Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

3 nights’ fantasia - V. fejezet

- Gyere reggelizni! Most segítek én is! – tereli Vilma a ház felé Azut.
- Ööh… rendben.
- Hogy kell feltörni a tojást? – választ nem várva hozzácsapja a tál széléhez. A tojás fölső héja beleesik a tálba, a többi része pedig lefolyik a konyhaszekrényen – Azt hiszem nem… megpróbálhatnám még egyszer? Nem gond, ugye…?
- Hát… de.
- Akkor csak feltörlöm.
- Az talán balesetmentesebb.

Elővesz egy rongyot, és tisztára tölti a szekrényt, bár közben kis híján lelöki a tálat.
- Ezt majd később elintézzük – teszi Azu határozottan a mosogatóba – menj öltözni, elmegyünk valahova enni. Ott talán nem akarsz majd segíteni…
- Miért ne? – és elmegy. Azu követi a példáját – Tessék – dob oda neki Vilma egy hófehér, csipkés ruhát – anyám még gyerekkoromban adta nekem. De már amúgy sem jó, meg a hülye gyász miatt feketében kell lennem, úgyhogy…
- Vilma?
- Tessék? Mesmeg elfogadod tőlem a ruhát?
- Mi? Ja, persze, köszönöm. Szóval… bánod te Ursula néni halálát?
Vilma csak sóhajt.
- Az ember azért igenis bánja, ha meghal az anyja. Csak… más minden… szabadabb.
- Értem.
Selma lép be az ajtón. Csodálkozva áll, a lányok pedig egymás szavába vágva mesélik neki Vilma konyhabéli próbálkozásait és a tervezett, házon kívüli reggelit.
- Jó, jó, értem! – állítja meg őket Selma, megelégelvén a szóáradatot – Menjünk!
Boris kapkodva feláll a kerti asztaltól, ahová a reggelijét várja.
Kijövetelükkor Azu megszólal;
- Megkereshetnék Jueliettet és Edmoondot.
- Egeen… - feleli Selma félszegen.
- Szerintem a házánál kellene kezdeni – kapcsolódik be Boris a beszélgetésbe.
Elindultak Edmoond házához, és benyitnak. Az ajtó nincs bezárva. Amint az előszobába lépnek, meglepő látvány tárul a szemük elé. A harmincas éveiben járó férfi az előszoba közepén áll, kezében Jueliette köpenyével, míg a lány átkarolja a férfit, és csókolja. Edmoond eddig lecsukott szemhéja felpattan az ajtócsapódásra, partnere azonban egyáltalán nem zavartatja magát. Azu kitereli a bámészkodó népséget, majd ő maga is kihátrál a házból. Aztán szótlanul hazabaktatnak.

Otthon aztán megvitatják a történteket. Vagyis csak megvitatnák. Boris a kanapé egyik felén ülve, kétségbeesetten markolássza korsó sörét és merengve néz maga elé. Selma csak grimaszolva ül a kanapé másik végén. Azu és Vilma elvétve vált egy- két szót, és néha még Selma is megszakítja a grimaszolást, hogy bekapcsolódjon a beszélgetésbe.
Egyszer csak beperdül Jueliette, teljes lelki békével, vajszőke haja libbenve követi, ahogy tánclépésekhez hasonló járással betoppan a nappaliba. A többiek meglepett- megvető tekintettel néznek rá. Megáll a szoba közepén és szembenéz közönségével.
- Mi az, nem a világ szégyene lettem! – hangja tréfás volt, szemlátomást nem zavartatta magát.
- Nem is mondtuk, hogy az vagy – emeli fel fejét Vilma, hangja vészjóslóan nyugodt.
- Na látod! – Jueliette kis híján elnevette magát.
- De azt sem mondtuk, hogy nem vagy az! – motyogja Selma. Az ő hangja teljesen nyugodt, haragnak legkisebb szikráját sem lehet kihallani belőle. Jueliette kissé eltátotta száját.
- Ne tátsd a szád, mert belerepül a légy! – Vilma hangján hallatszott, hogy nehezen türtőzteti magát. Mindenki kíváncsian a gyászruhás lány felé fordul, várva, mit fog csinálni. Jueliette, megfogadva a tanácsot, hófehér fogsora halk koccanásával kísérve összezárja ajkait.
Vilma felállva folytatja.
- Hogy merészelsz házas embert elcsábítani?! Minket, a családod, barátaid, ismerőseid így megcsúfolni?! Legalább próbálnál úgy tenni, mintha gyászolsz, de neeem, neked a kalandosabb megoldás jobban tetszik! Az egész házra szégyent hozol, tudod?!!!
- Ha érdekel, Edmoond…
- Nem, nem érdekel!
- Vilma – csitítja Selma - , hallgassuk meg.
Vilma elhallgat, de még mindig áll és villámló szemekkel néz Jueliette- re.
- Szóval…Edmoond nem is házas, a húga és a nő gyerekei laknak vele – Jueliette hangja minden gúnytól mentes – Mesmeg ő mondta nekem, hogy szeret, és a kezemet nem eresztve könyörögte viszontszeretetem. És akkor…
- Valahogy innentől kezdve nem tudnak érdekelni a kis kalandod mocskos részletei! – szól közbe élesen Vilma.
- Semmi mocskos nem volt. Annyi, amit reggel láttatok… és megkérte a kezem.
- Könyörgök, az életben nem is beszéltetek egymással!
Jueliette tekintete olyan, mint annak az embernek, aki bár tud a titokról, mégis letagadja, hogy tudomása volna arról.
- És én igent mondtam… - csipogja – És te, Azu?
- Én nem mondtam senkinek semmit…
- Nem úgy értem! Miért nem szólsz egy szót sem?
- Nincs mit mondanom. Hisz tiéd a választás…

Jueliette egy köszönő morgást vet oda Azunak és elcsörtetett a szobájába. Még hallani lehet hangját, mely körbelengi szobáját, és annak bezárt ajtaja mögül bekúszik a családja fülébe, amint az esküvői indulót dúdolgatja.
- Azu… mi az, hogy övé a választás?! Valamit az erkölcsről motyoghattál volna neki!
- Vilma… minek?
Azu mondott is volna neki. De miért pont ő oktassa ki Jueliette- et, amikor ő egy Halálnak Szolgájával ápol tiltott kapcsolatot.
- Azt hiszem, mindenki mehet az ágyába – áll fel Selma.
Boris hümmög. Kiviszi a szűz korsót, bemegy a vendégszobába és eldől az ágyon. Selma betakarja, majd mellébújik. Vilma leveszi róluk a szemét és Azuhoz fordul;
- Meglásd, szűzen és gyászban fogok meghalni!

- Jó éjt! – köszönt el Azu mindenkitől. Még beköszön Jueliette- nek, majd elvonul a szobájába. Megvárja, míg mindenki elalszik és Vilma rendezkedése is elhal. Akkor kilendül az ablakon, s úgy, ahogy van, a hófehér ruhában, mesztélláb, átvág az udvaron és megindul – utoljára – a temető felé. A viharos szél búsan dúdol a fák lombján és gyásznak hírét hozza magával.
Folytatások
2421
Támadója leválik a nyakáról, és az eső belehullik Azu ajkai közé. Nem, ez nem az eső, ez annál édesebb, és sokkal melegebb.
Az édes cseppek megszűnnek, helyettük légszomj jön. A lány tüdeje mintha nem működne, pedig a levegőre szüksége van! Szüksége van rá...
Előző részek
2356
Sötét, hideg éjszaka van. Jeges szél fúj, az egész falu gyászban. A helység leggazdagabb asszonyát éppen ma reggel találták meg, saját vérébe szinte belefulladva, a temetőben. Házát és vagyonát a friss házasok, Selma és Boris Koch veszi át. Azut pedig hivatalosan is rokonukká ismerhetik el. Most ő mégis itt áll, a temető kapujánál...
2301
- Azu, miből gondolod, hogy erre kell jönni? – szegezi neki a kérdést remegő hangon Selma. Boris is kétkedik. Azu megtorpan. De aztán körülnézve megnyugszik;
- Látod a letört ágakat? A lábnyomokat? Egy- két leszaggatott ruhadarab… ez nem gyárilag került ide.
- De hát anyánk sosem járt mezítláb!
- Talán elhagyta valahol a cipőjét. Üldöztében az is lehet, hogy szándékosan dobta el! Nem szokott az ilyenkor jól jönni. És a kendőt is errefele találtuk. Azt hiszem, továbbmehetünk......
2506
A temető egy olyan részéhez érnek, ahol a gazdagabbak kriptái épültek. Ezeket, a védelem szempontjából, felül lándzsához hasonló hegyben végződő vaskerítés védi. A lány lendületét kihasználva átemeli magát fölötte, az állat azonban nem tudván lassítani, egyenesen két rács közé csapódik. Nem adja fel, átugrás helyett az átbújással kísérletezik...
2493
Nos… kinek a pap, kinek a papné. Azu legalábbis így gondolja, nem szokott a falulakókkal törődni. Vörösesszőke, már- már narancsos haja derekáig ér. Enyhén rózsaszín, telt ajkai szomorúan ívelnek, és zöld szemei is ugyanezt a bánatot sugározzák magukból.
Csak bámulja a messzeséget, a falut, a sírokat. Minden egy helyen… közben azon jár az agya, hogy talán utoljára látja ezt a helyet, így jól az emlékezetbe kéne vésnie… bár nem lesz nehéz, hiszen tizenkilenc nyomorúságos évnek volt...
Hasonló történetek
6677
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
6031
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

magnolia28 ·
Hol van itt a horror? Inkább egy gyenge Családtörténet:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: