Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hadistennő 6

VI.
Feltételek

Másnap hajnalban Antonia félelmetes vonyításra ébredt. Ijedten ült fel az ágyában, és hallgatózott. Nem kutya, inkább farkas vonyítás volt.
„Átkozott farkasok!”- gondolta dühösen, mivel azt hitte Odin kedvencei vonyítottak valahol Azgardon. A másik oldalára feküdt, hogy újra visszaaludjon, ám a vonyítás ismét felhangzott. Nem volt túl közeli, így rájött, hogy nem Geri és Freki a bűnös a vonyítás kérdésében, így gondolatban bocsánatot kért tőlük.

- Hallgatod Fenrirt?- kérdezte ekkor egy hang. Antonia megfordult az ágyában, és Tyr állt ideiglenes „birodalmának” ajtajában. Nem hallotta jönni, de a vonyítástól nem is hallhatta.
- Ez Fenrir?
- Igen. Hamarosan Garm is csatlakozik hozzá, már ami a vonyítást illeti.
- A pokol kutyája?
- Igen.
- Tyr, én kíváncsi vagyok erre a Fenrirre. Nem vinnél el hozzá?
- Hát nem is tudom. Majd megbeszélem Odinnal.
- Ugyan, Tyr! Nem kell erről a kis kirándulásról tudni az Öregnek. Van annak így is elég baja, és minket se fog elkapni a rézfaszú bagoly.
- Jó, jó, rendben, van, holnap megnézzük azt a dögöt.- morogta beleegyezően a férfi.
Tyr valóban megtartotta az ígéretét, és elvitte a lányt. Fenrir, a hatalmas óriásfarkas megláncolva feküdt egy óriási szikla előtt, és dühös acsargással fogadta a látogatóit. A lány legalább három méteresre becsülte a hosszát, ahogy teljes hosszában elnyúlva feküdt.

- Milyen nagy állat!- csodálkozott Antonia, mikor meglátta a fekete színű farkast, melynek szemei sárgán parázslottak, és megmutatta félelmetes fogait. Tyr bólintott, majd a farkas felé fordult.
- Nyughass, te!- mordult fel, mire a farkas abbahagyta a vicsorgást, majd mély, morgó hangon ezt kérdezte:
- Na, mi van? Nézelődni jöttél, vagy akarsz is valamit?
- Én akartalak látni, kíváncsi voltam rád.- szólt közbe Antonia, mire a farkas felé fordította a fejét, és a lányon átfutott a borzongás mikor a hideg, sárga szemekbe nézett egy pillanatra, mivel jól tudta, hogy nem szabad hosszabban belenéznie. A vadállatoknál a hosszas egymás szemébe nézés, nyílt agressziónak számított. A lány azon kívül képtelen volt elviselni azt a kegyetlenséget és hidegséget, amit a farkas szemében látott.
- Úgy! Szóval te vagy kíváncsi rám. Ki vagy te, kölyök?
- A nevem Antonia Erikkson, és ennél többet nem kell rólam tudnod, kutyus!- felelt a lány.
- Nem vagyok kutyus, halandó!- mordult fel a fenevad, és a lányra vicsorgott, de remegett a dühtől, és látszott, hogy nem tűr el még egy sértést. Antonia közönyösen vállat vont a halandó szóra.
- Honnan tudod, hogy halandó vagyok?- kérdezte közönyösen.
- A szagodból. Ismerem a halandó szagot. Messziről ki lehet szagolni, csak úgy bűzlenek.
- Én azt hittem, csak az isten szagot ismered.
- Az istenek még a halandóknál is büdösebbek! A halandóknak hozzájuk képest virágillatuk van.
- Azt hiszem, eleget láttunk, és hallottunk.- állapította meg a hadisten, aki nem akarta, hogy eldurvuljanak az események. Semmi kedve nem volt hallgatni az értelmetlen szócsatát.
- Igazad van! Menjünk, a többiek már hiányolhatnak minket.
- Menjetek csak! Fussatok el gyáván, de ne féljetek, egy nap úgy is szembe kerülünk mi még egymással!- mennydörögte utánuk Fenrir, mikor ott hagyták, ám a lány megállt visszafordult, majd ezt a meglepő kijelentést tette:
- Alig várjuk azt a napot, tudd meg! De jobb, ha tudod, hogy a bőrödből azon a napon ágytakaró, és ágyelő fog készülni!

A farkas erre a kijelentésre felugrott, majd a lányra akarta vetni magát, ám a bűvös kötél megfeszült, és úgy rántotta vissza, hogy csak úgy nyekkent. Ismét felugrott, teljesen kifeszítette a kötelet, két lábra állt, majd előre dőlt és a fogait csattogtatta a két barát felé.
„Úristen! Ez hatalmasabb, mint gondoltam!” - borzongott a lány. Ahogy ott két lábon állt legalább négy méter magas lehetett. Tyr azonban megfogta a kezét, és elvonta az őrjöngő fenevadtól és annak látványától.
Visszatértek Azgardra, ahol már mindenki ébren volt. Épp egy tanácskozásra indultak az istenek Odin palotájába, a Vallhallába. Freyr állította meg útközben Tyr-t.
- Gyere, Odin tanácskozásra hívott minket!
- Rendben, megyek.
- Tyr, én visszamegyek a palotádba, itt én úgy sem tudod mit tenni.
- Menj csak!- mondta a férfi, aki már elindult Freyr-el.
Antonia visszatért Tyr palotájába, és segített Röszkva mamának, aki egy adag fát akart felvinni a szobáikba, egy nagy, fonott kosárban.
- Adja csak, Röszkva mama, majd én viszem azt a kosarat!- kiáltott a lány, és átvette a nehéz szállítmányt az öregasszonytól.
- Köszönöm, leányom, nagyon kedves tőled. Akkor én megnézem a többi teendőmet.- recsegte a vénasszony.
- Menjen csak, de a fát hová tegyem?
- Tedd csak a kandalló bal oldalához.- intett a nő, és eltipegett.

A lány felvitte a fát, majd betette Tyr szobájába az egészet, majd lement az udvarra, ahonnan még egy kosárnyit hozott fel, és azt már a saját szobájába tette. Épp végzett, mikor egy fiatalember toppant be a házba.
- Bocsánat, Röszkva anyót keresem.- szólította meg Antoniát, aki épp kifelé ment, hogy a kosarat visszavigye a helyére.
- Nézze meg a konyhában.- hangzott az utasítás
Tyr csak dél felé került elő, és akkor is igen morcos hangulatban. Antonia aggódva nézett rá, majd megkérdezte:
- Mi volt a gyűlésen.
- Semmi jó. Hél rettentő feltételt szabott Baldr elengedésére. Gondolom, tudod mi az.
- Igen. A föld valamennyi élőlényének meg kell siratnia, ám ha egy is van, aki nem teszi, akkor nem engedni el.
- Pontosan. Viszont van számodra is egy jó meg egy rossz hírem, bár Odin megkért, hogy ne beszéljek róla, de én elmondom neked.
- Hallgatlak!
- Úgy gondolja, hasznos családtag lehetnél, és örökbe akar fogadni téged.
- És mi a rossz hír?
- Az, hogy bizonyítanod kell harci rátermettségedet. Meg kell küzdened valakivel a családból.
- De gondolom nem veled.
- Fején találtad a szöget, fiacskám, valóban nem velem, hanem valaki mással.
- De kivel, csak az a kérdés.
- Lehet, hogy Odinnal.
- Mi? Harcoljak meg a leendő nagyapámmal? Egy öregemberrel?
- Ne becsüld le, hiába látszik öregnek, félelmetes ereje van.
- No meg tapasztalata! Nekem meg nincs semmim! Hogyan álljak ki egy több száz vagy ezer éves harci tapasztalattal rendelkező vénember elé? Két perc alatt ki fog csinálni! Mi a garancia arra, hogy megúszom élve?
- Én! Vagyis inkább a Teiwaz, de az ugyanaz!

- Ezt hogy érted?
- Emlékszel, mikor átadtam neked a Teiwazt?
- Igen, de nem értem az összefüggést!
- Nos, a Teiwaz engem szimbolizál. Benne van a jellemem, a bátorságom, és minden, ami én vagyok. Tehát tulajdonképpen engem hordoztál és hordozol saját magadban, érted?
- Igen, így már minden világos. Tehát mikor visszatértél, és megláttam a jeledet az égen, és a homlokomon is felizzott a jel, te értesítettél, hogy ismét az élők között vagy.
- Így van. Én segítettelek át eddig minden harcodon, és én súgtam neked azt is, hogy tanulj meg ismét harcolni.
- Tehát te, még ha nem is közvetlenül, de beleszóltál a későbbi éltem folyásába.
- Igen, pontosan, ahogy mondod. Tudtam, hogy a biológiai apád, Gustav Erikkson úr, akadályt képzett volna köztem, és közted, így inkább nevelőszülőkhöz adtalak. Szükségem van rád, és ha valakire szükségem van, akkor minden akadályt elgörgetek az utamból.

- Nos, akkor a Teiwaz által fogsz nekem segíteni, hogy győzzek az új ellenfelem ellen, akár ki is az illető? Rendben, egy ilyen ajánlatot nem utasítok vissza!
- Helyes! Akkor azt hiszem, megegyeztünk! Üdv a klubban, társam!- szólt a férfi, és a jobbját a lány elé tartotta, aki a markába csapott, és kezet rázott a férfival.
- Kösz szépen! Ígérem igyekezni fogok, hogy győzzek!
- Ajánlom is, hogy szedd össze megad, mert kiváló harcossal fogsz szembe kerülni, aki nem fog kímélni, és ki fogja használni a gyengeségeidet!
- Akkor dolgoznunk kell, hogy ne legyenek gyengeségeim! Mikor kezdjük az edzést?
- Most!
Folytatások
2481
Hél tapsolt egyet, mire az emlegetett ellenfelek előléptek a trón mögötti teremrészből. Elsőnek az Öregség, majd a Szerencsétlenség, az Éhínség és a Veszély. Megálltak a trón ellőtt, kezükben vagy lándzsa, vagy, pedig pallos volt. Hél megadta a jelet, mire az Öregség Antoniára, míg három társa Tyr-re vetette magát. Egyiküknek sem volt könnyű a dolga, és számtalan sérülést szereztek, ám viszonozni őket nem volt könnyű, főleg Tyr-nek, akit három oldalról is támadtak...
2455
A hadisten megfordult, és meglátta Vidar arcát, aki azonban ököllel az arcába vágott. Tyr a földre zuhant, majd orrához kapott, s mikor ránézett a kézfejére az véres volt. Antonia is bele akarta vetni magát a harcba, ám Magni és Vé a torkának szegezte a kardját, s így megakadályozták ebben a cselekedetében...
2274
„Okosabb, ha letűnök, mielőtt még Azgard teljesen összeomlik.” Már tudta mi a menekülés egyetlen útja, ám Antoniával a karjában nem lesz könnyű végrehajtani. Az ájult lányt a vállára vette, s futni kezdett. A falon úgy ugrott át, mintha nem is lett volna, s a vizesárok szélétől kétlépésnyire ért földet. Sajnos a landolás nem úgy sikerült, mint ahogy tervezte, mivel hármat bukfencezett, és Antoniát is el kellett engednie, mert nem akarta, hogy az új hadistennő a nyakát szegje. Így a lány...
2545
Az óriások erre megrohamozták őket, és vad viadal bontakozott ki köztük. Antonia is keményen harcolt, és pár óriást a másvilágra küldött. Ám az egyikkel nem igazán tudott elbánni, és több súlyos sebet is beszerzett, ám a Teiwaz segítségével kitartott. Az óriás épp halálos csapást akart méri a lányra, aki leesett a lováról, mely Azgard fölött lebegett, mely már lángolt, s a nővérei holtteste is szanaszét hevert Azgadron. Az ifjú harcos hatalmas veszélyben volt, mivel körülötte a tűz, előtte...
2384
A hadisten hazament, és nagyon fájt neki az Odinnal való beszélgetés, elsősorban Antonia lebecsmérlése miatt, másodszor pedig a lehetetlen ígéret miatt.
„Mi az ördögnek tettem ezt az ígéretet, miért?” - gondolta haragosan. Antonia is látta, hogy apja nincs igazán rózsás hangulatban.
- Valami baj van?- kérdezte meg, mikor látta, hogy megjött.
- Nem, nincs semmi.
- Tyr! Ne hazudj nekem, kérlek! Látom, hogy van valami! Nekem bátran elmondhatod, tőlem nem fogod visszahallani!...
Előző részek
2525
Antonia hamarosan más istenekkel is megismerkedhetett. Végül egy sötétszőke, zöld szemű fiatalemberrel és annak testvérével kezdett beszélgetni, és rögtön kitalálta, hogy ők nem mások, mint Freyr, a termékenység istene, és Freyja, a szerelem istennője. Néhány udvarias gesztus után már oldottan folyt köztük a társalgás.
- Hol van, Tyr? - nézett körbe a lány egy óra múlva.
- A hátad mögött beszélget az Öreggel. - intett Freyja, a lány hátra fordult, és valóban.
Tyr és...
2454
Egy órán keresztül forgattak kardot, és a végén Tyr elégedetten ennyit mondott:
- Látom, nem felejtettél, sőt még jobb lettél!
- Köszönöm. Talán a Teiwaz is közrejátszott, de tizennégy éves koromtól ismét elkezdtem kardot forgatni.
- Remek mesterid lehettek, mivel nagyon jól forgatod a kardot.
- Igen, jók voltak, de hozzád képest senkik! Te vagy a legjobb, Tyr, tőled tanultam sok mindent! ...
2704
A szomszédok is felriadtak a robbanásra, és kijöttek. Hamarosan rendőrök és tűzoltók lepték el az utcát, és kérdezgették a szomszédokat és a lányt is, aki Tyr kabátjával a vállán, még mindig a kocsinak dőlve állt, de ekkora már összeszedte magát annyira, hogy válaszolni tudjon a kérdésekre. Tyr végig ott ált mellette, majd úgy döntött, eleget zaklatták már a lányt.
- Hagyja békén a lányt, legyen kedves, fárasztó napja volt, és már huszadszor hallja tőle a történetet! - szólt rá a...
2582
- Ki maga?- kérdezte bátortalanul a lány.
- Majd mindjárt eszedbe fog jutni, hogy ki vagyok. - ígérte csendesen, s kinyújtotta a kezét, mire a lány homlokába fájdalom nyilat, és a rég szunnyadó Teiwaz jel felizzott.
Agyába emlékek tódultak, és a szeme feketévé vált. Fel akart kiáltani, de nem jött ki hang a torkán, a lába remegett, majd hangtalanul összecsuklott. Az idegen utána nyúlt, elkapta, majd a karjába vette. Nézte a lányt, majd elindult vele...
2634
Nagyon fájt neki a titok, hisz mindig is azt hitte, hogy ő is édes gyermeke a Wolf családnak, de most rá kellett ébrednie, hogy semmi közük sincs egymáshoz. Rosszul esett, hogy a nevelőszülei eddig nem mondták el neki, pedig tudták, hogy elfogadta volna. Nem volt jó érzés Lenától megtudni, hogy csak fogadott gyerek, akit úgy találta a lakás előtt egy napon, és talán csak szánalomból fogadták be. Szívét összeszorította a fájdalom, és a keserűség...
Hasonló történetek
7780
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4310
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: