Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy sötét világ 2. rész

Daniel és Sarah a konyhában pakolásztak.

- Leon ma olyan furcsa volt.

- Ugyan drágám, csak kamaszodik.

Sarah rámosolygott a férjére.

- Kaptam ma már tőled csókot? - kérdezte.

- Majd most!

Daniel magához húzta feleségét és gyengéden megcsókolta. Sarah ajkai szétnyíltak és hevesebben kezdte csókolni Danielt. Ekkor a férfi telefonja megcsörrent.

- Ne vedd fel kérlek - suttogta a nő vágytól fűtött hangon. Danny ránézett a kijelzőre és bocsánatkérően mosolygott.

- Ezt fel kell vennem.

Sarah szúrósan nézett rá.

- Szeretlek! - mondta a férfi, majd bevonult a dolgozószobájába.

*

- Hallgatlak!

- Daniel, találtunk egy vérfarkast - mondta az izgatott hang.

- Ez biztos?

- Igen. Egy templom. A Hastings-től 10 mérföldnyire. Azonnal jönnöd kell!

Dannynek összeszorult a torka. - Holnap lesz a fiam születésnapja...

- Most kell jönnöd! - mondta a hang, majd lecsapta a telefont. Danny lerogyott a székébe és azon gondolkozott, hogy ezután hogy néz majd fia és felesége szemébe. Majd vet egy mély lélegzetet és kiment.

- Sarah... ma este el kell utaznom...

- Mi??? De hát...Leon születésnapja holnap van!

- Tudom, de hidd el, hogy nincs más választásom. Amint lehetséges jövök haza.

Sarah elfordult tőle. Danny mondani akart még valamit, de csak sóhajtott egyet, majd fogta a kocsikulcsot és kilépett a sötétségbe.

**

Fél óra múlva már a megbeszélt helyen volt. Egy elhagyatott templom bejáratánál várt rá Sam, a kollégája. Daniel lassan odasétált.

- A vérfarkas bent van. Van fegyvered?

- Van.

- Ezüstgolyó?

Daniel szétnyitotta a kabátját és megmutatta az ezüstgolyókat. Sam bólintott egyet, majd kinyitotta a templom ajtaját. Doh és vér szaga csapta meg az orrukat. Danny elővette a pisztolyát.

- Váljunk szét - suttogta. - te nézd meg az emeletet. Enyémek a gyóntatók meg a pince.

- Légy óvatos! - mondta Sam, majd eltűnt.

Danny lassan araszolt előre. Minden pad alá benézett. Nem hallott semmit. Elért a gyóntatókig. Vett egy mély lélegzetet és benézett. Sehol semmi. Homlokáról letörölte az izzadságot és indult a pince felé. Ekkor fentről egy kiáltást, majd egy lövést hallott. Danny gyorsan az emelet felé vette az irányt. Kettesével szedte a lépcsőfokokat, majd lelassított.

- Sam!

- Sam! - semmi válasz. Aztán pár méterre maga előtt meglátta a vérfarkast. A szeme izott, szájából vér csorgott. Danny lenézett a farkas lábai elé....

- Neeem! - kiáltotta. Sam szétmarcangolt teste láttán majdnem elájult. A pisztolyt a farkasra fogta. Az már ugrásra készült, de meglátta a férfi arcát és visszakozott. Egy pillanat alatt átalakult gyönyörű nővé. Lazán átlépett a holttesten és elindult a férfi felé.

- Állj! Ezüstgolyó van benne!

- Daniel Monroehoz van szerencsém?

- Honnan ismer?

A nő nem válaszolt.

Tudja mit? Nem érdekel! Megölte a társamat, most én végzek magával!

Én a helyében nem tenném. Amíg én élek él Leon is.. ha meghalok meghal ő is.

- Mi?

- Megharaptam. Az első holdtöltekor át fog változni. Elég ironikus, hogy a papa vérfarkasvadász a fiacskája pedig vérfarkas. Ez egy kicsit ellentmondásos nem gondolja?

- Nem hiszek magának.

- Két lehetősége van Daniel: vagy megöli, vagy elviszi Lowoa professzorhoz. Ha ezt nem teszi meg, magát, sőt a feleségét is megölik. Hadd ne magyarázzam el a szabályzatot. A fiára szükségünk van. - mondta, azzal már ott sem volt. Danny szeméből egy könnycsepp gurult le a véráztatta padlóra.
Folytatások
2741
Ekkor Leon durván magához vonta Emmát. Tudt, hogy ő is vérfarkas, ezért nem kell visszafognia magát. Pár másodperc múlva már szenvedélyesen csókolta. Simogatta a hátát, majd kezei Emma melleire tévedtek...
2160
Sebastian nagyon büszke volt a tanítványára. Leon tovább erősödött, edzette a testét. Az intézetben szinte az összes lány megfordult utána, de őt csak Kim érdekelte. A napokból, amit együtt töltöttek hetek, hónapok, aztán évek lettek. Leon szinte észrevétlenül szeretett bele...
2125
- Én is vérfarkas vagyok. Tudom, hogy nemrég volt az első átalakulásod. Velem megtanulhatod, hogyan irányítsd. A legfontosabb a koncentráció. Azután bízd magad az ösztöneidre. Nem baj, ha elsőre nem sikerül...
2307
Már közel járt. Érezte az emberszagot. Ugrani készült, mikor előtte termett egy másik farkas. Leon vicsorgott rá, az pedig vissza morgott. Megpróbált kitérni előle, de nem sikerült. Ekkor a nőstény farkas támadásba lendült. és Leon torkának ugrott. A farkast ez a támadás meglepte és ledöntötte a lábáról...
2351
- Mikor lesz holdtölte?
- Még két nap. De érzem... mármint másnak érzem magamat.
Steve habozott.
- Levisznek majd a ketrecbe?
- Igen.
- Ha akarod én... szóval ott lehetnék veled...
Előző részek
2438
- Téged mindenki ismer, te vagy a kiválasztott. Sajnálom, de ezt meg kell tennem - mondta, majd hirtelen bőre levált testéről, és egy hatalmas farkas állt a helyén. Leont lebénította a félelem. Tudta, hogy apjának valami titkos munkája van... néha azt is hallotta, hogy vérfarkasokat és vámpírokat emlegetnek...
Hasonló történetek
4322
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
4001
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: