Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amazonok és kannibálok szigetén II. rész

A vihar javában tombolt. A kutatók hajója hánykolódott a vízen. Hirtelen egy nagy hullám csapódott a hajó oldalának, és majdnem felborította azt. A víz egy hosszú hajú nőt sodort ki az egyik ablakon. A nő eszméletlenül zuhant a habokba. Amint elmúlt a vihar a lány egy trópusi sziget partján tért magához. Felállt és körülnézett. Sehol semmi. A lány fekete haját a tenger felől fújó enyhe szél borzolta. Arcán riadt kifejezés ült. Lassan elindult a parton. Egyszerre csak egy folyó tűnt fel előtte, amely egy tóba vezette át a tenger vizét. Levetkőzött és bement a vízbe hogy lemossa magáról a sarat. Ahogy fürdött hirtelen egy tenyeret érzett amint a meztelen fenekét simogatja. Megpördült de nem volt mögötte senki. Hírtelen valami hosszú, szőrös, lüktető, hengeres test csúszott a fenekébe. Olyan érzés volt, mint amikor seggbe basszák. Megint megpördült de megint csak nem volt ott senki. Gyorsan felöltözött, és tovább indult. A part homokjában haladt tovább.

Már száraz haját fújta a szél. A szeme sarkából meglátott valamit a vízen. Arra fordult és meglátta, hogy egy fekete hajóra emlékeztető valami sodródik a part felé. Teljesen a vízen úszó valamire hangolta a figyelmét. Észre sem vette hogy a bokrokból egy alak mögé lép. Ott állt mögötte egy karnyújtásnyira, de a lány nem vette észre. Fekete haja a férfi arcát simogatta, de ez se tűnt fel neki. A férfi farka ágaskodni kezdett a lány teste láttán és selymes haja érintésétől. Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy a fenekébe ismét valami szőrös henger fúródik. A férfi betapasztotta a száját, megmarkolta a karjait és betaszigálta az erdőbe.

A Nap már a horizonton volt. Az ég vörös és sötétkék színekben játszott. Az őserdő mélyén egy nagy mező volt. Sátrak takarták el a füvet. Barna sátrak mindenfele. A tábor közepén tűz égett. A tűz körül kopasz néger férfiak táncoltak ágyékkötőben. Arcukra koponya, karjaikra és lábaikra csontok voltak festve. Egyikük szájáról vér csöpögött, de nem az ő vére. A tűz mellett egy póznára egy tépett ruhájú, fehérbőrű, egyetemista korú lány volt kötözve. Hosszú fekete haja lengett a szélben. Arcán egy-két szeplő volt. Brigitta volt az. Őt fogták el a parton, a szigetlakó feketebőrűek és ide hurcolták. A lány alacsony enyhén izmos teste reszketett a félelemtől és az egyre növekvő hidegtől. Nem tudta hogy mit akar tőle az elrablója, aki azóta is körülötte járkált. A száját nyalogató férfitól borsódzott a háta. Rövid durva anyagú szoknyája alól elővillantak izmos lábai. A férfi ezeket a formás lábakat bámulta és a feszülő ingén kidomborodó apró formás melleit. Cipőjét valahol elvesztette. Bokáit összekötözték és egy kötéllel a póznához feszítették.

Arcára félelem ült ki. Szemei könnytől csillogtak. Ajkai reszkettek. Nézte ahogy a primitív törzs tagjai valamiféle vallási rítust hajtanak végre és közben érthetetlen nyelven énekelnek. Néha az elrablójára nézett a szeme sarkából. A férfi kezét dörzsölgette és a száját nyalogatta. Amikor visszanézett meglátta, hogy egy néger nő odalépett elé. A lány a föld felett lógott de még így is alig volt magasabb a nőnél. A nőnek rövid fekete haja volt. Csak egy ágyékkötőt viselt. Egyik kezében egy üreges cső a másikban pedig egy fél kókuszban valami nyúlós fehéresszürke lé volt. A nő körbe forgott és pucér melleit rázta. Nem volt egy sportos alkat. Látszott rajta hogy csak a szaporodás és a szórakozás céljából tartják. Mellei lelógtak a hasáig. A csövet az edénybe tette felszívott egy kevés folyadékot majd Brigittához fordult és szájon csókolta. Ajkai mozogtak a húsz éves lány ajkain.

Az ijedt lány elernyedt ajkai szinte reflexszerűen akarata ellenére gyengén csókolták a nőt. A néger nő nyelvét Brigitta remegő szájába dugta. Ezzel a lány száját enyhe savas érzés és erős hús íz töltötte el, valamint a massza átfojt a szájába. Az anyagnak olyan íze volt, mint egy-két hazai drognak de volt mellette valami mellékíze is. Olyan volt mintha geci és valami csalán anyag is lenne benne. Brigitta elrántotta a fejét és köpött egy nagyot. A köpése egy fadarabra hullott, amin egy lukat égetett. A nő bosszúsan eloldalgott, de helyére rögtön egy izmos férfi lépett. Brigitta végignézett rajta. A férfi pont olyan magas volt mint ő, így a levegőben lógva. Terpeszben állt. Az ágyékkötője feldomborodott. Arcát karmolásnyomok díszítették, ahogy a mellkasát is. Ágyékkötőjét felhajtotta és előreállt izmos farka melyről vér csöpögött.

A dákóján végig egy hatalmas hegg volt. A lány tudta, hogy ez nem az ő vére, hanem egy szerencsétlenül járt nőé. A néger farok volt vagy húsz centi, ha nem több. Végét sűrű fekete szőr fedte. A férfi lehúzta Brigitta szoknyájának elülső részét és izmos faszát tövig a lány puncijába tolta. A lány felsikított, mikor a férfi szinte felnyársalta. Az a néger baszógép Brigitta nyakát kezdte gyengéden harapdálni, majd nyalogatni. A férfi elégedetten nyalta meg a száját, és miután megnyalta az arcát megcsókolta és izmos farkát kihúzva Brigitta hüvelyéből. Mosolyogva visszatért táncolni. A farka még hosszú percekig állt és már Brigitta vére csöpögött róla. A Nap már leszállt, amikor egy asztalt állítottak fel a tűz mellé. Brigittát levették a póznáról. Körülbelül vele egykorú lányok levetkőztették, bekenték valamilyen étolaj szerű folyadékkal, és az asztalra fektették (Eközben amikor csak tudták végigsimították remegő testét).

Kezeit és lábait az asztal alatt összekötözték. A férfiak most az asztalt táncolták körbe és bámulták a lány sportos és valljuk meg gyönyörű testét. Bordái néhol kiálltak. Izmai megfeszültek, de ezzel csak azt érte el, hogy a kötél alól vér kezdett el folyni. A nők miután lekötözték rituálisan simogatták a testét és csókokat nyomtak hasára, combjaira, melleire és az arcára. Sőt egy-ketten még le is smárolták az ijedt lányt. Ám ezek a csókok inkább voltak a lány testének végignyalásai. Mintha ízlelgetnék a bőrét. Egy idős férfi közeledett az asztalhoz. A lányok elsomfordáltak előle. A férfi mikor az asztalhoz ért Brigittára nézett. Fehér szakálla és borostás fejetetője volt. Arcán látszott hogy már igencsak öreg de szemében csillogott a gyönyör. Brigitta látta hogy az ágyékkötője kidomborodik jelezve, hogy az idős férfi lomposa igencsak ágaskodik.

Végigsimította a lány testét. Ujjai gondosan simogatták az apró testet. Izmos lábait markolgatta majd a punciját, a derekát és a feszes hasát simogatta gömbölyű melleit viszonylag sokáig markolászta. A lány arcát simogatta és selymes arcbőrét cirógatta. Brigitta annyira félt, hogy meg se mert mozdulni. Haját az idős ember kiterítette pávatoll alakban az asztalra. A fekete hosszú haj, mint egy korona terült ki a lány feje fölött. Mozdulatai közben a férfi simogatta a számára istenien selymes hajat. Majd elmosolyodott lehajolt és megcsókolta a lányt. Brigitta ajkai teljesen elernyedtek. Mozgatni se bírta őket. A férfi csókjától mégis ajkai reflexszerűen visszacsókolták a férfit. A férfi egy kést vett elő a derekára kötött madzag alól és a magasba emelte. A kés pengéje acélból volt és fura jelek voltak bele vésve. Brigitta észrevette hogy eddig csak ez az egy kés (semmi más nem) volt fémből vagy más bányászható anyagból. Valami imát kántált gregoriánhoz hasonló stílusban és hatalmas erővel Brigitta oldalába döfte az éles szerszámot.

A lány felsikított. A törzs tagjai tovább táncoltak és boldogan kántálták a már szinte teljesen összemosódó szöveget. Brigitta oldalán vér folyt le. Szemeit eláztatta a könny. A férfi mellé térdelt. Amikor Brigitta oldalát fura forró érzés öntötte el odanézett és a könny fátyol mögött látta, hogy az idős férfi lenyalja a vért az oldaláról. Az érzéstől teste még jobban kezdett remegni. A férfi ezután fölé térdelt és viszonylag rövid farkát a szájába dugta. Brigitta lassan szopni kezdte, mert azt hitte, hogy ez jó hatással lehet a későbbiekre. A férfi farka pár perc múlva elernyedt a lassú szopás miatt. Leszállt Brigittáról és a lány oldalából függőlegesen kiálló, tövig beleszúrt kést megragadta és megforgatta a lány testében.

Brigitta iszonyatos fájdalmak közt felsikoltott. Oldalából a férfi kivágott egy maroknyi húscafatot és úgy ahogy kiszedte nyersen és véresen a szájába tömte megrágta és lenyelte. A tenyérnyi sebből csak úgy áradt a vér amit a fiatal alig tizenkét maximum tizenhat éves lányok gyönyörrel nyaltak le. Brigitta érezte a kislányok nyelveit az oldalán végigfutni. A férfi száján folyt ki Brigitta vére egyenesen vissza a lány hasára. A többi ember felordított az asztalhoz rohant és mint a majmok ugráltak fel a kemény fa bútorra. Brigitta ha tudott volna azonnyomban elrohant volna, de a kötelek erősen tartották. A férfiak alacsonyak voltak és a félhomályban fekete bőrükkel és a fehér csont festményeikkel a bőrükön úgy néztek ki, mintha csontvázak ugrálnának a lány körül. Brigitta könnyes szemei előtt elmosódott a kép. Mintha majmok ugrálták volna körbe és simogatták volna arcát, melleit, oldalát és combjait.

Késeiket a testébe döfték, de leginkább kő kemény fogaikkal tépték ki Brigitta húsát. És úgy együltükben felfalták. A lány embertelenül felsikított, de ettől csak nőtt a törzs tagjainak lelkesedése. Egy férfi a lábához hajolt és a combja belsejébe harapott. Brigitta valahogy kiszabadította a lábát annyira, hogy rángatni tudja. A férfi egy kést vett elő és dühösen a lány lábába döfte. A kés mint egy csavar fúródott bele az asztalba miután az egyetemista lány lábát átfúrta és elvágott pár eret. Brigitta ahányszor megmozdította ezt a lábát majd bele halt a fájdalomba. A férfi ismét a combját kezdte harapni és egy-egy harapásnál a fogai a punciját súrolták. A lány még fél óra múlva is élt. Testéből jelentős darabak hiányoztak. Combjairól és melleiről szinte már teljesen leették a bőrt és a felső húsrétegeket. Helyenként a csontjai is kilátszottak.

Arcán egy hosszú seb volt, ami egy csóktól való fejelrántás következménye lett. Az idős férfi fölétérdelt és ismét felálló faszát a nála legalább negyven évvel fiatalabb lány már félig csonka puncijába nyomta. Élvezettel kefélte a lányt, aki már az átélt kínoktól alig érzett valamit. Arcán mégis olyan érzés ült ki mintha élvezné. Tudta hogy itt a vég. Visszagondolt arra, amikor egy olyan fiúval kefélt, akit igazán szeretett. Lassan elmosolyodott. Mikor a férfi elélvezett magához tért és érezte, ahogy az öreg nyúlós gecije a combja helyén folyik ki. Egy hatalmas szépen kidolgozott kést emelt a férfi a levegőbe. Még az előzőnél is díszesebb, ünnepélyesebb és csillogóbb volt. A kést Brigitta vállába szúrta. A lány hüvelye (legalábbis annak megmaradt része) összehúzódott és szinte teljesen felvette a farok alakját. A lány ordítása közepette a törzsfőnök egy kört írt le a késsel. Megmarkolta a lány mellét.

A vérző sebekbe dugta az ujjait és Brigitta embertelen ordítása közepette kitépte az alig húsz éves lány dobogó szívét. Brigitta hangja elcsuklott és azonnyomban meghalt. Szemei és szája nyitva maradtak. Száján vér folyt ki. Utolsó másodperceiben a családjára gondolt. A szüleire, két öccsére, a barátjára és a barátnőire. Szeretet öntötte el egész testét, ahogy a lélek kiszállt belőle. A férfi egy kiélezett botot szúrt a hulla feje fölé az asztalba és a másik végére szúrta a még néha megránduló szívet. A lányra feküdt fejét a szájába dugta és egy erőteljes rántással kiharapta Brigitta nyelvét. A kannibálok pár óra alatt szinte teljesen lekopasztották a lányt. Húsát, szerveit, beleit nyersen ették. Amikor a rituálénak vége volt a csontvázon már csak egy két húscafat volt. A kötélből már könnyű volt kihúzni a karcsontokat, de inkább darabokban takarították el a csontvázat. A csontokból sátorrudakat és dárdákat készítettek. Koponyáját átdöfték és egy oltárra több száz másik koponya közé csúsztatták egy fa gerendára.

A lány inait íjaikra feszítették. A tűz mellett egy csoport nő ült és fontak. Brigitta éjfekete haját fonták össze kötélnek. A földön szőke, barna sőt még vörös kötelek is hevertek. A fekete hajból kb. öt kötelet fontak, ami szép teljesítmény lehetett, mert a törzsfőnök igen csak hálálkodott a lányt elfogó férfinak. Az éj sötétjében egy férfi az asztalhoz lépett. Már csak pár görbe lábcsont és pár borda hevert az asztalon, amit nem tudtak mire felhasználni. A lábcsontok közül a férfi kihúzta a kését, amit Brigitta hánykolódó lábába döfött és lenyalta róla a lány utolsó csepp vérét. A bokorban két férfi és három nő térdelt. János, Tamás és három hiányos öltözetű szépség.

Egy napja amikor viasztértek a partra megbeszélték hogy ki mit talált. Megegyezés alapján elindultak az őserdő legkevésbé sűrű része felé. Amikor elérték a vízesést egy csapat nőt találtak ott ahogy Allériát siratták. Amikor meggyőzték őket, hogy barátok az egyik fiatal lány kicsit tört magyar kiejtéssel elmondta, hogy mi történt. A barátnője (Alléria) elment fürdeni a forráshoz. De amikor nem tért vissza utána mentek és így találták meg a parton holtan, lekopasztva. Béla orvos lévén megállapította hogy valószínűleg gerinctörés végzett vele és egy csoport emberszabású lakomázott a hullájából.
- Vagy emberek - jegyezte meg az idős kapitány. A nők rögtön a Titivala törzset vetették föl. Az értetlen látogatóknak elmondták, hogy a szigeten négy nép él.

A két legnagyobb nép az amazonok (azaz ők) és a kis törzsekben élő kannibálok már a kezdetektől harcban állnak egymással. Ám az OMM (Osztrák-Magyar Monarchia) seregei 1878-ban gyarmatosították a szigetet és az ő oldalukra álltak. A sorozatos győzelmek után a magukat végveszélyben érző kannibálok csellel letámadták és kiirtották az osztrák-magyar katonákat, de az amazonok megőrizték az egy év alatt a katonáktól tanult magyar és német nyelvet. Azóta a kannibálok bosszúból minden amazont megölnek, aki az útjukba kerül és legtöbbször ott együltükben meg is eszik. Az amazonok váltak a fő táplálékukká. Néha még vadásznak is egy kisebb amazon csoportra mint az őzekre vagy az antilopokra. Ennek hatására Jánosnak rögtön eszébe jutott Brigitta akit könnyen amazonnak nézhettek a vérengző fenevadak. A lány felajánlotta, hogy három amazon katona elkíséri őket a Titivala törzs táborába.

Most ott térdeltek a bokorban. Végignézték, ahogy egy fiatal lányt kivégeznek és felfalnak. Tamás arcán könny csordult le. Az egyik nő együtt érzően a vállára tette a kezét. Lassan felálltak és csöndesen elindultak az amazon falu felé ahova a nők elvitték a többi társukat. Az amazonok falujában buli volt az utazók érkezésének tiszteletére. A félmeztelen, fehérbőrű, többnyire szőke vagy fekete hajú lányok körbetáncolták a jövevényeket. Legtöbbjükön csak két ruhadarab egy ágyékkötő (mely egy madzagból és elől és hátul lelógó szövetekből állt) és egy „melltartó” (ami pedig szintén egy madzagból és egy elől lelógó szövetből állt) volt. A katonák a jobb védekezés érdekében testhez simuló páncélt viseltek. Mely hajszálpontosan a testükhöz igazodott. Az utazókat mosolyogva táncolták körbe, simogatták és csókolgatták. A nőket éppúgy, mint a férfiakat.

Csupa nőtagú közösség lévén több mint kilencven százalékuk heteroszexuálissá vált. Néha persze a többi törzs tagjaival szeretkeztek (alkalmanként a kannibáloktól megmenekült nők is terhesen tértek vissza) de ez csak évente történt meg. Anitát egy egyenes fekete és egy rövid szőke hajú lány simogatta. Melleit masszírozták, szájszélét csókolgatták. Béla mellette élvezte hat lány társaságát. Amit ránézett a menyasszonyára szeme csillogásából megértette, hogy nem csalja meg ha lefekszik ezekkel a lányokkal. Anita hirtelen megfogta az egyik lány kezét aki körülzsongta. Majd a vőlegényéhez lépett.
- Hozz egy lányt és gyere utánam! - súgta a férfi fülébe. Béla egy tizennyolc éves hosszú fekete hajú, csokibarna bőrű lányt választott. Bementek az egyik sátorba. Anita a lányhoz fordult akit eddig maga után húzott. Garina ránézett. És mikor Anita kezét a lány combjaira tette és megcsókolta ő a gyönyörű szőke hullámos hajú magyar nőhöz simult aki durván húsz évvel idősebb volt nála tehát még az anyja is lehetne.

Béla is megcsókolta az ő Laurettjét és a formás fenekébe markolt. Laurett benyúlt a férfi nadrágjába és megmarkolta a felálló fütykösét. Anita kezei előrébb csúsztak és Garina puncijába dugta az ujjait. A szőke húszéves szépség felnyögött és zöld szemeit lecsukta. Kezeit betolta Anita nadrágjába és a fiatal nő fenekébe markolt. Béla előkapta felálló farkát, és alulról a Laurett fenekébe döfte. A lány útban lévő lábát fölemelte és így meglátta széles csillogó punciját. A melltartóját levette és Laurett melleit kezdte csókolgatni. Garina lehúzta Anitáról a nadrágját letérdelt, és nyalni kezdte a nő punciját. Anita a lány hajába markolt és nagyokat nyögött. Laurett ellépett Bélától elővett az egyik ládából egy levelekből font műfaszt. A derekára rögzítette. Beállt Anita mögé és a seggébe nyomta a műpéniszt. Fejét magafelé fordította és szájon csókolta a meglepett nőt.

Garina megfordult és a férfi igazi dákóját kezdte szopni. Béla leült egy székbe és élvezte. Anita pár perc múlva átvette a műfaszt felhúzta Garinát és a hengeres farkat a nedves puncijába nyomta. Béla felállt. Laurett elé lépett és szinte felnyársalta magát a férfi farkával. A két nő csókolózott. Béla is megcsókolta Laurettet. Álltak ott percekig, amikor az ajtó nyílt és János lépett be a sátorba.
- Brigitta meghalt... - mondta elcsukló hangon - ...megették a kannibálok. FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK!!!
Hasonló történetek
7511
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
6526
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Duncan ·
Ha őszinte akarok lenni hát... azt, kell, hogy mondjam pocsék! De ezt vedd jó értelemben. Fogalmazás nulla. Történet 0. Humor 0. Baromság 10!!! Ezért is olvastam el. Eddig mind a négyet. Néha megszakadtama röhögéstől (nem mert humoros, hanem mert baromság) de ez benne a jó. Egy megjegyzés: a heteroszexuális(férfi nő, nő férfi) a homoszexuális az amire te gondolsz! (férfi férfi, nő nő).
Az igazat megvallva én is kezdtem vhol. Az első regény kezdeményem még a tiédnél is rosszabb, trágárabb, szadistább volt. Mostanra sokat gyakoroltam, így jutottem el ide.
De, hogy elégtételt vehess 03.31. jelenik meg az én történetem. A sárkány torkában (sci-fi). Kritizáld nyugottan!!!
Ja! Várom a fojtatást!

Endana Telares ·
Szintén azt tudom mondani, mint az előző írásodnál: szóismétlés, és ez a seggbe rakás téma (most akkor te homo vagy, hogy ennyire vágod ezt a témát?)
Aztán, ha valakit partra sodor a víz, akkor után nemtom, h lesz sáros. Amúgy a csaj bugyit nem ishordott? Vagy vhol a vízben elvesztette?
Aztán ott van még a kannibál vacsi. Szerintem a csaj minimum belehal a sokkba, ha a vérveszteségbe (aminek elég jelentősnek kellett lenni), vagy a testének jelentős része elvesztésébe nem is.
Továbbá a nőci maradványát legalább praktikusan használták fel, bár a kötél mennyisége túlzás.
Az amazon műbrokija viszont elég vicces. :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: