Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belépő az Édenbe 40. rész

Negyvenedik fejezet



- Fázom!
- mondta Eva és még jobban belefészkelte magát a hálózsákjába.
- Ne féljél Evácska van még egy plédünk. - monda Ali Hasszán és kikászálódott a vackából, hogy elhozza a plédet a tevéről. Ráborította az asszonyra, aztán rágyújtott egy vékony szivarra.
- Kérni cigi? Melegít.
- Nem köszönöm. Vigyázni kell a babára.
- Tudod nagyon hasonlítani én asszonyomra.
- Én? Dehát a te feleséged nem kurd volt?
- Nem. Én járni hetvenes években egyetemre USA. Ott ismerkedni meg szép ír lány. Neve lenni Meggy McCoy. Szerelmesek lettünk, és ő jönni velem ide. Itt ebben a pavilonban tölteni nászéjszaka. Lenni én akkor nagyon boldogságos. Szülni nekem három fiú és egy lány. Nekem Lenni dolgom Bagdadba. Idejönni akkor katonák, kihajtani kurdok oda, ahol a te férjed is leesni. Lefújták őket gázzal. Kicsi lányom még csak pár hetes volt. Te lenni pont olyan szép vörös, mint enyém kicsi asszony. Eva felült és gyöngéden szájon csókolta a férfit. Az egy pillanatra meghökkent, aztán felszínre törtek az érzései. Magához ölelte az asszonyt és forrón megcsókolta. A haját simogatta. Evának először lelkiismeret furdalása volt, de aztán úgy gondolta, hogy úgy kell Adamnak, ezt megérdemli, hisz ismét eltűnt a szeme elől. Ali Hasszán most hanyatt fektette és gyöngéden felemelte a hosszú leplet, amiben most is volt. Elkezdte a mellét simogatni, majd a keze lejjebb csúszott. Megérezte a kis domborulatot a hasnál és felült. - Nem szabadni. Adam nekem lenni jó barát.
- Eva mosolygott magában.
- Dehát meghalt.
- Nem lenni biztos.
- Tudom. - mondta, - de ha nem halott, akkor meg megérdemli! Minek bujkál előlem?
- Mert félteni téged.
- Szóval él?
- Én azt nem mondani. - Eva elnevette magát és Ali Hasszán vele nevetett. Aztán az asszony még egy apró puszit nyomott az arcára, majd a fejére húzta a takarót, és mély nyugodt álomba merült. Arra ébredt, hogy Ali Hasszán a vállát rázza.
- Gyere asszony, mennünk kell. Már felmálházni tevék.
- Szép jó reggelt. - köszönt Eva.
- Neked is ékesítse fel Allah. - mosolyodott el a férfi.
- Mi a gond? - kérdezte az asszony, mert látta, hogy a másik természetével ellentétben szomorú.
- Gyere. - mondta és elindult a fák között. Nemsokára egy sziklafalhoz értek. A férfi elvett egypár faágat előle, és feltárult egy kis barlang szája. Ali Hasszán felkattintotta a zseblámpája fényét és beléptek. Hat kamra nyílt a főbarlangból. Mindegyikben egy - egy koporsó. Ali mindegyikhez odament, és megsimogatta:
- Enyém pici feleség, enyém legnagyobb fiúcska, enyém középső fiúcska, enyém pici fiúcska, enyém pici leányka. Ez pedig lenni enyém, majd ha meghalok. Ha téged innen kimenekíteni, akkor nem mehetek többet vissza falumba. Azért fekszenek itt, mert tudtam, hogy egyszer csinálni majd olyat, hogy menekülni kell Irak. Kuvaitból ide tudok jönni mindig.
- Nagyon szép itt Ali. - mondta meghatódottan Eva.
- Köszönöm a megtiszteltetést, hogy megmutattad nekem ezt.
- Te lenni nekem legjobb barát. És Adam is. Már ha él. - tette hozzá sietve. Aztán letérdelt a barlang közepére felállított kis oltár elé leterített gyönyörű imaszőnyegre, és elkezdett imádkozni. Eva a bejárat mellett állt és ő is imádkozott egy „Mi Atyánkat”. Aztán jobban körülnézett. A koporsók gyönyörű fémborítású tölgyfa ládák voltak. Mindegyik alatt perzsaszőnyeg. Fejüknél, lábuknál finom üveg mécses tartók. A koporsó mögött keleti falvédők. A koporsó közepén míves fémkeretben a halottak fényképei. Halkan odalépett mindegyikhez. Az asszony tényleg gyönyörű volt,.- Mint Nastasja Kinski, sőt talán még szebb. - gondolta. A három fiú is gyönyörű. Az asszony vonásai meglágyították Ali Hasszán markánsságát. A kislány aranyos baba. Elfutotta a szemét a könny. Mennyi fájdalom és kín egyetlen őrült miatt, de ezt az őrültet ő megölte. Büszke volt magára. Meg fordult és Ali Hasszán ott állt mögötte. - Köszönni, hogy megsiratni családom. - mondta és a szeméből őszinte hála és szeretet sugárzott. Erre kellett pénz, hogy ilyen szépen berendezzem nekik ezt a hely. Aludni nyugodtan most már. Gyere menni, mert sosem érni át Kuvait. - kimentek, a férfi betakarta a bejáratot. - Muszáj, mert van sok tolvaj. - mondta, majd visszamentek a tevékhez, és elindultak. Délutánra már a reptéren voltak. Megvették a jegyet. A gép két óra múlva indult. Megebédeltek az étteremben, mert Eva farkas éhes volt. Aztán Ali Hasszán odakísérte a vámhoz. - Nos nem tudtam eddig, hogy miképpen adjam át neked, de itt a csekked. - szólalt meg Eva. - Tedd csak el! Nem tudtam teljesíteni a kívánságodat. - Rakd el, hiszen nem tudsz visszamenni Irakba! Akkor meg mihez kezdesz pénz nélkül? - Van nekem pénzem Svájci bank. Nem csak téged csempészni. - Akkor is engem áthoztál a határon! - mondta Eva és a kezébe gyűrte a csekket. Az vállat vont és összetépte. - Nem fogadni el olyan asszonytól pénz, akivel majdnem lefeküdni. Nem lenni kurva. - Bolond! - hahotázott az asszony és a vámosok legnagyobb csodálkozására és rosszallására megcsókolta a férfit. - Ha valamire szükséged lenne, vagy csak egyszerűen beszélni akarsz velem, hívjál fel ezen a számon! - mondta Eva és egy kis cetlit adott át neki. - OK főnök. - nevetett, aztán kézfogásra nyújtotta a kezét - Isten veled Eva Wagner. - Isten veled Ali Hasszán. - még egy percig fogták egymás kezét, aztán Eva fogta a táskáját, eltűnt a kijáratban.

Folytatások
3969
- Hol kezdjük az új életet?
- Az anyádnál, vagy New Yorkban, vagy Washingtonban. Ahol akarod. Nyugállományozott állami tisztviselő vagyok. A svájci bankszámlánkból vidáman megélünk életünk végéig. A nyarakat biztosan itt ebben a villában töltjük majd.
- Ez a tied? - kérdezte csodálkozva Eva.
- Nem az enyém, hanem a tied. Még nászajándékba vettem neked. Sajnos a küszöbön nem tudlak átvinni tekintve arra, hogy törött a karom és ketten vagytok. Kiszálltak a kocsiból és boldogan...
Előző részek
3566
Közben Muszuf megbeszélte a pilótával, hogy ő átmegy a másik faluba és megnézi, hogy mi a helyzet ezzel az Ali Hasszánnal. Majd mobiltelefonon tartják a kapcsolatot. Aztán mikor megjött a kocsi elbúcsúzott illően az öregtől, beült a kocsiba és elhajtott...
3561
Már mindenkinek elege volt az egészből. Üldözni egy olyan csoportot, akik semmit sem csináltak. Tudták, hogy a két amerikait milyen körülmények között ítélték el. Aztán meg ez az akció elvonta őket a rendes munkájuktól...
3863
Reggel kiosztotta a térképeket a négy heikopteren elhelyezkedő embernek. Az ötödik gépre Abu Sahem saját maga ült fel, és egy embert pedig otthagytak a rádió mellett. A mentőautót elérve sugáralakban indultak el. Négy teherautó és egy személykocsi után indították el az akciócsoportokat, de hiába. Már tíz óra is elmúlt, amikor észrevették a táborhely maradványait...
3265
Nekem már az is gyanús volt, hogy a sofőr úgy kiabált, hogy mért kell megállniuk, ha a sziréna szól. Aztán kinyitottam hátul az ajtót. Egy beteg volt csak benne, de úgy látszott, hogy nagyon rossz bőrben van. Egy női orvos az arcát kezelte le éppen. Volt még egy másik orvos is. Azzal beszéltem. Azt mondta, hogy azért van a kocsiban annyi orvos, mert a sebesült valami magas rangú ember. Aztán a beteg elkezdett köhögni, és vértköpött. Nagyon megijedtem, és tovább engedtem őket. De az mégis...
3306
Szorosan átölelték egymást, és szenvedélyesen csókolózni kezdtek. Amikor beteltek ezzel a játékkal, Adam felállt és odament a teherautóhoz. Kivette a takaróit, és a bokrok közé vitte. Eva letérdelt a rögtönzött ágyra, és ledobta magáról a csadort. Alatta semmi sem volt. Adam gyöngéden a hátára fektette...
Hasonló történetek
4308
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
4249
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: