Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így készül: BURGONYA’s 80’s horrible!


Jóóóreggelt kívánunk minden kedves olvasónknak! Marius Erato vagyok, a meleg román srác, akit BURGONYA író úr két hanyagolható írásában való szerepeltetés után legújabb művében méltóztatott végre meggyilkolni. Ennek apropóján készítettem vele az alábbi interjút.
Legutóbb egy éve tettem nála látogatást, és meglepett, hogy most egészen más körülmények között kaphattam diktafonvégre. Amikor úgy egy éve találkoztunk, a kocsmában bukkantam rá, meglehetősen kínos körülmények között. Akkor felvett interjúmat nem is tudtam leközölni, mert szerencsétlen művész úr felvett szavaiból nem voltam képes semmi értelmeset kihámozni. Bezzeg most! Egy aprócska, de rendes lakásban alkot a barátnőjénél, illatozik a Brut dezodoroktól, mintha fodrásznál is járt volna, és az egész mintegy egy órás találkozásunk alatt mindössze két üveg bort ivott meg. Rendkívül szembetűnő a változás!
No de térjünk a tárgyra, kérdezzük meg őt magát, erről is, no meg legújabb írásairól, elsősorban is azokról, amelyek a 80’s horrible sorozat részeit képezik!


MARIUS Szervusz BURGONYA!

BURGONYA (vigyorog) Helló Marius! Régen láttalak.

MARIUS Igen, tudod abban a sörözőben...

BURGONYA Jóég, amikor majdnem lehánytalak?

MARIUS, Igen, amikor lehánytál. Szóval, rossz bőrben voltál...

BURGONYA Hát igen...

MARIUS De most jól nézel ki, komolyan mondom!

BURGONYA Köszönöm, well, igen, szóval hát lett egy barátnőm, akit nagyon szeretek, akinek sokat köszönhetek, köszönöm nősténykandúrom, de anyukámnak is sokat köszönhetek, meg persze a kiadómnak, ami még nincs ugye, és Isten segéljen... öhmm...

MARIUS Ne, ne, ezt majd később. Figyelj egy kicsit.

BURGONYA Figyelek.

MARIUS Nagy arc vagy.

BURGONYA Tudom.

MARIUS És azt tudod, hogy én ki vagyok?

BURGONYA Igen, te vagy Marius Erato, a meleg román srác, és éppen interjút készítesz velem. Én találtalak ki, jól emlékszem?

MARIUS Igen.

BURGONYA Nem, nem emlékszem jól, a neved nem az én fejemből pattant ki. Tulajdonképpen én elég kevés dolgot találok ki magamtól, lopok mindenhonnan és mindenkitől, de ezt majd vágd ki az interjúból légyszíves. A francba is, mindenki ezt csinálja!

MARIUS Akkor honnan jöttem?

BURGONYA 2005-ben a Múzeum körúti ELTE minden vécéjének a falára felírta valaki ezt a szöveget. "Marius Erato vagyok, a meleg román srác" Én pedig szarás közben mindegyre azon tűnődtem: "Ki találhatta ki ezt a Mariust? Tényleg, ki?"

MARIUS Rájöttél?

BURGONYA Igen, de nem mondom meg, mert beperelnek a személyiségi jogok megsértéséért.

MARIUS Mindenesetre ekkortájt szerepeltettél először.

BURGONYA Igen, a Transylvania Bluesban. Ezt még libido nével publikáltam. (itt elakad, és nagyon mélyen elgondolkodik). Nem, az az igazság, hogy azt még libido publikálta. Én akkor még meg sem születtem. (ráncolja a homlokát). Szóval, BURGONYA csak két hónap múlva jött a világra, amikor megjelentette a KEVÉSBÉ SZŰZ PUNCIM KALANDJAIt. De ez azt jelenti, hogy te előbb voltál, mint én, mégis én szültelek. Azt a kacsáját meg a tojását neki!

MARIUS (röfög) Apám, ne is fárassz ezzel. De az olvasókat sem. A Transylvaniát mindenesetre olvastam. Gratulálok, jól megdugattad velem a csajt, ahhoz képest, hogy ugyebár meleg vagyok!

BURGONYA (széttárja a karját) A mellesleg nem publikál buziságokat. Ezért a történetekben heterót játszatok veled. De ne aggódj, attól ugyanúgy egy kis köcsög maradsz.

MARIUS Ó, hogy foglalnának aranyba. Na mindegy, jó kis menet volt.

BURGONYA Te meg hálából otthagyattad a csajt a medve vacsorájának.

MARIUS TE hagyattad ott velem.

BURGONYA (elbizonytalanodik) Lehet. Igen, tulajdonképpen. Talán. (Feláll) Erre innom kell. Kérsz valamit?

MARIUS Egy sört, ha van. Ciuc van? Vagy Ursus? Ha ha, Ursus ez pont idevág.

BURGONYA Intellektuális a humorod, mondták már? Nincsen Ursus. Három hónapja voltunk Erdélyben a barátnőmmel, hoztam sört, de balázsfalvait. És már régen megittam. Hozok egy ászokat neked, egy üveg bort nekem.(elmegy)

MARIUS (utánakiált) Bergenbiert amúgy sem innék. Jó, hozd az Ászokat.

BURGONYA (visszatér ,leül, odakínálja a sört Mariusnak, és nekiveselkedik a bornak egy dugóhúzóval.)

MARIUS Kösz. Na szóval Erdély, erre még majd vissza kell térnünk, mert legújabb írásod...

BURGONYA A 80’s horrible 6 - Deja Vu a blokkban.

MARIUS ...igen, szóval az is ott játszódik. És ebben megölsz engem.

BURGONYA Igen, végül is elegem lett a szád széléből.

MARIUS Én kérek elnézést. Mindenestre három novellában szerepeltettél...

BURGONYA Hát a Transylvania Blues óta csak egy volt, amiben ott voltál, de csak mint egy árnyékban maradt, névtelen köcsög kukkoló. Ez volt a Titokzatos M. E.

MARIUS Azért a monogramom szerepelt a címben. Ez megtisztelő.

BURGONYA (meghúzza, és félig kiissza a bort) Nem akartalak megtisztelni.

MARIUS (sóhajt) Tudom. Nos, térjünk vissza a sűrűjébe. Meg kell jegyeznem, ez év első felében nem sokat publikáltál. A rajongóid, akik talán nincsenek is, feltételezem magasról szartak rá, de nekem azért feltűnt. A január jól indult, de aztán...

BURGONYA Igen, igen, tudod, nő, újfajta élet, belerázódás, Brut dezodorok gyűjtése...

MARIUS ...eltűntél. Csak olyan homályos hülyeségeket írtál, mint a 33-as út mentén vagy Komptöredékek...

BURGONYA (lecsapja az immár üres borosüveget az asztalra) Óhogyverema******aszádba.

MARIUS Jó, jó, elnézést. Semmi baj, hiszen végül is ismét alkotsz. Beszélj nekünk erről, mi is ez a 80’s horrible?

BURGONYA Hát az úgy volt... figyelj, kinyitnád nekem addig ezt a bort? Köszi. Na szóval, közvetlenül áprilisi erdélyi utazásunk előtt, a csajom meglátott a Tescoban egy DVD-t, amelyet 99 forintért árultak. Megvette, és meglepett vele. 99 forint megváltoztatta az életemet!

MARIUS (unottan) Nocsak. Mesélj.

BURGONYA Szóval a Creepshow 2. volt ez a DVD.

MARIUS Hát hallod, az hatalmas egy nagy trágya.

BURGONYA Igen. Három kisköltségvetésű minifilm, a nyolcvanas évek B-kategóriás fénykorából, semmi digit-cucc, maszkok, pocsék alapötletek pocsék megvalósítása. De mégis van bennük valami! Apám, engem megbabonázott.

MARIUS Igen, egy brassói haverom bátyja is imádta 14 éves koráig, aztán kinőtte.

BURGONYA Na mindegy. Szóval sokszor megnéztem a DVD-t. Aztán beleástam magam John Carpenterbe, a Köd-be...

MARIUS Jó a zenéje.

BURGONYA ...igen, szóval igyekeztem magamba szívni a hangulatot, érted? Persze nem először. Gyerekkorom óta imádom a horrort, sőt elsősorban AZT imádom.

MARIUS Akkor miért írtál évekig pornót?

BURGONYA (meghúzza a második üveg bort) Hajszoltam a népszerűséget, vágod? Sőt
élveztem, hogy nap mint nap annyian recskáznak a sztorijaimra...

MARIUS (megint röfög) Te beteg vagy.

BURGONYA (aszondja ih-ih-ih) Igen, lehet. Mindenesetre tévúton jártam. Igazság szerint utálok a szexről írni. (eltöpreng) Ez az egész szexes dolog idegesít.

MARIUS Azért még a szextörténeteidben is gyakran felbukkan a halál.

BURGONYA Erről beszélek.

MARIUS Egen. No de akkor térjünk is rá a 80’s horrible történetekre. Az első május végén jelent meg, a címe pedig: The Zombies lives again!

BURGONYA Igen. Ezt egy szombati estén fél óra alatt írtam, aztán a haverok bekopogtak, és elmentünk piálni.

MARIUS Ne haragudj, ez lejön, elég pocsék lett.

BURGONYA Igen. Tudod, előző este valami spanyol thrillert néztem, és az ihletett meg. Azért ül a fazon a történet elején a tévé előtt. Mindenestre az angol cím már az előző nyáron kész volt, azóta terveztem, hogy sztorit is írok hozzá. És hát akkor még ilyen színvonalúra terveztem az egész sorozatot, gondoltam semmi extra, csak lássák már, hogy vagyok...

MARIUS Azért annyira nem húzták le. Bár a második nagyobb tetszést keltett.

BURGONYA Igen, a borzalmas címmel együtt. Ne engedj a Csábításnak, apám, Nemere Pityu irogat ilyeneket álnéven! Mindenesetre ennek az első felét még 2007 nyarán írtam, sima szexsztorinak indult, de ez lett a vége. Sok ilyen írásom van, gyakran évek alatt rázódnak össze, és legtöbbször fingom nincs, hova lyukadok ki végül. A Reinhard tükre is ilyen.

MARIUS Ez a harmadik rész.

BURGONYA Az első felét két vagy három éve írtam, egészen a náci tiszt Reinhard megjelenéséig. Kicsit zavaros is volt a fejemben az egész, mindenesetre örülök, hogy sikerült befejeznem. Nagyszerűen éreztem magam a munka alatt, és zseniális volt a rendező, és az operatőr és a rendező, és igazán profi munkát végeztek, és örülök, hogy velük dolgozhattam...

MARIUS (gyanakodva méregeti BURGONYA csaknem üres borosüvegét) Haver, egy kicsit elkalandoztál. Ez úgy hangzik, mint a Creepshow 2. rendezői audiókommentárja.

BURGONYA(megbillen a széken) Őőő... az is. Apám, azt a pöffeszkedést! Mindenki dolgozott, mindenki élvezte, mindenki profi volt, maga a film pedig akkora csődtömeg, hogy a költségvetés szerintem a kokszra ment, szóval...

MARIUS (kétségbeesetten) A Reinhard tükrénél tartottunk.

BURGONYA Igen. (töri a fejét de semmi nem jut az eszébe)

MARIUS Tulajdonképpen tovább is léphetünk, hiszen rögtön utána következett a...

BURGONYA A rettenet az állomáson. Igen. Ez a negyedik rész, és ebben is felbukkan a náci téma, akárcsak az előzőben. Meg a beszívás. Azért összehoztam, nem? Elismerem, a vége egy tréfa, bár ilyesmivel nem szokás viccelni, de nekem nem is volt kegyeletsértő szándékom. Szóval ez egy szójáték, márpedig azoknak gyakran nehezen tudok ellenállni. Nem kell mindent komolyan venni. (kezdi belelovalni magát) Ideje lenne már megtanulniuk ezt a politikailag korrekt, önhitt seggfejeknek is.(rágyújt)

MARIUS Azért gyújtottál most rá, hogy ezzel kifejezd a szembehelyezkedésedet a csökött polgári társadalommal szemben, és bebizonyítsd a művészet felsőbbrendű hatalmát a rabszolgaerkölcsök felett?

BURGONYA (értetlenül néz) Dehogy, csak nikotinhiányom van, bazmeg.

MARIUS Jól van. No és a vonatok? Mi a jelentőségük?

BURGONYA (álmodozva, mosollyal a szája sarkában) Ó igen, a vonatok. Imádom őket. Egyszer szeretnék róluk írni valami komolyabbat. Tíz éve tervezem. Ha összeszedem magamat, remélem, sikerülni is fog!

MARIUS Mi is reméljük. Nos, mindenesetre a negyedik rész után lassan érkezett meg az ötödik.

BURGONYA Úgy van. Tudod, a harmadik-negyedik rész megjelenése idején már dolgozni kezdtem azon a történeten, amelyik nemsokára fog megjelenni. Átvittem a barátnőmhöz egy gépet, hogy azon írjak, de szerencsétlen véletlenek összejátszása következtében nehézségek léptek fel. Ezt nem taglalnám most, mindenesetre bassza meg a ScanDisc! Szóval úgy alakult, hogy több helyszínen kellett dolgoznom, és ez megnehezítette a munkát! Aztán a projektet jégre is tettem, és más írásokba kezdtem. Tudtam, hogy egyszer befejezem, de mint már jeleztem, esetemben ez akár két évig is tarthatott volna.

MARIUS Értem.

BURGONYA De azért nem akartam, hogy négy rész után kifulladjon a 80’s horrible, már csak azért sem, mert az előző részek tetszettek sok olvasónak. És nekem nagyon fontosak az olvasóim. Tulajdonképpen nekik köszönhetek mindent, hogy reggel mosolyogva kelek ki az ágyból, és hogy...

MARIUS Perszepersze. Azért elkészült egy ötödik rész.

BURGONYA Igen, de arról is éreztem, hogy nem ebbe a sorozatba való. Miként előtte a Dramolett Marienburgban-t is önállóként publikáltam horror kategóriában, talán ezt is úgy kellett volna. Tudod, nem igazi rémtörténetek ezek!

MARIUS Az olvasók is így érezték.

BURGONYA Akárhogy is, végül is talán most örömet szerezhetek nekik, hiszen kész a hatodik. Ez már horrornak mondható!

MARIUS Hogyhogy végül befejezted?

BURGONYA Hát, a barátnőm le*******, hogy egy naplopó vagyok, és nem csinálok semmit, még csak nem is írok. Így hát nekiduráltam magam.

MARIUS No. Örülök neki, és azt hiszem, az olvasóid is örülnek majd. Elárulsz nekünk valamit az új munkáról?

BURGONYA Hát, sokat nem mondhatok, de az már kiderült, hogy te szerepelni fogsz benne, és a fűbe harapsz. Meg annyit is elárulok, hogy nem teljesen hagyományos stílusban íródott, de ez nem azt jelenti, hogy emészthetetlen lenne!

MARIUS No. Kíváncsian várjuk. Illetve én már nem, mert átéltem. Az olvasóknak üzenem: nem volt kellemes élmény!

BURGONYA (kiisza a bor maradékát, hallgat)

MARIUS (hallgat)

BURGONYA Végeztünk?

MARIUS Aha.

BURGONYA Kérsz még egy sört?
MARIUS (feláll) Nem, kösz. Megyek a szerkesztőségbe, legyorsírom az anyagot, aztán beküldöm, hogy még a történeted előtt, vagy vele egy időben megjelenjen.

BURGONYA Oké. De azt a részt, hogy össze-vissza lopkodom az ötleteimet, hagyd ki belőle!

MARIUS Természetesen. De csak akkor, ha megígéred, hogy feltámasztasz még valamikor.

BURGONYA (hezitál) Rendben.

MARIUS Akkor megegyeztünk.

BURGONYA Nagyszerű. Csókoltalak, ahoj!

MARIUS Ahoj. Kösz az interjút.

BURGONYA (biccent, aztán kikiséri Mariust. Utána kimegy a konyhába, hogy kiürítse a szemetest, nehogy a barátnője kiabáljon vele emiatt,amikor hazaér.)

_______________________

A fentebb olvasható interjút végül is vágatlanul közöltem le. Egy pillanatig sem vettem be azt a hazugságot, hogy ad még nekem valaha is egy esélyt. Ismertem őt, mivel ő teremtett. Ha szemtől szembe látod őt, nem tud jól hazudni. Nagy a szíve, de végül is ő is, mint minden író, csak egy egomán farok - ha úgy érzi, csak mellékszereplő vagy a számára, nem fog megkimélni. Ám ez már a veszett fejsze nyele: Marius Erato voltam, akibe ő lehelt életet, és ő is vette azt vissza: Marius Erato, a Meleg Román Srác, akinek ez volt a bosszúja lelketlen teremtőjén - az egyetlen, a végső.
Ám ha minden igaz, hamarosan egy más fajta bosszúról is olvashatnak majd, amely pedig rajtam teljesedett be...
Előző részek
3280
A mester a sajtpapírt gombóccá gyűrte hatalmas öklében, a spanglit a földre söpörte. Szíve kihagyott, így a második infarktus után ez már nem vicc. Megragadta az első sört, és intett a félrészeg feleségének, menjen csak a varrószakkörre. Még hogy varrás! Tudta már az igazságot, de türelmet kényszerített magára. Eljön majd az asszony ideje is...
3428
De már ott is van előtte a vén, háborút megjárt gőzmozdony, mely kifurakszik az önmaga által keltett rémes hangorkánból. Szilamér rémülten hátralép, és megbotlik az egyik gazzal benőtt sínben. Zuhantában pupillája tágabbra tágul, mint valaha. Törött lábbal ér földet, a mozdony zajától nem hallja csontja reccsenését, de érzi, akárcsak az őrjítő fájdalmat, amely végigrohan rajta. Szilamér felüvölt, de amint meglátja a fölémagasodó szerelvényt, elfeledkezik a lábáról. Ahogyan minden másról...
3957
Úgy tűnt Tibor elbizonytalanodik, mint aki attól fél, barátja kineveti azért, amit mondani fog.
- Hát, szóval arra gondoltam… megnézhetnénk a Reinhard-kupit.
Bandi csodálkozva bámult rá, aztán jobb kezének tenyerét kezdte vizsgálgatni, amelyen előző nap fura kis hólyagok ütköztek ki.
- Vagy fél éve nem voltam nővel – magyarázkodott Tibor. – Jó volna beverni a lompost végre...
4018
Zsolti széttárta a lány lábait, és ügyetlenkedve, de szilárd elhatározással bevágta a farkát a punciba. Andi gyönyörtől nyögve emelgetni kezdte a csípőjét, és a fiú vállába kapaszkodott. Ajkai elnyíltak, a szájából bűzös lehelet csapott ki. Odakinn az ég hatalmasat dördült, és az eső szakadni kezdett.
- Tömjél… ez az… - hörögte a lány öregasszonyos hangon.
Zsolti érezte, hogy valami nem stimmel. A farka idáig meleg, simogató üregben csúszkált, de most valami csípni kezdte....
3177
Múlt éjszaka egy különös film ment. Nem tudtam volna megmondani, miről szólt, mivel már félig aludtam. De a képsorok közé el volt rejtve valaki – inkább sejteni lehetett, mint látni. Ez a valaki folyamatosan szuszogott. Még a macskám, amely az ölemben aludt, ő is ideges lett ettől a hangtól. Pontban éjfélkor felpattant az ölemből, és idegesen járkálni kezdett fel-alá...
Hasonló történetek
5355
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
JAA, HÁT ÉN IS EGY ÉJSZAKA DOBTAM ÖSSZE, AMIKOR ÁLMATLANSÁGBAN SZENVEDTEM! :smiley: :angry:


GONDOLTAM, ILYESMIVEL SEM PRÓBÁLKOZOTT ITT MÉG SENKI.
VÉGÜL IS HA DÓSA MATYI ÖNREKLÁMOZHATJA A ZÁMBÓ JIMMY FELDOLGOZÁSAIT...AHHOZ KÉPEST EZ NEM IS ÉGŐ EHEHE :angry:
Mirrmurrka ·
GONDOLTAM, ILYESMIVEL SEM PRÓBÁLKOZOTT ITT MÉG SENKI


KI GONDOLTA EZT??????? ÉS MIT IS PONTOSAN???

HE??????????????????????????
:grinning: :grinning: :grinning:

Péter1985 ·
Nem az a szépirodalmi stílus. az egyéb kategoria sok mindent elvisel, de én a magam részéről ezt inkább a viccek kategoriájába tenném. Jól leírtad, csak azért nem nevettem, mert vacsora közben az necces lett volna.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: