Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belépő az Édenbe 15-16. rész

Tizenötödik fejezet

Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából. Rettenetesen megviselte ez a sok hiábavaló utazás, meg az időeltolódás. Miután kisminkelte magát, odalépett a bőröndjéhez, és kinyitotta. Kivett belőle egy barack színű testhezálló ruhát. Fölvette. - Olyan vagy benne, mint egy üde liliom. - mondta neki Adam, mikor megvették. Bézs színű cipőt húzott és ugyan olyan színű ridikült varázsolt elő a bőrönd aljáról. Haját Feltűzte, könnyű kis fehér kabátot vett és elindult a találkára. Ő is gondolán érkezett a Fő térre. Végig járta a butikokat, majd nyolc előtt öt perccel belépett a vendéglőbe. Adamot nem látta, így leült az egyik asztalhoz, és rendelt egy martinit.

Fél kilenckor idegesen kiment a mosdóba. Már megint sírhatnékja támadt, pedig azt hitte, hogy az előző héten már kisírta magát. Aggódott a férje miatt, de attól is félt, hogy az egész csak valami átverés. Megmosta az arcát, kiigazította a sminkjét, aztán kilépett az ajtón. Egy magas férfi lépett ki a sötétből és egy pisztolyt nyomott az oldalába. Kényszeríttette, hogy kimenjen egy ajtón, majd az udvaron keresztül a szomszédház lépcsőházába lökdöste. Fölmentek a lifttel a legfelsőre, majd ki a tetőre.
- Mit akar tőlem? - kérdezte kétségbeesetten az asszony.
- Mire készül a férje? - kiáltott rá Cooper, és maga elé penderítette a karjánál fogva.
- Nekem nincs férjem, elhagyott az esküvőnk utáni napon! Maga tudja, hogy hol van, maga költöztette! - A férfi szeme szikrát hányt.
- Kis szuka, pontosan tudod, hogy miről beszélek! - sziszegte. A keze nagyot lendült, és akkora pofont adott az asszonynak, hogy az a földre zuhant.

- Megismétlem a kérdést, mire készül Wagner? - az asszony könnyei függönyén átnézett a nagydarab emberre. Szemében félelem remegett, de a fejét tagadólag rázta.
- Jó, beszélhetünk másképpen is. - azzal eltette a pisztolyt, és egy borotvát vett elő.
- Átszabom a csinos pofikáját, ha nem beszél. - mondta, és a nő fölé hajolt. Ekkor egy vasmarok ragadta vállon. Megpördítette, majd álcsúcson ütötte a meglepetéstől lebénult férfit. Aztán a vasmarok tulajdonosa a karjánál fogva felrántotta a reszkető asszonyt és futott vele a lift felé. A lift háta mögötti kamrába tuszkolta, majd a lift földszinti gombját és az indítót megnyomta. Mielőtt a lift, működésbe lendült volna kiugrott belőle és ő is a kis kamrába préselte magát. Hallották, ahogy a lift lefelé zakatolt, majd a hoppon maradt ügynök káromkodását és azt, hogy hogyan rohan lefelé a lépcsőn.

A vasmarok most Eva száját fogta be, nehogy az izgalomtól felkiáltson. Aztán a szorítás engedett, és a férfi gyöngéden szájon csókolta az asszonyt. Forrón átölelték egymást. Eva arcán patakzottak a könnyek. Minden elfojtott fájdalmukat és gyötrődésüket beleölték ebbe a csókba.
- Jaj Adam! Ne haragudj rám! Úgy szeretlek!
- Én is imádlak. - lehelte a nő hajába a férfi. – Gyere, menjünk ki innen, mert megfulladunk. - azzal felmentek a tetőre. Lenézve látták, hogy támadójuk beugrik egy taxiba és egy másik kocsi után veti magát, amiben egy nő és egy férfi ült.
- A hülye azt hiszi, hogy mi vagyunk azok!!!
- Te, Adam, ki ez?
- Együtt jártunk a kiképzésre. Kyle Coopernek hívják. Irtó kétbalkezes volt már ott is. Neki mindenhez dupla idő kellett, hogy megtanulja. Aztán évekre eltűnt a szemem elől, majd mikor a kettős ügynök kiszűrő brigádnál voltam rábukkantam valami apró disznóságára. Akkor az orrára koppintottak. Azóta vadászik rám. - forrón megcsókolta az asszonyt, majd így szólt:

- Eva, idefigyelj. Egy év alatt rendbe hozom a dolgaimat. Addig ne keress. Ne beszélj arról, hogy itt találkoztunk még a nővéreddel sem. Menj vissza a vendéglőbe és hívj taxit. Aztán menj vissza a szállóba, jelentkezz ki, menj ki a reptérre, és várd ott meg a következő gépet. Legyél mindig a tömeggel. Ha megérkeztél Londonba, hívjad fel a testvéreidet. Ne menj egyedül haza. Sehova se menjél egyedül! Értetted? ! - az asszony bólintott. - Ez a szemét Cooper biztosan rád száll, de ha óvatos vagy, nem lesz semmi baj. Megvársz? Csak egy év, lehet, hogy még annyi sem.
- Hát persze. Nagyon szeretlek. Ne haragudj, hogy akkor elszaladtam, de már kiskoromban is mindig így volt, ha valami problémát meg kellett volna oldani. Valamit mondani akarok még.
- Most nem lehet, nem érünk rá, mert Kyle barátunk mindjárt rájön, hogy megint átverték, és a nyakunkra jön. - Még egyszer megcsókolták egymást, aztán Eva elindult, hogy teljesítse Adam utasításait.

Tizenhatodik fejezet

Adam megkereste a zakóját, majd lassan leballagott az utcára. Bement a legközelebbi szállodába, és bérelt egy kocsit. Elindult a parti úton. Húsz perc múlva lekanyarodott egy gyönyörű villa előtt. Nászajándékul vette Evának. Úgy tervezte, hogy eltöltenek egy pár napot a szállodában, aztán kihozza ide az asszonyt, és közli vele, hogy az övé a villa. Elképzelte, hogy a nyarat majd itt töltik mindig. A tengerparton nőnek fel a gyerekek, Eva mindig bronz barna lesz, és nagyon boldogan telnek itt a napjaik. De ez még nagyon távolinak tűnt. Bement a házba, és elégedetten nézett körül. Megérte a lakberendezőnek ennyit fizetni. A nappali tágas és világos volt. A fehér berendezés nappal kellemesen verhette vissza a tenger kékjét. Szinte úgy lehetett érezni, mintha a tenger befolyna, ha kinyitnák az erkélyajtót. A sarokban bárpult, székekkel. A másikban tévé és hifitorony. Középen kényelmes ülőgarnitúra és hatalmas szobanövények mindenhol. A nappaliból balra nyílt a konyha és az ebédlő, gyönyörű antik tálalóval.

Az ebédlőből egy kis terasz nyílt reggeliző asztallal, és gyönyörű kilátással a tengerre. Jobbra pedig a fürdő és a lépcsőfeljáró nyílt. Az emeleten két hálószoba és két vendégszoba volt. Minden ízlésesen berendezve. A folyosó végében kis fülkében Eva kedvenc szobrának másolata: Michelangelo Dávidja. Miután Adam szomorúan végignézett mindent, töltött magának egy whishkyt, és felment lefeküdni. Álmában jött föl a tenger felöl, és döbbenten látta, hogy a ház sehol sincs. Helyette arab lovasok cikáztak mindenhol, és apró gyermekeket kaszaboltak le. Kétségbe esve kereste Evát, végül egy autóban találta meg. Aztán rájött, hogy ez az a kocsi, amiben a családját felrobbantották. Már látta is az anyját és az apját. Hiába kiabált, nem hallották, hiába integetett nem értették, hogy mit akar. A kocsi felrobbant, és Adam verejtékben úszva, dobogó szívvel ült fel. Remegve gondolt, hogy esetleg Evát is megöli ez az őrült Cooper. De sajnos most ebben a helyzetben nem tudott mást csinálni, csak figyelmeztetni az asszonyt.
Folytatások
3954
- Hol kezdjük az új életet?
- Az anyádnál, vagy New Yorkban, vagy Washingtonban. Ahol akarod. Nyugállományozott állami tisztviselő vagyok. A svájci bankszámlánkból vidáman megélünk életünk végéig. A nyarakat biztosan itt ebben a villában töltjük majd.
- Ez a tied? - kérdezte csodálkozva Eva.
- Nem az enyém, hanem a tied. Még nászajándékba vettem neked. Sajnos a küszöbön nem tudlak átvinni tekintve arra, hogy törött a karom és ketten vagytok. Kiszálltak a kocsiból és boldogan...
4540
Eva felült és gyöngéden szájon csókolta a férfit. Az egy pillanatra meghökkent, aztán felszínre törtek az érzései. Magához ölelte az asszonyt és forrón megcsókolta. A haját simogatta. Evának először lelkiismeret furdalása volt, de aztán úgy gondolta, hogy úgy kell Adamnak, ezt megérdemli, hisz ismét eltűnt a szeme elől. Ali Hasszán most hanyatt fektette és gyöngéden felemelte a hosszú leplet, amiben most is volt. Elkezdte a mellét simogatni, majd a keze lejjebb csúszott...
3545
Közben Muszuf megbeszélte a pilótával, hogy ő átmegy a másik faluba és megnézi, hogy mi a helyzet ezzel az Ali Hasszánnal. Majd mobiltelefonon tartják a kapcsolatot. Aztán mikor megjött a kocsi elbúcsúzott illően az öregtől, beült a kocsiba és elhajtott...
3543
Már mindenkinek elege volt az egészből. Üldözni egy olyan csoportot, akik semmit sem csináltak. Tudták, hogy a két amerikait milyen körülmények között ítélték el. Aztán meg ez az akció elvonta őket a rendes munkájuktól...
3840
Reggel kiosztotta a térképeket a négy heikopteren elhelyezkedő embernek. Az ötödik gépre Abu Sahem saját maga ült fel, és egy embert pedig otthagytak a rádió mellett. A mentőautót elérve sugáralakban indultak el. Négy teherautó és egy személykocsi után indították el az akciócsoportokat, de hiába. Már tíz óra is elmúlt, amikor észrevették a táborhely maradványait...
Előző részek
4382
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4228
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4289
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
4470
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
4694
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hasonló történetek
5007
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
6104
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: