lélegzetelállítóan gyönyörű volt. Egy rövid farmernadrág és egy bézs színű felső volt rajta, ami szabadon hagyta a fél hátát. Haját egyszerű lófarokba kötötte. Leon elismerően mérte végig.

- Mehetünk?

- Persze!

Először lementek az ebédlő részbe és megvacsoráztak. Utána pedig sétálni indultak. Fülledt nyári éjszaka volt.

- Hogy van az arcod?

- Tűrhető... köszönöm, hogy segítettél.

- Ez a munkám - mosolyodott el Kim. - Bármikor át tudsz alakulni?

Leon megállt.

- Komoly önfegyelem és koncentráció szükséges. Csak Sebastian jelenlétében merem kipróbálni.

- Megértem de...én nem félek.

- Nem tehetem...

- Van valamilyen...farkasos képességed?

- Hát..nagyon gyors vagyok..és a testem melegebb az emberekénél.

- Akkor... akár fel is melegíthetnél...

Leon elvigyorodott. Kim elé lépett és szorosan összebújtak. Leon körbefonta karjaival. Kim boldogan bújt a fiú kőkemény mellkasához és beszívta fantasztikusan jó illatát. Pillanatok alatt átmelegedett.

- Mire gondolsz most?

- Sosem csókolt még meg vérfarkas...

- ezen segíthetek...

Eltolta magától Kimet, kezével felemelte a lány állát és a szemébe nézett. Azután lassan közelített ajkai felé, majd megcsókolta. Kim felnyögött.

- Valamit rosszul csináltam? - kérdezte ijedten Leon.

- Dehogy, te buta!Eszméletlenül jól csináltad. - mondta, majd ismét megcsókolták egymást.

- Visszakísérsz a szobámba?

- Szívesen.

Kézen fogta Kimet és visszasétáltak az épületbe. Mikor a lány szobája elé értek megálltak.

- Hát akkor... jó éjszakát... - mondta Leon.

Kim megfogta a fiú tarkóját, és az ajkaihoz vonta. Elkezdtek csókolózni. Kim annyira vágyott a fiú érintésére, hogy egyre vadabbul csókolta. Leon agya elborult, a falhoz szorította a lányt. Kezeit kifeszítette a feje fölé és áttért Kim nyakára. Nyögdécselt az élvezettől. Leonból vad morgás tört fel. Ekkor elszakította magát a lánytól.

- Ezt nem szabad...

Kim zihált.

- Mi..a baj?

- Még nem tudom magam kontrollálni...én...azt hiszem a vágy... szóval... érted... vigyáznunk kell...

- Értem... akkor kaphatok egy jóéjt puszit?

Leon odament, és egy gyors puszit nyomott a lány szájára. Kim azonban a nyelvével utat tört a fiú szájába. Leon majdnem megint elcsábult, de észbe kapott.

- Kim!

- Bo...bocsáss meg...sajnálom...

Leon felnevetett.

- Holnap találkozunk rendben?

- Rendben...

- Akkor jóéjt!

*

Másnap reggel találkozott Sebastiannal.

- Szia öcsi! - mondta, aztán elkomorodott, mikor pillantása Leon arcára vándorolt. Kék-zöld foltok borították és arcát egy mély vágás szelte át.

- Bocsáss meg azért...

- Ne is folytasd! Felejtsük el. Kim rendbe rakott. - mondta Leon mosolyogva. Sebastian szeme felcsillant.

- Szóval te és kim..?

Leon elvörösödött.

- Hát..igen..és lenne egy kérdésem...

- Ki vele.

- Szóval tegnap...tegnap Kimmel voltam..és furcsa dolog történt..miközben..hát..

- Csókolóztatok?

- Igen..és teljesen elborult az agyam..azt hittem át fogok változni...

- Ez sajnos az eslő pár alkalommal így lesz... míg meg nem lesz a kellő önfegyelmed. A harag és az izgatottság is kiválthatja, szóval én a helyedben vigyáznék a szexel..

- Ott még nem tartunk..de kezdjük inkább az edzést.

Nagyon sokáig gyakoroltak. Sebastian nagyon büszke volt a tanítványára. Leon tovább erősödött, edzette a testét. Az intézetben szinte az összes lány megfordult utána, de őt csak Kim érdekelte. A napokból, amit együtt töltöttek hetek, hónapok, aztán évek lettek. Leon szinte észrevétlenül szeretett bele. Emmát nem felejtette még el, és még mindig érzett valamit iránta, de ezt az érzést háttérbe szorította.
Aztán egy hideg decemberi estén megérkezett Josh és Emma. Kim és Leon a szobájukban voltak. Még soha nem feküdtek le egymással, és azt tervezték, hogy ezen az estén emg fog történni. Leon levette a felsőjét, és megcsókolta Kimet.

- Biztos?

- Biztos.

- ígérem vigyázok rád. - mondta, majd lassan a lányra feküdt. Ekkor nyitott be Steve.

- Képzeld Emma...ó, bocsánat...

Leon mérges volt.

- Mi a fenét keresel itt?

- Emma és Josh....hazajöttek.. - erre már Leon fürgén kiugrott az ágyból.

- Emma itt van?

- Igen! ezt próbáltam neked elmondani. - mondta, majd kisietett a szobából. Leon gyorsan magára kapta az ingét.

- Hová mész?

- Megjött emma!

- És??

- Hát..tudod...ő volt a tanárom...

Kim a mellkasához húzta a térdeit.

- Akkor lőttek az esténknek.

- Bepótoljuk édes, ígérem - mondta, egy gyors csókot nyomott Kim szájára, majd elsietett.

*

Mindenki újjongott, hogy épségben hazaértek. Leon ott állt hátul, és csodálta Emmát. Szebb volt mint valaha. Emma szeme akkor megakadt a fiún. Utat tört magának a tömegen.

- Leon? Tényleg te vagy az?

- Az egyetlen....

Emma csodálattal nézett rá. " Fantasztikusan kidolgozott test, tökéletes haj, tökéletes illat. És a szemei....jóég" - gondolta Emma.

- Idősebb lettél...és mi történt az arcoddal?

- Az ember nem marad örökké fiatal. ÉS ezt sebastiantól kaptam. De megtanultam átváltozni.

- Csodálatos!

Pár percig némán nézték egymást, majd megjelent Kim.

- Kim! Szia!

- Szia Emma! - mondta Kim kissé hűvösen, majd megcsókolta Leont. emma szemi elsötétültek.

- Ó..együtt vagytok?

- Mi tulajdonképpen....

- Persze, hogy együtt - vágott Leon szavába Kim.

- Ó, értem...

Ekkor Steven rohant oda hozzájuk.

- Leon, Lowoa professzor beszélni akar veled!

Emma Leonra pillantott.

- Úgy hiszem menned kell. Azért kapok egy ölelést?

Leon elmosolyodott. - Hát persze! - mondta, és magához húzta a nőt. Emma szorosan hozzábújt és mélyen beszívta az illatát.

- Akkor majd találkozunk - mondta, és menni készült.

- Minden bizonnyal....
Folytatások
2741
Ekkor Leon durván magához vonta Emmát. Tudt, hogy ő is vérfarkas, ezért nem kell visszafognia magát. Pár másodperc múlva már szenvedélyesen csókolta. Simogatta a hátát, majd kezei Emma melleire tévedtek...
Előző részek
2125
- Én is vérfarkas vagyok. Tudom, hogy nemrég volt az első átalakulásod. Velem megtanulhatod, hogyan irányítsd. A legfontosabb a koncentráció. Azután bízd magad az ösztöneidre. Nem baj, ha elsőre nem sikerül...
2307
Már közel járt. Érezte az emberszagot. Ugrani készült, mikor előtte termett egy másik farkas. Leon vicsorgott rá, az pedig vissza morgott. Megpróbált kitérni előle, de nem sikerült. Ekkor a nőstény farkas támadásba lendült. és Leon torkának ugrott. A farkast ez a támadás meglepte és ledöntötte a lábáról...
2351
- Mikor lesz holdtölte?
- Még két nap. De érzem... mármint másnak érzem magamat.
Steve habozott.
- Levisznek majd a ketrecbe?
- Igen.
- Ha akarod én... szóval ott lehetnék veled...
2194
- Én nem vagyok vérfarkas...

- Ó dehogynem. Megharaptak. Az első holdtölte alatt emgtörténik az átváltozás. Jobb, ha belátod, hogy igazam van. És légy óvatos. Az első átváltozás meglehetősen rizikós. Előtte pedig nagyon ingerült leszel. Szóval vigyázz az itt élők testi épségére. Kirendelek melléd egy tanítót. Ő majd elmond mindent amit tudnod kell...
2308
- Sarah... Leont megharapta egy vérfarkas.
- Nem... ez lehetetlen... azt mondtad..azt mondtad, hogy a munkád miatt mi sosem kerülhetünk veszélybe!
- Sajnálom, nem az én hibám volt... a munkám szabályzata szerint meg kellene ölnöm...
- Daniel! Ő a fiúnk! Az egyetlen fiúnk! - zokogta a nő...
Hasonló történetek
3465
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
4001
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: