Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Legelső Világháború - Prológus

A 42. században a Föld egy roncstelep volt. Persze emberek éltek rajta, csakhogy kiírtották már az összes eredeti növényzetet, helyükre vagy különböző épületeket, vagy pedig később mesterséges növényzetet telepítettek.
Az ózonlyuk teljesen eltűnt, helyére mesterséges védőpajzsot építettek.
A túlnépesedés, az elmúlt 1-2 ezer évben, többször is világkatasztrófához vezetett: világméretű influenza-, ebola-, AIDS-járványok tizedelték meg olyankor a Föld lakosságát, ami más szempontból jól is jött, hiszen - akár morbid, akár nem - felszabadult rengeteg élőhely.

A globális felmelegedésnek köszönhetően egy átmeneti, kb. 600 éves rövidjégkorszak alakult ki a 3100-as évek elején; de az emberiség állta a sarat, sőt, felgyorsult a technika fejlődése, bár nem tudni, hogy miért.
A legfontosabb azonban, hogy szomszédos, intelligens civilizációt fedeztek fel az Uránuszon, a Szaturnuszon, a Neptunuszon, valamint a 2005-ben felfedezett, később Akhilleusznak elnevezett 10-edik bolygón. Ez az 5 civilizáció békésen élt egymás mellett, kereskedtek egymással. Az emberiség mégis eltért tőlük. Az emberiséget mind a másik négy civilizáció fura szemmel nézte: nem értették, hogy rombolhatta szét a saját környezetét. Nem szerették ezért igazán az embereket, de hát - mint mondtam - békésen éltek egymás mellett, hisz egyikük sem akart háborút, indíték sem lett volna rá.

Szóval, a négy civilizáció (Szaturnusz - yedla; Uránusz - zakhi; Neptunusz - jhunjon; Akhilleusz - lerabo) igazából idegenkedett a kereskedelmen kívül más kapcsolatba való lépéssel az emberiséggel, féltek, hogy az ő bolygóikban is kárt tesznek, vagy attól is rettegtek, hogy esetleg túlnépesedés esetén odaköltöznek, és az eredmény ugyanaz.
Az emberiség nem tudta, hogy nincs jó híre a négy bolygó között.

Nem tudta előre senki, hogy az a nap, amikor fölfedezték az első másik civilizációt, a yedlákat (3956. június 11.), olyan végzetes tett volt a jövőre nézve, amit sosem bocsátanak meg maguknak a Földlakók, ugyanis a "másik négy" félelme beigazolódni látszott a 42. század vége felé, hiszen a Földön képtelenség volt már élni: új lakóhelyre volt szükség. És az emberiség már ki is szemelte magának a tökéletes bolygót: a Szaturnuszt...
Hasonló történetek
3636
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
3466
Valóban nem volt nagy a probléma. A krionok földön kívüliek voltak, egyike a kevés értelmes fajnak, akikkel összefutottunk, de rossz szándékúak. Az emberiség fejlettebb technológiája, és jóval nagyobb szaporulata mindig is kordában tartotta őket – de egyedileg időről-időre elkövettek bűncselekményeket. A hajójuk is jóval alulmaradt a csapat első osztályú kutatóhajójánál, mindössze annyit kellett tennie a pilótának, hogy emeli a sebességet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Gyilok ·
És hol van már a folytatás???

Gyilok ·
Egyet én is tanultam: Ezt az oldalt nagyon kevés csillagász olvassa!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: