Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tyr a múlt harcosa 10

10. fejezet
Az élet rúnája

Tyr csak nagy nehezen tudta abbahagyni a sírást. Odin nem szólt egy szót sem ez alatt, csak ölelte, és hagyta, hogy a fia jól kisírja magát.
- Miért nem tudok semmit sem tenni? Miért vagyok isten, ha meg van kötve a kezem?- zokogta.
- Vannak dolgok, amiken az istenek sem tudnak változtatni.- felelete csendesen Odin.
- Tennem kell valamit, nem nézhetem tétlenül, hogy meghaljon!
- Tudom, hogy szeretnéd, és azt hiszem, a legjobb embert hívtad segítségül.
- Tudsz segíteni? Hogyan- kapta fel a fejét a férfi.
- Ezt inkább olyan helyen beszéljük meg, ahol avatatlan fülek nem hallják.
- Antonia háza elég semleges terület?- nézett reménykedve a férfi. Az öreg szavai felkeltették a kíváncsiságát, és a szívében a reményt.
- Igen, tökéletes.

Mikor maguk voltak a házban Tyr hellyel kínálta az öreget, majd maga is letelepedett. Mikor Odin bele akart kezdeni a beszédébe, Freyja kaparni kezdte az ajtót.
- Bocsáss meg, szegény kutyáról, nincs aki, gondoskodjon.- mosolygott a férfi.
- Etesd meg. Nyugodtan.
Tyr gyorsan megetette a kutyát, majd letelepedett az öreghez, és megkérdezte:
- Mi a terved? Hogyan tudnál segíteni Antonián?
- Pofon egyszerűen. Megajándékozlak az Élet rúnájával.
- Az Élet rúnája? Sose hallottam róla!
- Persze, hogy nem, hisz te nem vagy Beavatott.
- Ez igaz. Tehát, mit tud ez a rúna?
- Közismertebb neve Sowulo. Lehet alkalmazni energia, erő, siker, gyógyítás, termékenység érdekében. A jelentése Nap, melynek fénye és melege az életet és növekedést jelenti, mindent, ami jó.
- Értem. Tehát ebben rejlik a titka.
- Így van. Te a gyógyító funkcióját fogod felhasználni Antoniánál. Erőt adsz neki, és ez az erő fogja gyógyítani.
- Rendben.
- Akkor most átadom neked a rúnát, de vigyázz, mert Hagalaz tulajdonságai akadályt támaszthatnak a Sowulo használata közben, és ha nem tudod kontrolálni, akár meg is ölheted a kislányt.
- Vigyázni fogok, ígérem!
- Akkor gyere közelebb, Tyr!- szólt az istenek atyja, majd Tyr jobb melléhez illesztette két ujját, néhány halk szót mondott, mire a férfi teste megmerevedett, majd görcsberándult. Ugyanazokat a kínokat élte át, mint a másik négy rúna megszerzésekor. Odin csak nézte a fiát, és ennyit mondott, mikor a férfi kezdett megnyugodni.
- Légy bátor, és az újonnan kapott hatalmadat jóra használd! Mostmár sikerülni fog a harcod mind Antoniáért, mind a démon ellen!
- Köszönöm, atyám!- suttogta kimerülten a férfi. Odin eltűnt, és az isten egyedül maradt.

Egy óra volt pontosan. Tyr elhatározta, hogy holnap bemegy a kórházba, és segít a lányon, de addig is a hatalma alá vonja a Sowulot. Az éjszak hátralévő részében keményen kínozta saját magát, hogy szét tudja választani a benne lévő rúnák erejét, melyek most még csak rendezetlenül kavarogtak benne. Nehéz volt, de végül sikerült. Fáradt volt, ezért lefeküdt aludni. Tíz órakor kelt, lezuhanyzott, majd bement a kórházba. Antonia már jobb színben volt, mint amikor otthagyta, de azért a férfinak újra elszorult a torka. Leült a lány mellé, megfogta a kezét, behunyta a szemét, majd koncentrálni kezdett, és aktiválta a Sowulo gyógyító képességét. Kis adagot adott a lánynak először, és csak öt percig tartott a varázslat. Mikor végzett, megsimogatta a lányt.
- Remélem, tudtam neked segíteni, Antonia.- suttogta.
Tyr csak este ment el a kórházból, mikor ismét kitessékelte az ügyeletes nővér. A főorvos néha benézett az új beteghez, így Tyr-rel is megismerkedett. Rokonszenvesnek találta a fiatalembert, és igyekezett megnyugtatni, hogy a lány itt mindent megkap, amire szüksége van.
- Holnap csak késő délután jöjjön meglátogatni, mert a nap folyamán sok vizsgálatot fogunk elvégezni rajta.
- Miféle vizsgálatokat?
- Hát olyanokat, amelyekből megállapíthatjuk, hogy milyen kezelést válasszunk, amivel a lehető leghamarabb meggyógyulhat.
- Értem. Köszönöm, doktor úr.
- Nincs mit. Még fél órát maradhat, aztán a lányt el kell vinnünk néhány előzetes vizsgálatra.
- Jó. Mondja csak, ki ezen az osztályon a kezelőorvosa?
- Én vagyok. Miért kérdezi?
- Tegnap egy fiatal orvos műtötte meg, és azt mondta, hogy minden az elkövetkezendő 24 órán múlik. Hogy látja, életben marad?
- Igen, ahogy nézem, megmarad. Tudja vettünk már tőle vérttegnap éjjel, és az óta megkaptam az eredményeket. Nagyszerűek az eredményei más betegekéhez képest, a szervezete nagyon erős.
- Ezt örömmel hallom. Most mennem kell, de délután ismét eljövök.
- Rendben. Az unokahúga eredményeire nem kíváncsi?
- Nem mondana nekem semmit, mivel nem végeztem orvosképzőt.
- Akkor mi a foglalkozása?
- Katona vagyok. Főhadnagy.
- Értem. Nos, akkor isten áldja!
- Viszontlátásra!

A napok egyformán teltek Tyr számára, aki kezdte megszokni az állandóságot. Napjában kétszer a kórházban volt, Antoniát gyógyította a Sowulo segítségével, a közte lévő időt, pedig edzéssel töltötte. Bosszút akart állni a démonon, amiért a lányt kórházba jutatta. Elege volt abból, hogy ha találkoznak mindig futni hagyja a nőt, és most elhatározta, hogy végképp megszabadul tőle. Most nincs aki megállítsa, és nem lesz kegyelem!
Hasonló történetek
5041
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
4415
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: