FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is) és nem elhanyagolható súllyal jelennek meg egyes fejezetekben leszbikus szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.
Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara
Beküldve: 2012. január 11.
****************************************************************
Johnnie tizenhét napig volt kómában. Alma ez idő alatt egy percre sem hagyta el a kórházat. A családja minden nap eljött, hogy vele legyen, éjszakára pedig Annie maradt vele. Reggel pedig Rosa hozott neki váltás ruhát és ételt. Amíg az anyja elment a misére, hogy egy gyertyát gyújtson Johnnie-ért, Miguel maradt vele. Néha Javier is beugrott. Guillermo viszont csak egyszer jött el, hogy lássa a nővérét, de akkor is csak pár percig maradt.
Alma minden percben vele volt, amikor megengedték neki, hogy lássa. Aludni és enni sem tudott. Már sötét foltok jelentek meg a szemei körül és fogyni kezdett, de semmi sem akadályozhatta meg abban, hogy a szerelmével legyen.
– Az orvos azt mondta, szépen gyógyulsz – suttogta Johnnie fülébe. – Én itt várok rád, hogy vissza gyere hozzám. Aggódom érted. Már két hete nem hallottam a hangodat. – Egy pillanatra elhallgatott. – Emlékszel, amikor megharagudtam rád és három napig nem voltam hajlandó hozzád szólni? Amikor kibékültünk, azt mondtad, az volt a legfájóbb az egészben. Most már tudom, mire gondoltál. Úgy érzem, mintha meghaltam volna belül. – Egyre halkabban beszélt.
Johnnie érezte, hogy valaki megérinti a vállát és egy lágy hang szólítja.
– Csak még egy percet! – válaszolta Johnnie álmosan.
A fejében szóló hang felnevetett.
– Nem. Most nem, kicsim. Már eleget várt rád.
Johnnie felnézett és az anyját látta maga mellett állni.
– Anya? – hápogott.
A nő rámosolygott.
– Igen, kislányom. De most kellj fel! Alma már vár rád.
Johnnie viszonozta a mosolyát.
– Olyan jól nézel ki, anya. Hogyan…?
– Így emlékszel rám – válaszolta az anyja. Nagyon vonzó volt. Maxine-nek hívták. Nagyjából 173 centi magas afroamerikai nő volt középhosszú fekete hajjal. A szemei világosbarnán csillogtak és sötét bőre is fénylett. – Itt az idő, hogy felébredj. Eleget pihentél, hogy megkezdhesd a gyógyulást. És ahhoz is itt az idő, hogy visszatérj Almához.
– Alma – ismételte meg a szerelme nevét Johnnie és széles mosoly terült szét az arcán.
– Igen. És most menj! És ne feledd, amit apád mondott! – mondta az anyja és megcsókolta Johnnie homlokát, mielőtt eltűnt volna.
Alma folyamatosan beszélt hozzá, miközben a kezét szorította. Aztán észrevette, hogy Johnnie egy kissé megszorítja a kezét.
– Johnnie!... Istenem… köszönöm!... Csak még egyszer, kicsim! Kérlek – könyörgött Alma.
Johnnie erősebben szorította meg Alma kezét majd ujjai ismét elernyedtek. Könnyek szöktek a mexikói nő szemébe és megnyomta a csengő gombját, hogy hívja a nővért. A nővér pedig hívta az orvost. Megvizsgálták a reflexeit azzal, hogy egy tollat húztak végig a talpán. Aztán a nővér ellenőrizte a pupilláit. Johnnie, még mindig lehunyt szemmel, a lélegeztető maszk csövéhez nyúlt.
– Üdv újra köztünk, Miss. Green! – mondta az orvos. – Úgy érzi, tud beszélni?
Johnnie csak halk nyöszörgéssel tudott válaszolni. Az orvos szólt a nővérnek, aki eltávolította a maszkot.
– Miss. Martinez! Megkérhetném, hogy várjon odakint? – mondta Dr. Pedrazo. – Csak pár percről lenne szó.
Alma, vonakodva bár, de bólintott és kiment a folyosóra. Elég közel maradt ahhoz, hogy hallja az orvos szavait, majd Johnnie öklendezését. Az ablakhoz lépett és átkozódott, amiért azt elsötétítve találta. Ha férfi lennék, nem lenne szükség erre az egészre – gondolta. – Akkor senki sem nézne rám furcsán, ha megcsókolom.
Hallotta, ahogy Johnnie felköhög. Aztán egy pár pillanat múlva a köhögés abbamaradt. Az ajtó pedig nagy sokára kinyílt és Alma bemehetett. Gyorsan Johnnie mellé sietett és az ujjai közé vette a kezét.
– Alma? – krákogta Johnnie.
– Igen, kicsim. Itt vagyok – válaszolta Alma és könnyek csordultak le az arcán.
– Szeretlek – suttogta Johnnie, majd ismét álomba merült.
Alma megcsókolta a kezét, aztán hagyta pihenni.
Johnnie még egy hétig maradt az intenzív osztályon, utána átvitték egy saját szobába.
– Jó reggelt, kicsim – köszöntötte Alma, ahogy leült mellé.
Johnnie szemei felpattantak az ismerős hangra.
– Hello, édesem – mosolygott rá. Észrevette, hogy Alma fáradtnak tűnik és lefogyott. Tudta, hogy arra kellene kérnie, hogy menjen haza és pihenjen, de nem akarta megbántani őt.
– Hogy érzed magad? – kérdezte Alma és közelebb hajolt, hogy megcsókolja.
Hevesen csókolóztak, nem törődve azzal, hogy ki látja meg őket. Amikor pedig a csók véget ért, mindketten alig kaptak levegőt.
– Egyáltalán nem gondoltál magadra, ugye? – érintette meg Johnnie Alma arcát.
Alma úgy bámult a takaróra, mintha hirtelen valami nagyon érdekeset talált volna rajta.
– Ettem, és… – kezdte vontatottan, de Johnnie félbeszakította.
– Alma! Tudom, hogy nagyon aggódtál miattam, de pihenned kell. Nem viselném el, ha itt esnél össze. Azzal megrángatta Alma bő ingét. – Túl sokat fogytál.
Alma megvonta a vállát és mosolyt erőltetett az arcára.
– Csak egy kicsit – mondta.
Johnnie közelebb húzta Almát és megcsókolta az orrát.
– Itt vagy attól kezdve, hogy a látogatási idő elkezdődik, addig, hogy már úgy kell kidobni téged. Azt akarom, hogy menj haza és…
Alma tiltakozni akart, de Johnnie a szájára tette a mutatóujját.
– Menj haza és pihenj! Aztán egyél valamit! Ne ellenkezz, Alma!
Alma belenyugvóan lehajtotta a fejét.
– Rendben, Johnnie. Ha ezt akarod.
Ez jól ment – gondolta Johnnie. – Biztos már túl fáradt, hogy kiakadjon.
Egy csábos mosoly jelent meg az arcán.
– Azt szeretném, ha kipihent lennél, amikor végre kiszabadulok innen. Szükséged lesz az erődre.
– Ne felejtkezz el az állapotodról, kicsim! Nem szabad túl sokat mozognod – intette Alma színlelt szigorral. A kezét Johnnie mellkasára tette a nő pedig a sajátját az övére, közelebb húzva, hogy Alma érezhesse a szívverését.
– Érzed? – kérdezte.
Alma bólintott és a szemébe nézett.
– Csak érted dobog, Alma. Nem tudnék élni nélküled – suttogta Johnnie.
Alma komolyan nézett rá.
– Tudom. Én se tudnék élni nélküled, szerelmem. Amikor azt hittem, elveszítelek, veled akartam halni.
Johnnie megszorította Alma kezét.
– Tudom. Láttalak.
Alma zavarodottan nézett rá.
– Miről beszélsz, Johnnie?
Johnnie felidézte emlékezetében a történteket. Az erdőt, az apját, a szavait, és amit látott a folyó vízében az intenzív osztályról.
Alma megszorította a kezét.
– Testen kívüli élményed volt? – kérdezte.
– Tudom, mit láttam – válaszolta Johnnie. – A munkám még nem ért véget. El kell kapnom azt a nőt, aki rám lőtt és megölte azokat a lányokat.
Alma közelebb hajolt és csendben hallgatta Johnnie szavait. A nő észrevette, hogy túlságosan csendben van.
– Mi jár a fejedben? Mond el!
Alma mosolyt erőltetett az arcára.
– Semmiség – mondta és megcsókolta Johnnie-t. – Haza megyek, ahogy kérted. Majd felhívlak. – Megint megcsókolta. – Te amo, mi vida.
Johnnie elmosolyodott.
– Tudod, milyen sokat jelent ez nekem?... Én is szeretlek, drágám. Pihenj csak nyugodtan!
Alma felállt és komoly arccal szalutált.
– Igenis, asszonyom!
A következő két hétben Johnnie napjait a különböző vizsgálatok töltötték ki. EKG-k, EEG-k, szív-, tüdő- és veseultrahangok. Továbbra is kapott infúziót és fizikoterápián kellett részt vennie. Az izomsorvadása nem volt túl súlyos, úgyhogy gyorsan visszanyerte az erejét. Alma visszatért a munkájához, de továbbra is meglátogatta őt minden délután. Bármennyire is szerette, Johnnie csak néhány órára engedte, hogy vele maradjon, utána ráparancsolt, hogy menjen haza.
A fizikoterápia után mindig lemosdott és rövid idő múlva már egyedül is képes volt elvégezni a napi teendőit. Amikor egyik alkalommal kijött a mosdóból, meglepetten látta, hogy egy látogató várja a szobájában.
– Mmmm! Csupa lenge ruhás nő és nincs zár az ajtókon – mosolygott Myra és végigmérte Johnnie-t. Elégedetten konstatálta, hogy a nő nem fogyott túl sokat.
Johnnie zavartan húzta össze a köpenyét. Elfelejtette felvenni az övét.
– Myra! Micsoda meglepetés. Hogy vagy? – kérdezte, miközben ügyetlenül próbált leülni az ágyára.
– Jól vagyok, köszönöm. És, úgy látom, te is – válaszolta a nő. – Nagyon örülök, hogy gyógyulsz.
– Köszönöm – takarózott be Johnnie. Miután végzett, a vendégére nézett. – Szóval, mi van veled?
– Igyekszem biztonságban lenni. Kiszálltam a bizniszből – válaszolta Myra büszkén. – Valaki, egy igazán nagylelkű nő, kihúzott a szarból.
Johnnie meglepetten nézett rá.
– Nos, ezek igazán jó hírek. Örülök neked. És ki a szerencsés hölgy?
– Annie – mosolyodott el Myra. – Azt mondta, itt az ideje, hogy gyökeret eresszek.
– Értem… Akkor örülök mindkettőtöknek.
– Csak amiatt aggódom, hogy mit fognak hozzá szólni a többiek – halványult el Myra mosolya. – Hogy Annie egy olyannal mutatkozik, mint én…
Johnnie rá nézett és megsajnálta a lányt.
– Szard le, mit gondolnak mások! Amíg szeretitek egymást, más nem számít.
– Köszönöm, Johnnie. Azt hiszem, ez kellett, hogy megnyugodjak – válaszolta a fiatal nő.
– Nem tesz semmit – válaszolta Johnnie és ölelésre tárta a kezeit. Myra oda lépett hozzá és átkarolta.
Egy nagy árnyék jelent meg az ajtóban és figyelte őket. Mélyen megérintette, amit a barátja mondott a szerelmének. Kilépve az árnyékból, Annie mosolyogva odalépett hozzájuk.
– Hé! Mi folyik itt?
Johnnie felemelte a fejét és megszorította Annie karját.
– Csak gratuláltam neki. Ez minden – mosolygott. – Szóval nyugodj le te nagy melák és ölelj meg!
Észrevette, hogy a barátja boldogabbnak tűnik, mint bármikor korábban. Megölelték egymást és Johnnie gyengéden belebokszolt Annie vállába.
– Nyugi! – nevetett Annie. – Még a végén bepanaszollak rendőri túlkapásért.
– Ha végre kikerülök ebből az ágyból, szétrúgom a segged és akkor legalább alapod is lesz rá – válaszolta Johnnie, színlelt komolysággal. – Majd minden nap itt vagy és még csak el sem mondtad.
Annie elmosolyodott.
– Myra akarta elmondani neked. Nem hitt benne, hogy tetszene neked a dolog.
– Figyeljetek, srácok! – mondta Johnnie. – Csak ti tudhatjátok, mi a jó nektek. Ne érdekeljen, hogy mások mit gondolnak. Amíg ti ketten szeretitek egymást, senki más véleménye nem számít.
Annie felé fordult és rámosolygott.
– Szóval megállapodsz. Milyen érzés?
A másik nő felnevetett.
– A legjobb börtön, amiben valaha is voltam.
Azzal átölelte Myrát.
– Aú! – hördült fel Myra. – Ne olyan erősen! Olyan erős vagy, mint egy medve. De ezt szeretem benned. – Azzal a másik nőhöz bújt.
Johnnie elmosolyodott a boldogságukat látva.
– Szóval, meddig tart, amíg elegük lesz belőled és kidobnak? – szakította meg a pillanatot Annie.
– Remélhetőleg holnap. Vagy talán az után – sóhajtott Johnnie. – Már alig várom, hogy kijussak ebből a siralomházból.
– Megértelek. El tudom hinni, hogy legszívesebben már kitekernéd annak a szukának a nyakát. Azóta nem láttam őt a környéken, de ha látnám, helyetted is szétrúgom a seggét.
– Annie! Már mondtam neked, hogy maradj ki ebből! Hagyd ránk, hogy foglalkozzunk vele! – intette le Johnnie.
– Hallgass rá, drágám! A rendőrség majd megoldja – mondta Myra. Túlságosan is jól ismerte Annie heves vérmérsékletét. – Te pedig hagyd, hogy én gondoskodjak rólad.
Ezúttal a telefon szakította félbe az önfeledt pillanatot. Alma kereste Johnnie-t.
– Hello, kicsim. Hogy vagy? – kérdezte a nő.
Egy széles mosoly terült szét Johnnie arcán. Myra és Annie magára hagyták, hogy nyugodtan beszélhessenek.
– Minden rendben, drágám. És veled? Hogy telt a napod?
Alma felsóhajtott. Hiányzott neki Johnnie közelsége.
– Lassan, szerelmem. Inkább lennék veled. Hiányzol.
Johnnie mégszélesebben mosolygott, de most más okból. Érezni szerette volna Alma meztelen testét, ahogy az övéhez simul. Érezni akarta a nő leheletét a bőrén. A magáévá akarta tenni, akár itt, a kórházi ágyon is. De tudta, hogy Alma sosem kockáztatná meg, hogy a nővérek rajtakapják.
– Te is hiányzol nekem, kicsim – kergette el a pajzán gondolatot. – El sem tudod képzelni, mennyire.
Alma is elmosolyodott. Kihallotta a szenvedélyt a másik hangjából. Tudta, hogy Johnnie már alig tudja türtőztetni magát. Miután az elmúlt éjszakákat egyedül kellett töltenie, tudta, hogy Johnnie nem fogadna el nemleges választ.
– Mit csinálsz? Láttad a híreket? – próbálta elterelni Johnnie gondolatait.
Johnnie felnevetett, észrevéve, mit próbál Alma elérni.
– Nem. Ez most nem a hírek ideje. Annie és Myra itt vannak és ők sokkal jobb hírekkel szolgáltak.
– Ó! Tényleg? Mi lenne az? – kérdezte Alma izgatottan.
– Nos – kezdte Johnnie. – Úgy tűnik, Annie barátunknak végre bekötik a fejét.
Meghallva Annie nevét, Myra és Annie benéztek az ajtón.
Alma felnevetett.
– És ki a szerencsés.
– Myra, természetesen – válaszolta Johnnie.
Alma tudta, hogy a két nő között különleges kapcsolat van. Már akkor látta, amikor Myra egyszer ételt hozott Annie-nek a kórházba, amíg Johnnie kómában volt. Tudta, hogy Myra prostituált, de látta a szemében, hogy Annie kedvéért ezt is feladná.
– Ez jó hír. Gratulálj nekik helyettem is!
Johnnie a felemelt hüvelykujját mutatta az ajtóban álló két nő felé és közvetítette Alma szavait.
– Édesem, most mennem kell. De egy órán belül ott leszek – mondta Alma. – Szeretlek.
– Én is szeretlek, kicsim. Várlak. – Azzal letette a telefont és figyelmét ismét a vendégei felé fordította. – Ezt meg kell ünnepelnünk.
– Amint kijössz a kórházból – válaszolta Annie. – De most pihenned kell.
Myra bólintott.
– Igen, Johnnie. Pihenned kell. – Lehajolt, hogy adjon egy csókot Johnnie arcára. – Vigyázz magadra!
Johnnie elmosolyodott válaszként.
– Még egyszer gratulálok, Álló Medve. Nagyon örülök nektek.
– Köszönöm, Vörös Bagoly – válaszolta Annie, széles vigyorral a képén. – Ez sokat jelent nekem.
– Ő jó ember, Annie. Ne törődj azzal, mit mondanak mások! Csak szeressétek egymást!
– Rendben – válaszolta Annie. – Majd még jövünk.
– Akkor legközelebb, srácok – integetett Johnnie.
Folytatása következik!
Ui.: A képen Emanuela de Paula alias Johnetta Green.
A véleményt pedig köszönöm