Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gyilkosnak két arca van X. rész 44. fejezet

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.

Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara

**************************************************************************



Karen tárcsázta Pizo mobilját, miután a kapitányságot hívva megtudta, hogy ő és a kapitány házon kívül vannak.
– A fenébe is, Pizo! Hol jársz? – morogta, amíg a telefon egy örökkévalóságnak tűnő ideig csengett ki. Dühösen tette le, és belépett a repülőtér termináljára, hogy megkeresse a gépét vissza Észak-Karolinába.
Miután keresztül kellett mennie az ellenőrzésen, a frusztrációja csak még hevesebbé vált, és azon kapta magát, hogy az egyik biztonsági őrrel ordibál, a személyzet zavarodott pillantásainak kereszttüzében. Rájött, jobb lesz, ha lenyugszik, különben nem engedik fel a gépre. Lepillantott a még mindig a kezében tartott telefonjára, és gyorsan tárcsázta Maddie számát.

***

Maddie az irodájában ült, és az aktáit lapozgatta át, amikor megszólalt a telefonja. Vakon horgászta elő a telefonját, és szórakozottan beleszólt.
– Halló?
– Maddie! Én vagyok – hallatszott Karen remegő hangja.
– Karen? – vette le a szemüvegét Maddie. – Édesem, jól vagy?
– Nem. Ezek a nyomorult repteresek engem bámulnak. Valószínűleg nem engednek majd felszállni a gépre.
– Mi folyik ott?
– Nem tudom elérni Pizot.
– Próbáltad a mobilját?
– Igen, de nem veszi fel. Ezért nem akarnak felengedni a gépre.
Bár a kapcsolatuk még nagyon friss volt, Maddie tudta, szerelme milyen könnyen dühbe tud gurulni. Már számtalan alkalommal látta dühöngeni különböző okokból kifolyólag.
– Nem túl jó dolog, ha emiatt elszalasztod a gépet, úgyhogy próbálj megnyugodni!
Karen hátra hajtotta a fejét és felsóhajtott.
– Tudom. De idegesít, hogy nem tudom elérni Pizót.
– Miért? – vonta össze a szemöldökét Maddie.
– Tudom, kicsoda Danny Scott.
– A fenébe! És kicsoda?

***

Abbott visszasétált az asztalához, és előhúzott még egy aktát. Átlapozta, míg meg nem találta azt a papírt, amit keresett. Visszasétált a tanúk padjához, és ismét belekezdett.
– Mr. Kenon! A kezemben tartom azt a tanúvallomást, amit a Henning-ügyben tett. Felolvasná a kiemelt részt, kérem?
Tracy átvette az aktát, és igyekezett a szövegre koncentrálni. Kitörölte az izzadtságot a szeméből.
– Hazudnom kellett a jogai ismertetéséről. Közel volt hozzá, hogy megússza. Bűntudata volt, és nem az én hibám, hogy nem hagyott szóhoz jutni, hogy elmondjam a jogait.
– És most is hazudik, ahogy akkor, nem igaz, Mr. Kenon?
– Nem.
– Mindig hazudik a bíróságnak, ha magának úgy megfelelő?
– Nem. Ez egészen más. Nem hazudok. Tudom, mit láttam.
– Nos, szerencséje van a vádlottnak – köpte az ügyész szarkasztikus hangon.
– Tiltakozom! – kiáltott fel Bob.
– Igen, bíró úr! – válaszolta Abbott. „A fenébe is, Wooten! Hogy tegyek bármit is, ha el kell viselnem ezt a faszkalapot?” – Mr. Kenon! Miért kellene elhinnünk, hogy most nem hazudik, ha egyszer már megtette?
Tracy keze remegni kezdett, és hevesen izzadt.
– Az igazat mondom. Henning részeg volt, amikor vallomást tett. Nem hallgatott rám, amikor el akartam mondani a jogait. – Tracy füle lüktetni kezdett. – Aztán lényegében ki akart hátrálni az egész mögül. Visszamehetett volna a házába a lányával együtt. – Az esküdtek felé fordult. – Nem látják? Meg kellett tennem, amit csak tudtam, hogy megvédjem a lányt?
– Bíró úr! Kérem, szólítsa fel a tanút, hogy tartsa meg a véleményét magának! – kérte Abbott.
– Mr. Kenon! Kérem, a kérdésre válaszoljon, és tartózkodjon a megjegyzésektől! – utasította O’Connell bíró.
Tracy visszafordult.
– Igenis, bíró úr!
Johnnie megérintette Bob vállát, hogy magára vonja a figyelmét.
– Tracy nem néz ki túl jól. Nem tehetnénk valamit?
Bob végigmérte a tanúk padján ülő férfit. Észrevette, hogy az izzad, és holtsápadt. Aztán Dr. Wilson felé fordult.
– Minden rendben lesz vele?
– Nem vagyok benne biztos – válaszolta a pszichológus. – Nagy nyomás alatt van, de ránézésre úgy tűnik, egyelőre bírja.
Mielőtt folytathatta volna, Abbott újult erővel kezdett támadásba.
– Ismerje el, Mr. Kenon! Újból hazudik, hogy segítsen valakit, akiről úgy hiszi, bajban van!
– Nem. Ez nem erről szól.
– De igen. A barátját gyilkossággal vádolják, és maga kifőzte ezt a kis átverést, hogy megmentse őt a halálsortól.
– Nem! – üvöltötte Tracy.
– De igen. Ugyanúgy hazudik az esküdtszéknak, mint annak idején Henning ügyében.
– Tiltakozom! – csapott az asztalra Bob.
Tracy a kezei közé temette az arcát. Hallotta Bob hangját, és a bíró kalapácsát csattanni, majd hírtelen minden elsötétült.

***

– Mindjárt ott vagyunk, kapitány – mondta Pizo, ahogy keresztülhajtott Wilmington belvárosán.
– Csak egy darabban érjünk oda, nyomozó! – morogta Ricotta polgármester. – Ez a bizonyíték tisztázhatja Miss Greent, de nem segít, ha nem érünk oda vele.
Pizo a polgármesterre mosolygott a visszapillantó-tükrében.
– Parkoljon le itt, Petrillo! – utasította a kapitány.
Pizo engedelmeskedett, és egyszerre pattantak ki a kocsiból, hogy felszaladjanak a bíróság lépcsőjén.

***

Abbott a tanúk padja fölé hajolt, és Tracy előre dőlt alakját méregette. Nem volt tudatánál, és levegő után kapkodott, ahogy egy nagy kezet érzett a nyakkendőjét bontogatni.
– Te nyomorult szarzsák! – hallott egy hangot, ami viszont nem az övé volt.
Az esküdtek lélegzete elakadt, ahogy figyelték a tanút, miközben megragadja az ügyész ruháját. Bob, Johnnie és Dr. Wilson egyszerre pattantak fel, és a pszichiáter a pácienséhez lépett.
Abbott erősen küzdött, hogy kiszabaduljon a vasmarok szorításából.
– Most már nem pattogsz, ugye? – hallatszott a hang, miközben Tracy felállt.
A törvényszolga odarohant hozzájuk, hogy segítsen Abbottnak kiszabadulni. Amikor azonban odaért, Tracy villámgyorsan a fegyveréért nyúlt, és előrántva Abbott fejének nyomta.
– Takarodj a közelemből, vagy szétluggatom a fejét! – üvöltötte a hang.
– Tracy! Nyugodj meg! Csak engedd el! – nyogtatgatta Johnnie.
– Milyen érzés, ha fegyvert nyomnak a fejedhez, szarzsák? – üvöltötte tovább a hang.
– Kérem! Engedjen el!
– Miért tenném? Talán csak meg kellene húznom a ravaszt. Senkinek nem hiányoznál. Talán még kitüntetést is kapnék érte.
Dr. Wilson kissé közelebb lépett hozzá.
– Tracy! Figyeljen rám! Ez nem megoldás.
– Te csak fogd be a pofádat, ribanc! Szart se tudsz rólam! Még azt se veszed észre, hogy a te drágalátos Tracy-d már nem ura önmagának! – köpte a férfi.
– Akkor mondd el, ki vagy te, hogy segíthessek! – nyugtatgatta a nő.
– Szart se mondok neked. Csak le akarsz állítani.
– Nem. Segíteni szeretnék.
– Valóban? Tudom ám, mit terveztek. Hallottam, amikor azt mondatad, segíteni akarsz Tracy-nek. Csak meg akarsz szabadulni tőlem, ahogy ő is – lépett ki a tanúk padja mögül, még mindig erősen tartva Abbottot, a másik kezével pedig az ügyész fejének szorítva a pisztolyt.
– Tracy! Kérlek! Ne csináld ezt! – könyörgött Johnnie.
A férfi hangosan felnevetett.
– Én nem Tracy vagyok, a fenébe is. Sosem lennék egy olyan idióta fasszopó.
A bíró mozdulatlanul ült a székében és az esküdteket figyelte. Látta a félelmet a szemükben.
– Ne beszélj így a barátomról! – köpte Johnnie.
– A barátod nem lenne ebben a helyzetben, ha te nem léteznél. Inkább maradtál volna otthon a fekete seggeden!
Johnnie megmerevedett. Egyre jobban kezdte elhinni, hogy Tracy testét valami más uralja.
– Mi segíthetünk magának – mondta Dr. Wilson.
– Nincs szükségünk a segítségére. Ha engem eltávolít, ki védi majd meg Tracy-t? Szüksége van rám, ahogy akkor is, amikor gyerek volt. Hol volt ezt a fene nagy segítség, amikor az a vén fasz és a barátai farba rakták? – üvöltötte a férfi. – Én voltam ott. Én védtem meg. Én segítettem neki. Nem ti. Csak én.
– Tracy felnőtt ember. Senki nem fogja bántani megint – válaszolta halkan Dr. Wilson.
– Akkor sem segíttettetek, amikor ez a seggdugasz nekiment – rázta meg Abbottot.
Johnnie lassan közelebb araszolt hozzájuk, majd rávetette magát a két férfira.

***

Alma, Tori és Ceecee felálltak, amikor meglátták az érkező Pizót a kapitánnyal és a polgármesterrel. Alma felállt, és odalépett hozzájuk.
– Pizo! Mit keresel itt? Mi folyik itt?
A férfi megragadta a karját.
– Johnnie ártatlan, és most már bizonyítani is tudjuk.
Könnycseppek folytak le Alma arcán.
– Végre! – sóhajtott, és hálát adott az égieknek.
A kezdődő ünneplést viszont egy hangos lövés szakította félbe.

Folyatása következik!

Ui.: A képen Bar Refaeli alias Maddie Marshall.
Előző részek
1966
FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.
1944
FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.
2143
FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.

"Alma egyedül ébredt. Halkan felsóhajtott, amikor csak a hideg lepedőt tapintotta ott, ahol a felesége szokott feküdni. Ülő helyzetbe küzdötte magát, majd...
2119
FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be, és ne olvassa tovább a történetet.

"Johnnie, Alma, Tori és Ceecee Atlantic Beach mólóján ücsörögtek. A napot pecázással akarták tölteni. Legalábbis Johnnie és Tori ezt szerette volna, Alma...
Hasonló történetek
6145
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
4625
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
A 44. arca is érdekes volt.

pirosho ·
:grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: