Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vérem a testvérem:életem 3.

Gina halála után két évre szülei úgy döntöttek: gyereket vállalnak. Sikerült is. Megszületett Georgina, aki hajszál pontosan olyan volt, mint a nővére. Apró, göndör barna tincsei és zöld szeme pont Fanniénak képmásai voltak. Ám ez szüleit nem zavarta, tán így úgy érezték mégiscsak velük van a megboldogult lányuk. Ahogy teltek-múltak az évek, a két lányról, ha fotót mutattak, nem lehetett megkülönböztetni őket. Gina 12 éves korában kérdezősködni kezdett nővére haláláról, életéről. Szülei a rengeteg furmányos kitérő mondat után, úgy döntöttek elmesélik neki a dolgot. Többször könnybe lábadt a szeme és a végére el is sírta magát. Édesanyja úgy döntött megmutatja a Fanniról készült képeket, amit eddig Georginának tilos volt megnéznie. A kislány kezébe vette a nővére 11éves fényképét.
- Pont olyan volt mint én. Még a haja szálai is arra kunkorodnak mint az enyémek. - hüledezett a gyermek.
- Igen. Tudom angyalom.
- Anyu, lehetne egy furcsa kérésem?
- Persze.
- Vannak képek a testvéremről a baleset után? - érdeklődött.
- Csak 1. De határozottan csúnya. Meg a boncolási jegyzőkönyv.
- Kérlek csak had nézzem meg, csak egyszer, egyetlen egyszer.

Alig két perc múlva már a kezében volt, amit kért. Nehéz szívvel, de kinyitotta. A látvány nem volt mindennapi. Fanni arca sértetlen volt és boldog, mosoly húzódott a száján. Ezzel szemben a teste kész roncs. 3 bordája átszúrta a mellkasát és a hasán jókora seb, ami látni engedte belső szerveit, karján, lábán pedig mély, szúrt, horzsolt és tépett sebek.
- Anya, olyan gyönyörű! Igazán tisztán szép. - bámulta a képet.
- Ezt nem értem. Hisz, sebekkel van mindenhol teletűzdelve. Nem gyerekszemnek való látvány.
- Az arca bámulatos. Nyugodt és elégedett. Egy képen sem láttam rajta e fajta arckifejezést.

Ezzel le is zárták a témát, a képek újra a szekrény mélyébe kerültek és élték tovább megszokott életüket. A napok teltek-múltak. Éjszaka után jött a reggelt és sötét után jött a fény. A témát már el is felejtették, amiről annyi szó esett és újra 100%-osan boldogok voltak. Gina kezdett más alakot ölteni, mint testvére így végre ő, önmaga lehetett. 15. szülinapján óriási bulit szerveztek neki szülei, bár nem értette miért. A lakást lampionokkal, papírmasékkal, és ehhez hasonló dolgokkal díszítették föl. Georgina összes barátja, ismerőse részt vett a remek partin. Minden jól ment, minden szép volt, mígnem behozták a 3 emeletes puncs tortát.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4415
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4488
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Üdvözletem!
Először kezdeném egy kis bakival... Gina halála után? Nem Fanni halt meg?
Még mindig azt tudom mondani, hogy a fogalmazás nem teljesen engedi át a történetet. Kicsit összecsapottnak tűnt. És hiányolom az érzelmeket belőle!
De még mindig határozottan állítom, hogy egy naon jó művet össze lehetne hozni a dolgaidból, ez viszont most idegen volt nekem...
:flushed:

Slayer@ ·
sziasztok!

Örülök hogy írtatok! Megpróbáltam javítgatni a történetet és remélem valamiben sikerült is.Ugyhogy próbálok ebben a kedvetekre tenni.Ami igaz az igaz még nem igen megy a pontos teljesen átengedő fogalmazás de már haladok! Mindent köszi! pusz :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: