Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első alkalom a szomszéd telepen

Sziasztok!


14 éves voltam amikor ez történt...! 
Budapestnek akkoriban egy rosszabb környékén laktunk, ahol én is nagyon hamar elkezdtem bandázni.
Mivel egyikünk családja sem tartozott a gazdagabbak közé, sőt...!
Így szüleinktől nem mindig tudtunk pénzt kérni.
Cigiztünk, akkoriban még trafikok voltak, és még tudtunk szálanként is cigit venni.
Nem mindenhol, de volt egy két trafik...!
Szóval pénzt kellett kerítenünk.
Hallottuk, hogy a szomszéd telepen van egy férfi, aki fiúknak fizet bizonyos szolgáltatásokért cserébe.
Haveromék már többször voltak nála, persze soha nem csinált senki semmit.
A dolog úgy nézett ki, hogy egy vagy két ember beszélgetett vele a szobában, hogy mi mennyi és stb...
Addig a 3. 4. ember az előszobában átnézte a tárcáját, és amikor végeztek, mindannyian leléptek.
Sokat soha nem vittek el, mindig csak annyit, hogy cigire elég legyen, (időnként sörre) és ne legyen feltűnő!
Mivel idősebbek voltak nálam, engem nem akartak magukkal vinni.
Aztán egyszer, mikor valaki nem ért rá, rávettek, hogy menjek helyette én.
Nem kellett győzködni, egy csapat voltunk.
Ketten bementünk a lakásba, és a többieknek nyitva hagytuk a bejárai ajtót, nem zártuk be magunk után.
Elkezdünk beszélgetni, és észre vettem, hogy izgat a téma.
Kis idő után akivel fölmentem, mondta, hogy ki kell mennie wc-re.
Persze nem wc-re ment, hanem akkor egy 3. barátunkhoz a bejárathoz, hogy átnézzék a tárcáját.
Kettesben maradtam a férfivel.
Átlagos testalkatú volt, de mikor látta rajtam, hogy érdekelne a dolog,
elővette és megmutatta a farkát! Borotvált, méretes farok volt...
Nem mértem le, de 20 centi körül lehetett.
Megszeppentem. Tetszett, és már én is merev voltam.
Néhány pillanat múlva vissza jött haverom és szólt, hogy mennünk kéne.
(tudtam, hogy végeztek.)
Így gyorsan össze kaptam magam, és leléptem a többiekkel.
Belül érezem, hogy nekem ez tetszett, de nem beszéltem róla a többieknek!
Eltelt pár nap de nem tudtam szabadulni a gondolatoktól, de suli után minden napomat a játszón töltöttem a haverokkal.
Mivel nem nagyon kértek számon otthon, hogy mikor merre járok, így sokszor csak nagyon későn mentem haza.
Így voltam ezzel akkor is, mikor vettem a bátorságot, és egyedül mentem fel hozzá!
Tudtam hol lakik, hisz már jártam nála.
Felcsöngettem, beengedett és fölfelé a liftbe végig azon gondolkodtam mit csinálok én itt???!
De hamar felértem, így sok időm nem volt töprengeni.
A szoba felé vettük az irányt, és kérdezte iszok e valamit?! Mondtam igen, kérek szépen.
Felsorolta a lehetőségeket, én kaptam az alakalmon és sört kértem. 
Beszélgetés közben fel is oldotta bennem a gátlásokat. Izgató témákról beszélgettünk, amik természetesen fel is izgattak.
Szerintem látta a nadrágomon...! Mondta, hogy legutóbb ő mutatta meg, most mutassam meg én is mim van.
Letettem az üveget, felálltam és letoltam a gatyám. Meglepetten látta, hogy az enyém nem borotvált.
Kérdezte, hogy nem szeretnék megszabadulni tőle? Kicsit hezitáltam, de mivel az övé is úgy tetszett nekem, hogy kopasz,
így belementem. Mondta, hogy segít, és a fürdő felé vettük az irányt.
Adott egy nyírógépet, majd valamiért magamra hagyott, pedig azt mondta segít...
Mivel ügyetlenkedtem vele, szóltam neki, hogy nem igazán megy...
Mondta várjak, jön és segít.
Meztelenül, álló farokkal lépett be hozzám a panel lakás szűk fürdőjébe!
Megint megszeppentem. Pont úgy, ahogy az első találkozásunkkor.
Beállított a kádba, kezébe vette a gépet és elkezdte lenyírni.
Ahogy rezgett, zizegett a gép, közbe kezével terelgette a farkam, az pillanatok alatt megmerevedett!
"Szép farkam van!" Mondta...! 
"De még szebb lesz csupaszon." Csak mosolyogtam, nem tudtam mit mondani.
Végzett a géppel, azt hittem végeztünk, de körbe habozta a farkam és óvatosan teljesen simára borotválta.
Mikor ezt is befejezte, elkezdte letusolni, de éreztem, hogy már nem csak terelgeti, hanem húzogatja is a farkam.
Mondanom sem kell, hogy meglepődtem, de mellette tudtam, hogy erre vágytam!
Mivel látta, hogy nem ellenkezek, nem kérdezte szabad e, csak a szájába vette és már szopta is a már szép sima farkamat!
Sajnos nem kellett túl sok idő, és már bele is élveztem a szájába. Ő pedig azonnal lenyelte!
"Finom farkam van!" Mondta...!
"Szeretné máskor is a szájába venni!"
Az nap nem szeretett volna tőlem semmi többet. Még kicsit beszélgettünk, megittuk a maradék söröket,
majd felöltöztem és hazafelé vettem az irányt! 
Megbeszéltük, hogy akkor jövök legközelebb, ha úgy gondolom, hogy jönni akarok!
Mondanom sem kell, hogy akartam! De ez egy következő történet lesz, amennyiben kíváncsiak vagytok rá...! 


 

Hozzászólások
laci78 ·
Nem tudom eldönteni, hogy sok a felkiáltójel vagy sem! De nem csak ez a hiba...!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: