Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ezer könny és ezer ima (4. fejezet)

Apu meglepően kedves volt, mikor hazaértünk.
- Fürödj meg!- Elmegyünk itthonról.
- Hová?- kérdeztem.
- A mamához.
( Az egyik történet szerint azért kerültem vissza apuhoz, mert az óvó nénim azon a környéken lakott, ahol én anyuval. Na, hát ő állítólag többször látott, ahogy kint ülök a kapu előtt a földön- koszosan és éhesen. Hát erre tényleg nem emlékszem..)
Szerettem a mamánál lenni. Tőlünk kb. egy- másfél órára lakott. Nyaranta nála voltunk, akár hónapokra is. Nála és apukám nővérénél Nicole-nál.
Apunak van még egy húga is, Anette. Ő együtt lakik a mamáékkal így, ha hozzájuk mentünk Hanaval- mindannyiukhoz mentünk.
Ott szabadok voltunk. És fontosak. Mama minden mozdulatából végtelen szeretet és türelem érződött. Azt hiszem kicsit el is kényeztetett minket. Nem is emlékszem olyan ebédre, hogy ne lett volna sütemény az asztalon.
A kedvenc süteményeink.
Mindig fordulhattunk hozzá, bármi problémánk volt. Szabadon, félelem nélkül beszélhettünk a kétségeinkről, vágyainkról és az álmainkról.
Nála a titok mindig titok maradt. Soha nem árult el minket. Egyetlen szóval sem.
Olyan volt, mint egy barlang, amely védelmet nyújt a vihar elől, vagy mint egy sziget, ahová reményvesztett hajótöröttek térnek, miután már végleg megbékéltek megbékéltek a sorsukkal.
Ő volt a fény. A menedék.
Most is az.
Életem során már sok hibát elkövettem, de ő mindig adott nekem esélyt. Újra és újra. Soha nem fordult el tőlem.

De nem ezért szeretem.
Én az asszonyt szeretem, akivé lett. Sokat megélt, sok mindent látott. Mindenét elvették, amit szeretett, amiért küzdött és ő mégis túlélte.
A semmiből újrakezdte.
Én nem tudtam volna. Szeretnék hasonlítani hozzá, de fényévekre vagyok tőle. Sokszor szeretném, ha ilyen édesanyám lenne - büszke lennék rá, de az élet másképpen hozta. Megköszönöm Istennek, hogy ilyen nagymamám van.
Nap- nap után.
Hozzá mentünk hát. Hana is nála volt. Az én kicsi Hanam. A szobában álltunk, egymással szemben. Mindkettőnknek könnyes volt a szeme.
Egyszerre léptünk. A kitárt karok közé. Szorosan öleltük egymást. A másikat. Együtt dobbant a szívünk.
Egymásért.
- Szeretlek, úgy hiányoztál! - súgta Hana.
A megilletődöttségtől csak bólogatni tudtam. Nem mondta még soha. És megint a szavak.
" A szó elszáll, az írás megmarad"- tartja a mondás. De ez nem igaz. Nem ebben a formában. Bennem minden szó tisztán él. Minden kimondott szó. Mintha valaki belémégette volna őket.
Kitörölhetetlenül.
A szavakért élek és a szavaknak. Kellenek, akkor is, ha fájnak. De ezek a szavak gyógyítottak és erőt adtak.
Meddig tartottuk szorosan egymást?
Magam sem tudom.
Újra és újra összeszorul a szívem.
Hasonló történetek
4250
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4840
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nekem soha nem volt ilyen nagymamám. Érdekes, élet, de számomra mégsem… Irigyellek érte. :-)
artemyss ·
Hm.. igen, mázlista vagyok:) :P :wink:

szerenella ·
"Ott szabadok voltunk. És fontosak." Ezzel mindent elmondtál, tetszett, gratula! :innocent: :heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: