Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
A feketebárány II.rész
1967. óta éhezett. Addig volt szép ruhája,
Füge, narancs, földimogyoró, datolya, szőlő Karácsonykor is, s rengeteg finomság az apa szorgalmát dicsérte az egészséges teákkal, c vitaminos szörpökkel együtt.
Időnként furcsa szagot lehetett érezni rajta, dögszagot.
Megmaradt könyveinek egyike az Egerek és emberek, Grimm legszebb meséi, melybe lila figurákat rajzolt kiskorában, s egy notesz Inry felirattal, egy vörös kereszttel, a a Zöldköves gyűrű, valamint Isekutz Béla gyógyszertani könyve, s egy anyjánál lévő könyv, benne: "nem bírom már tovább". A gyógyszertani könyvben található a Nyírő Gyula kórház, ahol sokkolásokat hajtottak végre.
1980. húsvétján megkapta nővére lakáskulcsát, hogy
nyugodtan pihenhessen. Éhségében megette az összes sonkát a hűtőből. Majd hazament, felült a mostohaapa motorjára és felborult az Árpád utcai sarkon. Ott feküdt sokáig, majd bevonszolta magát nővére albérleti udvarába, feküdt tovább a földön. A háziak azt hitték, hogy be van rúgva, így nem hívtak orvost.
Bevitték az újhelyi pszichiátriára a bolondok közé, s ott egy Bohács nevű orvos sokkolni kezdte. Gyuszinak leállt a szíve.
Emil nevű fiatalember több coca-colás kupakot nyelt le, s így is megsokkolta dr. Bohács, ezután vitték az orvost elmeotthonba.
Levelei érthetetlenek lettek a gyógyszerektől, amiket szedettek vele, már itt elkészült a zárójelentés arról, hogy pszichózisban szenved.
Gonosz mostoháról írt, aki kihasználja gyermekét, elválasztja szerelmétől, mintha könyvek sorakoztak volna egymás után.
Feljelentéseket írt, hogy papir nélkül tartják a kórházban, de süket fülekre talált.
Egyik alkalommal véresre verték az ápolók jelenlétében azzal, hogy megette más ebédjét.
Csorgott ki a vér a pizsamája szárán is.
A véresre verő az iskolában volt takarító személyzet fiainak egyike, akik kutyás üldözést is rendeztek a városban - kutyájukat uszították rá ártatlanokra.
Az apának, kinek már három agyvérzése volt - dobálta be a leveleket azzal, hogy vegye magához.
A cigányokra való átcserélése neki és testvéreinek 1956. körül kezdődött. De minden púpost, sántát, s akik semmihez sem értettek, kiválasztottként tanították, ezek jelenleg az eü-ben kaptak munkahelyeket, sőt, gyorsan iskolákba iratkoztak be, míg ingyenes volt az egyetem.
A rajta psiichózist végrehajtók nyugodtan vannak, mert a láthatatlan világ részei, s nyugodtan maradtak a Nyírő Gyula kórház betegei is.
Az asztrológusok szerint - régi asztrológia, ami alapján a felvételiket készítették, mint például a Jupiter szülött csak biró, vagy ehhez hasonló munkakört tölthet be - Bika-Kos határon volt, ezért a beszédhiba természetesként lett elkönyvelve, mint a nagyobbik testvér selypítése szintén Bika-Kos együttállásban eredményezte a beszédhibát.
Minden hétfőn, amikor nem volt televízió , diavatítést rendezett az apa, a középső gyermek, a leány olvasta fel a szövegeket.
Gyuszi szép felnőtt lett, vigyázott a nővére gyerekeire.
Fizetéskor első útja a játékboltba vezetett, nővérének megvette az Ez a divat kiadványokat.
Bátyja esküvőjén a mostohaapa a Rákóczi térről megütötte az apa előtt Gyulát. Apjának ekkor már két agyvérzése volt.
Végül a ragaszkodás láttán az apa elhatározta, hogy magához veszi a fiút, ha lesz felesége.
Elvette feleségül a kórházból a szőke, lófarkos Irénkét, a nővért, aki gondoztam fél év múlva mellrákban meghalt.
Az apa anyja viselkedésére azt mondta: "sárga cédulás". A sárga cédulás köny kiadásra került, benne a l a jövő jutalmat kapott borsodi költőivel.
Az anya Réznétől kibérelte a szenespincét, ott lakott albérletben a fiú, miután kiengedték a kórházból.
Végig udvarias volt mindenkivel, s becsületes, ami az apa tulajdonságait jelentette.
Réznének már voltak menhelyi neveltjei, mutogatta a képeiket, legtöbbjük kiment Amerikába.
Arcát nem sokkal később a fotókon X alakban keresztülhúzta, ami azt jelentette, hogy megszűnt, mint önálló személyiség.
Előző részek
Nem ismertem a feketebárány jelentését, ezt javasolták címnek. Mellékletet is rajzoltak hozzá: egy cseréptányért csontvázfejjel, csontvázas jelekkel, méreggel, mint gyógyszerrel, ami a Halál feje felett lett ábrázolva.
1960-ban született egy göndör hajú, gyönyörű kisfiú hatalmas nagy barna szemekkel, s meghalt, mielőtt megismerte az igazságot...
1960-ban született egy göndör hajú, gyönyörű kisfiú hatalmas nagy barna szemekkel, s meghalt, mielőtt megismerte az igazságot...
Hasonló történetek
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.
Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
Így tovább!!!