Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zenéjét szereztem 2.

bakos1022 – Válasz válassz!
Hajnalban egy láthatósági mellényű, alvajáró méhecske ébresztett. Egyedül élveztem, éreztem, észleltem. A tavaszi nap őszi sugarai erőtlenül perzselték a havas tájat.
Töprengtem a láthatósági mellény értelmén. Vajon hányszor ütköznek össze csíkos méhecskék pöfögő lódarazsakkal? Maradandó madarak maradnak-e erővel kitartásuk vékony tengerében? Milyen szép is a reggel?
Milyen szép is a reggel.
Napról napra szebb lesz?
Napról napra szebb lesz.
Ideje változtatni. Olyat tenni, amit még senki, soha, noha zöld mezővé változik megannyi lírai pipitér. Főtér, kicsit ér. Napról napra naposabb.
Ki mondja meg, hogy azok legyünk, akiknek születtünk, vagy visszaaludjunk reggelig?
szirva – Pásztortarhonya
Úgy sietett, mint aki végre megpillant a távolban egy oázist. Homokdűnére fel, homokdűnéről le, újra fel, újra le. Már rég odaért volna, ha nem ugyanazt a buckát mássza meg többször, de csak ment, mászott, csúszott, egyre távolabb az oázistól.
El akart veszni. Próbálta villamosan felejteni magát, de leadták a végállomáson, mint afféle talált tárgyat. Próbált birkanyáj közé, négykézláb vegyülni, de a rafinált puli kiszúrta.
– Takarodjatok! – morrant a bégetőkre.
Hárman jöttek. Két fekete csaholva, a hosszú pofájú fütyörészve.
Tudta, hogy erősnek kell lennie.
Rohant a kopár legelőn át, csúszkált befagyott tavon, szaggatta őserdei liánok nyúlkáló karjait…
Amazok a nyomában. Lassan sötétedett a kép, kitették a 18 karikát.
Egyik kutyának farkas volt a nagyapja, a másiknak egy megtermett macska. A pásztoré ismeretlen.
Tizennyolc éves forma lehetett – gondolta magáról. Elájult. Mire felébreszti a királyfi, 19. lesz vagy 118?
Az öreg pásztorban bízott, a kutyákban nem.
A pásztor szétfeszítette a száját, és pálinkát öntött belé. Résnyire tárt szemén látta, ahogy a maradék fél litert eltünteti a bajusza alatt.
– Tudod, te leány, most elvégzem a dolgom.
Felhúzta a lány ruháját a derekáról, óvatosan megemelve az alélt testet, lefejtette róla, és eldobta, mint egy rongyot. Kikapcsolta a melltartót, a kutyák civakodva iszkoltak el vele.
Ujjait végigfuttatta a selymes bőrön. Alulról kezdte el csupaszítani. A vékony bugyit nagy erőfeszítéssel tudta csak lehúzni, közben karjával megemelte a csitri derekát.
Egy darabig nem történt semmi, a lány nem merte megmozdítani a fejét.
– Tetszem neki? – kérdezte magától.
A pásztor nagy szuszogással föléje hajolt, megemelte a fejét, és valamit szelíden a szájához nyomott:
– Most pedig megkóstolod a sajátkészítésű pásztortarhonyát!
Reszisz – SzerU
(Szeri Unikumok)
Kiegészítések, rajzok, miegymás
Honlapomon kiegészítések, rajzok, miegymás. Ha nem nyílik, másik honlapomon kiegészítések, rajzok, miegymás.
Ha egyik se nyílik,
miegymások:
TÉRKÉP E TÁJRÓL
Ahol ön áll: tábla előtt.
Ha céltalanul integet: Integetőmajor – Ha balra integet: Integetőmajor-alsó – Jobbra: Szeri távolodik, sereg poroszkál, vihar kerekedik.
Előre (táblát kikerülve): Kanyargófalva, Tekeredőháza, Tekerőlant, Küszküsz megsemmisítő pillantása.
Ön mögött: Ne forduljon még meg! Minek tépem magam, ha nem figyel?
Mégegyszer! Ön mögött: Kőbány, Ceglé, Szajo, Szolno, Karca, visszafelé: Gacra, Konlo, Loja, Délge, Anyábő
TUDNIVALÓK A RETTENTHETETLEN HADSEREGRŐL
vertikum:
Nemecsek, almecsek, igenmecsek, almester, hőmester, közmunkásmester, bőmester, főmester, alhangya, középhangya, makkfölső, segédszázados, gyakornokkétszázados, kerekszázas, tábornokjelölt, majdnemtábornok, csíknélküli-tábornok, csíkostábornok, kockástábornok, tábornélküli tábornok, főtábornok, Küszküsz, Szeri heve
Kae – DP és PDK között
utolsóelőttit megelőző fejezet
– Mit szólnál egy eltévedéshez?
Montague számított erre, és jó előre összehúzta magán a kabátot.
– Pontosan melyik regényről van szó?
Avocado nem zavartatta magát – DKP – súgta, közelebb hajolva a kielégült lovaghoz, és önelégülten elkezdett tévedni. A türelmetlenség feszült, a kirobbanás megvetette a lábát, előkerült a démon lelke.
Az elhízott megkínzott belenézett Montague szemébe, Montague megremegett.
– Fedőnév mező, közel a nagy démon szorításához.
– Micsoda?
– Démonpuszta, túl Fedőnéven.
V. érintése cikázott a felbőszült szereplők között, a levegőben paktum vibrált.
Mindenki tudta, hogy ez az a pillanat, amikor kényszerítés következik, mert az akaratgyengeség magában hordozza a rabszolgaság varázsát.
Mindenkinek jólesett mindenkire nézni, ez lett a paktum. Zárójelbe tették a titkos jelenlétet, és vígan poroszkáltak az avarban.
– Ne aggódj, itt nem hagyunk nyomot!
Montague közbe akart szólni, de még korainak tartotta.
A lovak némán lépdeltek a fák között, mert tudták, hogy egyetlen hang is feltapadhat a fatörzsre, és áruló turistajelként viselkedhet, ha anti-démon tekint rá vizenyős szemgödrével.
– Csak csendben, csak halkan…! – énekelte Avocado harsányan.
V. elébe lépett, és kivette Montague kezéből a zsineggombolyagot.
– Micsoda ez?
– Hogy visszataláljunk…
Folytatások
2288
Szövegét ti írtátok - Zoliapunkig
2322
Talina, Schbence, Bogumil, megint Talina, Zeno, Bakos1022, Stevler, Burgonya, megint Stevler...
2198
Ti írtátok.
Előző részek
2346
...szövegét kölcsönvettem és átalakítottam
Hasonló történetek
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
pirosho ·
Köszönöm szépen mindenkinek, és akik nélkül nem jöhetett volna létre!

szirva ·
Imádom, nagyon üyesen érzel rá a kis ferdítenivalókra :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: