Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Menekülés

Futsz, te sem tudod, hova. Üldöznek. Nem tudod, kik, nem tudod, miért. Mindenkit üldöznek valakik valamiért. Elvekért, vágyakért, pénzért, önző célokért vagy passzióból. Mindenki menekül valami elől. A múltja, a sorsa, a fájdalom, a szomorúság, a halál, önmaga elől. Te is menekülsz, ha tagadod is, ha nem is vagy hajlandó tudomást venni róla, mert hályogot eresztettél a szemedre, hogy ne kelljen látnod. Lásd be, a helyzeted kilátástalan. Valami mindig takarni fogja előled a napot, a holdat, a csillagokat. Az a kevés pedig, ami átszűrődik, csak arra jó, hogy feltüzeljen, felajzza vágyaid, aztán ott hagyjon kielégítetlenül, hogy átjárjon a kínok összes pokla. Sosem lazíthatsz, feszült maradsz, mint az íj, mindörökre, vagy amíg el nem pattan benned a húr. Nincs kegyelem, nincs nyugalom, nincs vigasz. Csak menekülés van.

Csak tengődsz, te sem tudod, meddig. Számkivetett vagy. Egy letépett, szétszaggatott rongy. Magadra maradtál, mint kutyaürülék az út szélén. Ha rád néznek, undorral fordítják el a fejüket. Vagy észre sem vesznek, de a lelkedbe taposnak. Pusztulásod lassú, s épp ezért kínkeserves. Utolsó utadra is csak élősködők hada kísér. Sorsod beteljesedik. Nincs kegyelem, nincs vigasz. Nincs menekülés.

Vársz, te sem tudod, mire. Számodra a halál sem megváltás. Ha nincs is bűnöd, a vezeklés örök. Ha tiszta is a lelked, a pokol legsötétebb bugyra vár rád. A mennyország hiú ábránd. Egy álom, ami után még kegyetlenebb lesz az ébredés. Egy hajszálvékony fénycsík, ami még jobban kihangsúlyozza a mindent átható sötétséget. Egy reménytelenség-sugár. Sírhatsz, de a lelked mélyén csak az ítéletnap hazug harsonája szól. Könnyezhetsz, de az arcodat sav marja. Nincs kegyelem, nincs vigasz. Menekülni? Ugyan, mi értelme.
Hát ne menekülj! Állj meg, fordítsd felé az arcod és küzdj! Lehet, a végzetedet így sem kerülöd el, de legalább egyvalami – a méltóságod – megmarad. Hogy nem mész vele semmire? Talán valóban nem. De lesz kegyelem, lesz nyugalom, lesz vigasz. Mi kell ennél több?
Hasonló történetek
4138
Jelenleg 13 éves vagyok.
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tengerész Pepi ·
Inkább a sci-fit folytattad volna tovább.Ez annyit ért mint a nyolcvankettes naptáron a légypiszok.Egyrészt nem igaz amit irtál másrészt meg amúgy se.... :smirk:
Tengerész Pepi ·
A Múzsa jön,megy, elfoglalt.Majd fel kell hívnom valamelyiket ,hogy :heart_eyes: csókoljón meg a megfelelő helyen.
Francisco ·
Jól jönne, mert már Riának sem tudok "olyanokat" írni. Bezzeg a Tengerész részére sikerült. :o) Úgyhogy tényleg küldd ide valamelyiket közülük. :o)))
Tengerész Pepi ·
Majd meglátom mit tehetek.

Tűzmadár ·
Kicsit elgondolkodtattál…
Úgy vélem, soha életemben nem menekültem, inkább neki a falnak, fejjel. Most idősebbként, már jobban megnézem a falat, s ha jön, és túl kemény, kitérek, majd elgáncsolom, :-)
Esetleg, ha nem nagyon zavarja köreimet, tőlem ott is állhat, míg az eső el nem mossa.
Élmény volt olvasni a hozzászólásokat, a fű alatti flörtöket.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: