Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A fetekebárány I. rész

Horváth Gyula cigány költő:
"Megváltó kell ide, szorgalmas világmegváltó, hogy lyukas tüdőnket összevarrja,.s levegye gyermekeinkről örökké az orvosok bakancs nyomait. "



Nem ismertem a feketebárány jelentését, ezt javasolták címnek. Mellékletet is rajzoltak hozzá: egy cseréptányért csontvázfejjel, csontvázas jelekkel, méreggel, mint gyógyszerrel, ami a Halál feje felett lett ábrázolva.
1960-ban született egy göndör hajú, gyönyörű kisfiú hatalmas nagy barna szemekkel, s meghalt, mielőtt megismerte az igazságot.
Nagyon szépen énekelt, Kőszegre járt első évben iskolába, ahol megkérdezték az apától:
- Ki a gyerek apja, hogy mindig más apával megy az anyja érte?
Sohasem volt beteg, befelé nyelte a szomorúságot, ami a szülők válása után következett.
- Hogy nézel te ki? - kérdezték tőle a cigányok.
Nővérét Kukó cigánynak nevezték el Bodrogközben.
Nem törődött senki többé vele, nem evett szinte semmit, senki nem fürösztötte, nem mosott rá.
Afféle fiú-hamupipőke lett, más ócska ruhájában szégyenkezve.
Tehetséges volt, különösen a szerelésekben, érdekelte a televízió, rádió, órajavítás, a villanyszerelés.
Nővéréhez ragaszkodott leginkább, megígérte, hogy magához veszi, de mindig volt valami akadálya.
Levelet hozott a postás nővérének címezve:
jelenjen meg a gyámügyön, mert három gyerekes nős emberrel volt jóban, s valaki feljelentette.

Az anya azt mondta: vidd az öcsédet is, tirhuljatok innen mind a ketten. Az apát is beidézték, aki kijövet annyit mondott:
- Anyátok volt a feljelentő. Megígérte, magához veszi őket. Kapott egy agyvérzést, mert azt híresztelték a városban, ahogyan az apa nővére felnőtt korukban elmesélte:
a lányával akar élni úgy...
Dadogni kezdett, amiről Kőszegen már olyan szépen leszoktatták.
A cseréptányért Ricsén adtam át neki, ahová ideiglenesen az anyja berakta azzal, hogy egy fedél alatt nem élhet a mostohaapa lánya és ő.
Amikor veszekedés tört ki, s ez mindennapos volt, a mostoha mezítláb télen kiűzte mezítelen felsőtesttel a hóba. A szomszéd vitte be onnan. A Rákóczi téri mostoha már cigányozta Gyuszit, akinek végig megmaradt a tartása, az emberi méltóságát sárba tiprók között is.
Az ideiglenes elhelyezésből végleges lett, többé nem tudott megszabadulni az orvosok kezéből.

Keveset tudok az életéről, mert elfoglalt a saját családom.
Volt olyan, hogy az anya letörte a lakatot, mellyel az apa különválasztott szobája le volt zárva, s elvette a természetjárók tagdiját, széttépte a tagkönyveket.
Gyazi wzr lárra, s azt is, hogy egy Imre nevű darussal tette ezt, repült a balta a feje felé, majdnem eltalálta.
Időnként adott neki enni:
- Faljál - lökte elé az ételt.
Az alkoholellenes Club alapító tagja lett, félresiklott életében egy Cipész KTSZ-ben dolgozott - mások helyett is. Ez a becsületesség, szolgálatkészség örökletes apai részről.
- Az emberek nem pénzért dolgoznak - mondta egy miskolci nővérével egyidős asszony, hanem szorgalomból.
Folytatások
2632
Bevitték az újhelyi pszichiátriára a bolondok közé, s ott egy Bohács nevű orvos sokkolni kezdte. Gyuszinak leállt a szíve.
Emil nevű fiatalember több coca-colás kupakot nyelt le, s így is megsokkolta dr. Bohács, ezután vitték az orvost elmeotthonba...
Hasonló történetek
5041
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
4488
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: