Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pokol Szíve - A Pokol Mélyén...

A Pokol Szíve

1.Fejezet - A Pokol mélyén...


Sziréna hallatszódik... Többen állnak körbe, egyetlen egy testet, ami a saját vérében ázik. "Mikor jönnek már meg? Nem tud segíteni valaki?!" - kiáltották sokak, de a segítség még nem jött meg... A test egy fiatal lányé volt, talán egyetemista lehetett. Hosszú barna göndör haja most vérben fürdött... alig lélegzett már, mégsem tudtak semmit tenni... A szirénát egyre közelebbről hallották, mégis, mintha évszázadok teltek volna el, mire odaért. A piros ruhás férfiak kiszálltak, egy ágyra tették a testet, amiben már alig volt élet... Az autó szirénázva elindult a kórház felé, Manhattan hosszú utcáin át... Miközben az autó belsejében a lány életéért küzdöttek, s hívták fel szüleit, hogy jöjjenek a Rose Street 32 alá... A szülők persze, megijedtek..
- Kérem, doktor úr! Hogy van Sam? Hogy van a kislányom? - sírta egy nő.
A doktor magas volt, fekete haja és zöld szemei voltak. Fehér köpenyt viselt, egy fekete nadrágot, és egy kék inget. A köpenyen lévő névkártyán ez állt: Seames Maldun.
- Sam? Ááhh, gondolom Samantha Nathaline Walkerről van szó, ugye? - kérdezte Dr. Maldun.
- Igen. Doktor úr, kérem! Nem mondják el, hol van a lányom, az állapotát sem!
- Asszonyom, a lánya a műtőben van. Az autó belső vérzést okozott, több nyílt sebet, és pár csont eltörését. Volt, amit műteni is kellett, mostanra talán kész vannak a beavatkozással, talán nemsokára már a szobájában lehet, és ha ébren lesz, beszélhetnek is vele - közölte Seames.
- Doktor úr...
- Seames - szólt közbe Mr. Maldun.
- Seames... Mennyi az esély arra, hogy maradandó kárt szenvedett a lányunk? - kérdezte Mr. Walker.
- Tudja uram, az autóbalesetek után az esetek többségében a beteg sokkot kap, pánik félelem előjöhet, esetleg érzékenyebb lesz az immunrendszer. A lapja alapján jó a vércsoportja, alig volt eddig beteg. Nincs túlsúlya, és a magassága is rendben van. Genetikai elváltozások esetén szoktak még előjönni tünetek, mint a kiütés, láz, esetleg hányás, hallucináció. De a lányuknál nincs elváltozás.
- Akkor... Akkor... teljesen felépülhet...?- kérdezte szipogva a nő.
- Ha minden rendben megy, makkegészséges marad - mosolygott Dr. Maldun.
- Köszönjük...


Pár óra múlva Samatha Nathaline Walker már szobájában feküdt, oldalán szüleivel.
- Hogy vagy, kicsim? - kérdezte Henry Walker.
- J...ól... - mondta halkan Sam.
A lánynak oxigénre volt szüksége, ezért maszkot kapott, ezért tudott kicsit nehezebben beszélni. Egyik kezét édesanyja fogta, és arcát simogatta a másik oldalán ülő édesapja. A nő még mindig sírt, de most a boldogságtól. Samnek 4 csonjta tört el, egy három részre, azt kellett műteni. Jobb felkar, bal combcsont, az tört három részre, s két borda látta kárát az autóbalesetnek. Belső vérzés a hasban, amit sikeresen elállítottak.
- Mi...kor... mehe...tek.. haza..? - kérdezte halkan, és akadozva a lány..
- Mr. Maldun szerint, hamarosan rendbe jönnek a belső szerveid, szívem. Azután hazaviszünk, és ott vár rád hat... Drágám! Édesem! Hallasz?! - szólt kétségbeesetten Laura Walker.
- Segítség! Mr. Maldun! - kiabált ki a folyosóra Henry.
- Mi történt?! - kérdezte az ajtóban álló sokkot kapó férfitől, és automatikusan az ágyra nézett... - Úristen... KÉT NŐVÉRT! - kiabált ki, s az ágyhoz szaladt... Megnézte a pulzusszámot... Mármint, ha lett volna pulzusszám... A szív feladni készült a csatát. Megérkezett a két nővér, s rögtön az újraélesztéssel próbálkoztak...
- Töltést! Hátra! - mondta Dr. Maldun, s a két kis korongot a fedetlen mellkasra helyezte. De nem sikerül.
- Töltést! Hátra! - megint semmi. - Magasabbra, töltést magasabbra! Hátra! Töl...
- Várjon! Van pulzus! Megmenekült... - sóhajtott az egyik ápolónő.
- Hagyják itt a gépet... - itt a lányra néz. - Hátha szükség lesz még rá - mondta a doki.
- Samantha... Hallasz engem? Sam! - szólongatta Laura, az édesanyja... - Doktor úr! Mi baja lehet? - kérdezte sírva.
A doktor úr odament, elővett zsebéből egy világító tollat, és belevilágított vele Sam barna szemébe. Egyikbe, majd a másikba is. Tenyerét homlokára tette, majd elvette onnan, megnézte pulzusát. "A pulzusszám rendben, láz nincs, a szemek nem reagálnak... Kómába esett..." - gondolta Seames.
- Kómába esett.. - sóhajtotta a doktor.



"Hol vagyok? Mi ez a sötét? Hol van Manhattan?" kérdezte, egy fiatal lány. A sötét, kormos hely megrémisztette a fiatal lányt, akinek utolsó emléke egy autó volt, dudaszó, majd egy sikoly... "Hol lehetek..?" - kérdezte magában.
- Hahó... - szólt elhaló hangon a feneketlen sötétségbe.
Meglát egy ajtót, s arra veszi az irányt gyorsított lépésekkel, mert minél hamarabb el akarja hagyni ezt a feneketlen sötétséget, csak a nagy piros ajtót látta meg, amin egy írás volt látható: "Ki átlép e kapun, magán az időn lép át..." Ez eléggé megrémisztette, de inkább vállalja a kockázatot, minthogy itt maradjon egyedül a semmi közepén. Kopogott egyszer, kétszer, háromszor.
- Mi van már?! Ulrich, ha megint te vagy, nyeld le a WC kagylód, nem érdekel! - kiabált ki egy férfi.
A lány benyitott, és pironkodva a férfi elé állt. Meglátott még egy ajtót, szemben az előbbivel. A két ajtó között, a tőle balra lévő fal előtt egy nagy asztal volt, nagy székkel, rajta pedig egy kicsi kobolddal.
- Óóóhh... Hölgyem, megtudhatnám, hogy mit keres itt?- kérdezte a kobold.
- Öhm... Fogalmam sincs, hogy kerültem ide... Öhm.. Kobold úr, segítene nekem? Az utolsó emlékem, hogy elüt egy autó... És... - kezdte volna a fiatal kb. 22 éves lány, de a kobold félbeszakította.
- Az én nevem Bonaventura*. Üdvözlöm a Pokolban kedveském. Hogy hívják? - kérdezte Bonaventura.
- Állj, állj! Hogy hol? A Pokolban? De...
- Hogy hívják? - kérdezte már erélyesebben Bona.
- Samantha Nathaline Walker - sóhajtott Sam.
Bonaventura beírta tollával a nevet a Nagy Fekete Könyvébe, és várta, hogy az oldalon kijöjjön minden adat Samantháról.
- Ameddig várakozik arra a ’ Fekete könyvre’, megjegyzem, a könyvek nem szoktak beszélni, úgyhogy...

- Ahogy a Pokol sem létezik, ugye? - kérdezte gúnyosan Bonaventúra.
Samantha sóhajtott egyet... Nem tudta elképzelni, hogy hogy került ide, hiszen neki még élnie kell! Még előtte van az élete 3/4-ed része!
- Kérem Aceventura...
- Bonaventura - szólt közbe sértettséggel a szavába a kis kobold, hosszú szakállal és hajjal, meg egy szemüveggel.
- Szóval, Ventura bácsi szeretném, ha elmagyarázná, hogy mit keresek én itt, hogy miért nem vagyok a kórházban, és hogy ki itt a Fűmufti, ugyanis beszélni akarok vele! - kiabált a végére Sam.
- Cssss... Kicsi lány ne kiabálj! Ha felzavarod a Nagyurat elképzelhetetlen dolgok fognak itt történni! - próbálta csitítgatni Bonaventura úr.
- Nem érdekel! Vissza akarok menni! MOST! - kiabálta a végét a lány.
Bonaventura az asztala alá menekült. Sam nem értette, hogy miért tűnik el ilyen hamar...
- Furcsa... Egy ilyen törékeny lánynak is van ám tüdeje... - hallott egy mély bariton férfihangot maga mögül Sam.

A hang vérfagyasztó volt, akár csak tulajdonosa. Amint Samantha megfordult, szembe kerülhetett a valóság helyességével... azaz a valóság kemény hidegségével. A férfi magas volt, széles vállak, izmos mellkas. Fekete póló, fekete csőfarmer, és egy deszkás cipő. Nem éppen az - az összeállítás, ami egy Pokol Urának... Neki egy.. hááát... Úgy képzelné el igazán, hogy... Szarvak, pata, farok /nem a nemi szervére gondolok.. habár az sem árt neki/, piros bőrszín, esetleg egy háromágú villa. Feltüsizett haj, fekete szemek. De ez a férfi... Túl... Túl.. Emberi. A férfi haja félhosszú volt, szeme jég kék. Egyik fülében fülbevaló volt. Ha valaki azt mondaná, hogy ez a férfi a Pokol jelenlegi ura, akkor szemberöhögi. Ebből a férfiből csak úgy áradt a vadság, irányíthatatlanság, maga a dac volt.
- Na- Nagyuram... - hajolt meg Bonaventura kijőve az asztal alól, attól félve, hogy a kis hölgy nem sokáig élvezheti a Pokol szívélyes üdvözlését, ha ilyen mereven és bambán bámulja a Pokol Urát.
- Ugyan, hagyd csak Bonaventura, a lány bizonyára egy új halott - mondta vállat vonva a Pokol Ura.
- Öhmmm... Uram, a lány nem halt meg.
- Akkor meg mit keres itt? Menj haza, ne roncsold itt a levegőt! - szólt hidegen, és gúnyosan a Nagyúr.
- Erről vitatkozhatnánk, hogy ki roncsolja a levegőt... - morogta Sam.
- Hogy mondod? A morgást hagyd meg a kutyáknak. Te nem vagy állat, szegényeket ne bántsuk - gúnyolódott vele, nyugodt szemekkel tovább a nagyúr.
"Kikészít ez a ficsúr... Miért nem lőhetem le istenem, MIÉRT?! Az elején még tetszett.. Olyan rosszfiús.. De most.. Keh.." - húzta fel gondolatbeli orrát.

A férfi az asztalhoz lépett, leült a székre, és a könyvben lévő adatokat kezdte olvasni félhangosan.
- Samantha Nathaline Walker.. Ilyen nevet.. keh... 22 éves, egyetemista. Magassága 167 centiméter, testsúlya 53,5 kiló. Szeme barna, haja barna. Kedvenc ételei a pizza, a bolognai, és a fagylalt... Hmmm.. Még szűz. Szűz vagy? - nézett a lányra, akinek az arcszíne már a főtt rákét is megszégyenítette volna. - Na jó, menjünk tovább. Nincs testvére, imádja a tengert, és a villámokat, szereti az állatokat, és szeret zongorázni. Amit utál... Hmmm... Beképzeltség, a nyávogó lányokat, önzőség, és a tökéletesség megfogalmazását egy könyvben. Bla bla bla... bla bla bla... Hetedikben csókolózott először. Emellett még él - fejezte be az olvasást.
- Köszönöm, hogy hangosan is felolvastad... - mondta a lány.
- Ugyan. Azért utálod a tökéletességet, mert te nem vagy tökéletes. Emellett azért nem fekszik le veled egy csávó sem, mert unalmas vagy. Nincs benned semmi titok, semmi rejtvény. Unalmas vagy, mint egy nyitott könyv.
- FOGD BE! - akadt ki a lány.
A férfi kegyetlenül elvigyorodott. "Gyengepontja: hibáinak felhozatala, hosszabb ideig való piszkálás, család szóbeli bántalmazása, nem tud úszni..." - gondolta magában a jellemzés utolsó mondatát, amit ő nem olvasott fel. Majd lassan felállt, és becsukta a könyvet a leselkedő lány előtt.
- Szóval nem vagy halott - mondta már komolyan a férfi.
- Nem vagyok - mondta Sam.
- Akkor gondolom, nálam fogsz lakni. Bonaventura, vezesd el őt... - intett a koboldnak.
" VELE?? VELE EGY ATMOSZTFÉRÁBAN SEM LENNÉK NEM HOGY EGY HÁZBAN!!!" - sikított gondolatban a lány... Bonaventura felpipiskedett, megfogta a lány kezét, és elhúzta A Pokol Ura háza felé...

A férfi elmosolyodott, és visszasétált dolgozó szobájába, hogy többet tudjon meg erről az érdekes lányról...


(* Bonaventura = angol férfinév a valóságban is)
Hasonló történetek
3342
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3427
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
hm..mi is reméljük...

Bettani ·
Tetszik a történet, jó az ötlet, bár néha kicsit furcsán fogalmazol és egy-két helyen sok a szóismétlés, de ezektől el lehet tekinteni:)Kíváncsi vagyok mik fognak itt történni:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: