Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rockerek: Félelem az erdőben 3. fejezet

Lassacskán kis sötét felhők kerülgették a nap izzó sugarait…
Csöpp… csöpp… csöpp…
A nyári hűsítő csapadék elérte forró testünket.
Percekig tartott, de jól esett, mert ebben a sűrű gazosban még melegebb volt, mint az erdő bármely részén is…
Percek múltán.
Lábunk alatt eloszlott a porfátyol… a kicsinyke szél sem fújt már… ismét forróság uralta a kihaltnak tűnő erdőt.
- Hol lehetünk?
- Nézd! Fogalmam sincs, de… ha arra megyünk… látod
- Aha
- Akkor valószínű kijutunk az erdőből… legalábbis én így gondolom
- Aha. Peti, te hiszel Lacinak?
- Hát… nem tom… majd elválik…
Én bizakodtam, de az előttem tornyosuló bokrok és fatömegek, egyre csak fogyasztották hitemet.

Kora este.
- Hallottátok ezt –hirtelen felkaptam a fejem
- Képzelődsz… leráztuk azt a szemetet
Próbáltak nyugtatni… Egyszer csak egy kutya bújt elő az egyik tüskés bokor közül…
Gondoltuk közel lehetünk a kiúthoz… s a kutyába vetettük utolsó reményeinket is. Ha betalált, akkor ki is talál innen (vagyis mi így hittük).
Futottunk. Tartottuk a lépést a fekete vadászkutyával. A nyakörvén írta a nevét: Toddi
Fura név, de kit érdekel. Szürkült az égbolt.
Egy ösvényhez értünk, mely egy faházhoz vitt minket. Furcsa légkör vette körül a házat. Fény látszódott a kicsinyke ablakán keresztül.
- Toddi, kicsinyke jészágom hol kóboroltál. Ti kik vagytok- nézett ránk rémült arccal. Huligánok vagytok, menjetek innejen el, mert…
- Hé, hé! Vegyen vissza papa- szólt oda Peti. Menedéket keresünk, eltévedtünk és valaki üldöz…
- Tehát nem akartok bántani? Mert nem fogom…

Elmagyaráztuk neki, hogy mi a helyzet. Nagy nehezen felfogta (de nem biztos). Elmondta, hogy innen nincs messze a 22 - es út, ami egy kis faluba vezet. Elmondása szerint egy nap alatt oda lehet érni.
Megbeszéltük vele, hogy itt maradunk éjszakára és csak holnap megyünk tovább…
Már mindenki aludt, de én szokásomhoz híven nem. Feküdtem a földön és reszkettem. Hallottam, hogy valaki kaparászik a tetőn. Nem voltam egyedül. A halvány gyertyafényben mellém kúszott Toddi. Látszott, füleit nagyon hegyezte ő is hallja.
Pár percre elaludtam, de felébredtem, mert Toddi nyalogatta a kezemet.
- Mi az - kérdeztem tőle mire ő, lehajtotta fejét.

A gyertya már csak pislákolt… sötétség lett. A hold némileg világított, de a felhők zöme eltakarta és csak néha- néha bukkant fel, kicsit megnyugtató fénye. A vastag fából felépülő ajtót valami vagy valaki ugyanúgy kaparta, mint a tetőt. Toddi mindvégig mellettem feküdt. Éreztem zihálását, mely egyre csak halkult. Elaludtam.
Reggel.
- Aztán vigyázzatok magatokra ám fiaim –nyújtotta az ég felé barna kalapját.
- Vigyázunk, vigyázunk János bá.
Felvettük táskáinkat aztán elindultunk az öregtől kapott „térkép” jelezte irányba.
- Nem akartam ott bent mondani, de nektek nem fura ez… csak így itt áll egy ház a semmiben… ez hogy lehet
- Balázs! Már megint hülyeségeket kérdezel inkább, segíts kiigazodni ezen a gyenge rajzon! – oktatott ki Peti.
Hasonló történetek
5041
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
7779
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lotus ·
Te fejlődsz! ez már sokkal jobb.
Leginkább az utolsó rész. Onnan, hogy lefeküdtök aludni az öreg házában. Próbáld ezt a hangulatot megteremteni végig. Érzékletes, kezdtem tőle borzongani. Eddig hiányzott ez az érzés. Az idő múlását ne egyetlen szóval intézd el. "reggel", "percek múlva".
Ezek ilyen filmes bevágásnak érződnek így. de ha azt mondod, hogy ránkvirradt, mindjárt másabb, pedig ez is csak egy szó. Keresd a szinonímákat, és helyezz nagyobb hangsúlyt a leírásokra, hiszen mi nem látjuk, csak a leírásod alapján képzelhetjük el. Csak így tovább, remélem segítettem.

nevem:senki ·

nem szoktam ilyen buzi jeleket írni, nem is azért van, mert életem legcsodálatosabb történetét olvastam el, hanem azért, mert olyan ember vagy, aki hallgat ránk, és FEJLŐDIK, és TANUL A HIBÁIBÓL, és HORRORT ÍR (megrögzött horror-imádóként ez nekem nagyon fontos:)). Nade: a párbeszédek lehetnének életszerűbbek. Kicsit furcsa, hogy egyből megenyhül a papa, mert a huligánok elvileg nem akarják bántani...
Nem ez a lényeg, hanem az: fejlődsz, és ennek nagyon örülök. Figyelj arra azért, hogy a párbeszédeket el tudd képzelni magadban. Gondold át, hogy ilyen lejátszódhat-e valóban.
Hajrá;)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: