Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A titokzatos sorozatgyilkos 3. rész

Harmadik fejezet

Susan Stevenst fél órával későbbre írták be. Leült a váróteremben és gondolkozott. Kissé elbizonytalanodott. Tudta hogy hiába gondolja meg magát már nincs vissza út. De ha lenne azzal is csak elodázná. Így legalább egy hónapig nem kell jönnie. Elhatározta hogy igenis bemegy. Dugni fog és élvezni fogja. Végre sorra került. Előtte egy huszonkét éves lány volt aki különös önfeledt érzéssel jött ki. Susan bement. A focimeze volt rajta, mivel a nagy aggodalomban még azt sem vette át. De arra is gondolt hogy a férfiak buknak a sportos lányokra. Körbenézett a szobában. Hatalmas franciaágy, perzsa szőnyegek, ízléses csillárok. Minden csupa vörös és sötét rózsaszín. Amíg a fiú/férfi (megborzongott ahogy belegondolt hogy akár egy ötven éves tatát is beküldhetnek) nem jött meg végigfeküdt az ágyon és simogatni kezdte magát. Gondolta hogy ha már kellőképpen be van gerjedve nem lesz olyan feszült a szex alatt. Ujjpárnáit lassan húzta végig a melle fölső kikandikáló részén. Majd végigsimította az oldalát, majd a combját. Betolta a kezét a sortja alá és egyik ujját mélyen a puncijába süllyesztette. Nyílt az ajtó. Kirántotta a kezét a sortjából és felült.

Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is. Masszírozta a lány mellbimbóit és lassan lehúzta róla a fehér, kék toppot. Előtűntek a lány apró, de formás mellei. Az egyik mellbimbójában egy karika volt. Jerry, a „szakképzett” fiú lassan a szájába vette a karikát, majd a lány mellbimbóját is. Egyre lejjebb ment és letolta Susan sortját. A két lába közé térdelt, széttolta a lány combjait és nyelvét mélyen belesüllyesztette az apró punciba. Susan nagyokat nyögött. Jerry nyelve elég mélyre behatolt. Pár perc múlva felállt és felállította a lányt is. Susan tudta hogy most rajta a sor. Kigombolta a fiú ingét miközben csókolóztak. Lassan leguggolt és végignyalta a fiú mellkasát és a hasfalát. Kigombolta a farmerét, letolta a boxert és előugrott az eléggé apró farok. Susan rögtön betollta a szájába a faszt és szopni kezdte. A fiú hamar elélvezett. Susan csak úgy nyelte a gecit. Majd felállt és a puncijába csúsztatta a dákót. Felnyögött és átölelte a fiút.

Jerry leült az ágyra Susan pedig az ölébe. A lány rátérdelt az ágyra és lassan mozogni kezdett a fiú farkán. Pár perc és elélvezett. Lassan lefeküdtek és még keféltek egy negyed órát. Susan hamar kifáradt és elnyomta az álom. Jerry átölelte és megcsókolta. Amikor a lány felébredt már egyedül volt. Felöltözött és elment.
- Nem is volt olyan rossz- gondolta és már várta a következőt.
Másnap a suliban rögtön összefutott Jillel.
- Na milyen volt? - kérdezte a lány.
Susan lehunyta a szemét, fejét kissé hátradöntötte.
- Jó! - suttogta. - Remek.
- Én nem éreztem ezt legutóbb.
Susan hamar megtudta, hogy Jill már kétszer is volt az ETI-nél. Megharagudott, hogy nem mondta el neki, de hamar megbocsátott. Beszélgettek egy kicsit. Susan elmesélte, hogy mivolt ott a teremben. Elmesélte Jerryt, a szexet és mindent. Megegyeztek, hogy legközelebb együtt mennek és ha lehet megkérik, hogy had kapják Jerryt. Lehet hogy hármas szexben még jobb lesz. A két lány boldogan gondolt arra hogy milyen is lesz.
Hasonló történetek
6104
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
4289
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
További hozzászólások »
grr ·
akkor hol a sorozatgyilkosság? :-D

tanárúr ·
ne hülyéskedjünk. Ez valmi förtelmes konpiláció, illetve: annak is gyenge. Valaki megkereshetné az angol eredetit. Viljuplíz.. Talán Szivascs úr tud valamit tenni.
Hórusz ·
Mi van?
Most a művem nem tetszik vagy a hozzászólás? Egyébként saját kitaláció. És a sorozatgyilkos majd később jön.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: