Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első làbfétis élményem

Egy hétvégi nap felkeltem, szokás szerint beolajoztam talpaim és úgy vettem rá zoknit. Rámírt egy barátom, hogy nem mennék-e el hozzá egy masszázsra, mert megüresedett egy helye délutáni órákban. Hosszas gondolkodás után igent mondtam.
 
*délután 16.00*
 
Megérkeztem a szalonjába kissé izgatottan várakoztam a recepción amikor egyszer csak megjelent és így szólt:
 
-Szia! Jöhetsz is - bementem, a szobába egy masszöz ágy volt kellemes levendula illat és egy fülke ahol lelehet dobni a textilt.
-Ott a fülkében találsz törölköző és vetkőzz le kérlek boxerig- mondta kissé sietve, de izgatottan.
Bementem szó nélkül és elkezdtem vetkőzni, a szobában nagyon hűvös volt, kb. 16 fok körül amit furcsáltam, de gondoltam lehet ez az ideális masszàzshoz. Húzom le a zoknit eggyenként érzem a talpaim alatt a hideg padlót ezért lábujjhegyre állok.
Lehúzom a boxert is és körbe tekerem magam a törölközővel, elfelejtvén amit mondott. Kisétálok.
 
-Megis vagy? Gyors voltàl, pattanj fel az àgyra. -mondja mosolyogva.
 
Én szó nèlkül felpattantam és hasrafeküdtem.
Bekapcsolt egy kellemes nyugtató zenét és végigcsorgatott a hátamon és a lábaimon egy elég hideg olajat, de jó illata volt. Elkezdte masszírozni a hátam ez tartott 5 percig majd azonnal lement a lábaimhoz és a combomtól a lábujjaimig beolajozta. Mikor a hideg talpaimhoz ért érzékien kente rajta az olajat, majd egyenként a lábujjaimat kenegette. Kissé zavarba is voltam bár ez hasrafekve szerencsére nem látszott és kezdtem merevedni is. 
Próbáltam kicsit mocorogni mert a farkam kényelmetlen pozícióba volt így egyszer gondoltam egyet és gyorsan leszorítottam a herém alá.
 
-Mi a baj? Csikis? -kérdi a masszőr meglepődve hogy rángtam egyet.
 
- Jaj nem dehogy is csak begörcsölt egy pillanatra a combom. -mondtam zavarodottan.
 
Folytatta a hideg talpaim olajozását.
Néhol megmaszíroztam majd simogatta. Ezzel teltek percek. Majd megkérdeztem.
 
- Bocsánat hogy megzavarlak, de nem masszíroznod kène? - nézek hátra rà kissé feltámaszkodva.
 
-Jaj de igen bocsánat...-mondja dadogva- csak megmondom őszintén ilyen szép nagy ápolt talpakkal még nem találkoztam.
 
Elpirulok. -oh hát ez nagyon kedves, de mondhattad volna hogy làbfétised van.
 
-igen igen, de szerettem volna hogy elgyere, mert mondták hogy szép talpaid vannak.
 
-Ki? -Kérdem.
 
- Hàt ő, igazából a lakótársad.
 
Ledöbbenek.
- Folytathatom? -Kérdi félve.
 
Nagyon kanosan feküdtem az asztalon úgyhogy szó nélkül rávàgtam, hogy miért ne.
 
Olajozta tovább.
Majd egyszer csak meleget érzek a jobb lábamon a nagylábujjam körül. Hátranézek lassan.
- Oh ez nagyon jól esik. - mondom suttogva.
Folytatja. Egyenként végigkóstolja lassan minden lábujjam. A farkam közbe a herém alatt teljesen merev.
Miközben szopogatja a lábujjaim látom, hogy a törölköző alatti részt a herémet nézi. Néha rápillant majd becsukja a szemét és folytatja. Én meg csak élvezem ahogy nyelvével játszadozik velük. Végignyalja az egész talpam.
 
Egyszer csak nyàlkás hangra leszek figyelmes. Rögtön tudtam a hangból hogy nem csak a talpaim olajozza.
Ijedtemben felülök az asztalon vele szembe. Hirtelen ő is feláll a gugolàsból és nem hittem a szememnek.
Farka duzzadtan, mereven állt és láthatóan tocsogott a masszázsolajban. Fitymája félig rajta a makkjàn és épp hogy a teteje kukucskált kint. Közben a törölközőn látszott ahogy enyém is állt. Csak néztünk egymásra. Aztán izgulva megkérdeztem.
- most mit szeretnél csinálni?
Nem válaszolt. Lassan közellépett oljaos talpaimhoz és közrefogta vele merev farkát, aztán lassan elkezdte mozgatni csípőjét előre-hátra.
Nem tudtam mitévő legyek hiszen nem törtènt még velem ilyesmi ezért igyekeztem élvezni a szituációt.
 
Jó érzés? - kérdezte a masszőr.
 
Kellemes, valahogy így képzeltem. - válaszoltam kis mosollyal miközbe dugta a puha olajos talpaim.
 
Ezt csinálta egy pár percig, de láttam rajta hogy sokszor megáll és liheg nagyokat. Magamból kiindulva arra következtettem hogy nemsokáig bírja már és bármelyik pillanatban kiürítheti tankját. Ezért rá is kérdeztem.
 
Látom, hogy már elég érzékeny a makkod, nem szeretnél ráélvezni a talpaimra? - ekkor gyorsan elkapta onnan a duzzadt farkát.
 
Nem, nem dehogy is, vagyis még nem. - válaszolt kissé remegve a kanosságtól.
 
Akkor most mit szeretnél? -kérdtem.
 
Ránézett a törölközőmön lévő dudorra. - van egy ötletem! Gugolj fel az asztalra de széles terpeszben. -mondta mosolyogva.
 
-ohm még sose ért más hozzám, vagy nemtudom mit tervezel - válaszoltam fèlve, de azt tettem amit mondott, kívàncsi voltam.
Kihúztam magam alól a törölközőt, már teljesen meztelen voltam és felgugoltam az asztalra. Már az izgalomtól félig merev farkam és herém húzta le a gravitáció.
 
Odalépett elém deréltól lefelé meztelen, a farka szintén félig merev volt mint sajátom.
Elővett egy tálat amiben nyálkás olajszerű folyadék volt és rácsorgatta lengedező hímvesszőmre. Éreztem ahogy ez a meleg folyadék végigfolyik rajta. Majd belenyúlt a tálba és egy nagyobb adagot a bal tenyerébe mert és belemártogatta herémet ami nagyon kellemes érzés volt. Ezt folytatta markolászással de kifejezetten gyengéden. Farkam azonnal megtelt vérrel.
Cirógatta, simogatta és nekilátott.
Péniszemet is bekenegette és egy elég profi masszázsban részesítette. 
Kezdte a tövènèl majd így ment végig rajta. Volt itt masszírozàstól kezdve különböző fogásokon át a simogatásig minden. Meglepően jól bírtam, a technikàm az volt hogy becsukom a szemem, mert tudom ha végig nézem a felét se bírnám ki ejakulàció nélkül.
Teltek a percek, csak csinàlta csöndben én pedig eljutottam oda hogy lekell nézzek mi törtènik. Ràm néz és mondja.
 
- Jó volt? Csodàlkozom hogy ilyen jól bírtad.
- Huh iszonyat jól csinàlod, igen èn is meglepődtem, de ez fejben dől el. - vàlaszoltam enyhülten.
- Viszont szeretném folytatni a csodaszép lábaiddal, ugyanis eszembe jutott egy két pozíció amit veled kitudnèk próbàlni ha nem gond, persze csak is a talpaid dugásáról lenne szó. -mosolygott.
- ohm rend-ben.
- helyezkedj kutyapózba, de a talpaid fenekeddel egyvonalba legyenek.
 
Megtettem. Nyomott mèg talpaimra olajat vègig simította rajta majd felállt gugolóterpeszbe és elkezdte kefélni a talpaim, közben a derekam fogta.
Ahogy lökte éreztem minden csatoggást ahogy a heréje nekicsapódik az olajos sima sarkamnak. Dugta és dugta lihegett nagyokat közbe.
Éreztem hogy itt most nem lesz megállás.
-következő póz -mondta gyorsan lihegve.
-ülj a fotelbe, lábaidat húzd fel a fejeddel egy vonalba.
Nem kérdeztem csak cselekedtem.
Felállt a fotel karfájára bedugta talpaim közé a farkát és dugta közben a falnak támaszkodott. Ahogy lökte a makkja mindíg kibukkant az orrom előtt.
Néha ráköpött a làbujjaimra és szétkente farkával. 
Egyre gyorsabban lihegett, miközbe csinálta. Valahogy sejteni kezdtem mi következik.
 
- élvezek - mondja lihegve.
 
Megállt kézzel folytatta közbe simogatta a talpaim. Én segítő kezet nyújtottam elkezdtrm markolászni a heréjét gyengéden majd megcirógattam és azonnal robbant.
 
Telespriccelte a talpaim, lábujjaim közt folyt a spermàja. Csöpögött le a farkamra, combomra. Rárázta és lekente a maradékot a sarkamra majd leühuppant mellém...
 
Folytatódik.
Hozzászólások
Priap69 ·
Várom a folytatást.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: