Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tűzön Át - II. Rész

Pirkadatkor, a narancsvörösen pompázott az ég, az egyetlen, ami megzavarta, az az volt, hogy hajnali ötkor megszólalt a kürt, és mindenkit ébresztettek. Nagyot ásítottam, lekászálódtam az ágyról, és kezet fogtam a velem szemben lévő ágy felső lakójával, Máté Bálinttal. Felkaptuk terepmintás kosztümünket, és fejünkre igazítottuk a szibériai medvebőrsapkát. Egy perc múlva már az egész század a poros úton állt, miközben nézte a nagy akadálypályákat, amint azokon végigmennek a már kiképzett orosz katonák. A semmiből, vagy talán csak a futó katonák lába által felporzott felhőkből előbukkant Zaitsev tábornok és így szólt:
- Jó napot uraim! Valahogy, csekélyesnek thűnik a léthszámukh. Névshorolvashás követhkezik: Ludo?
- Jelen! – egy langaléta kócos barna hajú kb. 30 éves ember biccentett a fejével.
- Kovács? – folytatta a tábornok.
- Élek és virulok – mondta a fekete hajú alacsony tömzsi férfi.
- Máthé?
- Itt – taposott a földre az újdonsült barátom.

A névsorolvasás még eltartott egy darabig de talán csak ezek azok az emberek akiknek nagyobb jelentőségük lesz a történetben.
- Örülök, hogy legalább ennyien megvagyunk. A többi 4 ember meg akart szökni a határon… Máh nincsehnek az élőkh körében!
Ő lesz a századosotok, Lovas Ede. – Bökte meg a mellette álló kopasz férfit. - De ismerkedni lesz még idő, most mennyetek reggelizni, kemény kiképzés vár rátok, retkes Európaiak…
- Uram, igen, uram! – szólt komoly hangon a kopasz férfi, miközben kézlegyintéssel betessékelt minket az étkezősátorba. Megettük a zsíros kenyeret retekkel, már készülődtem a „kínzásra” amikor ezt mondta Bálint:
- Ez a vér hajnala, sokan jönnek ide, kevesen térnek vissza… - ezután feltápászkodott, beállt a sorba és várt, én pedig követtem a példáját. Újra visszatértünk a poros útra ahol a százados várt minket.

- Nos, - kezdte a százados - én foglak titeket kiképezni… - gyors pillantással körülnézett és újra megszólalt – Nos, azt hiszem el is kezdhetnénk, de mielőtt belekezdünk, el kell, hogy mondjam, mivel 2 ágy is szabad bőven lesz időnk megismerkedni, én is beköltözöm a „Chernobil” század sátrába. Napi 7 órás kiképzésnek fogunk alávetni titeket. Alapkiképzést kaptok, kb. egy hónapig fog tartani, de aztán 9 napos bakancsos túrára mentek. De… nem is húzom az időt. Szakasz, vigyázz! Rendeződjetek magassági sorrendbe, diktálom…. Paul, Ludo, Buda, Takács, Biky, Máté, Káplár, Bátorfi, Kovács, Zsiga, Vincze, Tóth, Elekes, Baják, Seszták. Megvagyunk? – vetett elégedett mosolyt ránk.
Hasonló történetek
4426
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4252
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Lotus ·
Rosszabb, mint az első rész. Nem figyelsz. Kapkodsz. És ez más történeteidnél is észrevehető. Jön egy ötlet, és nem hagysz neki időt megérni, nem akarod(?) kidolgozni, összecsapod, aztán nesztek! itt van! felkiáltással beküldöd.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: