Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Négyen

Minden napom mozgalmas beszélgetésekkel telt. Egyik párt követte a másik. Próbáltam harminc feletti korosztály között keresni. Úgy éreztem ők már érettebbek és tapasztaltabbak, mint akik a húszas éveik elején járnak. Párom rám bízta a keresgélést, így az ezzel járó ideg java is nekem jutott. Minél több párral beszéltem, annál jobban éreztem azt, hogy mást akarnak a nők és mást a férfiak. Igazából úgy éreztem a pasik akarják ezt igazán. Ami a legrosszabb volt, hogy szinte olyanokba botlottam, akik párcserét akartak.
Minden nap beszélgettünk arról, hogy én nem tartom jónak az azonnali párcserét. Inkább fokozatosságra vágytam. Arra, hogy akit megtalálok, az egy olyan pár legyen, akik esetében a nővel kialakíthatok egyfajta barátságot is. Talán azt kerestem, amiben már egyszer részem volt, de csak néhány hónapig. Talán szerelmes is voltam abba a nőbe. Párom szerette azt az időszakomat. Valami hasonlót kerestem - azt hiszem. Beszéltünk arról is, hogy elmennénk egyszer az életben egy swinger klubba is, hiszen az egy teljesen más közeg, és talán igazi élményben lehetne részünk.
Hasonló történetek
2942
Frissen vágott fű illatát hordozza az őszi szél. -Vajon most nyírtak füvet utoljára idén?-gondolkodok el. A part sötétségét néhány lámpa töri meg, épp annyi fényt adva, ami romantizálja az összképet vagy csak ennyire futja az önkormányzatnak.
2248
Olyan könnyű volt Téged megszeretni.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: