Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tyr a múlt harcosa 15

15. fejezet
Harc a lelkekért

A nap Tyr számára edzéssel és tervkovácsolással, Antoniának aggódással telt. Aggódott, hogy mi lesz este, és milyen tervei vannak vele a démonnak, ám majd minden kiderül. Félt, hogy valami rossz van készülőben, de bízott benne, hogy Tyr és ha lehetősége lesz rá, neki is sikerül majd megakadályozni, és keresztül húzni a számításokat. Este eljött a démon, és megjegyezte:
- Látom, napközben eljött a hadistened! Miért nem vitt ki, ha már meglátogatott?
- A válasz nagyon egyszerű! Mert kihívlak egy párbajra, ahol a lány, a saját, és a testgazdád élete lesz a tét. A nyerek, elengeded a lányt, elhagyod a nő testét és visszakotródsz az Alvilágba, ha vesztek, megölhetsz minket, és hogy tetézzem a nagylelkűségem, még a hatalmamat is megszerezheted! Erre vágytál, nem?- kérdezte hirtelen a férfi, aki már napnyugta óta ott volt a raktárban egy sötét falrésznél állva, ám most kilépett egy a hold által megvilágított helyre, mely kétlépésnyire volt tőle.
- Nagyon gáláns ajánlat!- mosolygott gonoszul a démon.
- Kell vagy nem?- mordult fel Tyr.
- Elfogadom.
- Tyr, nem gondolod, hogy túl sokat kockáztatsz?- kérdezte Antonia aggódva.
- Szeretek nagy tétben játszani.
- Igaza van, kölyök! A játék úgy izgalmas, ha nagy a tét.
- Remélem, tudod, mit teszel, mert…
- Ne merj kételkedni, Halandó! Utálom a kételkedést, és a bizalmatlanságot!- kiáltott rá az isten.
- Jól beszélsz, hadisten.
- Elég a szócséplésből! Nos, készen állsz, az utolsó csatánkra?
- Természetesen! Győzzön a jobb! De lenne nekem is egy aprócska feltételem. Mivel nekem nincs kardom, ezért csak a puszta varázserőnket használjuk egymás ellen.
- Elfogadom!

A nő és a férfi egyszerre lendültek támadásba. Tyr bevette a Hagalaz és a Teiwaz erejét, míg a démon az Alvilág legsötétebb varázslatait.
„Elment ennek a Tyr-nek az esze! Kockára tesz mindent, holmi kósza „nagylelkűség” címén! Megőrült, esküszöm nincs magánál! Várjunk csak! Lehet, hogy van egy terve, amit csak a nagylelkűség álcájával takar? Melegen ajánlom, hogy nyerjen az a terv, bármi is az, mert ha nem, akkor mindannyian meghalunk! Tyr, Tyr nehogy veszíteni merj nekem, különben nagyon meg leszel verve! Már ha lesz időm rá.”
Könyörtelen harc bontakozott ki a lány orra előtt, és úgy tűnt Tyr szénája nem állt valami jól. Úgy tűnt a rúnák ereje sem képes megfékezni az Alvilág hatalmát. Tyr rengeteg sebet kapott, ám keveset volt alkalma viszonozni. A démon mindent megtett, hogy Tyr veszítsen.
„A nyavalya törje ki ezt az átkozott démont, képtelen vagyok bármelyik támadását elhárítani!”- gondolta bosszúsan Tyr, mikor épp csak egy hajszálnyira sikerült kitérnie egy varázslat elől.
„Remekül harcolsz Tyr barátom, de félek, hogy kevés vagy! Látszik, hogy nem vagy varázsló, és nem értesz a mágiához, hiába vagy Odin fia, és hiába birtoklod az erejét, nem fog megvédeni a Haláltól!”
„Tyr-nek nagyon kell vigyázni, ha élni akar, mert ez az átkozott, még tényleg benyújtja a számlát neki!”
- Ne szórakozz, Tyr! Nem úri kisasszony az, hogy kímélni kelljen! Kapd el!- kiáltotta.
„Kíméli ám az öreg Halál!”- gondolta a férfi dühösen.
Összeakaszkodott a nővel, és a hasába mélyesztette a kézét, majd aktiválta a Hagalazt. Tina felsikoltott, testén végigrohant a pusztító erő, s rángatózni kezdett, hogy szabadulhasson.
- Na ez hogy tetszik, szépségem?- kérdezte a férfi.
- Ezt ne úszod meg szárazon!
Azzal ő is támadott, ám Tyr szívét vette célba, és nem a hasát. Hatalmas mennyiségű gonosz erőt engedett bel, amit az isten képtelen volt elviselni, s ellökte magát a nőtől, aki hozzávágta a raktár falához.

- Na, drága, ez a húzás, remélem elnyerte a tetszésed!
- Ennyit tudsz csak? Ez igen siralmas teljesítmény, egy olyantól, mint te! - nevetett a férfi, s Antonia rémülten látta, hogy a szája szélén vér buggyan ki. Tyr azonban tudta, hogy ez nem volt olyan „siralmas” teljesítmény, mint ahogy ő azt állította, hisz egy nagyon erős varázslat volt.
„Tyr most nagyon nagy bajba került! Ha nem tudja folytatni, akkor minden elveszett!”- figyelt a lány.
- Tyr állj fel! Szégyelld magad, ha egy nő ilyen könnyen el tud veled bánni!” - kiáltott fel.
- Könnyű azt mondani, mikor te nem teszel semmit!- vágta oda ingerülten a férfi.
Sokáig tartott a harc, ám végül hajnalban, minden elvesztett, már ami Tyr és Antonia életben maradási esélyeit illeti. A démon került ki győztesen. Tyr csurom vér volt, és képtelen volt tovább harcolni. Leroskadt a fal mellé, ahová a legutolsó támadás söpörte, egy nagy erejű támadás után, és hiába próbált felállni, nem sikerült.
- Azt hiszem, én győztem, és kérem a jutalmam!- lépett közelebb a nő, és belemarkolt az isten hajába.

A férfi bátran nézett az őrülettől izzó szemekbe. Már nem érdekelte mi fog történni, jöjjön a halál! Legyen vége ennek az őrületnek! Legalább nem úgy hal meg, hogy nem harcolt meg a győzelemért.
- Vedd el! Megígértem, hát betartom az ígéretem!
- Tyr, elment az eszed! Nem teheted!
- De igen! Emelt fővel vállalom a halált, és nem hoztam senkire szégyent. Ez a tudat elég nekem!
- De nekem nem! Hé te! Hagyd őt békén, inkább engem ölj meg!- kiáltott sírva.
- Ne légy türelmetlen, rá is sor kerül majd!- nevetett a lány arcába a démon. Antonia tehetetlen dühében ellökte magát a rácstól, majd neki futott, és felugrott rá. Tépni kezdte börtönének „falait”.
- Tyr! Ne tedd, ne engedd, Tyr, hallod!- zokogta.
- Sajnálom, a fogadás, az fogadás!- suttogta maga elé a férfi.
Antonia a könnyein át csak azt látta, ahogy a nő felrántja ültéből a férfit, és a mellkasának szegezi a tenyerét, és kiszívja belőle a rúnák hatalmát. Hallotta, ahogy Tyr a súlyos veszteség után nagyott puffanva ér, földet, és kínlódva felnyög, majd a nő őrült kacagását.
- NEEEEE!- síkította fájdalmában, s elengedte a rácsokat, lekuporodott a földre, és zokogni kezdett.

Tina nevetésén és Antonia sírásán kívül más hang nem törte meg a csendes, kikötői éjszakát. Tyr a földön feküdt, szinte öntudatlanul, mikor az arcán neki is legördült az első könnycsepp.
Hasonló történetek
6154
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
5047
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
További hozzászólások »
sissi84 ·
Szia!

Eddig az összes tetszet remélem hepiebnd lesz a vége! :blush: :grinning:

Antonia ·
Kösy szépen, örülök, hogy tetszett, és írtál rá! :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: