Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

1.levél

Lehetne egy kicsit sötétebb. Még sötétebb. Még, még és még. És akkor most jó. Körbenézek, vagy körbenéznék, mintha vak lennék. Talán ez most erőssé tesz, mert így az akarás is fellobbant. Egyre tisztább hogy mi az. De látni sem akarom, menj el, te rossz érzés, nem akarok szembesülni veled. Az igazság megrémiszt, hisz kegyetlen, és valós. Lehetnék tündér, ami elrepül messzi tájakra, és egy pillanat alatt egy apró gondolattal gyógyít. Lehetne halk suhanó szárnyam, mellyel az erdő mélyén repülnék, és nem félnék a sötéttől, szárnyaim fényt adnának, örökké tartó fényt. Lehetnék angyal, s hófehér szárnyaimmal repkednék köztetek, tollaim szornám rátok, tessék vigyétek, szívemből adom. Lehetnék egy álom, mely sosem ér véget, lehetnék mindenki álma, és csak szépet álmodnának. Lehetnék akár egy valaki álma is, de akkor a téli zord időben lévő hópelyheknél is szebb, a meleg nyári eső kopogásánál is szebb, a csillagos égboltnál is szebb. Lehetnék akár önmagam is, de nem tehetem. Lehetnék mosolygós, vidám, de nincs kinek. Lehetnék szomorú, ázott és elkeseredett, de miért is tenném? Lelkem látja mi bánt, mást nem érdekel, és én nem akarok találkozni vele. És csak egyre-egyre nő, és nő, és kibújik rejtekhelyéről, felkavar és emészt, lesúlyt ahol s ahogy csak tud, csak szembe kellene néznem vele, nem bánnám meg.

Tudom ezt, mint száz s százezer más dolgot, de én mégiscsak félek. Körbevettem magam saját tépett szárnyaimmal, erősen tartom, nehogy elengedjem. Bár tollaim kitépték, és nem nő vissza újra, a résen áttör az egyre nagyobbodó érzés. Menekülhetnék de ki fogadna be szárnyai alá? Hogy egyesíthetném szárnyaim, ha azok nem mozdulnak el? Hogy növesztenék új tollat, ha minden a régi? Hogy örülhetnék a fénynek, mely arra egyre homályosabb? Lehetnék egy gondolat, mely most születik meg, majd kis életet élnék, s meghalnék, s mégis léteztem, és éltem valakiben. Lehetnék a szabadság, mindenkinek adnék, s életet mentenék. Lehetnék maga az élet, lehetnék egy szitakötő, mely csak magáért és boldogságáért él. De nem vagyok én semmi sem.
Folytatások
2326
Mert múlnak a napok, múlnak az órák, percek, és egy cseppnyi lelkesedés van csupán, amit jól eltettem, és még él, és azt akarja, hogy jobb legyen, mint van, volt. Aztán már nem is tudom, hogy miféle csoda történt, lett egy kis időm. És gondolkodtam, úgy mindenen. Az élet rejtelmeiről, miért küzdenék még. Majd kutattam a múltban, hogy akkor hogy csináltam olyan jól, hogy sikerült...
2477
Nem szeretnék több elvesztett tollat, vagy akár időt. Olyan kevés van belőle, és olyan kevés is már a toll is. Küzdelem, küzdelem, és folyton csak az. Amiért eddig megtettem, nem a kevés erőm miatt, vagy mert feladtam volna, hanem más erő nem engedte...
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Chrystina ·
szívemből írtál....köszönöm, hogy saját magam helyett megfogalmaztad mit érzek most

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: