- Hát, nem is tudom… Ez olyan izé. Én ide céloznék – mutatott Viki a cirkáló első harmadára.
- De Kicsim, ezt igazán hagyhatnád Benre. Az egyik legjobb pilóta a Hivatalban, tudja, mit csinál – csitított Joe a szeretőjét, majd a másik férfihoz fordult: - Ben, ugye tudod, mit csinálsz?
- Természetesen. Az ágyú számítógépére gyorsan felraktam egy álvéletlen függvényt. Egy század másodpercre feloldom az energiapajzsot és tűz! Négy lövést adunk le, a számítógépen lefuttattam egy valószínűség számítást, egynek sikerülnie kell. És akkor usgyi! Addig mindenki kösse be magát, durva gyorsulásra számíthatunk.
- Aha – nyugtázta a nő a kiselőadást.
Ben elrendezte a miniszter és a szöszi hevedereit. Mikor Viki mellein igazgatta el a szíjakat, ami már csak a keblek mérete okán sem volt egyszerű feladat, a lány könnyes szemmel nézett rám.
- Ugye nem lehet, hogy egy ilyen test csak úgy elpusztuljon? – kérdezte, miközben kezével végigsimított nem akármilyen idomain.
- Nem – válaszolta Ben, egy nagyot nyelve. – Egy ilyen test valóban nem pusztulhat el.
Magában meg így folytatta a mondatot, inkább ösztönösen, mintsem tudatosan: „amíg nem lesz az enyém”.
Miután ő is elhelyezkedett a kapitányi székben, a kivetítőn tartva a szemét megadta a startjelet a fedélzetei számítógépnek. Az egy pillanatra feloldott a pajzsot, leadott négy atomlövést, majd rögtön vissza is állította az energiamezőt. És… A polip cirkálón csak négy ártalmatlan felvillanás látszódott.
Pillanatokon belül megszólalt a fedélzeti rádió is. Először egy olyan hangsorral, amit tolmácsgép képtelen volt lefordítani:
- Glgyhrsz!
Ben később, végiggondolva a szövegkörnyezetet, rájött arra, hogy ez csak az a valami lehet, amit a polipok röhögés helyett használnak. Majd a hajó újra megrázkódott. Ez a lövés erősebb volt, mint az előző, de látszódott rajta, hogy még ezt is csak figyelmeztetésnek szánták, nem a végső csapásnak. A rádió újra megszólalt és a tolmácsgép ezzel már meg tudott birkózni:
- Ti lejárt szavatosságú szárazbőrűek, akiknek közvetlen felmenő rokonsága alacsony árfekvésű prostituált volt! Ugye most kilazult az alsó álkapcsotok?
- Meglehetősen – válaszolta Ben.
- Ugye nem számítottatok arra, hogy ismerjük az szabvány álvéletlen függvényeiteket?
- Valóban nem, Kapitány. Jobb a hírszerzésük, mint gondoltam volna.
- Glgyhrsz! A teringettét! Szabályos üzlet volt.
- Tessék?
- A Gyarmatügyi Hivataltól vásároltuk meg, nem volt olcsó.
Ben úgy érezte, hogy a polip csak azért beszélget vele, hogy egy még nagyobb ütést vigyen be neki, ezúttal szóban.
- Ezt nem hiszem el.
- Pedig így volt – nyugtázta a csápos kapitány. – Mivel alacsony a költségvetésük, mindent eladnak, ami nem szerepel a tiltott áruk listáján. Szóval, kedves, riadt, szárazbőrű barátom, megadjátok magatokat? Mire írnátok egy új álvéletlen függvényt, már atomokra lőjük szét a bárkátokat.
Egy pillanatra csend ülte meg a pilótafülkét. Joe mintha némán imádkozott volna, Viki meg szórakozottan cirógatni kezdte a mellbimbóit. Ben azon járatta az agyát, hogy honnan tudna szerválni egy olyan függvényt, amit nem tudnak feltörni a polipok…
Mikor végre rájött, szinte hangrobbanást idézett elő, úgy ordított bele a mikrofonba:
- Soha, te hermafrodita szörnyeteg!
Majd lecsapta a pajzsot és gondolkozás nélkül lőni kezdett minden energiával, ami csak volt az ágyúban. Arra az egy pontra, amit a szöszi nem sokkal régebben mutatott.
És a cirkáló oldalán hatalmas fénygömb jelent meg és a blokkolás egy pillanatra megszűnt. Ben a gázkart akadásig előrenyomta. Mindegy volt, hogy talán belerepülnek egy csillagba vagy fekete lyukba, a lényeg csak az volt, hogy innen el!
Az atomágyúk lövéseinek hullámai ide-oda dobálták a hajót, de mindannyian érezték, amikor végre átléptek a hiperűrbe: sikerült!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Folytatások
6. egyben utolsó fejezet, melyben hősünk meglepő dolgokat tud meg a dúskeblű szösziről
5. Fejezet, melyben a dúskeblű szösziről megtudjuk, hogy egy nemzeti hős
Előző részek
3. Fejezet, melyben hőseink összetűzésbe kerülnek a polipokkal
2. Fejezet, melyben a dúskeblű szöszi feltűnik és hőseink útra kelnek
Hasonló történetek
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
Hozzászólások