Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gaga adatai

Neve:
Gaga
E-mail címe:
Nem publikus
Gaga összes beküldött történetének megtekintése »
Gaga
Írásai 4 107
1746
- Uram, igen, uram! – szólt komoly hangon a kopasz férfi, miközben kézlegyintéssel betessékelt minket az étkezősátorba. Megettük a zsíros kenyeret retekkel, már készülődtem a „kínzásra” amikor ezt mondta Bálint:
- Ez a vér hajnala, sokan jönnek ide, kevesen térnek vissza… - ezután feltápászkodott, beállt a sorba és várt, én pedig követtem a példáját. Újra visszatértünk a poros útra ahol a százados várt minket...
2057
Jack szeme dermedten meredt az ajtóra, félelmében szeméig húzta a takaróját, csak annyira, hogy éppen kilásson. (Megemlíteném ezt a kis apróságot: Jack szülei nem voltak otthon ugyanis szórakoztak a „Pajtatánc” vendéglőben.) A fiú kicsit előrébb lépett, ki akart nézni a kulcslyukon. Odaért, valami halovány recsegést lehetett hallani az ajtó felől… Egyre erősebbé vált, a folyosói villanyt valaki (vagy valami), felkapcsolta...
2220
Ez a terrorista szervezet Oroszországból indult, amiért az USA nukleális fegyverek gyártásával és felhasználásával vádolta. Azóta voltak kisebb háborúk kb. 2001 elejéig, de egyik sem jutott el Európába. Sajnálatos móddal, 2002. Márc. 28-án az amerikai hadállomány letartóztatta és kivégezte Oroszország kancellárját. Onnantól nem volt megállás a lejtőn, az Orosz hadsereg bevonult az Európába és újra bevezették a szocializmust...
2013
Szeles éjszaka volt az Romániában amikor a Seres iskola 4/b osztályának (én is abba az osztályba jártam) tanulói oda látogattak osztálykirándulásra. Amikor az első napon már mindent megnéztünk és a szállodába tartottunk a sárgásbarnás buszunkkal, Drakula kastélya jó messze volt a hoteltől és éppen mellette mentünk el, hogy a tanárnő megmutassa a másnapi kirándulás helyszínét. Egy 2 percre kiszálltunk valamit bekapni de mire visszaértünk a buszhoz rejtélyesen lerobbant. Olyan viharos volt...