Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Végítélet

A phargob nép már rég kiszemelte magának az általuk Narroxnak nevezett bolygót. A Narrox jelentése phargob nyelven "víz"-et jelentett. A Narrox a P-314-es számú csillag körül keringő 9 bolygó közül a harmadik bolygó volt. A P-314-es csillag naprendszerét H-1045-ös naprendszernek hívták. A H-1045-ös naprendszerben csak a Narroxon volt élet, valószínű azért, mert ennek a bolygónak majdnem 75 %-át víz borította, a többi szárazföld volt, ahol hatalmas, négy lábú élőlények éltek. Persze volt amelyik két lábon járt. Ezt a phargobok onnan tudták, hogy már több millió éve felfedezték, s többször is elutaztak erre a bolygóra, hogy megvizsgálják tüzetesebben. Az ottani élőlények, melyeket a phargobok yurno-nak, azaz "szörnyetegnek" neveztek, ellenségesen fogadták őket.

A phargobok (meglepő módon) a Phargob nevű bolygón éltek. ez az A-000-ás csillag körül, az A-0000 naprendszerben volt a 13 bolygó közül a 4-edik, viszont a phargobok technikai fejlődése teljesen lakhatatlanná tette a Phargobot. Ezért kell a phargoboknak új élőhelyet keresni. A Narrox megfelelőnek bizonyult, csakhogy azon már éltek.
A Phargob legfőbb embere, aki egyben a phargobi hadsereg vezetője volt, azt tanácsolta, hogy egy 320 zaraxos energiabombával pusztítsák el az ott élő yurnokat. A zarax egyébként egy mértékegység volt az energiabombák hatótávolságának mérésére. A 320 zarax elérése rekord volt a Phargob történelmében.

- Uraim! - mondta a hadsereg vezére, Lixor - Évente rekordszámú, 1 milliárd phargob pusztul el, de helyettük csak 5 millió születik, ez szinte irreálisan nevetséges és egyben szomorú számadat. Ha kiszámoljuk, arra jutunk, hogy 7 éven belül kipusztul Phargob teljes lakossága. Ez mind a környezetszennyezésnek tudható be. Sajnos nem tehetünk ellene semmit, mármint a teljes kihalás ellen, de mégis van egy lehetőség: ha más bolygóra költözünk...
- Már elnézést - szólt közbe a gyűlés elnöke -, de ezt már tudjuk, 3 éve. (szerző: Itt kell megjegyeznem, hogy ez nem földi évnek, hanem phargobi évnek tudható be, ami körülbelül 560 földi nap hosszúságú) Nem beszélhetne arról, ami a gyűlés lényege: a Narrox.
- Ó, hát persze, elnézést. - mondta Lixor - Tehát, nincs más választásunk, mint elköltözni, evakuálni kell Phargob összes élőlényét a Narroxra, de tudják, hogy ott élnek már a yurnok, akiket sajnos nem küldhetünk el onnan, ezért arra gondoltam...

- Hogy kipusztítsuk őket?! - szólalt föl egy vezető személyiség, aki a pénzügyeket kezelte civil életben - Ez biztos hogy jó ötlet? Nem teszünk ezzel rosszat?
- Fején találta a szöget. Mármint azzal, hogy ki kell őket pusztítani - folytatta a hadvezér - A 320 zaraxos hiperbomba már készen áll első és egyben utolsó útjára. És ezzel nem teszünk rosszat. Egyszerűen mentjük a bőrünket.
- De kipusztítunk egy 150 millió éve fönn álló fajt! - szólalt föl ismét a pénzügyi vezető, aki így egy vitába folyamodott Lixorral.
- És ha nem tesszük meg, akkor kipusztítunk egy 314 millió éves fajt: a phargobokat! Nem értik meg, hogy...
- De nem lehetne békésen megélni...
- Nem! Látták a 2 évvel ezelőtti expedíciónál, hogy milyen ellenségesen fogadtak. Azt mondták, ha mégegyszer idejövünk széttépik az összes phargobot, aki odamegy. Persze nem tudták, hogy nekünk fegyvereink is vannak, és valószínű még most sem tudják. És a fél évvel ezelőtti békeexpedíció? Megölték háromszáz katonánkat, és a biztonságból odavitt fegyvereket is összetörték, fölmásztak az álló űrhajók tetejére, és széttépték az energiapuskáinkat! Lássák be, nincs más választásunk.
A konferencia véget ért. A támadás megkezdődött...

******

A Föld nevű bolygón, melyet az ott élő óriási, magukat rettenetes gyíknak nevező élőlények uraltak, csend és béke honolt. Persze a természet körforgását leszámítva, azaz hogy az erősebb megöli a gyengébbet: a béke nem is e szempontból értendő, hanem a már említett természet zavartalan körforgására kell érteni.
Egy szép délutánon az égen sötét pontok jelentek meg. A gyíkok kis része ezt fel is fedezte.
- Már megint a phargobok... - jegyezte meg az egyik, négy lábon járó, hosszú nyakú rettenetes gyík - Úgy látszik, nem tanultak abból az 1 évvel ezelőtti esetből.
A pontok egyre nőttek, majd kis foltok lettek belőluk, ezután nagy foltok, majd hatalmas zajjal leszálltak a bolygóra.
- Gyíkok, felkészülni! - kiáltott az egyik, aki mögött már csatasorba sorakozott a többi rettenetes gyík.

Az ott lévők gyűltek össze egy gyors támadásra, körülbelül 30-an lehettek, a múltkor is 23-an tépték szét a phargobok 300 egyénből álló békehadseregét.
Kinyílt a középen álló, legnagyobb űrhajó ajtaja. Azon kisétált Lixor, a hadsereg vezére.
- Tűnj innen, phargob, vagy megismétlődik az 1 évvel ezelőtti! - szólt a rettenetes gyíkok "hadseregének" elején álló gyík.
- Nem fog, mert most mi támadunk! - szólt vissza dacosan Lixor.
- Miért, talán most 1000-en jöttetek? Ez minket nem...
- Nem! - szakította félbe Lixor - Hadd magyarázzam el: a mi bolygónkon már nem lehet élni, ezért a ti bolygótokon fogunk élni mostantól.
- Azt leshetitek! Támadás! - kiáltott az elöl álló gyík, és rögtön megkezdték a rohamtámadást.
Erre Lixor előkapott a zsebéből egy távirányítót, majd azt mondta:
- Ez egy 320 zaraxos energiabomba irányítója, ha ezt a gombot megnyomom, mind odavesztek, és miénk lesz a bolygó!

A "hadsereg" élén álló, illetve rohanó gyík, nagyot fékezett, majd a mögötte állók is megálltak.
A vezérgyík most már kicsit félénkebb arccal szólt:
- Mi az, hogy 320 za...
- Ez azt jelenti, hogy egy 3,5 nozok átmérőjű energiagömb fog becsapódni erre a helyre, ahol így egy 46 nozokos kráter fog keletkezni, s ha ez nem lenne elég, mindenki megfullad a felkavarodó portól, ami eltakarja majd az eget, így előbb-utóbb megfagytok (A nozok egy hosszúság-mértékegység volt a phargoboknál; a 3,5 nozok kb. 10 km-et, a 46 nozok pedig kb. 150 km-et jelent.).
- Ezt ugye nem gondoljátok kom... - kezdte volna az egyik gyík a "seregből".
- De. És máris kilőjük a bombát. Viszlát, yurnok! Ez a ti végítéletetek. - ezzel a végszóval Lixor visszasétált az űrhajóba, ami becsukta ajtaját, s a többi űrhajóval együtt (ami a biztonság kedvéért volt ott) fölemelkedett, majd kirepült a Narrox/Föld légköréből.
- NEEEE!! - ordított az űrhajók után a vezérgyík.
- Nyugi Scuhl, csak blöffölt... ugye? - kérdezte megszeppenve egy másik gyík.


Lehajtott fejjel a Narrox légköréből kiérve Lixor csak annyit mondott: - Kilövés... - és megnyomta a gombot.
Az energia bomba pedig hatalmas sebességgel a Narrox felé kezdett száguldani.


- Meddig várjunk még, Scuhl? - kérdezte egy gyík a seregből.
- Nem tudom... lehet, hogy tényleg csak ránk akart ijeszteni.
Ekkor egy harmadik gyíknek leesett az álkapcsa az ijedtségtől, majd farkával az ég felé mutatott:
- Az meg mi a...
Mindenki odanézett. Az energiabomba zuhant feléjük hatalmas sebességgel.
- Ez hatalmas... - szólalt meg Scuhl.
- Mi lehet ilyen nagy...? - kérdeztek hasonló dolgokat még a gyíkok, majd Scuhl fölkiáltott:
- Futáááás!!!
És a sereg futásnak eredt. Hátrafordultak, majd fejvesztve kezdtek el menekülni a közeledő árnyék elől.
A réten legelő többi gyíknak is odaordítottak:
- Meneküljetek az életetekért!!
De nem tették. Nem tudták, miért kéne elmenekülni.
Scuhl megállt:
- Hát nem értitek? Fussatok már...
Ekkor egy irdatlan nagy robbanást lehetett hallani a hátuk mögül. A föld beleremegett, mindegyik gyík elesett. Scuhl fölnézett: egy hatalmas, fényes tűztorony emelkedett a magasba.
- Ezt érdemeltük... - mondta Scuhl.

A szél ekkor megerősödött. Olyannyira, hogy a fák kiszakadtak a helyükről, és a gyíkok is elkezdtek csúszni a földön. Megláttak a távolból egy hatalmas tűzfalat, mely feléjük közeledett, s amikor elért hozzájuk, elsöpört minden ott fekvő élőlényt, a fákkal, gyíkokkal és más kisebb állatokkal együtt.

A robbanás óriási erejű volt. A tűzfelhő több kilométer magasra emelkedett, még az űrből is látták a phargobok. A lökéshullám többezer kilométerre elért, mindent elpusztított, ami az útjába került. Pár óra múlva a robbanás lökéshulláma elhalt. A helyén valóban egy kb. 140-150 km-es krátert hagyott, mely még több hónapon át izzott. A kráter többezer km-es környezetében csak homok maradt. A robbanás fölkavarta a port, ami belepte az egész eget. A látótávolság 0 m volt. A Föld többi pontján a gyíkok nem tudták, mi történt, csak annyit láttak, hogy elsötétül az égbolt. A robbanás közvetlen környezetében többmillióan haltak meg. Párszáz éven belül az összes gyík elpusztult. Megfulladtak. Megfagytak.

A phargobok elérték céljukat. Másrészt azonban nem volt nagy szerencséjük: többmillió évig még nem költözhettek oda, mert a por nagyon lassan ült el. Többszáz különböző narroxi faj túlélte a robbanást és a következményeit, sőt, többször is volt olyan időszak, hogy sokezer évre eljegesedett a bolygó északi része, csak a déli részén pedig nem fértek volna el. Végül megelégelték a várakozást: közvetlenül egy jeges korszak vége után a Phargob teljes lakosságát a Narroxra evakuálták. Azóta ott élnek. Körülbelül 40 ezer éve. A rémes múltat, hogy saját hibájukból lakhatatlanná tettek egy bolygót, elhallgatják az utódok elől. Nem akarnak szégyenkezni. Azt hazudják, hogy teljesen tudatlan ősemberekként kezdték, majd a technika szép lassan fejlődött a tudás fejlődésével egyenesen arányosan. Ez nem igaz. Illetve nem a phargobi technika teljes alkalmazásával költöztek a Narroxra (amit átneveztek Földnek, mert mindenki szárazföldön élt), hanem eléggé leamortizálták azt: nem akarták ugyanazt a hibát elkövetni, mint a Phargobnál, ami a technikának és az avval járó környezetszennyezésnek tudható be. Még a saját népük nevét is "emberiségre" változatták, és az egyes fajokat "embernek" hívták.

Igazából már régen megkezdték a múlt elhallgatását. A Földre költözés után pár száz évvel. Ezért már, a mai időkben, senki sem ismeri az igazat. Nem ismerik a múltjukat. Tudatlanul keresik az emberiség eredetét. Szerencsére sosem fogják megtalálni.
Hasonló történetek
3172
Ebben a pillanatban Mr. Tuvok pultján az érzékelők kijelzője két rövid hangjelzést adott le. Mindenki felé kapta a fejét. A parancsnok helyettes higgadtan válaszolt, miután leolvasta az adatokat.
- Kapitány. Három Rektaarián hadihajó közeledik felénk elfogó pályán. Alig egy perc múlva lőtávolságba érnek. – tájékoztatta a jelenlévőket.
- Élesítik a fegyvereiket! – jelentette izgatottan Harry.
- Mr. Paris! Irány a csillagköd teljes impulzussal! – utasította a kapitány...
3675
- A válasz több mint egyszerű! A tér-idő szakadásnak itt volt a kivezető nyílása. Ráadásul, ha jobban megnézzük a be- és a kijárat szinte pontosan egy síkban, vannak. Össze lehetne kötni őket egy képzeletbeli egyenessel! Az kétséget kizáróan a véletlen műve!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bajusz ·
Nem nyerte el a tetszésemet... :frowning:

Tom55 ·
Nem rossz az alaptörténet, de lehetett volna sokkal jobb is és maga az is, ahogy az események történtek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: