Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Leslie és Brandon

1. fejezet

Beléptem a hatalmas a épületbe. Bevallom eléggé izgulok, mert ma van az első munkanapom. Határozottan elindultam a lift felé, de megtorpantam. Ennyit a határozottságról. Mi van ha valamit elcseszek és kirúgnak. Gyorsan elhessegettem a gondolatot, majd beszálltam a liftbe. Az emberek körém tömörültek. Pont ezért szerettem New Yorkot. A nyüzsgése miatt. Itt pe-zseg az élet. Ahogy kiléptem a liftből, elindultam a főnököm irodája felé. Nagy levegőt vet-tem, majd bekopogtam és beléptem.
─ Mr. Salvatore. Állta fel a főnököm, majd kezet nyújtott nekem.
Kezet ráztunk.
─ Uram.
─ Nem is húzom az idejét. Megmutatom, hogy mi hol van és mi lesz a napi teendője.
Követtem a főnökömet Jules Parks-szot, majd odavezetett a helyemre.
─ Kezdésnek itt egy aktahalom. Ezeket kell átnéznie és a könyvelési hibákat legyen szíves kijavítani. ─ magyarázta, majd azzal el is ment. Leültem bőr székembe, majd  a feladatra fó-kuszáltam.
Dél lehetett, éppen ebédelni készültem, mikor a mellettem lévő telefon csörögni kezdett.
─ Halló Leslie Salvatore. ─ szóltam bele.
─ Leslie a nevem Brandon Collins, ─ megállta bennem az ütő. A részvény tulajdonos pasi, akié fél Amerika. ─ szeretném, ha feljönne az irodámba. 10. emelet. ─ mondta, majd lerakta a telefont.
A szívem hevesen vert. Nem tudtam, hogy mi lesz. Ki fog rúgni, mehetek a süllyesztőbe. Ahogy egyre közeledtem, egyre idegesebb lettem.
Bekopogtam, majd benyitottam.
Amit ott láttam abban a pillanatban, elmondhatatlan látvány. Az a kockás, kidolgozott, izzadt test. Szőke haj és kék szem. Szexi volt. Nyeltem egyet. Elpirultam, mert a farkam olyan ke-mény lett. A szája félmosolyra húzódott.
─ Hívatott uram? ─ kérdeztem zavarban.
─ Igen Leslie. ─ felelte.
─ Gond van a munkámmal? ─ tettem fel ezt a kérdést, ami hiba volt. Anyám arra tanított, hogy soha ne becsüljem le azt, amit a saját kezem alól adok ki.
─ Nem ellenkezőleg Leslie. Kiváló a munkája. ─ nyúlt a az asztalán lévő aktákhoz, majd ész-revettem, hogy az akták az enyémek voltak, amiket kiadtam ma a kezemből.
─ Meg akarlak dugni. ─ jelentette ki, amitől köpni nyelni nem tudtam.
─ Elnézést uram, de én…
─ Tudom, hogy tetszem neked, valld be. ─ lépett oda hozzám közelebb.
A levegő megállt bennem, amikor az ajkát az a számra nyomta. Olyan selymes volt. Olyan finom. Hirtelen elhátrált mellőlem, majd a lehúzta az ajtón lévő rolót. Újra előttem volt.
─ Uram kérem... ─ próbáltam elhúzódni tőle, de nem tudtam.
─ Ne, úgy sem tudsz szabadulni. ─ mondta, majd belecsókolta  a nyakamba.  A farkam annyi-ra lüktetett, szinte már fájt.
Mikor belenyúlt a nadrágomba, mélyen beszívtam a levegőt. A lélegzetvételem felgyorsult. Heves volt. Letérdelt elém, majd letolta a nadrágomat. Boxeren keresztül csókolgatta duzzadt férfiasságomat. Rám nézett.
─ Élvezz. ─ húzta a le az alsómat, majd marokra fogta péniszemet.
Húzgálni kezdte, majd megnyalta. Még soha nem csináltak nekem ilyet. Izgultam nagyon. Mikor a nyelve hozzáért él végig húzta rajta, hangos nyögés hagyta el a szám. Ekkor bekapta. Elmondhatatlan érzés volt. Olyan meleg volt. Olyan lágy. Gyengéden, majd erősen szívni kezdte. Az ujjaimat ökölbe szorítottam. A szája fel le csúszott rajta. Remegtek a lábaim. Olyan jó volt. Hamarosan éreztem, hogy elmegyek.
─ Uram, el fogok menni. ─ nyögtem ki, alig hallható hangon.
Hevesebb volt. Erősebben szívta.  A hajába túrtam. Majd az egész testemet elöntötte az élve-zet. Dugtam a száját.  Hangosan nyögtem. Amikor abba hagyta, a lábaim megadták magukat. Majdnem a földre zuhantam.
─ Uram… ─ nyögtem ki, mikor elkapott. Felsóhajtottam.
─ Szólíts Brandonnak. ─ kapott fel az ölébe, majd odavitt a bőr kanapéra. A farkam újra meg duzzadt, ahogy hozzám ért. Elpirultam.
─ Nagyon finom vagy édesem. ─ fogta újra marikra a péniszem.
Lassan hozzáértem, majd a kezem automatikusan a nadrágjába csúszott. Nagyon kemény volt. Tocsogott az előváladéktól. Kivettem a nadrágból a drágát, majd odahajoltam fölé. Beszívtam az illatát.
─ Ízleld meg. ─ túrt bele a hajamba.
Megnyaltam, majd bekaptam a makkját. A teste megfeszült. Elkezdtem le fel járni rajta. Alig kényeztettem, már számba éreztem a keserű folyadékot. Köhögni kezdtem, öklendeztem. Erre megcsókolt és átvette a számból a váladékát. A nyelve kutakodó volt. Bejárta a szájüregemet. Gyengéden simogatta az én nyelvemet.
Nem tudom hogyan, de  a mellkasán ébredtem. Olyan csend volt. Aludt ő is. A farka lankadt volt. Megérintettem, majd megmarkoltam. Rögtön kemény lett. Kinyitotta a szemét. Én abban a pillanatban elengedtem.
─ Sajnálom Brandon, én nem tudom, hogy mit keresek itt.
─ Holnap este randi? ─ kérdezte. ─ És most semmi szopás, semmi szex.
─ Randizni akarsz velem?
─ Igen. Este nyolc megfelel?
Bólintottam.
─ Ott leszek érted. ─ felelte, majd megcsókolt.

Munka után, ahogy hazaértem teljesen zavart voltam. Úgy döntöttem neki állok főzni. A szo-batársam és egyben legjobb haverom Kevin belépett az ajtón.
─ Mi ez az isteni illat? ─ kérdezte, majd odajött a konyhapulthoz.
─ Chilis bab. ─ tudom, hogy szereted.
Felsóhajtottam.
─ Baj van? ─ Kivin egyből észre veszi, ha valami bánt. ─ Te jó ég, kirúgtak az első munka-napodon?
─ Rosszabb. ─ mondtam. ─ Lefeküdtem Brandon Collins-szal.
─ Na ne már! Brandon Collins, a milliárdos, akié fél Amerika? Ezt hogy csináltad?
─ Ma felhívott az irodájába és rám vetette magát. Ráadásul leszopott, ahogy én is őt.
─ Én annyit mondok neked haver, hogy a bekapta a farkad, akkor ő hosszú távra tervez. Nem csak egy futókaland vagy a számára.
─ Elhívott randira én pedig beleegyeztem.
─ Gratula Leslie Salvatore. Kifogtad a világ leggazdagabb pasiját.
Nyeltem egyet. Ha visszagondolok arra, ami ma történt, izgatott leszek. Talán az elmúlt év szenvedései után, megkapom a boldogságot, amire annyira vágytam? Kevinre néztem. Ő is már megtalálta a boldogságot, Sam Jonses személyében, aki a világ leghíresebb férfi modell-je.
Folytatások
2725
6. egyben utolsó fejezet, melyben hősünk meglepő dolgokat tud meg a dúskeblű szösziről
2272
5. Fejezet, melyben a dúskeblű szösziről megtudjuk, hogy egy nemzeti hős
2421
4. Fejezet, melyben a dúskeblű szöszi megismerkedik az atomágyú használatával és hőseink ezt szerencsésen túlélik
2536
3. Fejezet, melyben hőseink összetűzésbe kerülnek a polipokkal
2825
2. Fejezet, melyben a dúskeblű szöszi feltűnik és hőseink útra kelnek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: