Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A sötétből

A sötétből kiált felém, folyton csak hív, csalogat, de szavára nem felelek. Ellen állok, de figyelmenkívül hagyni nem tudom. Hallom hangját, Hallom minden percben. Hallom érzéki suttogását a fényben, s a sötétben. Velem van szinte minden pillanatban. Mit tegyek? Itt nem segítenek a keresztek. Nincs olyan pap az egész világon, ki megmenthetne. Magamra maradtam, másra nem számíthatok.
Félek. Olykor reszketve ébredek álmomból, mikor látom Őt. De nem azért, mert rémisztő vagy annyira kegyetlen velem, nem. Hanem mert rettegek, hogy elgyengülök, és nem mondok Neki többé nemet. Istenem, ne engedd!
A sötétből nyúl felém olykor. Éjszakánként látom égő szemeit. Az irántam érzett szenvedélye tüze, mely nem hagy nyugodni és mely nem viszonzatlan. Kívánom Őt. Néha azért fohászkodok, hogy megkaphassam, hogy a karjai közé bújjak. Érezni akarom bőre illatát, simogatását, ajkait... Nem, nem! Nem lehet!
Suttogása selymes leheletként simítja végig testemet és növeli vágyamat. De nem engedhetek Neki, nem lehetek az Övé, se Ő az enyém. Soha nem nézhetek őszinte szerelemmel a szemébe, nem érezhetem törődését, nem élvezhetem érintését. Nem adhatom magamat Neki. Soha. Soha. Mi nem lehetünk egymáséi, mert más világhoz tartozunk. Más oldalhoz. Én ember vagyok, Ő viszont nem. A sötétből termett. Ott él, onnan szólongat. A sötétből. A sötétből...

2005.04.12.
Hasonló történetek
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
pillantást lopó ·
Fantasztikus vagy!!! Én ugyanúgy érzek, mint te, és ezt néhány napja le is írtam. A címe: A fantom. Kérlek, olvasd el!!! Nagyon egyformán érzünk. Ugye, ő is ember, csak nem lehet a tiéd, csak álmaidban, éjszaka, azért termett a sötétből? Vagy tévednék? És képzeld, engem is így lepontozott valaki. Pedig ez 10est érdemel, nem 5,5-öt!!!
Tűzmadár ·
Én két tizest adtam. :-)

rhes ·
Hálás vagyok a dícséretekért! Azt hiszem ennek a történetemnek az "értékelését" sokszor el fogom olvasni :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: