Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Századforduló

A Művésznek rossz napja volt. Nem az első az utóbbi időben.
A hiábavalóság töltötte ki lelkét, érzéseit, cselekedeteit, mindennapjait.
Álmában látta, ahogy a lelkek számtalan cérnával kötözik egymáshoz magukat. Finom öltésekkel varrott lelke szenvedett, vergődött, lyukacsossá foszlott. Rántott és rángatott, szenvedett és szenvedést okozott.
Nem szabadult a képtől. Szó szerint bogozta, pengette a szálakat.
Ezek hivatásért könyörögnek – gondolta.
S bár tette, amit hivatásának tekintett, kételkedni kezdett. Álmainak, látomásainak felfakadó aranyát szavakba sűrítette, a hiábavalóság mégis megtalálta őt.
A feltámadás látható jelétől oly távolra került, hogy nem érezte az Írás szeretetét. Úgy veszett el a sorok között, ahogy egyszer régen – mintegy utólag megerősítve – megállapította, a Megváltó hiába tett meg mindent érte, ő nem érzi a szeretetét.
Kétkedve pótolta akkor is, most is ezt a szeretetet. Testét nőkkel vonta be, extázisait erőszakkal fokozta, tépett és tépték.
De csak elfáradt.

Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket.
Úszni indult. Ezer fokon tűzött a nap. Felperzselte a gondolatokat, a testet hővel töltötte meg, a lélek alvadt vérbe borult önmagán.
Úszott a tengerben, mindig a felszín közelében, gond- és gondolattalan.
Csendben változott meg minden. Gyorsaságot érzett, suhanást látott, buboréktalan suhanást. Pár centire a víz színétől hangtalan a távolba szívta valami fájdalomtalan erő.
Egy nőre gondolt. Látta őt. A nő kacagott, mert a nők mindig kacagnak. Aztán látta kislányként, a templomban térdelt. Haján vörösre festette a mirtuszkoszorút az ólomüvegen beszüremlő fény. Majd lassan besötétedett.
Mozgása hirtelen meghatározhatatlanná, gyorsan változóvá vált. Félt. Bár hosszú évek óta nem tette, félelmében feltekintett. Hanyatt fordult.
Önmagát látta, amint békésen érdeklődve önmagára tekint.
Apró darabokban hullott az ezüst, míg áttetszővé vált az üveg. A nő korcsolyázott fölötte. Papír oldalán a fémport, húzta maga után a korcsolya mágnese.
Unni kezdte. Várt. Aztán zörgetett. Hagyd abba! Kiabált.
A mozgás azonban nem maradt abba. Egy nő lábára bogozott valója lázadozott.
Messze, nagyon messze fényt látott. Hirtelen fogta fel, egy lék felé tartanak. Nem volt tisztában, miért is jelent veszélyt ez az álomszerű valóság a nőre, de riadtan támadt fel benne a féltő, figyelmeztető szándék. Dörömbölt, ütötte, törte a jeget, de az apró repedések lehetetlen gyorsan simultak vissza.
Körmeit vájta a jégbe, de nem ért el semmit. A kör közeledett. Már nem volt értelme menekülni.
Sikolyt hallott, testébe fém vájt. Levegőt kellett volna vennie, de nem tehette. Teste megtelt, kitöltötte a nő fájdalma, remegése, majd megnyugvása. Vége. Nincs többé egyikük sem.

A Művészt exkluzív lakásában holtan találták az emelet padlóján lévő törhetetlen üveglapon – szétloccsant fejjel.
Hasonló történetek
5547
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
7221
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: