Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy sötét világ 7. rész

Másnap sokáig aludt. Mikor felkelt, csinált 100 fekvőtámaszt és 200 felülést. Utána lefürdött. Egy hosszú farmernadrágot és egy fekete trikót vett fel, majd elindult lefelé. Mindenki az esti bálról beszélt. Leon meglátta barátját.

- steve sajnálom a tegnapit én...

- Fátylat rá! Hé, ugye eljössz ma a bálra? Kim nem titkolja, hogy szeretne veled menni...

Leon meghökkent.

- Kim?

- Ne mondd, hogy nem vetted le, hogy mennyire odavan érted!

Leon oldalra pillantott és meglátta a lányt. Kimnek tökéletes alakja volt telt keblekkel és formás fenékkel. Kim elkapta Leon tekintetét és rámosolygott. Leon nem mosolygott vissza.

- Nem hinném, hogy elmegyek.

- Ne már! Csak 10 percre, míg elköszönsz...

- Majd meglátom - mondta azzal otthagyta Stevet.

Az este hamar eljött. Mindenki lent volt a bálon, csak Leon ült a szobájában. Aztán mégis felöltözött és lement. Emmát kereste a tekintetével. Meg is látta, ott állt a pultnál Joshal. Egy mályvaszínű estélyi ruha volt rajta.

- Felkérhetlek egy táncra?

Emma arca felragyogott.

- Persze!

Beálltak a többi pár közé.

- Gyönyörű vagy. Mint mindig.

- Te meg nagyon jól nézel ki...

Leon mosolygott és közelebb húzta magához Emmát.

- Vigyázz magadra kérlek!

- Én mindig vigyázok.

A számnak vége lett, de Leon továbbra sem engedte el Emma kezét. Egész közel hajolt a füléhez.

- Én várni foglak - suttogta, majd egy perc múlva már ott sem volt.

*

Leon felment Lowoa professzorhoz.

- Elbúcsúztál?

- Igen uram.

- Holnap találkozhatsz az új tanítóddal.

Leon bólintott. A professzor mosolyogva nézett rá.

- Ne bánkódj! az élet így is csupa megbánás. Élj a mának, hiszen még olyan fiatal vagy. Tele az életed lehetőségekkel. Tanulj és értékes ember válik belőled..

- Ember?! Hiszen én egy vérfarkas vagyok....

- Csak felfogás kérdése. Nézz mélyen magadba...meglátod majd a különbséget. És most menj, mulass még!

- Azt hiszem inkább lefekszem...

- Ahogy óhajtod.

**

Az este ahogy jött úgy el is ment. Másnap Leon komótosan felöltözött, hogy találkozzon az új tanítójával. Lesétált a parkba és várt. Mikor már két órája hiába várakozott, fogta amgát és dühösen felpattant. Ekkor a semmiből előtűnt egy férfi. Leon sem volt kis ember, de még nála is egy fejjel magasabb volt. Karjain dagadtak az izmok. Haja rövid és fekete volt, amit hátrafésülve hordott. V nyakú fekete ing és farmer volt rajta. Nyakláncként egy keresztet hordott. Megállt Leon előtt és keresztbe fonta karjait.

- Hova-hova?

- Te vagy az új tanítóm?

- Ha kérdezlek, te válaszolsz. Kérdés nincs, míg engedélyt nem adok rá. Ha már így a mondandómba vgtál a válaszom igen. A nevem pedig Sebastian Gray. Te pedig leon Monroe vagy, ha nem tévedek.

- Igen, az vagyok - válaszolta flegmán Leon.

- Fékezd a nyelved kölyök!

- Nem tudod mire vagyok képes - sziszegte a fogai közül a fiú.
Sebastian elmosolyodott.

- Dehogynem! - azzal pár pillanat múlva átváltozott farkassá. Hatalmas volt. Leon hátrált egy lépést. Ekkor Sebastian visszaváltozott.

- Én is vérfarkas vagyok. Tudom, hogy nemrég volt az első átalakulásod. Velem megtanulhatod, hogyan irányítsd. A legfontosabb a koncentráció. Azután bízd magad az ösztöneidre. Nem baj, ha elsőre nem sikerül.

Leon úgy tett, ahogy sebastian mondta. Próbálkozott, de nem járt sikerrel. Aztán egyszerre átadta magát az ösztönöknek és átváltozott. Ekkor már Sebastian is farkas volt. Rögtön nekitámadt Leonnak. Harapta ahol érte. Csúnyán összemarcangolta Leont. Mikor már minden csupa vér volt visszaváltoztak. Leon zihálva feküdt a földön.

- Miért... tetted... ezt?

- Tudnod kell harcolni. És egyet megtanultál. Szabad akaratból átváltozni. De most menj az orvosiba... az estéd szabad.

Leon felsétált a gyengélkedőre. Éppen Kim volt szolgálatban. Mikor meglátta Leont, elszörnyedt.

- Mi történt veled?

- Csak Sebastiannal volt edzésem.

- Az az ember egy szadista! Gyere ide, megnézlek.

Leon belépett a szobába és becsukta az ajtót- Észrevette, hogy a ruhája is véres, ezért gyorsan kibújt a pólójából. Láthatóvá váltak tökéletesen kidolgozott izmai. Kimnek a lélegzete is elakadt.

- Öö... a sebed... azt össze kell varrnom... az arcodat... - hebegte.

Leon megvillantotta csábos mosolyát.

- Ne kímélj.

Kim először érzéstelenítőt fecskendezett az arcába, kitisztította majd összevarrta.

- Attól tartok ez meg fog maradni.

- Annyi baj legyen.

Kim hátat fordított neki. Leon konstatálta, hogy a lány egész csinos.

- Kim...

A lány lassan megfordult.

- A mai estém szabad...van kedved velem tölteni?

Kim boldogan bólintott.

- Remek. Akkor 9-kor a szobád előtt találkozunk. - azzal fütyörészve kisétált a kórteremből.
Folytatások
2741
Ekkor Leon durván magához vonta Emmát. Tudt, hogy ő is vérfarkas, ezért nem kell visszafognia magát. Pár másodperc múlva már szenvedélyesen csókolta. Simogatta a hátát, majd kezei Emma melleire tévedtek...
2161
Sebastian nagyon büszke volt a tanítványára. Leon tovább erősödött, edzette a testét. Az intézetben szinte az összes lány megfordult utána, de őt csak Kim érdekelte. A napokból, amit együtt töltöttek hetek, hónapok, aztán évek lettek. Leon szinte észrevétlenül szeretett bele...
Előző részek
2308
Már közel járt. Érezte az emberszagot. Ugrani készült, mikor előtte termett egy másik farkas. Leon vicsorgott rá, az pedig vissza morgott. Megpróbált kitérni előle, de nem sikerült. Ekkor a nőstény farkas támadásba lendült. és Leon torkának ugrott. A farkast ez a támadás meglepte és ledöntötte a lábáról...
2351
- Mikor lesz holdtölte?
- Még két nap. De érzem... mármint másnak érzem magamat.
Steve habozott.
- Levisznek majd a ketrecbe?
- Igen.
- Ha akarod én... szóval ott lehetnék veled...
2195
- Én nem vagyok vérfarkas...

- Ó dehogynem. Megharaptak. Az első holdtölte alatt emgtörténik az átváltozás. Jobb, ha belátod, hogy igazam van. És légy óvatos. Az első átváltozás meglehetősen rizikós. Előtte pedig nagyon ingerült leszel. Szóval vigyázz az itt élők testi épségére. Kirendelek melléd egy tanítót. Ő majd elmond mindent amit tudnod kell...
2308
- Sarah... Leont megharapta egy vérfarkas.
- Nem... ez lehetetlen... azt mondtad..azt mondtad, hogy a munkád miatt mi sosem kerülhetünk veszélybe!
- Sajnálom, nem az én hibám volt... a munkám szabályzata szerint meg kellene ölnöm...
- Daniel! Ő a fiúnk! Az egyetlen fiúnk! - zokogta a nő...
2360
Danny lassan araszolt előre. Minden pad alá benézett. Nem hallott semmit. Elért a gyóntatókig. Vett egy mély lélegzetet és benézett. Sehol semmi. Homlokáról letörölte az izzadságot és indult a pince felé. Ekkor fentről egy kiáltást, majd egy lövést hallott. Danny gyorsan az emelet felé vette az irányt. Kettesével szedte a lépcsőfokokat, majd lelassított...
Hasonló történetek
3418
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
3572
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
bogumil ·
Én is vérfarkas vagyok: a farkam,amikor feláll teliszalad vérrel! :smiley:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: