FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be és ne olvassa tovább a történetet.
Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara
Beküldve: 2012. március 12.
*****************************************************************
Meleg, napos vasárnap délután volt. Johnnie a padlón feküdt a nagyképernyős tévé előtt, a fia pedig a hátán üldögélt, miközben a Teletubbies DVD-t nézték.
– Teletubby-k azt mondják, hello! – énekelte a vidám három éves Phillip. – Nézd, mama! Dipsy!
Johnnie átnézett a válla felett, büszkén mosolyogva erős, egészséges kisfiára. Nézte göndör fekete haját, kávébarna bőrét és nagy, barna szemeit, amelyek egyfolytában csillogtak a vidámságtól. Aztán ismét visszafordult a tévé felé.
– Ó, nem! Rá fogják venni, hogy felvegye azt a tütüt.
– Auuuu! Mama! Ezt szopás! – húzta el a száját a kisfiú.
Johnnie gyorsan visszafordult hozzá.
– Cssss, bajnok! Jobban jársz, ha mami ezt nem hallja meg. Meg fog ölni érte – mondta, Phillip szájára téve a mutatóujját. Alma folyamatosan veszekedett vele, amiért ilyen mocskos nyelvezetre tanítja a fiukat.
Boldogan felnevettek, és figyelték, ahogy Dipsy körbe-körbe rohangál, próbálva elmenekülni a többiek elől. Mindketten elhallgattak, amikor meghallották, hogy Alma kiabál a ház másik végéből.
– Megyek, és segítek a maminak, bajnok. Rendben leszel? – kérdezte Johnnie, és leemelte magáról a kisfiút.
– Nagy fiú vagyok, mama. Nem félek – válaszolta Phillip öntudatosan.
– Oké, bajnok! El ne menj innen! – bökött Johnnie a padlóra a tévé előtt.
– Okés, mama! – bólogatott vidáman a kisfiú.
Johnnie bement a fürdőszobába, ahol Alma még mindig a kádban feküdt. A mexikói nő mellei épp csak kiemelkedtek a habok közül, azonnal izgalomba hozva a másikat.
– Tudom, mire gondolsz, Querida – mosolygott rá Alma sokatmondóan. – Úgy bámulsz, mint egy kiéhezett vízvezeték-szerelő.
– Túl jól ismersz – húzta el a száját Johnnie.
– Pontosan – mosolygott Alma. – Megmosnád a hátamat? Nem érem el – mondta végül félszegen.
– Persze, kicsim. Amit csak szeretnél – kacsintott Johnnie a feleségére. Csak nézte ezt a gyönyörű nőt, és elöntötték az emlékek.
***
– Lélegezz mélyeket, kicsim! Lélegezz! – bíztatta Johnnie Almát, miközben letörölte az izzadságot a nő homlokáról.
– Menj a francba! – nyögte a másik. – Jó lenne, ha már végre kiszednék belőlem ezt a gyereket.
Alma nehezen viselte a terhességet. Már teljesen átizzadta a kórházi köntösét. Az anyja is velük volt az utolsó napokig, de aztán már nem bírta nézni, ahogy a gyermeke szenved. Már majdnem huszonnégy órája vajúdott.
– Ez mind a te hibád. Nem lennék ebben a szarban, ha nem ragaszkodnál hozzá ennyire – zsörtölődött Alma. – Te és a génjeid! Miért kell nekem egy gorillát kihordanom gyerek helyett?
– Igen, drágám. Természetesen az én hibám – mosolygott Johnnie. Hamar megtanulta, hogy nem elég, ha elnézi Alma kirohanásait. Önként és dalolva bólogatnia is kellett hozzá. De örömmel csinálta. Mindig melegséggel töltötte el a szívét, ha Alma a közös gyermekükről beszélt, annak ellenére, hogy genetikailag neki vajmi kevés köze lehetett hozzá. Azonban mindketten azt akarták, hogy a gyerek a lehető legjobban hasonlítson mindkettőjükre, ennek pedig az volt az egyetlen módja, ha a másik genetikai szülő is a lehető legjobban hasonlít Johnnie-ra.
Alma megragadta Johnnie gallérját, és olyan közel húzta magához, hogy az arcuk majdnem összeért.
– Ha ennek vége, merj csak mégegyszer úgy nézni rám, agyoncsaplak! Megértetted?
– Igen, drágám – helyeselt hevesen Johnnie.
Újabb görcs tört Almára, Johnnie pedig átölelte, segítve neki elviselni a fájdalmat. Amikor a görcs elmúlt, mintha egy pillanatra visszatért volna a régi Alma.
– Te amo, mi amor – suttogta.
Aztán hirtelen újabb görcs tört rá. Úgy káromkodott, hogy azt a legmocskosabb csatornatöltelékek is megirigyelték volna.
A nővér kuncogva ingatta a fejét. Sajnálta a magas, sztoikus nyomozót. Amikor Alma először kezdte szidni őt, a nővér félrehívta és elmagyarázta neki, hogy sok szülő nő nekiesik ilyenkor a partnerének. Johnnie megnyugodott, és megtett mindent, hogy megkönnyítse Alma számára ezeket a nehéz pillanatokat.
– Egy, kettő, három, nyom! – vezényelt az orvos. Johnnie Alma mögött ült, és tartotta őt.
– Remek, Alma! Jól csinálod. Még egy kicsit, és megvagyunk.
Johnnie barna szemei ragyogtak a várakozástól. Egy fiú. Az ő fiuk. Fogott egy rongyot és letörölte az izzadtságot Alma arcáról. – Jól csinálod, kicsim. Csak még egy kicsit!
– Annyira fáradt vagyok, Querida – nyögte Alma elfúló hangon. – Annyira fáradt.
– Tudom, kicsim – csókolta meg Johnnie a homlokát.
– Még egy nyomás, Alma, és kint lesz – bíztatta az orvos. – Készen áll! Gyerünk!
Johnnie segített Almának, hogy az erőt vegyen magán és nyomjon, felnyögve és összeszedve minden erejét. Bátorító szavakat duruzsolt alma fülébe. A mexikói nő szorította Johnnie kezét, olyan erővel, hogy szinte hallatszott a csontok ropogása.
A gyerek egy pillanat múlva már kint is volt, és a szobát hangos sírás töltötte be.
– Hallod, Alma? – nevetett Johnnie. – A mi fiunk.
Az orvos felemelte a vérrel és váladékkal borított csöppséget és mosolyogva bejelentette:
– Hölgyeim, nagy megtiszteltetés számomra, hogy bemutathatom önöknek…
– Charles Phillip Green Martinez – suttogta Alma izgatottan.
***
– Kicsim! Figyelsz te rám? – kérdezte Alma.
Johnnie, visszatérve a jelenbe, megrázta a fejét.
– Sajnálom, kicsim. Máshol járt az eszem. Mit is mondtál?
– Azt kérdeztem, elkészítetted-e már a sztéket. Pizo és Diana hamarosan itt lesznek – válaszolta a másik nő, majd felnevetett, amikor Johnnie megcsókolta a nyakát. – Ha nem hagyod abba, sosem fogok kikerülni ebből a kádból.
– Ezt nem szabadna mondanod – vigyorgott Johnnie kacéran. – Tudod, mennyire beindít, ha meztelenül és nedvesen látlak. – Azzal megmarkolta Alma telt melleit.
Alma egész teste égett, mint egy kazán. Hátradöntötte a fejét, felajánlva Johnnie-nak az ajkait. Johnnie közéjük furakodott a nyelvével. A kezei lefelé vándoroltak Alma hasán, elérve lábai forró közét. Alma felnyögött és ujjai az ágyékához szorították Johnnie kezét.
– Mama! Gyere vissza! – kiáltotta Phillip. – Le fogsz róla maradni!
Johnnie vonakodva engedte el Alma ajkait és húzta ki a kezét a felesége lábai közül.
– Rendben, bajnok! – kiáltott vissza. – Mindjárt ott vagyok.
Visszanézett Almára és adott neki még egy rövid csókot.
– Szólít a kötelesség – viccelődött, azzal felállt, hogy elvegyen egy törülközőt.
– Úgy csinálsz, mintha nem örülnél neki, hogy a fiaddal lehetsz – csipkelődött Alma. – Amúgy, mit néztek? Telletubbies-t, vagy valamit a Cartoon Network-ön?
Johnnie visszafordult, miután megtörölte a kezét.
– Azt nézem, amit az én kis bajnokom nézni szeretne.
Alma felnevetett.
– Querida! Te már az előtt is ezeket nézted, hogy Phil megszületett volna. Ne is titkold!
– Csak előzetes kutatómunkaként – mentegetőzött Johnnie. – Csak tudni akartam, mivel tömik a gyerekek fejét manapság.
– Igen. Persze – nevetett Alma. – Szóval? Melyik a kedvenced? Az a Tinky Winky nevű?
– Nem. Dipsy… Úgy értem… Dipsy Phil kedvence – javította ki magát Johnnie.
– Igen. Philé – nézett rá Alma sokat mondóan.
– Ó, te! – sóhajtott fel Johnnie játékosan, majd Almához vágta a törülközőt. Még a folyosón is hallotta a nő nevetését.
***
Johnnie rögtön visszavonult a szolgálattól, miután Phillip megszületett. Nyitott egy saját nyomozói irodát. Eleinte az egészet csak ő alkotta egy régi főiskolai barátjával, Laura Rogersszel. Három év alatt azonban kinőtték magukat, és az egyik legsikeresebb ilyen irányú vállalkozássá váltak a délkeleti régióban.
Továbbra is közeli kapcsolatban maradt régi partnerével, Pizóval. A felesége és a fia életét is rá merte volna bízni. Kérdés sem volt számukra Almával, hogy a férfit kérik fel Phillip keresztapjának és bármiről volt szó, Pizo mindig csak a kisfiú érdekét nézte.
***
Alma letette az öléből Phillipet, és a hálószoba felé indult, ahol Johnnie épp belebújt a teletubby-s bokszerébe. A mexikói nő némán állt az ajtóban, és figyelte őt. Bámulta az izmos farpofákat, és próbálta visszatartani a nevetést, hogy a nő pont ezt a ruhadarabot választotta ki. „Pont olyan jól néz ki, ha nem jobban, mint amikor először találkoztunk” – gondolta. Csak bámulta a másik izmos felsőtestét, és érezte, hogy nedvesség önti el a lábai közét.
– Csak állsz ott, és bámulsz, vagy teszel is valamit? – mosolygott rá Johnnie kihívóan, miközben felhúzta a sportmelltartóját.
Alma összerezzent. Nem tudta, hogy Johnnie észrevette, amikor bejött.
– Én… Ö… Honnan tudtad, hogy itt vagyok.
– Elég sokáig voltam kopó, kicsim – nevetett fel Johnnie. – Szakmai ártalom. – Azzal a másik felé fordult és széttárta a karjait. – Na gyere ide!
Alma lassan, kihívó mozdulatokkal sétált oda hozzá. Halkan felsóhajtott, ahogy Johnnie hosszú, erős karjai átölelték a testét. Biztonságban érezte magát a nő karjai közt. Időbe telt, amíg feldolgozta azt, amit Javier tett. Alma felelősséget érzett azokért a nőkért, akik a bátyja miatt haltak meg. Az egész család le volt sújtva. Senki sem vette észre, mi munkál Javier-ban. Aztán amikor öngyilkos lett, Alma teljes letargiába esett. Együtt nőttek fel Javier-val. Alma magát hibáztatta, amiért nem vette észre, hogy valami baj van. Csak Johnnie szerelme és a családja gondoskodása segített neki talpon maradni.
Johnnie a felesége hajába fúrta az arcát. Imádta az illatát. Szorosabban ölelte magához a nőt, hogy érezze annak leheletét a bőrén.
– Szeretlek, Alma – suttogta.
– Én is szeretlek, Johnnie. Teljes szívemből.
Alma hátra döntötte a fejét, és az ajkaik egy forró csókban fonódtak össze.
A nyelveik vad csatát vívtak, Johnnie kezei pedig vándorútra indultak Alma feneke felé, hogy aztán megmarkolják a formás félgömböket. Alma kezei pedig közben a másik hátát simogatták.
A hosszúra nyúlt pillanatot, ahogy Johnnie Alma combjai közé dugta a kezét, a csengő hangja törte meg. Azonnal szétrebbentek.
– A fenébe is! – nyögte Johnnie. – Pizo és az időzítése…
Alma felkacagott, és adott egy gyors csókot Johnnie szájára.
– A te barátod – mondta és felsikoltott, ahogy Johnnie megmarkolta a fenekét.
Alma vidáman üdvözölte a belépő Pizót és Dianát. A férfi felfigyelt arra, hogy a mexikói nő arca mennyire kipirult. Először azt hitte, Alma talán beteg, de amikor meglátta a széles vigyort az utánuk belépő Johnnie arcán, minden világos lett.
– Azt hiszem, megint a legjobbkor jöttünk – kacagott magában.
– Nem vicces, seggfej – morogta Johnnie tettetett rosszallással. – Mindig ezt csináljátok.
– Hát, ha nem lennél ennyire felpörögve, nem lenne mit félbeszakítani – vágott vissza a férfi nevetve. – Alma legnagyobb szerencséje, hogy nem vagy férfi. Különben már öt, vagy hat kis krapek rohangálna itt körülöttünk.
– Kapd be, Pizo! – nyögte Johnnie.
– Hagyjátok abba, ti ketten! – szólt rájuk Diana, kezeit kidülledő hasára téve. – A gyerek már éhes.
– Gyertek! – lépett közbe Alma, és megragadta Diana karját, hogy behúzza a konyhába. – Készítettem nektek egy kis harapnivalót.
Ahogy hátra fordult, látta Johnnie-t és Pizót, amint némán mutogatnak egymásnak.
– Álljatok le! – ripakodott rájuk. – Mint két gyerek… Inkább indítsátok be a grillsütőt… Ha nem viselkedsz jól – nézett Johnnie-ra, akkor ma éjjel Phil szobájában alszol, Querida.
– Igen, drágám – sütötte le a szemét Johnnie, mint egy megfenyített gyerek.
– Nyámnyila! – kacagott Pizo, de aztán szembe találta magát Diana szúrós pillantásával.
– Ugyanez igaz rád is, tökfej!
Rémület futott át Pizo arcán. Tudta, hogy a nő mindig beváltja az ígéreteit.
– Rendben, kicsim! Ahogy akarod.
– Nyúlbéla – mormogta Johnnie az orra alatt.
Mindketten magukban kuncogtak, miközben átmentek a konyhán, ki a hátsó kertbe.
– Szóval, drága haverom, hogy boldogulsz az új partnereddel? – kérdezte Johnnie, felpattintva egy sörös doboz tetejét.
– Megvagyunk. Ő egy igazi, kibaszott tökéletes kopó. Már abban is kételkedem, hogy lenne magánélete.
Johnnie megértően bólintott.
– Tudom, hogy gyűlöli a képem – mondta flegmán. – Van benne valami, amitől a hideg futkos a hátamon.
– Ó, J! Dehogyis utál – mondta Pizo. – Csak azt nem szereti, hogy mindig a te árnyékodban kell élnie.
– Az árnyékomban? – nevetett Johnnie. – Mi a fenét jelentsen ez?
– Azt jelenti, nyomozó, hogy ő is tudja, sosem lesz olyan jó kopó, mint te, és sosem töltheti be a te helyedet. Próbál felnőni a hírnevedhez.
– Étvágya az van – húzta el a száját Johnnie.
– Na ja. Csak tudnám, meddig tart ez még.
– Ezt meg hogy érted, Pizo?
A férfi elhallgatott és látványosan kerülte a másik pillantását.
– Sehogy, J. Felejtsd el!
– Ha valami problémád van, csak szólj! – állt fel Johnnie.
– Nem az én dolgom, J. – Egy pillanatra elhallgatott, mielőtt a nőre nézett volna. – De neked még bajod lehet belőle.
– Mi a francról beszélsz? – kerekedett el Johnnie szeme.
– Tudod… – kezdte Pizo idegesen. – Pletykálnak egy vizsgálatról, J… Tudod, hogy megy ez a kapitányságon.
– Ki ellen folyik a vizsgálat? – vonta fel a szemöldökét Johnnie.
– Ellened.
– Ellenem? – lepődött meg a nő. – Mi a francért?
– Pénzért, J. Csak a pénzért. Azon rágódnak, honnan szedtél ennyi pénzt. Mivel korán leszereltél, nem kapsz teljes nyugdíjat.
– Ez nem az ő istenverte dolguk – morogta Johnnie.
Mostanra már nagyjából kétmillió dollárnyi vagyona volt földekben és egyéb befektetésekben, amit az apjától örökölt. Erről nem beszélt senkinek, csak Pizónak és Almának. Sosem használta fel a pénzt. Hagyta kamatozni. Csak amikor elindította a vállalkozását, vett ki egy kis kezdőtőkét, hogy majd, ha beindul a bolt, visszateszi.
– Én tudom, J. De nálam magasabb erők keverik itt a szart.
– Mégis mit csináltam, Pizo, ami ekkora visszhangot keltett? Ugyanabban a házban élek. Talán az a gond, hogy vettem két új kocsit magunknak? Nem vehetek semmit a feleségemnek és magamnak? – Egyre dühösebb lett. – Mégis, honnan a francból jött ez?
– A városházáról – válaszolta a férfi.
– Ballantine? Tudhattam volna. Az a rohadt fasszopó! – üvöltötte és keresztülhajította az üres sörös dobozt a kerten.
– Már évek óta rád szállt. Most, hogy kiléptél a hivatalos szervektől és sikeres vagy, azt feltételezi, hogy valami rosszban sántikálsz.
– Az a fattyú! – sziszegte Johnnie, felkapva Alma egyik virágcserepét.
– Hohó! Nyugi! – állította le Pizo. – Nyugodj meg, Johnnie! Valaki jön.
Hirtelen kinyílt az ajtó és egy energiától túlfűtött három éves kissrác rohant ki rajta.
– Pido! – kiabálta Phillip a keresztapja felé rohanva.
Pizo elkapta a kisfiút és a magasba emelte.
– Philly Phil! – kacagott. – Hogy van ez a nagylegény?
– Jól vagyok, Pido. Mikor jön meg a babátok?
Pizo leült és az ölébe ültette a kisfiút.
– Még négy hónap, kölyök. És akkor lesz egy kis barátod, vagy barátnőd, akivel játszhatsz.
– Juppí! – lelkendezett Phillip. – Nézhetünk együtt Teletubbies-t.
Pizo összekócolta a kisfiú haját.
– Persze, kölyök.
– Mama! Nézhet Pizo babája Teletubbies-t velem? – nézett Phillip Johnnie-ra.
A fia hangja segített Johnnie-nak visszanyerni az önuralmát.
– Persze, bajnok. Amit csak szeretnél… Menj, szólj a maminak, hogy hozza a húst!
– Okés, mama! – mondta a kisfiú, és leugrott Pizo öléből.
Miután Phillip eltűnt az ajtóban, Johnnie visszafordult Pizóhoz.
– Ezt még folytatjuk… Ebéd után.
A férfi nem szólt semmit, csak bólintott.
***
– Ez mennyei, kicsim! – mondta Alma, a sztéket ízlelgetve.
– Igazán kitettél magadért, Johnnie – értett egyet Diana.
Johnnie nem is figyelt rájuk. Még mindig azon gondolkodott, amit Pizo mondott korábban. Alma észrevette, hogy valami zavarja őt. Nem tudta, tanácsos-e szóba hoznia a vendégek előtt, ezért csak átnyúlt az asztal fölött, és megszorította a másik nő kezét. Johnnie ránézett, és halványan elmosolyodott. Alma viszonozta a gesztust, majd egy kérdő pillantást vetett Pizóra.
– Juice-t, mama! – szakította félbe a pillanatot Phillip, felemelve a poharát.
Johnnie elvette, és megtöltötte gyümölcslével.
– Egy pillanatra el kell mennem – állt fel az asztaltól.
– Én is megyek – csatlakozott azonnal Pizo, megtörölve a száját egy szalvétával.
Johnnie a bárszekrényhez sétált, és töltött magának egy italt.
– Te is kérsz, Pizo? – A férfi csak rázta a fejét. – Szóval, mond csak el, mi is folyik itt valójában!
– Választási év van, J. Ballantine küzd a szavazatokért. Az eddig nyújtott teljesítménye nem túl meggyőző, ezért most a korrupció elleni harc éllovasaként igyekszik növelni a presztízsét. Kiszemelt már pár embert, de, úgy tűnik, elsősorban rád fókuszál.
– Azóta a nyakamba liheg, hogy rájött, leszbikus vagyok. Én meg nem tehetek ellene semmit – kortyolt bele Johnnie az italába. – Mi a francért baszakszik velem?
– Sikeres üzletasszony vagy. A fenébe is, csak három éve kezdted, és máris kiépítettél egy prominens vállalkozást – válaszolta a férfi. – Kedves barátom, te vagy az ő fehér bálnája. Bármit előbányászna, hogy megfogjon.
– Mit tervez az a sunyi kis menyét? – sziszegte Johnnie.
– Próbálja a gyanú magvait elültetni a testületnél, és… utálom ezt mondani, de a pletyka terjed, mint a futótűz. Talán hamarosan már arra fog pályázni, hogy előszedjék az aktáidat.
Johnnie érezte, hogy elönti a düh. Azok után, hogy ennyit tett a városért és a testületért? Majdnem az életébe került.
– Ez lerombolhatja a hitelemet az ügyfeleimnél – zsörtölődött.
– J! Nincs semmi a kezében. Csak próbálkozik. Tiszta vagy.
– Én tudom, te is tudod. De az ügyfeleim nem. Az a seggfej tönkre akar tenni.
Mielőtt Pizo bármit is mondhatott volna, Alma sétált le a lépcsőn.
– Bocsánat, de Diana azt mondja, elfáradt és szeretne haza menni.
– Oké, Alma. Szólj neki, hogy mindjárt megyek! – kérte a férfi.
– Ö… Johnnie? – habozott Alma. – Minden rendben van?
– Persze, kicsim – erőltetett magára Johnnie egy mosolyt. – Minden rendben.
Alma vetett rá egy gyanakvó pillantást, de aztán úgy döntött, hisz neki. Bólintott, és felsétált a lépcsőn.
– Johnnie, ígérem, nyitva tartom a fülemet, és szólok, ha bármi történne.
Johnnie felállt, és megszorította a barátja vállát.
– Köszönöm, Pizo – mosolygott rá. – Gyerünk! Mielőtt a feleséged elveszti a türelmét. Nem venném a lelkemre, ha a kocsiban kellene aludnod.
***
Miután ágyba dugták Phillipet, Johnnie átment a hálószobába. Almát épp az öltözködő asztalánál találta, amint a haját fésüli. Amikor észrevette Johnnie jelenlétét, felé fordult.
– Querida! Tudni szeretném, mi történt veled ebéd közben.
Johnnie nehézkesen felsóhajtott és leült az ágy szélére.
– Régi ügy, Alma. Tényleg nem akarok róla beszélni.
Alma úgy döntött, óvatosabb lesz. „Ha nem most, majd máskor, szerelmem. Tudom, hogy valami bánt, és egyszer el fogod mondani” – gondolta, de csak ennyit mondott: – Rendben, szerelmem!
Odalépett Johnnie-hoz egy szál hálóingben. Megsimogatta a nő combját és megcsókolta a nyakát. Johnnie halkan felnyögött, Alma pedig érezte, ahogy a szíve hevesebben kezd verni. „Ez az, Querida!” – gondolta. – „Engedd, hogy eltereljem a figyelmed minden problémádról!”
– Mmm, kicsim! Igazán jó illatod van – mondta Johnnie, a felesége vállára hajtva a fejét.
Alma a testéhez dörgölte a sajátját, engedve, hogy kemény mellbimbói a hálóing vékony szövetén át a másik bőrének feszüljenek. Johnnie eltávolította a ruhadarabot, és a szájába vette a meredező bimbókat. Alma a hajába túrt és hátra döntötte a fejét. Tudta, hogy Johnnie-ban már alaposan dolgoznak a hormonok, ezért teljesen átadta magát a nő akaratának. A hév, ahogy Johnnie rávetette magát, nyilvánvalóvá tette, hogy hosszú éjszaka elébe néznek.
Folytatása következik!
Ui.: A képen Emanuela de Paula alias Johnetta "Johnnie" Green.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
A gyilkosnak két arca van I. rész 1. fejezet
Beküldte: Anonymous,
2012-03-18 08:00:00
|
Regény
Előző részek
Beküldte: Anonymous ,
2012-03-07 00:00:00
|
Regény
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
Beküldte: Anonymous ,
2012-03-05 09:00:00
|
Regény
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
Beküldte: Anonymous ,
2012-03-01 00:00:00
|
Regény
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
Beküldte: Anonymous ,
2012-02-24 07:00:00
|
Regény
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
Beküldte: Anonymous ,
2012-02-20 09:00:00
|
Regény
Eddig történt (azok kedvéért, akik csak most kapcsolódnának be): Miután egy halott lány testére bukkannak az észak-karolinai Wilmington partjainál, Johnetta „Johnnie” Green és társa, Pizo Petrillo azonnal nyomozni kezdenek. A szálak Johnnie régi törzshelyére, a The Back Door nevű leszbikus bárba vezetnek, ahol az áldozat prostituált volt és ahol a titokzatos latin nőként leírt gyilkos becserkészi áldozatait. Az elkövező kézre kerítése közben azonban Johnnie-nak a magánéletében is meg kell...
Hasonló történetek
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
Nem baj, mert ugyan nem egy elkapkodott cselekmény volt az elődje sem, és néha több részen át szinte helybenjártunk, összességében kellemes olvasmány a hasfelmetsző is, s így most is erre számítok.
A hasfelmetsző epilógusában Alma már terhes volt, Phillip pedig most még csak 3 éves. Tehát a hasfelmetsző kezdete óta 5 évnél nem telhetett el több, de inkább kevesebb.
A fejezetek ennél nemigen hosszabbak (előfordul, hogy még rövidebbek is), de a történet sokkal hosszabb. (45 fejezet, ha jól emlékszem.)
Remélem, hogy végig fogod követni és számítok a tartalmas megjegyzéseidre. :wink:
Ezt is köszönöm