Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Winniefred

- Winniefred! Drágám, itt van egy kis barátod!
- Mihomma?
- Ne beszélj tele szájjal, drágám. Az egyik kis barátod, tudod, az a vicces fiú szétálló sárga hajjal.. jaj, mint egy kis szőke herceg. Olyan muris!
- Anymmm… - lenyelte a falatot. –Anya, ő nem vicces. Ő elmebeteg.
- Jaj, drágám, tudom, hogy nem úgy gondolod. Nem mész le vele játszani?
- De, úgy gondolom, ő tényleg nem százas…
- Na jó, úgyis süt a nap, menj csak le szépen hozzá. Ha jól hallottam a kaputelefonban, kicsit ideges.
- Ne, Anya, kérlek…
- A barátod, szüksége van rád. Menj szépen.
- De nem a barátom…
- Nincs apelláta! Tűnés, takarodj lefelé és törődj a kibaszott lelkével bassza meg!! – Freddie csalódottan húzta el a száját.
- Kösz, Anya…
- HESS!! - a lány megszeppenve rántotta fel tornacipőjét, majd pulcsijába gabalyodva kibotladozott a lakásból, és már rohant volna le a lépcsőn, amikor megbotlott, egy félemeletnyit zuhant hangos sivítással, majd egy szolid bukfenccel féltérdre érkezett a földszinten. Feltápászkodott, és fájós térdére sántítva kiaraszolt a kapun.

- Na végre… már azt hittem, anyád nem enged le – Freddie csak fojtott mormogást hallatott - lefoglalta a térdén esett halálos sérülés vizsgálgatása a farmer szakadásán keresztül. –Mit csináltál a lábaddal?
- Elestem.
- Na ne mondd – elindult, a lány pedig kocogott utána. –Piszkos a térded.
- Képzeld, észrevettem!
- Ne harapd le a fejem. Tényleg, mondtam, hogy összefutunk Nyúllal?
- Nem.
- Akkor most mondom. Aztakurvaaa, figyeld azt a csajt… de megtömném… - Freddie, mivel már megszokta, eleresztette a füle mellett a megjegyzést, nem úgy a lány, aki megvetően mérte végig a kéjesen vigyorgó, nyakigláb srácot.
- Csak Nyúl jön, vagy van valami extra meglepetés is?
- Ja, meg Bxob.
- Bob? Ez az a Bob?
- Igen, de nem Bob, hanem Bxob. Tudod, néma x- szel – Freddie felröhögött, majd megbotlott a cipőfűzőjében.
- Ő emo, nem?
- Nem emo, ő grufti. Nagy különbség.
- Múltkor még emo volt – a fiú kérdőn vonta fel a szemöldökét, és megszaporázta lépteit.
- Jó, de mikor volt már az…?
- Öt napja? – pár percig szótlanul baktattak, majd Freddie felnézett barátjára- nem volt egyszerű beszélgetni, és lépést tartani a nála két fejjel magasabb fiúval.
- Te, Finn… figyu, Nyúl miért lett pont nyúl? – a srác megdermedt, majd vihogva lesandított a loholó lányra.
- Ezt majd kérdezd meg tőle. Hé, hé, ott van Bxob!! BXOB!! BXOB, BASZKI, ITT VAGYOK, TE SÜGÉR!

Freddie aggódva méregette a közeledő, búskomor, fekete hajú srácot. Mikor megállt mellettük, megrázta magát, majd bőrkabátja zsebéből előkapott egy gyűrött cigarettát.
- Nocsak, látom, a szokásos divatcigi megvan – Bxob megragadta a cigit, és Finn felé bökött vele.
- Nem divatcigi, leszokóban vagyok!
- ..Nem is dohányzol.
- Persze, mert már leszoktam.
- …Az nem egy gyűrött csikk? – Mindkét fiú lesújtóan pillantott az értetlenkedő lányra.
- Hol van Nyúl?
- Honnan tudjam? – Finn lehunyta a szemeit; Freddie ismerte a mozzanatot, azt jelentette, hogy épp elszámol magában tízig, majd higgadtan, kedvesen válaszolt.
- Hát, nem is tudom, például onnan, hogy vele laksz.
- Nem vagyok az anyja – Finn állán megrándult egy izom, úgyhogy Freddie gyorsan közbevágott.
- Hé, ti nem vagytok éhesek? Nem megyünk be kajálni?
A fiúk továbbra sem figyeltek rá, de egyszercsak Bxob lelkesen megszólalt:
- Te, Finn, menjünk már el addig a Murder Kingbe, mit szólsz? Kurva éhes vagyok...

***

- Sziasztok, Annie vagyok, miben segíthetek? – Freddie a nyakát nyújtogatva próbált a magas pult felett átnézni, és választani magának valamit.
- Levehetnéd például az inged.
- Van burgink, sajtburgink, extra húsos piténk, …
- Látod, ezt sosem értettem, minek vesz fel egy csaj felsőt, ha köldökig kigombolja, és még átlátszó is az anyag?
- Képmutatás – hallotta Freddie Bxob színtelen hangját. –Meg akar felelni az elvárásoknak.
- Már amennyiben nem jön be félmeztelenül?
- Pontosan. Konformista.
- Az.
- … meg van kis burgink, kölyök burgink, közepes burgink, …
- ITT VAGYOK!! ITT VAGYOK! Hé, te paraszt, állj már.. FINN! NAGY BURGI!! HAT!!
Freddiet félrelökve a kifulladt Nyúl a pultra támaszkodott.
- Na… huh. Na baszod.
- … meg kis fagyink, közepes fagyink,
- Jó, kuss. Szal akkor kérünk… ööö… mondjuk kilenc burgit.. mi a fasz? Burgi? Az burgonya, vagy burger?
A lány erre megdermedt, majd visszaerőltette magára a kényszeredett mosolyt.
- Jaaa, azokat most nem adhatunk, sajnos ilyenkor nem szolgálunk fel ebédet. –Finn értetlenül nézett.
- …Miva’???
- Ilyenkor még csak reggelit rendelhetnek, de ha maradnak még egy órát…
- ..Most soroltál fel ezerféle burgit, és nem lehet őket megvenni?
- De igen.
- …Akkor meg…
- …egy óra múlva – Bxob már nyitotta volna a száját, mikor Nyúl közbevágott.
- Jó, értjük. És mit lehet akkor kajálni?
- Van például fagyink meg piténk meg…
- Azokat lehet most rendelni?
- Ja… nem. – pár pillanatig vészjósló csend borult a hármas számú kasszára.
- TE OSTOBA, IDIÓTA PICSA! – az egész gyorsétterem őket figyelte, Freddie érezte, hogy elvörösödik, és végig nézett barátain. Bxob kifejezéstelen arccal gyűrögette a csikket, Nyúl pedig érdeklődve figyelte Finnt, aki eltorzult arccal, fröcsögő nyállal üvöltött a megszeppent eladó arcába. – HOGY LEHETSZ ENNYIRE DEGENERÁLT?! AZT KÉRDEZTÜK, MI AZ, AMIT MOST IS MEG LEHET VENNI, ERRE MEGINT FELSOROLSZ EGY CSOMÓ SZART, AMIT NEM!! HÁT BASZD MEG, KURVÁRA KI VAGYOK AKADVAAA...! – Finn még lihegett egy sort, majd megfordult, és az egyik asztalt felrúgva a kijáratot vette célba.

- …rájuk kéne gyújtani az egész elbaszott szart… mi a faszért hívják gyorsétteremnek… MIT BÁMULSZ?! –dörrent az egyik megszeppent kisfiúra, aki anyukájával és testvérével figyelte őket. A gyerek összerezzent, és gyorsan, lesütött szemmel fordult a rántottájához. Finn még utoljára vetett egy megvető pillantást a kassza felé, majd kirúgta az ajtót.
- Röhejes ez az egész.
- Nos, most, hogy drága lobbanékony barátunknak köszönhetően egy újabb kajáldából fognak minket kitiltani, mit javasoltok, hova menjünk?
- Gold Lion? - Freddie felkapta a fejét.
- Az ilyenkor is nyitva van? – Bxob csak egy megsemmisítő pillantást vetett rá, Nyúl pedig szokás szerint úgy csinált, mintha a lány nem is lenne ott.
- A Gold Lion kapui számunkra mindig nyitva állnak – morogta Finn, és kiköpött.
- Miért? – ezt már Bxob sem hagyhatta szó nélkül.
- Mivel az enyém a bár.
Folytatások
2052
- Mi van, Nyúl? Kitárgyaltátok a korlátolt nemi életed?
- Te… - Nyúl nem értette magát, valami új, eddig számára ismeretlen érzelem marta, emésztette belül, őrölte, mintha egy állat ropogtatna mindent, ami addig szilárd és erős volt.
- Igen? Ja, persze… Csak a nővéred miatt volt. De célt tévesztettem – mondta Bxob, majd elégedett vigyorral hátradőlt –, de azt hiszem, a kis Fred totál belém esett. Kár, hogy a fél fogamra se lenne elég, és egyébként is Liv az örök szerelmem…...
2195
- Mi… miről beszélsz, csak dumálunk… - Finn mintha meg sem hallotta volna, még mindig őrülten somolyogva folytatta:
- Hát nagyon annak hangzott, nem igaz, Bxob? O’Neil kihívott, nem? - erre a sötét hajú srác ijedten pislogott Finnre, majd Nyúlra.
- Egyértelműen igen - jelentette ki gyorsan, mire Nyúl megbántottan bámult rá. - Ha nemet mondok, velem akar... múltkor is szétvert… - tátogta a rasztás fiúnak Bxob Finn háta mögül, aki lassan felemelkedett a székéből, és ujjait ropogtatva...
2490
Belépett a mosdó előterébe, de se Finn, se Nyúl nem volt ott. Először a férfi WC-ket akarta ellenőrizni, de furcsa hangokra lett figyelmes, amik a női mosdóból szűrődtek ki. Lábujjhegyen odaosont, és halkan, visszafojtott lélegzettel egy kicsit belökte az ajtót. Nem látszódott semmi, így beljebb dugta a fejét a nyíláson, és döbbenten ugrott hátra.
A hangok attól a pártól származtak, akik a mosdókagylókat magába foglaló pulton voltak egymásba gabalyodva. Freddie döbbenten, tátott...
2533
- Szal… nagybátyám… érted, olyan, hogy hallja a hangomon, ha ittam. És… szal kicsit dühös most rám, mert valamit… izé… elfelejtettem megcsinálni, és… nem beszélnél vele? - Freddienek leesett az álla.
- Én? Mit mondjak én neki?
- Hát múltkor próbáltunk Bxobbal sms-t írni, azt modntuk, hogy torokgyulladásom van, és nincs hangom, csak most írt rám az öreg, hoyg fel fog hívni… BASSZUS! – kiáltott fel ijedtében, ugyanis megcsörrent a kezében a telefon.
- Kérlek! – tátogta...
2143
- Szóval, ha akar engem, úgyis megkap.
- Nyúl, észrevetted, hogy Bxob úgy beszél magáról, mint valami levadászandó prédáról? – kapcsolódott be Finn.
- Nem igaz… - kezdett volna Bxob vörösen tiltakozni, de Nyúl beléfojtotta a szót – négy tizenéves lány közeledett feléjük, leplezetlenül megbámulva a magas, kusza hajú Finnt, és a rasztás Nyulat. Mikor elhaladtak mellettük, felkuncogtak, és Freddieben fellángolt az utálat vihorászó csitrik iránt...
Hasonló történetek
25081
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Roulin ·
No, lám van itt valami... Kicsit Guy Ritchie és South Park (Bxob is rémlik valahonnan :smile: ) "fíling" járja át, de pont ezért tetszett. Könnyen emészthető, de rövid lett... Igazából olvastam volna tovább, de már csak a pontozós rublika volt ott... :confused: . Szinte folytatásért kiabál :laughing: . Gratulálok, szép munka! 10x3
Freddie Lamb ·
Köszönöm, bár szerintem ez most nem lett túl jó:)
Jaja, Bxobot Death Bunnies A Go Go-ból vettem kölcsön, hamár annyit szenvedek a képregény fordításával, miért ne?:D

skip ·
Remek. Nekem nagyon tetszett. Bírom az ilyet. Leírás csak minimális szinten, poénok ezerrel. Gratulálok :wink:

Érdekes itt is a Guy Ritchie hasonlat. Nemrég te az én írásomat, most meg más a tiédet. Talán egyszer kellene írnunk egyet közösen, megnézni mi sül ki belőle :blush:
Freddie Lamb ·
Köszönöm, és nekem tetszik az ötlet, érdekes lenne :wink: Leíró részek meg főleg azért nincsenek (pontosabban nem mennek...), mert főleg képregényekben gondolkodom:)

sonny grosso ·
Nem rossz.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: