Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belépő az Édenbe 33-34. rész

Harmincharmadik fejezet

Az elhárítás nyomozója, Khaleb Muszuf, a bagdadi irodájában ült, és az útelzáró szakaszok jelentéseit böngészte. Száztizennégyezer kocsit állítottak meg az utóbbi kilenc órában, köztük negyvenkilenc mentőt. Elsősorban ezek érdekelték, bár az is lehetséges, hogy a szökevények kocsit váltottak, vagy, hogy visszajöttek Bagdadba, és most valamelyik házban rejtőztek. Az egyik amerikainak tüdőgyulladása volt, orvosra lett volna szüksége. Három nagy csoportra osztotta a jelentéseket. Mentők, teherjárművek és magánautók. Aztán az egészet szkennerrel bevitte a számítógépbe. Problémás eseteket keresett. Tizet talált.

Négy ebből lopott kocsi volt. Ezek nem az ő emberei voltak, mert letartóztatták őket, és rögtön kiderült volna, hogyha köztük lettek volna a szökevények. Kettőnél lopott árút szállító teherautóról volt szó. Ezek között sem talált érdemes adatokat. Három férfi a szeretőjével volt és ezért mondott be hamis adatokat. A tizedik pedig mentő volt. Az űrlapra a katona csak annyit írt, hogy sok volt az orvos, de Muszuf fejébe szöget ütött a dolog. Felemelte a telefont, és az útlezárás számát tárcsázta.
- Haló? Ott a 567-es állomás?
- Igen.
- Itt Khaleb Muszuf, a „Szökevény ügy” főmunkatársa. Ott van Zenhaf őrmester
- Nincs uram, már leváltották.

- Címe? Telefonszáma? - kérdezte Muszuf. A vonal másik végén rövid szünet következett, aztán a katona bediktálta az adatokat. Az elhárítós bontotta a vonalat, aztán felhívta a megadott számot. A csöngetés után azonnal felvették a kagyló.
- Haló! Itt Khaleb Muszuf a „Szökevény ügy” főmunkatársa. Zenhaf őrmesterrel szeretnék beszélni.
- Én vagyok az.
- Előttem van a jelentése egy mentőautóról. Arról, amihez azt írta, hogy túl sok benne az orvos.
- Igen uram. Emlékszem rá.
- Elmondaná, hogy mi is történt pontosan?
- Igen. Nekem már az is gyanús volt, hogy a sofőr úgy kiabált, hogy mért kell megállniuk, ha a sziréna szól. Aztán kinyitottam hátul az ajtót. Egy beteg volt csak benne, de úgy látszott, hogy nagyon rossz bőrben van. Egy női orvos az arcát kezelte le éppen. Volt még egy másik orvos is. Azzal beszéltem. Azt mondta, hogy azért van a kocsiban annyi orvos, mert a sebesült valami magas rangú ember. Aztán a beteg elkezdett köhögni, és vértköpött. Nagyon megijedtem, és tovább engedtem őket. De az mégis csak furcsa volt, hogy hordágycipelő nem is volt a kocsiban, csak négy orvos. Az egyik majd elaludt. Ezért írtam föl.

- Köszönöm fiam. Nagyon jól tette. - mondta, és közben majd fel robbant a méregtől. Ha feltartóztatják őket, ha azonnal jelentik, most nem kéne az ünnepet itt töltenie. Fogta a jelentést, és átment Seham irodájába.
- Megvannak! - tálalta föl az ügyet pozitívan.
- Na mondja! - csillant fel a szeme a főnöknek.
- Délután ötkor mentek át az 567-es ellenőrző ponton a mentővel.
- Tehát jól sejtettem. Az útirány Kuvait. Honnan gondolja, hogy ők azok?
- Felhívtam a jelentést készítő katonát. Azt mondta, hogy egy betegre esett a kocsiban négy orvos. Betegszállító nem volt. A beteg pedig vért köpött. Azon kívül, az egyik orvos majd elaludt.
- Igen, ezek azok lesznek. Át kell fésülni a terepet az ellenőrző ponttól a határig az egész területet. Menjen, és szóljon a helikoptervezetőnek, hogy felszállunk. Maga is velem jön.

Egy óra múlva már az ellenőrző pont felett keringtek. Lassan egyre nagyobb sugarakat tettek meg. Másfél óra keresés után meglátták a mentőt. Egy sziklafal mögött állt olyan ügyesen, hogy az útról nem lehetett észrevenni. A helikopter nem messze tőle landolt. A két férfi oda futott, és feltépték az ajtót. Persze üres volt, ám névjegynek a padlón ott volt Ben Moorgen vére.
- Már megint kicsúsztak a kezünk közül! - dühöngött Seham. - Most aztán milyen járművet üldözzünk, és hól?


Harmincnegyedik fejezet

Ben Moorgen lázas aggyal feküdt a teherautóban. Minden egyes huppanásnál úgy érezte, hogy kiszakad a tüdeje. Jobban volt, mint előző nap, de azt azért érezte, hogy sosem fog már teljesen rendbe jönni. Eva mindig gondoskodott forró levesről egy termoszban, és langyos citromos teáról. Penicillin kellett volna neki, és lázcsillapító. Helyette az asszony a lábán és a csukóján hűtötte vizesborogatással. Most valami szent áhítattal nézett fel az ápolójára. Szinte már szerelmes lett belé. A férjét viszont annál jobban gyűlölte. Most is azon törte a fejét, hogy miként ölje meg. Az előző éjjel is felkelt, megkereste a nő bicskáját a konyhai eszközök között, kerített egy zseblámpát és kínkeservesen elindult, hogy a sötétben alvó ellenségét leszúrja. Egy negyed órán keresztül kóválygott az alvó alakok között, de nem találta sem Evát, sem Adamot. Végül beleakadt Ali Hasszánba. Az azt hitte, hogy vécéznie kell, így készségesen elvezette az egyik bokorhoz.

Másnap aztán látta, hogy miért nem találta Wagnert. Az asszonnyal a bozótos mögül tértek vissza. Mind a kettő sugárzott a boldogságtól.
- Gyere már Eva! Neked lenni sosem elég!? - nevetett Ali Hasszán - Mi meg haljunk szomjan éhesen?! - Mindenki nevetett, csak Moorgen nem.
- Te Wagner! Te sem lennél olyan nagy legény ha minden nap elvittek volna megkínozni. - morogta, és gyilkos szemeket meregetett Adam felé. Eva felszította a tüzet, kávét és teát főzött és két termoszt is megtöltött velük. Aztán még egy adagot csinált, és a bádogbögrékbe töltögette, kinek- kinek kívánsága szerint. Megmérte Ben Moorgen lázát. Harminckilenc fok volt. Sípolt a tüdeje, és időnként heves köhögési roham jött rá. Vért is köpött. Adam odament hozzá.

- Ben, béküljünk már ki. Szavamat adom, hogy nem jelentelek fel. Hisz eddig sem tettem meg. Nézd, azaz igazság, hogy én csak azt akarom, hogy eltűnhessünk Evával.
- Az első adandó alkalommal kinyírlak! - villogott a szeme. Adam megvonta a vállát és odament a feleségének segíteni, kiporciózni a rántottát.
- Kedvesem - súgta oda Evának - ha valami furcsa történne velem, vagy eltűnnék, ne ijedjél meg. Menj Velencébe, és szálljál meg abba a hotelba, ahol a nászutunkat töltöttük volna.
- Jó. - mondta az asszony, és csodálkozva nézett a férjére. Az gyöngéden megpuszilta, és átment a férfiak csoportjához. Ali Hasszán félrehívta.
- Te! Vigyázni Ben Moorgennek! Éjjel megfigyelni. Úgy mászkál alvó emberek között, mintha lenni neki gyilkos szándék.
- Igen, tudom. Szegény beleőrült a kínzásokba, és most mindenért engem okol. Magamat nem féltem tőle, de Evát igen.
- Mit akarsz tenni te?
- Még nem tudom, de majd csak kifőzök valamit!

Most pedig itt robognak az úttalan utakon. Kikerülik a nagyobb utakat, és így talán nem futnak bele egy ellenőrzésbe sem. Estére a határ közelében lesznek. Éjjel megalszanak Ali Hasszán szülőfalujában, ahonnan aztán teveháton szöknek át a határon. Eva most odalépett Moorgenhez.
- Nem jól van? Megálljunk?
- Köszönöm. Nem kell megállni. Már túl szeretnék lenni az egészen.
- Teát kér?
- Igen. - mohón ivott, és megint köhögni kezdett. Eva kicserélte a borogatását, aztán visszaült Adam mellé. Nézte őket a láz ködfátyolán át, és sajgott a szíve az asszonyért. Elhatározta, hogy a férfit az élete árán is megöli. Gyűlölte amióta a fejét a vécébe nyomta. Nem értette, hogy miért volt úgy oda azért a hülye kis Pierre Leblanchért?! Végül is győzött a betegség és a láz. Elaludt.
Folytatások
3964
- Hol kezdjük az új életet?
- Az anyádnál, vagy New Yorkban, vagy Washingtonban. Ahol akarod. Nyugállományozott állami tisztviselő vagyok. A svájci bankszámlánkból vidáman megélünk életünk végéig. A nyarakat biztosan itt ebben a villában töltjük majd.
- Ez a tied? - kérdezte csodálkozva Eva.
- Nem az enyém, hanem a tied. Még nászajándékba vettem neked. Sajnos a küszöbön nem tudlak átvinni tekintve arra, hogy törött a karom és ketten vagytok. Kiszálltak a kocsiból és boldogan...
4549
Eva felült és gyöngéden szájon csókolta a férfit. Az egy pillanatra meghökkent, aztán felszínre törtek az érzései. Magához ölelte az asszonyt és forrón megcsókolta. A haját simogatta. Evának először lelkiismeret furdalása volt, de aztán úgy gondolta, hogy úgy kell Adamnak, ezt megérdemli, hisz ismét eltűnt a szeme elől. Ali Hasszán most hanyatt fektette és gyöngéden felemelte a hosszú leplet, amiben most is volt. Elkezdte a mellét simogatni, majd a keze lejjebb csúszott...
3561
Közben Muszuf megbeszélte a pilótával, hogy ő átmegy a másik faluba és megnézi, hogy mi a helyzet ezzel az Ali Hasszánnal. Majd mobiltelefonon tartják a kapcsolatot. Aztán mikor megjött a kocsi elbúcsúzott illően az öregtől, beült a kocsiba és elhajtott...
3555
Már mindenkinek elege volt az egészből. Üldözni egy olyan csoportot, akik semmit sem csináltak. Tudták, hogy a két amerikait milyen körülmények között ítélték el. Aztán meg ez az akció elvonta őket a rendes munkájuktól...
3854
Reggel kiosztotta a térképeket a négy heikopteren elhelyezkedő embernek. Az ötödik gépre Abu Sahem saját maga ült fel, és egy embert pedig otthagytak a rádió mellett. A mentőautót elérve sugáralakban indultak el. Négy teherautó és egy személykocsi után indították el az akciócsoportokat, de hiába. Már tíz óra is elmúlt, amikor észrevették a táborhely maradványait...
Előző részek
3299
Szorosan átölelték egymást, és szenvedélyesen csókolózni kezdtek. Amikor beteltek ezzel a játékkal, Adam felállt és odament a teherautóhoz. Kivette a takaróit, és a bokrok közé vitte. Eva letérdelt a rögtönzött ágyra, és ledobta magáról a csadort. Alatta semmi sem volt. Adam gyöngéden a hátára fektette...
3024
A rabszállító ismét elindult. A két motoros rendőr helyét felváltotta két ismeretlen. Húsz perc őrült vágta után ismét megálltak.
- Húzódjanak olyan hátra, amennyire lehet! - szólt egy ismeretlen hang. - Fel kell robbantani az ajtót. - a robbanás után felpattant az ajtó, és ők a tisztuló füstködön keresztül egy burnuszos asszonyt pillanthattak meg. A nő most fellépett a kocsira és megszólalt:
- Üdvözlöm önöket a „Kimentem a férjemet a halál torkából” nevű járaton!
-...
3094
Másnap minden a terv szerint ment minden. A gyors reggeli után lement a közeli parkolóba, ahol a mentőt hagyta előző este. Könnyű nadrágja és pólója fölé hosszú csadort húzott. Egy kis tokból elővette a gombostűt, és a ruha ujjába tűzte úgy, hogy aki a keze után nyúl, az pont ráfogjon a kiálló hegyre...
3788
- Terhes vagyok. - nyögte ki nagy nehezen.
- Nem baj, majd vigyázok. - mondta kedvesen a rendőrnő. - Van benne gyakorlatom.
Eva összerázkódott és a könnyeivel küzdött, hogy ne adja ki magát mennyire fél. A nő tényleg ügyes volt. Mikor végeztek elnézést kért, és kiment a szobából. Eva felöltözött és átment a vámtiszthez...
3123
Eva is látta a híradót előző este. Nem csak Adamot tartóztatták le, hanem a főnökét is. Mind a kettőjüket vád alá helyezték tiltott fegyverviselésért, és kémkedésért. Az asszony úgy gondolta, hogy az egész csak koholt vád, hogy ellehetetlenítsék a bizottságot...
Hasonló történetek
7772
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4710
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: